Το ξέρω ότι κινδυνεύω να γίνω μονότονος με την επιμονή μου να υποστηρίζω ότι όλα τα μέτρα, τα οποία λαμβάνονται παγκοσμίως, δεν αποσκοπούν παρά στην μείωση του κόστους εργασίας. Όμως, παρά αυτόν τον κίνδυνο, δεν θα κουραστώ να επαναλαμβάνω ότι όλα όσα υποστηρίζουν οι "μεγάλοι εγκέφαλοι" περί "υγιούς και ελεύθερου ανταγωνισμού" δεν είναι παρά φούμαρα και σοβάδες που έχουν μόνο στόχο να ωραιοποιήσουν την κατάσταση, να γλυκάνουν το χάπι για να το καταπιούν οι εργαζόμενοι δίχως να επαναστατήσουν. Δεν θα βαρεθώ να γράφω και να ξαναγράφω ότι όλοι αυτοί οι "σοβατζήδες" γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους (για να μη πω ότι γράφουν στα παπάρια τους) τους εργαζόμενους και νοιάζονται μονάχα για τα κέρδη του κεφαλαίου.
Στην επιμονή μου αυτή βρίσκω "συμμάχους" όπου και να κοιτάξω. Για παράδειγμα, δείτε μιαν απόφαση του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου, με ημερομηνία 29/12/2010, η οποία αναφέρει ότι, μεταξύ 1989 και 2004, το αμερικανικό υπουργείο αμύνης και η NASA επιδότησαν την "Boeing" με 16 δισ. δολλάρια και χαρακτηρίζει αυτές τις επιδοτήσεις ως παράνομες. Αυτός ο κολοσσός της αεροναυπηγικής έλαβε ακόμη φοροαπαλλαγές από τις αμερικανικές πολιτείες του Κάνσας, της Ουάσιγκτων και του Ιλλινόι, καθώς και οικονομική βοήθεια αρκετών δισ. δολλαρίων.
Με αυτή την απόφαση του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου προστίθεται ένα ακόμη επεισόδιο στον πόλεμο μεταξύ της αμερικανικής "Boeing" και της ευρωπαϊκής "Airbus", οι οποίες αλληλοκατηγορούνται για παραβίαση των κανόνων του "ελεύθερου ανταγωνισμού". Η διαμάχη μεταξύ των δύο αεροναυπηγικών βιομηχανιών ανέδειξε μια ακόμη πλευρά του έντονου ανταγωνισμού μεταξύ Ευρωπαϊκής Ένωσης και Ηνωμένων Πολιτειών. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τζίρος της παγκόσμιας αγοράς επιβατικών αεροσκαφών υπολογίζεται σε 1,7 τρισεκατομμύρια δολλάρια.
Εξ άλλου, πριν μερικούς μήνες, ο Π.Ο.Ε. είχε διαπιστώσει ότι και η "Airbus" λάμβανε παράνομη οικονομική βοήθεια από τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις. Οι ευρωπαίοι υπέβαλαν έφεση κατά της απόφασης αυτής και η νέα απόφαση του Π.Ο.Ε. αναμένεται να ανακοινωθεί αργότερα. Μήπως όλη αυτή η ιστορία πρέπει να μας θυμίσει κάτι από όσα είχαν γίνει και στον τόπο μας με την Ολυμπιακή;
Λοιπόν; Πόσο άδικο έχω όταν επιμένω να γίνομαι μονότονος; Ας σκεφτούμε πόσα εκατομμύρια εργαζόμενοι έχασαν τη δουλειά τους πόσοι άλλοι σπρώχτηκαν κάτω από το όριο της φτώχειας αλλά και πόσοι ακόμη υποχρεώνονται να δουλεύουν σε ένα μεσαιωνικό εργασιακό καθεστώς, στο όνομα του "ελεύθερου ανταγωνισμού" και της "ανταγωνιστικότητας" και θα δούμε αν έχει βάση η μονοτονία μου ή όχι.
Κι όλα αυτά συμβαίνουν την ώρα που κάποιοι όχι μόνο βρίσκουν δισεκατομμύρια για να "ενισχύσουν" βιομήχανους και τραπεζίτες αλλά έχουν και το απύθμενο θράσος να μας εγκαλούν ότι "μαζί τα φάγαμε" και να μας αποκαλούν "κοπρίτες" και "τεμπέληδες".
Επί τέλους, ας τους δώσουμε να καταπιούν την γλώσσα τους! Ως πότε θα τους ανεχόμαστε;
Στην επιμονή μου αυτή βρίσκω "συμμάχους" όπου και να κοιτάξω. Για παράδειγμα, δείτε μιαν απόφαση του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου, με ημερομηνία 29/12/2010, η οποία αναφέρει ότι, μεταξύ 1989 και 2004, το αμερικανικό υπουργείο αμύνης και η NASA επιδότησαν την "Boeing" με 16 δισ. δολλάρια και χαρακτηρίζει αυτές τις επιδοτήσεις ως παράνομες. Αυτός ο κολοσσός της αεροναυπηγικής έλαβε ακόμη φοροαπαλλαγές από τις αμερικανικές πολιτείες του Κάνσας, της Ουάσιγκτων και του Ιλλινόι, καθώς και οικονομική βοήθεια αρκετών δισ. δολλαρίων.
Με αυτή την απόφαση του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου προστίθεται ένα ακόμη επεισόδιο στον πόλεμο μεταξύ της αμερικανικής "Boeing" και της ευρωπαϊκής "Airbus", οι οποίες αλληλοκατηγορούνται για παραβίαση των κανόνων του "ελεύθερου ανταγωνισμού". Η διαμάχη μεταξύ των δύο αεροναυπηγικών βιομηχανιών ανέδειξε μια ακόμη πλευρά του έντονου ανταγωνισμού μεταξύ Ευρωπαϊκής Ένωσης και Ηνωμένων Πολιτειών. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τζίρος της παγκόσμιας αγοράς επιβατικών αεροσκαφών υπολογίζεται σε 1,7 τρισεκατομμύρια δολλάρια.
Εξ άλλου, πριν μερικούς μήνες, ο Π.Ο.Ε. είχε διαπιστώσει ότι και η "Airbus" λάμβανε παράνομη οικονομική βοήθεια από τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις. Οι ευρωπαίοι υπέβαλαν έφεση κατά της απόφασης αυτής και η νέα απόφαση του Π.Ο.Ε. αναμένεται να ανακοινωθεί αργότερα. Μήπως όλη αυτή η ιστορία πρέπει να μας θυμίσει κάτι από όσα είχαν γίνει και στον τόπο μας με την Ολυμπιακή;
Λοιπόν; Πόσο άδικο έχω όταν επιμένω να γίνομαι μονότονος; Ας σκεφτούμε πόσα εκατομμύρια εργαζόμενοι έχασαν τη δουλειά τους πόσοι άλλοι σπρώχτηκαν κάτω από το όριο της φτώχειας αλλά και πόσοι ακόμη υποχρεώνονται να δουλεύουν σε ένα μεσαιωνικό εργασιακό καθεστώς, στο όνομα του "ελεύθερου ανταγωνισμού" και της "ανταγωνιστικότητας" και θα δούμε αν έχει βάση η μονοτονία μου ή όχι.
Κι όλα αυτά συμβαίνουν την ώρα που κάποιοι όχι μόνο βρίσκουν δισεκατομμύρια για να "ενισχύσουν" βιομήχανους και τραπεζίτες αλλά έχουν και το απύθμενο θράσος να μας εγκαλούν ότι "μαζί τα φάγαμε" και να μας αποκαλούν "κοπρίτες" και "τεμπέληδες".
Επί τέλους, ας τους δώσουμε να καταπιούν την γλώσσα τους! Ως πότε θα τους ανεχόμαστε;
1 σχόλιο:
Απόψε "το κουτί της Πανδώρας" στη ΝΕΤ παρουσίασε ένα άθλιο ρεπορτάζ για το ρόλο των οίκων αξιολόγησης και της Goldmann Sachs. Ούτε λίγο ούτε πολύ άφησε να εννοηθεί ότι αυτοί ευθύνονται για το "θάνατο" του υγιούς ανταγωνισμού (λέμε τώρα) και την επικράτηση του "καζινοκαπιταλισμού" ως αιτία των κρίσεων(κολοκύθια με τη ρίγανη με άλλα λόγια). Με θεωρίες συνωμοσίας, ίντριγκες και δολοπλοκίες προσπάθησε να ρίξει στάχτη στα μάτια του κόσμου και να μετριάσει την ολοένα κι αυξανόμενη οργή του λαού που από ώρα σε ώρα θα ξεσπάσει.
Το εντυπωσιακό ήταν ότι εκτός από γνωστούς αστούς οικονομολόγους, βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και τον πανταχού παρόντα Κύρτσο πήραν παρόμοιες θέσεις ο Καζάκης, ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χουντής και ο Παπαχρήστος της ΔΥΑΡΙ. Κάτι γίνεται και οι μάσκες πέφτουν γρήγορα φαίνεται....
Δημοσίευση σχολίου