Έφτασε και η 25η Μαρτίου, λοιπόν, ημέρα εθνικής εορτής, κατά την οποίαν σύσσωμον το έθνος των ελλήνων θα εορτάσει την επέτειον της "εθνικής παλεγγενεσίας", την επέτειον της επαναστάσεως του 1821, της επαναστάσεως κατά την οποίαν οι έλληνες εξεγέρθηκαν "για του Χριστού την πίστιν την αγίαν και της πατρίδος την ελευθερίαν", και θα γίνουν παρελάσεις, έστω για λίγους και εκλεκτούς, και θα εκφωνηθούν πανηγυρικοί, και θα μνημονευθούν τα περίλαμπρα ονόματα των ηρώων τού εικοσιένα, και θα γίνουν παραλληλισμοί τού τότε με το σήμερα, και θα φάμε και μπακαλιάρο με σκορδαλιά ή αλιάδα, όπως την λένε οι ιταλογνώστες σαν τους πατρινούς, και γενικά θα γίνουν όλα όπως πρέπει, έτσι όπως συνηθίζεται άλλωστε σε τούτο τον τόπο να μην υπάρχει πρωτοτυπία ούτε στην μαλακία.
Και θα μας πουν για τον επίσκοπο Παλαιών Πατρών Γερμανό, που ευλόγησε τα όπλα των αγωνιστών, χωρίς να μας πουν όμως ότι τον πήραν σηκωτό και τον έφεραν να τα ευλογήσει επειδή εκείνος φοβόταν αλλά άλλαξε γνώμη όταν του είπαν ότι η μόνη εναλλακτική που είχε ήταν να τον σφάξουν, και θα μας πουν και για το κρυφό σχολειό, χωρίς να μας εξηγήσουν όμως πώς διάολο γίνεται και τα περισσότερα μοναστήρια σε τούτο τον τόπο φτιάχτηκαν επί τουρκοκρατίας ή πως γίνεται να μαθαίνουν γράμματα στα παιδιά οι αγράμματοι παπάδες της εποχής και να κυνηγιούνται οι μορφωμένοι, και θα μας πουν για την μεγάλη επιτυχία των επαναστατών που με μπροστάρη τον Κολοκοτρώνη άλωσαν την Τριπολιτσά, χωρίς όμως να μας πουν ότι αυτοί οι επαναστάτες σφάξανε πάνω από τριάντα χιλιάδες τούρκους κι εβραίους κατοίκους της πόλης, εξαθλιωμένους μετά από τεσσερεσήμισυ μήνες πολιορκίας, δίχως να χαριστούν σε γυναίκες και παιδιά, και πάω στοίχημα ότι δεν θα βρεθεί κανένας που να έχει την κουτουράδα να υποστηρίξει ότι η σφαγή τής Τριπολιτσάς δεν ήταν τίποτε μπροστά στην σφαγή τής Χίου και των Ψαρρών, στων οποίων την ολόμαυρη ράχη περπατάει η δόξα μονάχη και μοιράζει στεφάνια, επειδή τέτοια χοντροπαπαριά ξεπερνάει κάθε όριο μαλακίας, και θα μας πουν για την Μπουμπουλίνα που έδωσε την περιουσία της στον αγώνα, χωρίς όμως να μας πουν ότι αυτή η ίδια η Μπουμπουλίνα μάζεψε τα τζοβαϊρικά των γυναικών του χαρεμιού τού διοικητή τής Τριπολιτσάς υποσχόμενη ότι σε αντάλλαγμα θα φρόντιζε να τους σώσει την ζωή αλλά τελικά τις έγραψε εκεί που δεν πιάνει μελάνι, και θα μας πουν για τον ηρωισμό των σουλιωτών και τον χορό τού Ζαλόγγου των σουλιωτισσών, χωρίς να μας θυμίσουν όμως ότι οι σουλιώτες δεν ήσαν έλληνες πατριώτες αλλά αλβανοί κατσαπλιάδες που σχεδόν δεν μιλάγανε ελληνικά και ότι η κόντρα τους με τον Αλήπασα ήταν επειδή μπαίνανε στα χωράφια του και ληστεύανε τους φοροεισπράχτορές του, και θα μας πουν για την γενναιότητα του Μιαούλη, χωρίς όμως να μας πουν ότι ό ίδιος ο Μιαούλης ήταν που, επειδή τσακώθηκε με το γκουβέρνο, τίναξε στον αέρα ένα από τα πλοία που είχαμε χρυσοπληρώσει στους εγγλέζους, λες και ήτανε δικό του, και θα μας πουν για αγώνα για την λευτεριά, δίχως να μας εξηγήσουν τον λόγο για τον οποίο τούτος ο αγώνας καθυστέρησε καμμιά τετρακοσαριά χρόνια ώσπου ν' αρχίσει, και θα μας πουν ότι η εκκλησία στάθηκε στο πλευρό των αγωνιστών αλλά θα αποφύγουν να μας εξηγήσουν γιατί αυτόν τον αγώνα τον αφόρισε ο πατριάρχης Γρηγόριος ο πέμπτος πριν καλά-καλά αρχίσει, και θα μας μιλήσουν για Μεσολόγγια και για Κούγκια αλλά θα ξεχάσουν να μας πουν για Γκούρες και για Πηλιογούσηδες, και θα πουν πως πρέπει να νοιώθουμε περήφανοι που, μια κουτσουλιά τόπος, βάλαμε τα γυαλιά στους τουρκαλάδες αλλά δεν θα μας πουν πως αν οι τρεις ξένοι σύμμαχοι, οι αγγλογαλλορώσοι, για τα δικά τους συμφέροντα, δεν ξαπατώνανε τον τουρκικό στόλο στο Ναβαρίνο, σήμερα θα φοράγαμε φέσι και θα μιλάγαμε τουρκικά, και γενικά θα γίνουν όλα όπως πρέπει, έτσι όπως συνηθίζεται άλλωστε σε τούτον τον τόπο να μην υπάρχει πρωτοτυπία ούτε στην μαλακία και όπως θα συνεχίσουν να γίνονται ώσπου να ενστερνισθούμε τον λόγο τού Σολωμού ότι "το έθνος πρέπει να μάθει να θεωρεί εθνικόν ό,τι είναι αληθές" και να απαλλαγούμε από την ψευτοπολιτικάντικη παπαριά πως και καλά αλήθεια είναι ό,τι συμφέρει το έθνος.
Και θα βγουν πάλι οι πιτσιρικάδες να κάνουν πλάκα στους ηλίθιους ρεπόρτερ των καναλιών πως τάχα το 21 πολεμήσαμε με τους γερμανούς στις Θερμοπύλες επειδή μας κλέψανε την ωραία Ελένη που μπορεί να ήτανε πουτάνα αλλά την παντρεύτηκε ο Ιουστινιανός και την έκανε αυτοκρατόρισσα, και θα βγουν οι σαμαροβενιζέλοι με ύφος σαράντα καρδιναλίων να μας τονίσουν πως το εικοσιένα μάς διδάσκει πόσες επιτυχίες μπορούμε να έχουμε όταν είμαστε ενωμένοι, φτύνοντάς μας στα μούτρα τα ψέμματά τους μιας και το εικοσιένα μάς διδάσκει πώς να ξεσηκωνόμαστε εναντίον εκείνων που μας κάθονται στον σβέρκο σαν τους σαμαροβενιζέλους και πως το εικοσιένα ο καθένας ήταν ενωμένος μόνο με τον εαυτό του και γι' αυτό βρήκαν χώρο και βολεύτηκαν οι άκαπνοι σαν τον Κωλέττη και οι βολεψάκηδες σαν τον Μαυροκορδάτο, και θα ξαναδούμε στην τηλεόραση τον Παπαφλέσσα με τον Παπαμιχαήλ και την Μαντώ Μαυρογένους με την Καρέζη, και θα ψάξουμε στο ίντερνετ φωτογραφίες από τις μαθητικές παρελάσεις που να δείχνουν πόσο κοντές φούστες φοράγανε οι μαθήτριες, και μόλις φτάσει η ώρα να πάμε για ύπνο θα συνειδητοποιήσουμε ότι δεν έπρεπε να φάμε τόσο πολλή σκορδαλιά κι ότι οι σόδες δεν κάνουν τίποτε όταν έχεις κατεβάσει τον σκασμό, και γενικά θα γίνουν όλα όπως πρέπει, έτσι όπως συνηθίζεται άλλωστε σε τούτον τον τόπο να μην υπάρχει πρωτοτυπία ούτε στην μαλακία.
Υστερόγραφο: Το σημερινό κείμενο αποτελεί το αφιέρωμα του ιστολογίου στην αυριανή εθνική επέτειο και ζητώ συγγνώμη αν σας κούρασε με το α λα Σαραμάγκου στυλ του δίχως τελείες και παραγράφους αλλά από τη μια ο Σαραμάγκου είναι ένας από τους ξεχωριστά αγαπημένους μου συγγραφείς κι από την άλλη σκέφτηκα πως δεν βλάφτει να γίνει και κάτι ανάποδα εκεί όπου όλα γίνονται όπως πρέπει.
Και θα μας πουν για τον επίσκοπο Παλαιών Πατρών Γερμανό, που ευλόγησε τα όπλα των αγωνιστών, χωρίς να μας πουν όμως ότι τον πήραν σηκωτό και τον έφεραν να τα ευλογήσει επειδή εκείνος φοβόταν αλλά άλλαξε γνώμη όταν του είπαν ότι η μόνη εναλλακτική που είχε ήταν να τον σφάξουν, και θα μας πουν και για το κρυφό σχολειό, χωρίς να μας εξηγήσουν όμως πώς διάολο γίνεται και τα περισσότερα μοναστήρια σε τούτο τον τόπο φτιάχτηκαν επί τουρκοκρατίας ή πως γίνεται να μαθαίνουν γράμματα στα παιδιά οι αγράμματοι παπάδες της εποχής και να κυνηγιούνται οι μορφωμένοι, και θα μας πουν για την μεγάλη επιτυχία των επαναστατών που με μπροστάρη τον Κολοκοτρώνη άλωσαν την Τριπολιτσά, χωρίς όμως να μας πουν ότι αυτοί οι επαναστάτες σφάξανε πάνω από τριάντα χιλιάδες τούρκους κι εβραίους κατοίκους της πόλης, εξαθλιωμένους μετά από τεσσερεσήμισυ μήνες πολιορκίας, δίχως να χαριστούν σε γυναίκες και παιδιά, και πάω στοίχημα ότι δεν θα βρεθεί κανένας που να έχει την κουτουράδα να υποστηρίξει ότι η σφαγή τής Τριπολιτσάς δεν ήταν τίποτε μπροστά στην σφαγή τής Χίου και των Ψαρρών, στων οποίων την ολόμαυρη ράχη περπατάει η δόξα μονάχη και μοιράζει στεφάνια, επειδή τέτοια χοντροπαπαριά ξεπερνάει κάθε όριο μαλακίας, και θα μας πουν για την Μπουμπουλίνα που έδωσε την περιουσία της στον αγώνα, χωρίς όμως να μας πουν ότι αυτή η ίδια η Μπουμπουλίνα μάζεψε τα τζοβαϊρικά των γυναικών του χαρεμιού τού διοικητή τής Τριπολιτσάς υποσχόμενη ότι σε αντάλλαγμα θα φρόντιζε να τους σώσει την ζωή αλλά τελικά τις έγραψε εκεί που δεν πιάνει μελάνι, και θα μας πουν για τον ηρωισμό των σουλιωτών και τον χορό τού Ζαλόγγου των σουλιωτισσών, χωρίς να μας θυμίσουν όμως ότι οι σουλιώτες δεν ήσαν έλληνες πατριώτες αλλά αλβανοί κατσαπλιάδες που σχεδόν δεν μιλάγανε ελληνικά και ότι η κόντρα τους με τον Αλήπασα ήταν επειδή μπαίνανε στα χωράφια του και ληστεύανε τους φοροεισπράχτορές του, και θα μας πουν για την γενναιότητα του Μιαούλη, χωρίς όμως να μας πουν ότι ό ίδιος ο Μιαούλης ήταν που, επειδή τσακώθηκε με το γκουβέρνο, τίναξε στον αέρα ένα από τα πλοία που είχαμε χρυσοπληρώσει στους εγγλέζους, λες και ήτανε δικό του, και θα μας πουν για αγώνα για την λευτεριά, δίχως να μας εξηγήσουν τον λόγο για τον οποίο τούτος ο αγώνας καθυστέρησε καμμιά τετρακοσαριά χρόνια ώσπου ν' αρχίσει, και θα μας πουν ότι η εκκλησία στάθηκε στο πλευρό των αγωνιστών αλλά θα αποφύγουν να μας εξηγήσουν γιατί αυτόν τον αγώνα τον αφόρισε ο πατριάρχης Γρηγόριος ο πέμπτος πριν καλά-καλά αρχίσει, και θα μας μιλήσουν για Μεσολόγγια και για Κούγκια αλλά θα ξεχάσουν να μας πουν για Γκούρες και για Πηλιογούσηδες, και θα πουν πως πρέπει να νοιώθουμε περήφανοι που, μια κουτσουλιά τόπος, βάλαμε τα γυαλιά στους τουρκαλάδες αλλά δεν θα μας πουν πως αν οι τρεις ξένοι σύμμαχοι, οι αγγλογαλλορώσοι, για τα δικά τους συμφέροντα, δεν ξαπατώνανε τον τουρκικό στόλο στο Ναβαρίνο, σήμερα θα φοράγαμε φέσι και θα μιλάγαμε τουρκικά, και γενικά θα γίνουν όλα όπως πρέπει, έτσι όπως συνηθίζεται άλλωστε σε τούτον τον τόπο να μην υπάρχει πρωτοτυπία ούτε στην μαλακία και όπως θα συνεχίσουν να γίνονται ώσπου να ενστερνισθούμε τον λόγο τού Σολωμού ότι "το έθνος πρέπει να μάθει να θεωρεί εθνικόν ό,τι είναι αληθές" και να απαλλαγούμε από την ψευτοπολιτικάντικη παπαριά πως και καλά αλήθεια είναι ό,τι συμφέρει το έθνος.
Και θα βγουν πάλι οι πιτσιρικάδες να κάνουν πλάκα στους ηλίθιους ρεπόρτερ των καναλιών πως τάχα το 21 πολεμήσαμε με τους γερμανούς στις Θερμοπύλες επειδή μας κλέψανε την ωραία Ελένη που μπορεί να ήτανε πουτάνα αλλά την παντρεύτηκε ο Ιουστινιανός και την έκανε αυτοκρατόρισσα, και θα βγουν οι σαμαροβενιζέλοι με ύφος σαράντα καρδιναλίων να μας τονίσουν πως το εικοσιένα μάς διδάσκει πόσες επιτυχίες μπορούμε να έχουμε όταν είμαστε ενωμένοι, φτύνοντάς μας στα μούτρα τα ψέμματά τους μιας και το εικοσιένα μάς διδάσκει πώς να ξεσηκωνόμαστε εναντίον εκείνων που μας κάθονται στον σβέρκο σαν τους σαμαροβενιζέλους και πως το εικοσιένα ο καθένας ήταν ενωμένος μόνο με τον εαυτό του και γι' αυτό βρήκαν χώρο και βολεύτηκαν οι άκαπνοι σαν τον Κωλέττη και οι βολεψάκηδες σαν τον Μαυροκορδάτο, και θα ξαναδούμε στην τηλεόραση τον Παπαφλέσσα με τον Παπαμιχαήλ και την Μαντώ Μαυρογένους με την Καρέζη, και θα ψάξουμε στο ίντερνετ φωτογραφίες από τις μαθητικές παρελάσεις που να δείχνουν πόσο κοντές φούστες φοράγανε οι μαθήτριες, και μόλις φτάσει η ώρα να πάμε για ύπνο θα συνειδητοποιήσουμε ότι δεν έπρεπε να φάμε τόσο πολλή σκορδαλιά κι ότι οι σόδες δεν κάνουν τίποτε όταν έχεις κατεβάσει τον σκασμό, και γενικά θα γίνουν όλα όπως πρέπει, έτσι όπως συνηθίζεται άλλωστε σε τούτον τον τόπο να μην υπάρχει πρωτοτυπία ούτε στην μαλακία.
Υστερόγραφο: Το σημερινό κείμενο αποτελεί το αφιέρωμα του ιστολογίου στην αυριανή εθνική επέτειο και ζητώ συγγνώμη αν σας κούρασε με το α λα Σαραμάγκου στυλ του δίχως τελείες και παραγράφους αλλά από τη μια ο Σαραμάγκου είναι ένας από τους ξεχωριστά αγαπημένους μου συγγραφείς κι από την άλλη σκέφτηκα πως δεν βλάφτει να γίνει και κάτι ανάποδα εκεί όπου όλα γίνονται όπως πρέπει.
9 σχόλια:
Ταπες ολα Τεντυ!
Ε μα πια με τους μυθους και τις παραδοσεις.
ευχαριστουμε
Σολωνας
Θαυμάσιο!
Ακόμα και μέρα σαν την σημερινή βρήκες να γκρινιάξεις.
Φτου σου ρεζίλη.
Αντί να μας ανεβάσεις το ηθικό με τους προγόνους, ισοπεδώνεις τα πάντα.
Δεν έχεις ούτε ιερό, ούτε όσιο!
Καλή Λευτεριά.
Βαγγέλης
Σημ.: Πάντως προτιμώ τα κείμενά σου με τελείες και παραγράφους. Ένοιωσα μια εσωτερική εξάντληση μέχρι να το διαβάσω.
"συνηθίζεται άλλωστε σε τούτον τον τόπο να μην υπάρχει πρωτοτυπία ούτε στην μαλακία."
Έτσι ακριβώς φίλε μου, και αυτό το αποδεικνύει το κείμενο σου, γεμάτο ανακρίβειες, ιστορική άγνοια, και ακροβατικά άλματα σαν του Ιωάννη Μελισσανίδη, με σκοπό να προσθέσεις κι εσύ άλλη μια καθόλου πρωτότυπη αρλούμπα, καρμπόν με άλλες χίλιες. Και να μας δείξεις, όπως τόσοι άλλοι πικραμένοι,ότι εσύ -όπως και όλοι οι ελληνάρες- "ξέρεις κάτι παραπάνω" σε αντίθεση με τους άλλους που "δεν ξέρουν" τα κρυμμένα μυστικά της ιστορίας...
Τα οποία "μυστικά" είναι όλα απαντημένα και καθόλου μυστικά, αλλά μόνο για όποιον κάνει τον κόπο να ξεστραβωθεί ν' ανοίξει και κανένα βιβλίο αντί να παριστάνει τον έξυπνο.
Αν θέλεις να γράφεις ιστορικά κείμενα, και επιπλέον, θέλεις να τα παίρνουν στα σοβαρά όσοι τα διαβάζουν, να φροντίζεις να αναφέρεις με λεπτομέρειες τις πηγές σου για όλα αυτά: συγγραφέα, τίτλο βιβλίου, αριθμό σελίδας.
Αλλιώς, από ιδεοληψίες του καφενέ και ξερόληδες, χορτάσαμε.
Μάλιστα, πιο βαρείς στο στομάχι πέφτουν οι ξερόλες, παρά 5 κιλά σκορδαλιά...
Ελπίζω να μην σου πέσει βαρύ και το σχόλιο μου και να το αφήσεις να περάσει χωρίς να το σακατέψεις όπως έκανες με την ιστορία.
@ Ανώνυμος
Προφανώς δεν γνωρίζεις ότι σε τούτο το ιστολόγιο περνάνε όλα τα σχόλια, έστω κι αν διαφωνώ ριζικά με το περιεχόμενό τους. Ίσως να φταίει γι' αυτό η αντίληψη περί δημοκρατίας που έχουν οι κομμουνιστές...
Μόνο που με το σχόλιό σου δεν μας διαφώτισες στο παραμικρό. Μας μίλησες για αρλούμπες αλλά δεν μας υπέδειξες ούτε μία συγκεκριμμένη. Μήπως εννοείς το ότι οι σουλιώτες δεν είχαν ελληνική καταγωγή; Μήπως το ότι στην Τριπολιτσά οι έλληνες δεν άφησαν ρουθούνι ζωντανό; Μήπως ότι ο Μιαούλης τίναξε στον αέρα ένα πλοίο επειδή έτσι γούσταρε; Μήπως ότι το κρυφό σχολειό είναι σκέτο παραμύθι; Ή μήπως ότι ο Γρηγόριος αφόρισε τους επαναστάτες;
Παρεμπιπτόντως, τίποτε από τα παραπάνω δεν αποτελεί "ιστορικό μυστικό". Κι αν θες να μιλήσουμε για βιβλία Ιστορίας, πολύ ευχαρίστως.
Όσο για το "ξεστράβωμα", άστο καλύτερα γιατί είναι πονεμένη ιστορία. Κι οι χρυσαυγήτες ξεστραβωμένοι νομίζουν πως είναι...
Έφτασε και η 25η Μαρτίου, λοιπόν, ημέρα εθνικής εορτής, κατά την οποίαν σύσσωμον το τσούρμο των Ελλήνων ιδεολόγων της αριστεράς της συμφοράς και της άγνοιας του ιστορικού υλισμού που είναι το μόνο εργαλείο ιστορικής ανάλυσης θα εκτοξεύσει τα ανορθόγραφα βέλη του κατά της “επαναστάσεως του 1821” γενικώς και αορίστως κατά τα πρότυπα της απλουστευμένης κομμένης και ραμμένης στα ανερμάτιστα μέτρα του θεωρίας της πάλης των τάξεων για να συμμετάσχει στη συνέχεια στη καταβρόχθιση μπακαλιάρου και σκορδαλιάς για να γίνουν όλα γενικώς έτσι όπως συνηθίζεται άλλωστε σε τούτο τον τόπο ώστε να μην υπάρχει πρωτοτυπία ούτε στην μαλακία.
Και θα μας πουν για τον επίσκοπο Παλαιών Πατρών Γερμανό, που ευλόγησε τα όπλα των αγωνιστών αφού τον πήραν σηκωτό και τον έφεραν να τα ευλογήσει επειδή εκείνος φοβόταν αλλά άλλαξε γνώμη όταν του είπαν ότι η μόνη εναλλακτική που είχε ήταν να τον σφάξουν, χωρίς να ασχοληθούν όμως με εκείνους τους αγωνιστές που όντως τον πήραν σηκωτό και που ήταν ο απλός λαός που ξεκίνησε την επανάσταση, και θα μας πουν γενικώς και αορίστως και πάλι για τον μύθο του κρυφού σχολειού χωρίς να μπουν στο κόπο να ξεχωρίσουν τον μύθο από την πραγματικότητα η οποία βεβαίως δεν μαρτυρεί την άνθιση της παιδείας κατά τη διάρκεια της τουρκοκρατίας γιατί θα ήταν παράδοξο να ανθούσε μια και όπως ο Β. Ι. Λένιν δηλώνει “αν θες να υποδουλώσεις ένα λαό στέρησε του τη γλώσσα του”, και θα μας πουν για τη μεγάλη σφαγή στη Τριπολιτσά (30.000 σφαγμένοι) με μπροστάρη τον Κολοκοτρώνη χωρίς βέβαια να μπουν στον κόπο να αναφέρουν ότι 4 αιώνες κεφαλικών φόρων, εξευτελισμών και ευτέλειας η ιστορία τους ξεπλένει μόνο με αίμα (συχνά αθώο) όπως η Πλατεία της Βαστίλης στο Παρίσι τοποθεσία της γκιλοτίνας κατά την Γαλλική Επανάσταση μας αποκαλύπτει μια και μετά 3 μόνο μέρες λειτουργίας της δημιούργησε μόνιμη λάσπη αίματος και δυσοσμίας σε βαθμό που υποχρεώθηκαν να την μεταφέρουν αλλού, ούτε θα καταφέρουν να πουν τίποτα το ουσιαστικό για τη σφαγή της Χίου (40.000 σφαγμένοι) και των Ψαρών (15.000 σφαγμένοι) γιατί τους εμποδίζει η παντελής έλλειψη κανόνων σύνταξης μια και ενώ πρόθεση τους είναι να τις ελαχιστοποιήσουν ή τουλάχιστον να τις εξισώσουν με τη σφαγή της Τριπολιτσάς αυτοί καταφέρνουν το αντίθετο, και θα μας πουν και για την Μπουμπουλίνα που δεν έχει σημασία αν έδωσε (γιατί την έδωσε) την περιουσία της στον αγώνα μέχρι να μείνει άφραγκη, σημασία έχει ότι έγραψε τις γυναίκες του χαρεμιού γιατί φαίνεται δεν είχε θητεύσει στα νηπιαγωγεία χρηστών ηθών της αριστεράς και της προόδου, και θα μας πουν ότι οι Σουλιώτες δεν ήταν Έλληνες αλλά Αλβανοί “κατσαπλιάδες” (!) γιατί βεβαίως η ταυτότητα του κάθε κατοίκου μιας περιοχής δεν εξαρτάται από τα ήθη και τα έθιμα αυτής της περιοχής, όχι, ο ιστορικός υλισμός εδώ ταυτίζεται με τις θεωρίες της φυλής και του DNA δηλαδή με τις ναζιστικές αντιλήψεις, και βεβαίως θα επικεντρωθούν στις επαμφοτερίζουσες συμπεριφορές του Μιαούλη μηδενίζοντας όποια άλλη προσφορά του στον αγώνα, με τον φτηνό και επιλεκτικό τρόπο που μπορεί να υποβαθμίσει κανείς προσωπικότητες πολύ πιο καταξιωμένες, όπως του Καραΐσκάκη για παράδειγμα, θα αναρωτηθούν μάλιστα γιατί τούτος ο αγώνας καθυστέρησε καμμιά τετρακοσαριά χρόνια γιατί είναι απλά ανιστόρητοι και θέλουν να επιβάλλουν την άγνοια τους και στους άλλους μια και δεν γνωρίζουν ότι η πρώτη από καμιά τριανταριά εξεγέρσεις κατά Οθωμανών, Ενετών και Φράγκων πριν το 1821 έγινε ήδη στα 1479 από τον Κ. Κλαδά, και θα πάρουν τα βόλια τους συλλήβδην και τον κλήρο που είχε ένα κομμάτι του γνήσια εναρμονισμένο με τον αγώνα του λαού άσχετα από τις άλλοτε προδοτικές και άλλοτε πρακτικές σκοπιμότητας της ηγεσίας του,
συνεχίζεται
θα βάλουν στο ίδιο τσουβάλι όλους όπως τον Διονύσιο τον Φιλόσοφο λεγόμενο και Σκυλόσοφο που εξεγέρθηκε 2 φορές το 1600 και το 1611 για να καταλήξει το δέρμα του παραγεμισμένο με άχυρα στην Πύλη, ούτε θα φεισθούν της ηρωικής εξόδου του Μεσολογγίου, της εξόδου ενός εξαθλιωμένου αλλά παρόλα αυτά υπερήφανου λαού που αποτέλεσε συγκλονιστικό παράδειγμα για όλους τους λαούς τότε της Ευρώπης, όχι, αυτοί σαν σύγχρονοι δοσίλογοι ενός λαού υπό κατοχή θα του μιλήσουν μόνο για τα κατορθώματα του Γκούρα, που, αν και Γκούρας, πέθανε υπερασπιζόμενος την Ακρόπολη με τα εντόσθια χυμένα στο χώμα όπως αφηγείται ο Μακρυγιάννης, για να καταλήξουν με την γνωστή επωδό, προσφιλή και στους διάφορους Νίκους Δήμους, Τατσόπουλους και Σια ότι την υπόσταση μας την οφείλουμε στις μεγάλες δυνάμεις και στο Ναβαρίνο γιατί αν η γιαγιά μου είχε ρόδες θα την λέγανε τραμ, ξέρουν βλέπετε αυτοί ότι αν οι μεγάλες δυνάμεις δεν είχαν επέμβει οι Έλληνες θα είχαν κάτσει ήσυχοι να τους πάρουν τα κεφάλια, δεν ξέρανε βλέπεις τίποτα από αντάρτικο (κλεφτοπόλεμος λεγόταν τότε) άρα ελπίδα δεν είχαν καμιά, προς τέρψη των απανταχού θιασωτών της μιζέριας και της θεωρίας της ψωροκώσταινας που λέει ότι χωρίς νταβατζήδες η Ελλάδα δεν προκόφτει, τελικά όμως αυτοί οι θεωρητικοί της προλεταριακής επανάστασης του εγχειριδίου δεν έχουν κανένα πρόβλημα να επικαλεστούν έναν αστό (Σολωμό) προς επίρρωση των θεωριών τους.
Έτσι κολλημένοι στις παπαριές με Γερμανούς στις Θερμοπύλες, την ωραία Ελένη και τον Ιουστινιανό, τον Παπαφλέσσα και τον Παπαμιχαήλ αποδεικνύουν το γι' αυτούς αυταπόδεικτο ότι δηλαδή οι άκαπνοι και βολεψάκηδες Κωλέττης και Μαυροκορδάτος επικράτησαν επειδή φταίει προφανώς το ελληνικό DNA της διαίρεσης (νέος θρίαμβος του Ιστορικού Υλισμού) και όχι το χρήμα με το οποίο οι παραπάνω ως τότε σαμαροβενιζέλοι διέφθειραν συνειδήσεις και εκμεταλλεύτηκαν αδυναμίες και ανημπόριες για να συνεχίσει να είναι υπόδουλη έστω και με νέα μορφή η Ελλάδα.
Καιρός όμως για μπανιστήρι, σκορδαλιά και ταραμά. Η επανάσταση αναβάλλεται. Χωρίς πρωτοτυπίες.
Γιώργος
Σου αναγνωρίζω πάντως, και αυτό σε τιμά, το ότι υπερασπίζεσαι, μέχρι θανάτου κατά τον Βολταίρο, το δικαίωμα του άλλου να λέει ότι πιστεύει ακόμα και αν διαφωνείς μαζί του.
Ευχαριστώ
Γιώργος
Αν πρέπει να απαντήσω σε όσα λες, πρέπει να πω τα άπαντα. Λες ότι υπάρχει επίπεδο ψεύδους, προφανέστατα αγνοείς το επίπεδο της αντιστροφής που βασίζεται στην απόκρυψη, επιλεκτική προβολή και τερατώδη μηχανισμό προώθησης (κοινώς προπαγάνδα).
Αντί να ψάχνεις λοιπόν να επιβεβαιώσεις το στραβό σήμερα (πράγμα πανεύκολο για οποιαδήποτε πλευρά), καλύτερα να κοιτάξεις τις κολοσσιαίες αντιφάσεις της νεοτερικότητας. Και πρώτα να θέσεις το ερώτημα: τι ρόλο έπαιξε ο διεθνής αντιχριστιανικός παράγων στην επανάσταση του χριστιανισμού;
Καταλαβαίνω ότι αυτό είναι προς το παρόν αδύνατο. Τότε πάρε ένα πιο εύκολο: Ψάξε να βρεις τα απομνημονεύματα του Ζαήμη, το αρχείο του Καραϊσκάκη, του Κωλέττη, του Αλή πασά, του Νέγρη, του Ανδρούτσου, τα πάτσες των Βρετανών, Γάλλων, Αυστριακών, Ρώσων, την απάντηση του Σπηλιάδη στον Thiersch, ποιος δολοφόνησε τον Κρεββατά, τον Π. Κολοκοτρώνη, τον Βισβίζη, τον Παππά, τον Ανδρούτσο, τον Καραϊσκάκη, τον Καποδίστρια, πόσες απόπειρες έγιναν εναντίον του Θ. Κολοκοτρώνη, ποιος συκοφάντησε τον Μπακόλα, τον Βαρνακιώτη, τον Ανδρούτσο, την Μπουμπουλίνα, την Μαντώ, τον Κολοκοτρώνη, τον Αλ. Υψηλάντη και ποιοί ήταν ο Μπλακιέρ, ο Μπάουριγκ, ο Βουτιέ, ο Γκόρντον, Ο Λενέ ντε Βιλβέκ, ο Ρός, ο δούκας του Νεμούρ... κουράστηκα
Δημοσίευση σχολίου