Δεν είχα σκοπό να επανέλθω σε όσα έθιξα με το χτεσινό σημείωμά μου. Όμως, άλλαι μεν βουλαί ανθρώπων άλλα δ' ιστολόγιον κελεύει, ειδικά αν τα σχόλια και οι παρατηρήσεις των αναγνωστών είναι καίρια, εύστοχα και σημαντικά.
Εν πρώτοις, οφείλω να αποδεχθώ πλήρως την παρατήρηση ότι δίπλα στο ουσιαστικό ανυπακοή έπρεπε να προσθέσω την επιθετική μετοχή οργανωμένη. Μπορεί για μένα να πρόκειται απλώς περί "παράλειψης του αυτονόητου", πλην όμως αυτό δεν ισχύει για όλους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα του ότι η ανυπακοή έχει νόημα μόνον όταν είναι οργανωμένη, συνιστούν τα όσα έγιναν πριν πέντε καλοκαίρια με τους ανοργάνωτους "αγαναχτισμένους" στις πλατείες όλης της χώρας. Αν και επρόκειτο ίσως για την ογκωδέστερη και πλατύτερη εκδήλωση λαϊκής διαμαρτυρίας, δεν χρειάστηκε να περάσουν παρά λίγοι μήνες για να καταλήξει στις αξέχαστες εκλογές του 2012, μέσα από τις οποίες αφ' ενός μεν αναδείχθηκε η πιο σκληρή -ίσως- δεξιά κυβέρνηση της μεταπολίτευσης αφ' ετέρου δε νομιμοποιήθηκε κοινοβουλευτικά το φασιστικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής.
Παρένθεση πρώτη: Σε επίρρωση του παραπάνω σχολίου, αξίζει να θυμηθούμε την σύμπτωση απόψεων των εκπροσώπων του ΠαΣοΚ (Πεταλωτής) και της Ν.Δ. (Μιχελάκης), οι οποίοι καλωσόριζαν και επικροτούσαν τις εκδηλώσεις των "αγαναχτισμένων", καλώντας τους να συνεχίσουν αλλά -προς θεού!- μένοντας μακριά από οποιαδήποτε κομματική εμπλοκή, δηλαδή μακριά από το να οργανώσουν την αντίδρασή τους. Αν αυτό δεν είναι απόδειξη πως η εξουσία δεν έχει λόγους να φοβάται την ανοργάνωτη αντίδραση, τότε τί είναι; Κλείνει η πρώτη παρένθεση.
Πάμε παρακάτω. Κάποια σχόλια έκαναν λόγο για "σύνταξη πίσω από τον Κουτσούμπα" και για "ταύτιση με τον Κουτσούμπα και τον λοιπό συρφετό". Είναι αλήθεια πως τούτο το ιστολόγιο δεν έκρυψε ποτέ ούτε την μαρξιστική του τοποθέτηση ούτε την προσήλωσή του στην κομμουνιστική ιδεολογία. Κι ένας κομμουνιστής δεν προσβλέπει ποτέ σε εξ ύψους σωτήρες, σε μεσσίες, σε χαρισματικούς ηγέτες ή σε όπως αλλιώς θέλετε πείτε τους. Μπορεί στην Νέα Δημοκρατία ή στο ΠαΣοΚ να έχει βαρύνουσα σημασία η αντικατάσταση του Σαμαρά από τον Μητσοτάκη ή η διαδοχή τού Παπανδρέου από τον Βενιζέλο και την Γεννηματά αλλά για έναν κουκουέ δεν έχει απολύτως καμμιά διαφορά αν στο "κεφάλι" βρίσκεται η Παπαρήγα ή ο Κουτσούμπας (*). Συνεπώς, κανένας κομμουνιστής δεν συντάσσεται πίσω από τον πρόεδρο ή τον γραμματέα αλλά πίσω από τις αρχές τού κόμματος που υποστηρίζει, όποιο κι αν είναι αυτό.
Παρένθεση δεύτερη: Είναι ευρέως γνωστοί οι κατά καιρούς επί κεφαλής αστικών κομματικών σχηματισμών με ανύπαρκτη παρουσία στην πολιτική ζωή, όπως ο Θάνος Τζήμερος (Δημιουργία Ξανά!) ή ο Στέφανος Μάνος (Δράση) ενώ και ο Βασίλης Λεβέντης ήταν πασίγνωστος ως πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων ακόμη και την εποχή που το κόμμα του βρισκόταν πιο κοντά στην ανυπαρξία παρά στην ύπαρξη. Όμως, θα στοιχημάτιζα ότι ευκολώτερα θα συναντούσα ουγκαντέζο τουρίστα στην Αλάσκα παρά κάποιον που να γνωρίζει το όνομα ενός προέδρου ή γραμματέα των κομμουνιστικών κομμάτων της χώρας (εκτός ΚΚΕ). Πάει κι η δεύτερη παρένθεση.
Συνεχίζουμε. Όσο είναι αλήθεια πως αυτό το ιστολόγιο έχει ξεκάθαρη κομμουνιστική ταυτότητα, άλλο τόσο είναι αλήθεια ότι εκφράζει μόνο τον συντάκτη του και ότι ποτέ δεν καμώθηκε πως εκφράζει το ΚΚΕ. Διαφωνώντας με το σχετικό σχόλιο, λοιπόν, λέω καθαρά ότι η "κομμουνιστική προσήλωση" που διαβλέπεται στα κείμενά μου, είναι αποκλειστικό προϊόν του δικού μου μυαλού και δεν υπαγορεύεται από οποιαδήποτε κομματική πειθαρχία. Άλλωστε, όχι μόνο δεν διετέλεσα ποτέ μέλος του ΚΚΕ αλλά πρέπει να ομολογήσω πως στα φοιτητικά μου χρόνια (την εποχή των δεινοσαύρων, δηλαδή) θεωρούσα την Πανσπουδαστική ως "κατεστημένο" (μη ξεχνάμε ότι τότε ήταν πρώτη δύναμη, με 30%-35% στις φοιτητικές εκλογές) και προτιμούσα την ΠΠΣΠ του ΚΚΕ(μ-λ) ή την ΑΑΣΠΕ του ΕΚΚΕ.
Παρένθεση τρίτη: Για να μη τρέχω να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας, αν τα παραπάνω οδήγησαν κάποιον αναγνώστη στο συμπέρασμα ότι θεωρώ υποτιμητικό για κάποιον να είναι μέλος του ΚΚΕ ή της ΚΝΕ (άπαγε της βλασφημίας!), τον πληροφορώ ότι στις τελευταίες δημοτικές εκλογές εκλέχτηκα σύμβουλος με την "Λαϊκή Συσπείρωση". Κλείνει κι αυτή η παρένθεση.
Προχωρούμε. Οι φίλοι του ΕΠΑΜ γνωρίζουν ότι παρακολουθώ εδώ και πολλά χρόνια τον Καζάκη και ότι έχω υπ' όψη μου το σχέδιο του ΕΠΑΜ για έξοδο από την κρίση. Γνωρίζουν, επίσης, ότι κάθε άλλο παρά είμαι αντίθετος εκ προοιμίου σε ζητήματα όπως η έξοδος της χώρας από την Ευρωπαϊκή Ένωση ή η μονομερής διαγραφή τού χρέους. Μόνο που, προσωπικά, εκτιμώ πως όλα τούτα πρέπει να συνοδεύονται με κάτι παραπάνω από μια απλή αλλαγή διαχειριστή στην εξουσία. Δεν μπορώ να ξεχάσω πως ζούσε τούτος ο λαός την εποχή προ ευρωζώνης και προ Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ούτε μπορώ να παραβλέψω το πώς ζουν λαοί σε χώρες που ούτε στην Ευρωπαϊκή Ένωση ανήκουν ούτε μνημόνια τις καταδυναστεύουν. Με απλά λόγια, δηλαδή, πιστεύω πως για να έχει ριζοσπαστικό αποτέλεσμα η οποιαδήποτε εναλλακτική επιλογή, πρέπει να συνοδεύεται από το κορυφαίο κομμουνιστικό συστατικό: αλλαγή ιδιοκτησίας στα μέσα παραγωγής με λαϊκή κυριαρχία. Τί να το κάνω το εθνικό νόμισμα αν πρόκειται να συσσωρεύεται στα ίδια πορτοφόλια όπου σήμερα συσσωρεύεται το ευρώ; Όσο οι διάφοροι Μπόμπολες θα καρπώνονται τον πλούτο που παράγουμε, δεν πιστεύω ότι θα δούμε καλύτερες μέρες ως λαός, είτε με ευρώ είτε με δραχμή είτε με δολλάριο είτε με σηστέρσιο.
Κάπου εδώ, όμως, πρέπει να σταματήσω γιατί ανοίγουμε ένα τεράστιο κεφάλαιο, το οποίο δεν χωράει σε ένα ιστολογικό σημείωμα. Αλλά, καλά να είμαστε, δεν θα χαθούμε.
Υστερόγραφο. Εξυπακούεται ότι οι απόψεις που διατυπώνει αυτό -ή οποιοδήποτε άλλο- ιστολόγιο δεν πρέπει να ανάγονται σε θέσφατα. Άλλωστε, ούτε το αλάθητο διεκδικώ ούτε κάποιος μου απαγορεύει να αλλάξω απόψεις στο μέλλον.
-----------------------------
(*) Είναι χαρακτηριστικό το σημείωμα του ιστολογίου στις 15/4/2013, ακριβώς την επομένη της εκλογής νέου γενικού γραμματέα στο ΚΚΕ, με τίτλο "Κουτσούμπας. Ε, και;"
Πάτρα, 5 Ιουνίου 2011: Οι "αγανακτισμένοι" στην πλατεία Γεωργίου Α' |
Εν πρώτοις, οφείλω να αποδεχθώ πλήρως την παρατήρηση ότι δίπλα στο ουσιαστικό ανυπακοή έπρεπε να προσθέσω την επιθετική μετοχή οργανωμένη. Μπορεί για μένα να πρόκειται απλώς περί "παράλειψης του αυτονόητου", πλην όμως αυτό δεν ισχύει για όλους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα του ότι η ανυπακοή έχει νόημα μόνον όταν είναι οργανωμένη, συνιστούν τα όσα έγιναν πριν πέντε καλοκαίρια με τους ανοργάνωτους "αγαναχτισμένους" στις πλατείες όλης της χώρας. Αν και επρόκειτο ίσως για την ογκωδέστερη και πλατύτερη εκδήλωση λαϊκής διαμαρτυρίας, δεν χρειάστηκε να περάσουν παρά λίγοι μήνες για να καταλήξει στις αξέχαστες εκλογές του 2012, μέσα από τις οποίες αφ' ενός μεν αναδείχθηκε η πιο σκληρή -ίσως- δεξιά κυβέρνηση της μεταπολίτευσης αφ' ετέρου δε νομιμοποιήθηκε κοινοβουλευτικά το φασιστικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής.
Παρένθεση πρώτη: Σε επίρρωση του παραπάνω σχολίου, αξίζει να θυμηθούμε την σύμπτωση απόψεων των εκπροσώπων του ΠαΣοΚ (Πεταλωτής) και της Ν.Δ. (Μιχελάκης), οι οποίοι καλωσόριζαν και επικροτούσαν τις εκδηλώσεις των "αγαναχτισμένων", καλώντας τους να συνεχίσουν αλλά -προς θεού!- μένοντας μακριά από οποιαδήποτε κομματική εμπλοκή, δηλαδή μακριά από το να οργανώσουν την αντίδρασή τους. Αν αυτό δεν είναι απόδειξη πως η εξουσία δεν έχει λόγους να φοβάται την ανοργάνωτη αντίδραση, τότε τί είναι; Κλείνει η πρώτη παρένθεση.
Πάμε παρακάτω. Κάποια σχόλια έκαναν λόγο για "σύνταξη πίσω από τον Κουτσούμπα" και για "ταύτιση με τον Κουτσούμπα και τον λοιπό συρφετό". Είναι αλήθεια πως τούτο το ιστολόγιο δεν έκρυψε ποτέ ούτε την μαρξιστική του τοποθέτηση ούτε την προσήλωσή του στην κομμουνιστική ιδεολογία. Κι ένας κομμουνιστής δεν προσβλέπει ποτέ σε εξ ύψους σωτήρες, σε μεσσίες, σε χαρισματικούς ηγέτες ή σε όπως αλλιώς θέλετε πείτε τους. Μπορεί στην Νέα Δημοκρατία ή στο ΠαΣοΚ να έχει βαρύνουσα σημασία η αντικατάσταση του Σαμαρά από τον Μητσοτάκη ή η διαδοχή τού Παπανδρέου από τον Βενιζέλο και την Γεννηματά αλλά για έναν κουκουέ δεν έχει απολύτως καμμιά διαφορά αν στο "κεφάλι" βρίσκεται η Παπαρήγα ή ο Κουτσούμπας (*). Συνεπώς, κανένας κομμουνιστής δεν συντάσσεται πίσω από τον πρόεδρο ή τον γραμματέα αλλά πίσω από τις αρχές τού κόμματος που υποστηρίζει, όποιο κι αν είναι αυτό.
Παρένθεση δεύτερη: Είναι ευρέως γνωστοί οι κατά καιρούς επί κεφαλής αστικών κομματικών σχηματισμών με ανύπαρκτη παρουσία στην πολιτική ζωή, όπως ο Θάνος Τζήμερος (Δημιουργία Ξανά!) ή ο Στέφανος Μάνος (Δράση) ενώ και ο Βασίλης Λεβέντης ήταν πασίγνωστος ως πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων ακόμη και την εποχή που το κόμμα του βρισκόταν πιο κοντά στην ανυπαρξία παρά στην ύπαρξη. Όμως, θα στοιχημάτιζα ότι ευκολώτερα θα συναντούσα ουγκαντέζο τουρίστα στην Αλάσκα παρά κάποιον που να γνωρίζει το όνομα ενός προέδρου ή γραμματέα των κομμουνιστικών κομμάτων της χώρας (εκτός ΚΚΕ). Πάει κι η δεύτερη παρένθεση.
Συνεχίζουμε. Όσο είναι αλήθεια πως αυτό το ιστολόγιο έχει ξεκάθαρη κομμουνιστική ταυτότητα, άλλο τόσο είναι αλήθεια ότι εκφράζει μόνο τον συντάκτη του και ότι ποτέ δεν καμώθηκε πως εκφράζει το ΚΚΕ. Διαφωνώντας με το σχετικό σχόλιο, λοιπόν, λέω καθαρά ότι η "κομμουνιστική προσήλωση" που διαβλέπεται στα κείμενά μου, είναι αποκλειστικό προϊόν του δικού μου μυαλού και δεν υπαγορεύεται από οποιαδήποτε κομματική πειθαρχία. Άλλωστε, όχι μόνο δεν διετέλεσα ποτέ μέλος του ΚΚΕ αλλά πρέπει να ομολογήσω πως στα φοιτητικά μου χρόνια (την εποχή των δεινοσαύρων, δηλαδή) θεωρούσα την Πανσπουδαστική ως "κατεστημένο" (μη ξεχνάμε ότι τότε ήταν πρώτη δύναμη, με 30%-35% στις φοιτητικές εκλογές) και προτιμούσα την ΠΠΣΠ του ΚΚΕ(μ-λ) ή την ΑΑΣΠΕ του ΕΚΚΕ.
Παρένθεση τρίτη: Για να μη τρέχω να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας, αν τα παραπάνω οδήγησαν κάποιον αναγνώστη στο συμπέρασμα ότι θεωρώ υποτιμητικό για κάποιον να είναι μέλος του ΚΚΕ ή της ΚΝΕ (άπαγε της βλασφημίας!), τον πληροφορώ ότι στις τελευταίες δημοτικές εκλογές εκλέχτηκα σύμβουλος με την "Λαϊκή Συσπείρωση". Κλείνει κι αυτή η παρένθεση.
Παλιά αλλά εμπνευσμένη γελοιογραφία του Ηλία Μακρή, από την εποχή της τρικομματικής κυβέρνησης Παπαδήμου |
Προχωρούμε. Οι φίλοι του ΕΠΑΜ γνωρίζουν ότι παρακολουθώ εδώ και πολλά χρόνια τον Καζάκη και ότι έχω υπ' όψη μου το σχέδιο του ΕΠΑΜ για έξοδο από την κρίση. Γνωρίζουν, επίσης, ότι κάθε άλλο παρά είμαι αντίθετος εκ προοιμίου σε ζητήματα όπως η έξοδος της χώρας από την Ευρωπαϊκή Ένωση ή η μονομερής διαγραφή τού χρέους. Μόνο που, προσωπικά, εκτιμώ πως όλα τούτα πρέπει να συνοδεύονται με κάτι παραπάνω από μια απλή αλλαγή διαχειριστή στην εξουσία. Δεν μπορώ να ξεχάσω πως ζούσε τούτος ο λαός την εποχή προ ευρωζώνης και προ Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ούτε μπορώ να παραβλέψω το πώς ζουν λαοί σε χώρες που ούτε στην Ευρωπαϊκή Ένωση ανήκουν ούτε μνημόνια τις καταδυναστεύουν. Με απλά λόγια, δηλαδή, πιστεύω πως για να έχει ριζοσπαστικό αποτέλεσμα η οποιαδήποτε εναλλακτική επιλογή, πρέπει να συνοδεύεται από το κορυφαίο κομμουνιστικό συστατικό: αλλαγή ιδιοκτησίας στα μέσα παραγωγής με λαϊκή κυριαρχία. Τί να το κάνω το εθνικό νόμισμα αν πρόκειται να συσσωρεύεται στα ίδια πορτοφόλια όπου σήμερα συσσωρεύεται το ευρώ; Όσο οι διάφοροι Μπόμπολες θα καρπώνονται τον πλούτο που παράγουμε, δεν πιστεύω ότι θα δούμε καλύτερες μέρες ως λαός, είτε με ευρώ είτε με δραχμή είτε με δολλάριο είτε με σηστέρσιο.
Κάπου εδώ, όμως, πρέπει να σταματήσω γιατί ανοίγουμε ένα τεράστιο κεφάλαιο, το οποίο δεν χωράει σε ένα ιστολογικό σημείωμα. Αλλά, καλά να είμαστε, δεν θα χαθούμε.
Υστερόγραφο. Εξυπακούεται ότι οι απόψεις που διατυπώνει αυτό -ή οποιοδήποτε άλλο- ιστολόγιο δεν πρέπει να ανάγονται σε θέσφατα. Άλλωστε, ούτε το αλάθητο διεκδικώ ούτε κάποιος μου απαγορεύει να αλλάξω απόψεις στο μέλλον.
-----------------------------
(*) Είναι χαρακτηριστικό το σημείωμα του ιστολογίου στις 15/4/2013, ακριβώς την επομένη της εκλογής νέου γενικού γραμματέα στο ΚΚΕ, με τίτλο "Κουτσούμπας. Ε, και;"
15 σχόλια:
Αγαπητέ Θοδωρή, διάβασα το "ανυπακοή τώρα!" και στα ερωτήματα τον φίλων περίμενα με αγωνία της απαντήσεις σου... κατάλαβα ότι θ απαντούσες αν και δεν είναι κάτι που το κάνεις συχνά.
Προσωπικά δεν είχα ερωτηματικά και από την αρχή κατάλαβα τι πραγματικά θες να πεις χωρίς να χρησιμοποιήσεις την λέξη "οργανωμένη", εξαλλου το ΚΚΕ πάντα μιλά για το οργανωμένο το συνειδητοποιημένο και μόνο, πάντως οι απαντήσεις σου ήταν καίριες και ουσιαστικές, χωρίς να μιλώ φυσικά εξ ονόματος τον φίλων που έθεσαν τα ερωτήματα.
Κατ" αρχάς ευχαριστώ πάρα πολύ και ίσως εξ ονόματος των υπόλοιπων φίλων για τις απαντήσεις-τοποθετήσεις.Ευχαριστώ επίσης διότι θεωρείς τις επισημάνσεις σημαντικές.Η ιδεολογική σου "παραδοχή" σε τιμά,αλλά το ότι, κανείς κομμουνιστής δεν συντασσεται πίσω από τον "αρχηγό",εκ των γεγονότων με βρίσκει αντίθετο.Αν δεν έθετε τον εαυτό του πίσω από τον αρχηγό,θα είχε αποχωρήσει.Άλλες οι αρχές του κομμουνισμού και άλλες οι "αρχές " που υπηρετεί το έκτρωμα των τελευταίων ετών.
Επίσης σέβομαι και εκτιμώ απεριόριστα το μυαλό σου.Όσο αφορά το κίνημα ΕΠΑΜ,διότι και εγώ το παρακολουθώ,οφείλω να ομολογήσω, πως δεν αναφέρεται απλά σε επιστροφή στο εθνικό νόμισμα,αλλά και είναι αυτονόητο, τα όσα σωστά πιστεύεις για λαΪκή κυριαρχία,αλλάγή ιδιοκτησίας και οπωσδήποτε παραδειγματική τιμωρία των ενόχων.
Ευχαριστώ και πάλι...
Συμφωνώ μαζί σας ότι το καπιταλιστικό μοντέλο πρέπει να σταματήσει να υφίσταται. Έζησα στο εξωτερικό 10 χρόνια (αγγλια και αμερική). Γνώρισα άτομα από την Κούβα, την Ρωσία, την Βενεζουέλα. Όλοι ήταν πολύ χαρούμενοι που έφυγαν από τις χώρες τους, μου μιλούσανε και πείνα και καταπίεση. Όλοι ήταν εντάξει με την προοπτική να μην ξαναγυρίσουν ξανά πίσω (κάτι που δεν συμβαίνει στους Έλληνες πχ). Επομένως η ερώτηση μου είναι, τι πιστεύεις θα μπορούσαμε να κάνουμε ώστε να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα συμβεί κάτι παρόμοιο και σε εμάς;
Δεν διαφωνώ σε αυτά που λες Τέντη και ασφαλώς υπάρχουν διάφορα σχέδια, που σε μέσες άκρες δεν πολυαπέχουν σα κεντρική ιδέα ( ΚΚΕ- ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΚΑΖΑΚΗΣ κλπ) και μπορούν να τα κριτικάρουν καλύτερα άνθρωποι με οικονομικές γνώσεις στις λεπτομέρειές τους.
Το πρόβλημα που μου προξενεί απαισιοδοξία, είναι πως αυτό το 63% που είπε όχι, εύκολα θα το ξαναπεί, όταν όμως δει τα στάγιερ να μοιράζουν σισίτια στις μεγάλες πόλεις και μετά από λίγες μέρες ακούσει και την Άννα Μισέλ, να ομιλεί περί έλλειψης σκατόχαρτου, όλοι θα κάνουν πίσω. Δυστυχώς είμαστε ανοργάνωτοι και δυστυχώς είμαστε και απληροφόρητοι, ως προς το τι θα σημάνει για τις ζωές μας μια τέτοια αλλαγή.Εγώ μπορεί να μην έχω να χάσω τπτ, άλλοι όμως φοβούνται να χάσουν και το τπτ που θεωρούν δικό τους
Σχόλια στα σχόλια του μοναξερού ΕΔΩ
http://monaxeros.blogspot.gr/2016/01/blog-post_21.html
Καλημέρα Θοδωρή
@ bab cav
Μια ζωή αριστερά κοίταγα. Πώς να αλλάξω χούι στα γεράματα;
Καλημέρα Μπάμπη!
ΥΓ: Θες από δω... θες από κει... σαν φτάσει η ώρα, θ' ανταμωθούμε στο μετερίζι.
@Ανωνυμος 20 Ιανουαρίου 2016 - 8:30 π.μ.
"Να σε σφαξω Γιαννη ,να σε αλειψω μελι " το πας φιλε .Φαντασου να να μη σεβοσουνα δλδ και τον μπλογκερ ... οταν σερνεις τα εξ αμαξης στην επιλογη του .Αλλα ας ειναι ...
Που ακριβως λεει το εκτρωμα της Γκολντμαν Σακς (Καζακης ΕΠΑΜ) σας για "κοινωνικοποιηση των πλουτοπαραγωγικων πηγων και μονοπωλιων " (γιατι αυτο εννοει ο Θοδωρης οταν γραφει: αλλαγή ιδιοκτησίας στα μέσα παραγωγής με λαϊκή κυριαρχία.) ?.Γιατι αυτο το γενικο "αλλαγη ιδιοκτησιας " που ανταπαντας και προβοκατορικο ειναι και απατεωνιστικο (παπατζηδικο) ακουγεται...
"If you remove the English army tomorrow and hoist the Green Flag over Dublin Castle, unless you set about the organisation of the socialist republic, your efforts would be in vain. England would still rule you. She would rule through her capitalists, her landlords, financiers, and through the whole array of commercial and industrial institutions she has planted in this country and watered with the tears of our mothers and the blood of our martyrs. England would still rule you to your ruin, even while your lips offered hypocritical homage at the shrine of that freedom whose cause you betrayed." James Connolly -1897.
Αυτά είπε το 1897 ο James Connolly σκωτσεζο-ιρλανδός επαναστάτης (1868-1916 εκτέλεση), σε πρόχειρη μετάφραση:
Αν δίωξετε τον αγγλικό στρατό αύριο και υψώσετε την πράσινη σημαία (της ανεξάρτητης Ιρλανδίας) στο κάστρο του Δουβλίνου όλες σας οι προσπάθειες θα πάνε χαμένες εκτός αν προχωρήσετε στην οργάνωση της σοσιαλιστικής λαο/δημο-κρατίας (republic). Η Αγγλία ακόμα θα σας κυβερνά [αν δεν προχωρήσουν στην σοσιαλιστική οργάνωση]. Θα κυβερνά μέσω των καπιταλιστών, των γαιοκτημόνων, τραπεζιτών και όλου του μηχανισμού των εμπορικών και οικονομικών θεσμών (institutions) που έσπειρε σε αυτή την χώρα και πότισε με τα δάκρυα των μανάδων μας και το αίμα των μαρτύρων μας, Η Αγγλία ακόμα θα σας κυβερνά μέχρι την καταστροφή σας, έστω και αν προσφέρατε υποκριτικά υποστήριξη στην ελευθερία την οποία προδόσατε.
Από τότε έχουν περάσει 120 χρόνια, και ο προφητικός λόγος του Connolly έχει αποδειχτεί δεκάδες φορές στην πράξη ολόσωστος, ακόμα και σε αυτή την Ιρλανδία που πρόσφατα εξήλθε του Μνημονίου (επέτρεψε μας Connolly εδώ να γελάσουμε με την "ελεύθερη" Ιρλανδία). Αν υπάρχουν σκεπτόμενοι άνθρωποι που ακόμα αυτό δεν το χώνεψαν, είναι γιατί μάλλον αποχωρίζονται τις αυταπάτες τους δυσκολότερα ακόμα και από τις παντούφλες τους. Δυστυχώς παίρνουν στο λαιμό τους κάτι κομμούνια σαν και μας - και τα παιδιά μας.
Όσον αφορά τους "αποδράσαντες" από τις σοσιαλιστικές χώρες που λένε ότι μ¥$€>$¥ τους κατεβεί στο κεφάλι για δήθεν πείνα και καταπίεση, γνώρισα και εγώ μια μικρούλα κουβανέζα κάποτε που μου έλεγε τα ίδια για τους αποδράσαντες γονείς της. Ο ένας γιατρός στην Νέα Υόρκη. Η άλλη γιατρός στην Βαρκελώνη. Ο αργυρώνητος αχάριστος θα κλέψει την μόρφωση από το Κουβανικό σοσιαλιστικό κράτος για να την εξαργυρώσει στην Νέα Υόρκη αλλά θα σιωπήσει. Αυτός όμως που δεν αντρέπεται - ο ποδκιάντραπος - θα πει και την ψευτιά του, να χαιδέψει κανένα αυτί μπας και πάρει κανένα Ζαχάρωφ.
Και επειδή είναι εύκολο να παραθέτουμε κάποιους που λένε για πείνα και καταπίεση στον Σοσιαλισμό, ας ρίξουμε μια γρήγορη ματιά στην wikipedia για να μάθουμε ότι στην "πεινασμένη" και "καταπιεσμένη" Σοβιετική Ένωση το 1990 ο μέσος όρος ζωής ήταν τα 64 χρόνια για τους άντρες και τα 74 για τις γυναίκες. Το 1994 οι Ρώσσοι άντρες έχασαν 7 ολόκληρα χρόνια από την ζωή τους και πέθαιναν στα 57 κατά μέσο όρο - αλλά πέθαιναν "ελεύθεροι" και υποψήφιοι καπιταλιστές- θαμμένοι σε φέρετρο επενδυμένο με τζιν ύφασμα. Ενώ 25 ολόκληρα χρόνια μετά, ο θαυμαστός καπιταλισμός στην πρώην Σοβιετική Ένωση χάρισε στους άντρες μόλις 2 χρόνια από το ναδίρ, και σήμερα πεθαίνουν στα 59 - 5 χρόνια λιγότερο από τον καιρό της Σοβιετίας. Καλές μπίζνες για τον Χάρο αυτός ο Καπιταλισμός τελικά...
Όσο για την Κούβα, αυτή έχει ξεπεράσει, εδώ και πολύ καιρό, κάθε χώρα της "ελεύθερης" Δύσης σε τέτοιους δείκτες καλοζωίας, κατά τα άλλα οι κουβανοί ζουν στην πείνα και την καταπίεση.
ΑΧΠ
ΠΡΟΣ Γκεόργκυ Ζούκωφ (21 Ιανουαρίου 2016 - 12:02 μ.μ.)
ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΕΔΩ:
https://drive.google.com/file/d/0B_ENFEg3j64mcmpIYlE3VTRWQ0k/view?usp=sharing
ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΣΟΥ...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ...ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ...ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΣΟΥ...ΚΑΙ ΤΟ ΜΛΟΓΚ ΠΟΥ ΣΕ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ...
Ο/Η Γκεόργκυ Ζούκωφ είπε..21 Ιανουαρίου 2016 - 12:02 μ.μ. φίλε μου καλέ,το "Καζάκης σας" από που το συνάγεις;Επιπλέον έγραψα πως τον παρακολουθώ,αλλά δεν έχω πάρει χαμπάρι κάτι περί goldman.Το αντίθετο μάλιστα.Όσο για τον μπλόκερ: Δεν έσουρα τα εξ αμάξης,δεν θα μπορούσα άλλωστε.Μου εμπνέουν σεβασμό ,τόσο οι γνώσεις του όσο και η προσωπικότητά του.Αν κάπου διαφωνούμε και ταυτόχρονα το συζητάμε είναι νομίζω ένδειξη δημοκρατίας που τόσο παλεύουμε να έρθει σε ετούτη την έρημη χώρα.Ευχαριστώ και πάλι.
Ας μην πιάσουμε κουβέντα για το ΚΚΕ και το ΕΠΑΜ, δεν έχει νόημα, όπως δεν έχει νόημα σε ένα μπλόγκ που ο κάτοχος δηλώνει φίλος του ΚΚΕ, να λες ότι το σέβεσαι αυτό, και μετά να βρίζεις αυτό που είπες ότι σέβεσαι...
Και κάτι ακόμα, το ΚΚΕ δεν χρειάζεται υπερασπιστές, ειδικά όταν αυτοί που του επιτίθενται, δεν είναι καν μέλη της ασφάλειας ή σε άλλους καιρούς, των μυστικών υπηρεσιών...
Σε τούτα εδώ τα μάρμαρα κακιά σκουριά δεν πιάνει μάγκες, και ας γίνω γραφικός!
Κώστας
Ειναι γνωστο πως το ΚΚΕ πλην του Ριζου,του 902 (που μας αφησε χρονους) και της ΚΟΜΕΠ,δεν εχει αλλα προπαγανδιστικα μεσα.
Υπαρχουν απο κει και περα ορισμενα φιλικα προς το ΚΚΕ-κοκκινα μπλογκ,τα οποια αν και εξαιρετικα,εχουν μικρη απηχηση σε σχεση με αλλα πολιτικα μπλογκ και ιστοσελιδες.
Αντιθετα,τα υπολοιπα κομματα εχουν οχι μονο πληθωρα προπαγανδιστικων μεσων στο πλευρο τους,αλλα εξαπολυουν και εμμισθους στο ιντερνετ για να διαδιδουν τα ψεμματα τους.
Μερος της δουλειας αυτων των εμμισθων ειναι και να τραμπουκιζουν τις ελαχιστες κοκκινες φωνες του διαδικτυου.
Τετοιου στυλ ηταν και η επιθεση που σου κανανε,χωρις να λεω οτι αυτος που το εγραψε αυτο ηταν εμμισθος απαραιτητα.Μονο ο ιδιος το ξερει.
Να μιλησω πιο συγκεκριμενα.Τα γραφω σε ξεχωριστη αναρτηση ωστε αμα θες κοβεις το σχολιο αυτο χωρις να χαθουν και τα προηγουμενα που εγραψα.Και αυτο γιατι θα αναφερθω σε συγκεκριμενα ατομα και μπλογκερ.
Στον Πιτσιρικο γιατι δε γραφουν αναλογα σχολια?
Στο Σταθη στο enikos.gr?Μονο η επιγραφη ''επισημο οργανο της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ'' ελειπε κατω απο τη στηλη του.
Δεν εχετε παρα να δειτε το βοθρο κατω απο τα σχολια σε αρθρα του Μπογιοπουλου στον Ενικο για να καταλαβετε την εκταση της δρασης των διαφορων μποτ.
Αντιθετα,ο Σταθης,που και ψεμματα γραφει και κοινες μαλακιες 110 στις 100 φορες,δε δεχεται ουτε κατα διανοια παρομοιες επιθεσεις.Καλως ή κακως το ΚΚΕ δε πεφτει τοσο χαμηλα ωστε να πληρωνει οπαδους του να την πεφτουν στα σχολια.
Η ΝΔ,ο ΣΥΡΙΖΑ κλπ δεν μπορουν να πουν το ιδιο.
Ο Aντωνης απο το LeninReloaded ειχε αναφερει πολλες περιπτωσεις ανανδρων επιθεσεων στο προσωπο του διαδικτυακα.Εγω βλεπω και το Απολιθωμα απο το Σφυροδρεπανο (σε αρκετα μικροτερο βαθμο) να δεχεται περιεργα σχολια.
Αυτα για την ωρα.Γινομαι εμπρηστικος αλλα καποια πραγματα πρεπει να λεγονται.
@ bab cav
αυτον τον λιβελο διαστρεβλωσης των θεσεων (για ΕΕ -ΝΑΤΟ ,ευρω ,χρεος ) του ΚΚΕ του μικρο-μουσολινι αριστεροεθνικιστη που μας εβαλες απαντα στην "κοινωνικοποιηση των πλουτοπαραγωγικων πηγων " ? Με τη "λογικη του" ουτε κλωστουφαντουργια θα ξανααποκτησουμε ποτε γιατι εχουν ρημαξει οι εγκαταστασεις της ...Π-Π !!!!Ουτε Μαυπηγεια ...
@Ανωνυμε
κι εγω επειδη "σεβομαι" το ΕΠΑΜ το αναφερω ως "εκτρωμα" ...αλιμονο .Το οτι δουλευε στην Goldman Saks αναγκαστηκε και το παραδεχτηκε ο ΙΔΙΟΣ σε ερωτηση του Παπαδακη ,μαλλον εκει θα εγινε "κομμουνιστης " .....καθοτι γιαφκα η καλη τραπεζα
Προς:Γκεόργκυ Ζούκωφ είπε...24 Ιανουαρίου 2016 - 11:10 π.μ.
Φίλε μου μελέτησέ τα με προσοχή είπαμε και αν μπορείς απάντησε συγκεκριμενα!!!! με επιχειρήματα όχι με "στρακα στρούκες!!!"
Βάλε μας και το ling του vinteo που ο Καζάκης παραδέχτηκε οτι είναι υπάλληλος της goldman...να το δούμε και μείς...ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ...
Διάβασε και τούτο:
http://monaxeros.blogspot.gr/2016/01/blog-post_26.html
Δημοσίευση σχολίου