Πνευματικά δικαιώματα δεν υπάρχουν. Οι ιδέες πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθερα. Άρα...
... η αντιγραφή όχι απλώς επιτρέπεται αλλά είναι και επιθυμητή, ακόμη και χωρίς αναφορά της πηγής!

Η γλώσσα κόκκαλα τσακίζει

- "Ο λόγος που μ' άφησες έξω από την υπόθεση", είπε ήσυχα, "ήταν ότι νόμισες πως η αστυνομία δεν θα πίστευε ότι σκέτη περιέργεια μ' έσπρωξε να κατέβω εκεί κάτω χτες το βράδυ. Θα υποψιάζονταν ίσως ότι είχα κάποιον ύποπτο λόγο και θα με σφυροκοπούσαν μέχρι να σπάσω".
- "Πώς ξέρεις αν δεν σκέφτηκα το ίδιο πράγμα;"
- "Οι αστυνομικοί είναι κι αυτοί άνθρωποι", είπε ξεκάρφωτα.
- "Έχω ακούσει ότι σαν τέτοιοι ξεκινάνε".

[Ραίημοντ Τσάντλερ, "Αντίο, γλυκειά μου", εκδόσεις Λυχνάρι, 1990 (σελ.: 54)]

7 Μαρτίου 2020

Σαββατιάτικα (282) - τα επικά

*** Σύνορα, άχτιστα σύνορα  κι οι δυο μας γίναμε  βήμα δεν είδαμε. (Γιώργος Νταλάρας) *** Πόσο περήφανοι νοιώθετε που είσαστε έλληνες; *** Κι εγώ το ίδιο ένοιωθα μέχρι προχτές. *** Αφού νόμιζα ότι περπάταγα, σερνόντουσαν κι ανατρίχιαζε η ανθρωπότητα. *** Δυστυχώς, μόνο μέχρι προχτές, διότι ξαφνικά έκανα μια σκέψη. *** Αρχίσαμε, ως λαός, με τα έπη του Ομήρου... φτάσαμε στο έπος του '40... και τώρα καταλήξαμε στο έπος του Έβρου. *** Άκου "έπος του Έβρου"! *** Το λες και κατάντια αυτό το πράμα. *** Πράματι. *** Μα, στον θεό σας, το εννοείτε αυτό που είπατε "αρχιστράτηγο" τον πτι Κουλίς; *** Κάνατε μπροστάρη τον Φον Χαϊμένο και περιμένετε νίκες; *** Αγάπες μου, με τέτοιον μπροστάρη ούτε στο Στρατέγκο δεν νικάς. *** Άκου αρχιστράτηγος! *** Όπως ο Παπάγος ένα πράμα, ε; *** Ναι ρε, έκλασε ο Παπάγος και βγήκε... άντε μη χαλάσω το στόμα μου αξημέρωτα. *** Πατριώτες εφ’ όπλου λόγχη, να πάρουμε ξανά το Σύνταγμα, την Πλάκα, το Μετς, τον Πειραιά. (Τζίμης Πανούσης) *** Κωλόχαρτος: "Η Ελλάδα δέχεται εισβολή οργανωμένη από ένα ξένο Κράτος, την Τουρκία." *** 'Ντάξει, πάντα πρωτοπόρα η Ελλάδα, έτσι Αδωνούκο; *** Γίναμε η πρώτη χώρα στην παγκόσμια ιστορία, που δέχεται εισβολή από άοπλους και λιμασμένους φουκαράδες. *** Εν πάση περιπτώσει, τώρα που οι ευρωπαίοι μάς έσταξαν εφτακό μύρια, μήπως καλύτερα να πάψεις να μιλάς για εισβολή; *** Πώς σου φαίνεται το "αυξημένες εισροές", που θυμίζει και συνάλλαγμα; *** Ή, ακόμη καλύτερα, το δοκιμασμένο "συνωστισμός στα σύνορα"; *** Εγώ το προτιμώ, αλλά πάρε πρώτα την άδεια από την Ρεπούση. *** Α, και πες στους μπουλντοζιέρηδες του Ελληνικού να προσέχουν γιατί, μέχρι να αρχίσουν τα έργα, βλέπω τις μπουλντόζες να μένουν από μπαταρία. *** Ο κόσμος γρήγορα που αλλάζει, στον δρόμο κάποιος σε πειράζει, μπροστά στο τζάμι της βιτρίνας ξεχνάς το έπος της κουζίνας. (Δήμητρα Γαλάνη) *** Συγγνώμη, εκτός από την Έλενα,
Δε μας χέζεις κι εσύ, αγόρι μου...
έχει κι άλλη Ράπτη η Νουδού σην βουλή; *** Ποιά είναι αυτή η Ζωή; *** Α, η πρώην τού Βορβορίδη. *** Ε, καλά τότε. *** Ράπτη η Ζωή: "Εδώ έχουμε να υπερασπιστούμε την χώρα μας, να υπερασπιστούμε τις δουλειές των ελλήνων..." *** Μπράβο, κοπέλλα μου! *** Μόνο δυο χρόνια έμεινες παντρεμένη με τον Μάκη αλλά τα έμαθες σωστά τα γράμματα. *** Τώρα που ξαναβρήκαμε όλοι τις δουλειές μας, σιγά μην αφήσουμε τα λιγούρια τους λάθρο να μας ξαναρρίξουν στην ανεργία. *** Τι ακούω, ο πούστης... *** Νά 'ξερα μόνο με ποιο κριτήριο διάλεξε βουλευτές το χαϊμένο. *** Τώρα, θα μου πείτε, πρέπει να έχεις νιονιό για να του βάζεις κριτήρια. *** Σωστό και πάω πάσο. *** Σύνορα παντού, σύνορα στο βράχο του αετού, σύνορα στη φωλιά του γερακιού. (Εξόριστοι) *** Πρωτοψάλτη: "Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά μας που "φυλάσσουν Θερμοπύλες". *** Χωρίς εχθρό απέναντι, τις φυλάω κι εγώ μόνος μου, Άλκηστις. *** Βλέπεις, οι Θερμοπύλες έχουν ένα κακό: αν υπάρχει εχθρός, ισοπεδώνει αυτούς που τις φυλάνε. *** Ρώτα τον Λεό να σου πει. *** Οπότε, πάρε τον Θωμά και κάντε την για το βενζινάδικο στα σύννεφα, να μη κινδυνεύετε κι άσε μας εμάς. *** Άντε μπράβο, κουλτούρα και παπάρια, που όσο γερνάτε τόσο το χάνετε. *** Σαν τον Θανάση, που τον έχει πιάσει πατριωτικός οίστρος και επιμένει πως, αν τολμήσουν οι τούρκοι και μας την πέσουν, θα τους πατήσουμε. *** Μόνο θα τους πατήσουμε; *** Θα τους ξεκωλιάσουμε, Θανάση μου. *** Όπως τους ξεκωλιάσαμε το 1897. *** Και το 1922. *** Και το 1974. *** Και το 1996. *** Και καλό μυαλό αλλά ποιος το έχασε για να το βρεις εσύ; *** Ελλάδα, συγγνώμη, αν θες ν’ αλλάξω γνώμη, πρέπει κι εσύ να μάθεις ν’ αγαπάς. (Goin' Through) *** Καιρίδης: "Ο Ερντογάν ελέγχει όλα τα τουρκικά ΜΜΕ, ενώ στην Ελλάδα από τότε που βγήκε η ΝΔ είναι ανεξάρτητα." *** Γκουχγκουχκουχχχ... *** Άει στον διάολο, μ' έπνιξες, παπάρα! *** Δηλαδή, Δημητράκη, όλα τα πουστροκάναλα σκιστήκανε για να κάνουν πρωθύ τον πτι Κουλίς και μετά πάψανε να του κάνουν πλάτες; *** Να δω Γιαλαφούζο και πρεζέμπορα να λένε "συγγνώμη, μικρέ, αλλά τώρα είμαστε αντικειμενικοί" και τί στον κόσμο! *** Συγγνώμη, είστε σίγουρα καθηγητής πανεπιστημίου; *** Βρε βόδι, λινατσέμπορα της οκάς, τέτοιες κλαπαρχιδιές λες στους φοιτητές σου, που να σου χέσω την αριστεία; *** Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί το επίπεδο μας ως λαός είναι για τον διάολο πεσκέσι... *** Τον ποιητή που θά 'γραφε το έπος της γενιάς μου, τον βρήκαν ξημερώματα σε μια στροφή του δρόμου. (Δανάη Παναγιωτοπούλου) *** Κωλόχαρτος: "Ήμουν μαθητής Τρίτης Λυκείου πριν από 30 χρόνια, όταν ο πατέρας μου με πήγε για τελευταία φορά στο Σχολείο." *** Α, ρε τυχερέ, σπανίζουν τέτοιοι πατεράδες! *** Εμένα ο δικός μου πατέρας με είχε χεσμένο. *** Μέχρι τα μισά τής πρώτης δημοτικού με πήγαινε και μετά μου είπε "τον έμαθες τον δρόμο, να πηγαίνεις μόνος σου". *** Έτσι, με τέτοια σκληρότητα με καταδίκασε να πηγαινοέρχομαι μονάχος στο σχολείο επί εντεκάμισυ ολόκληρα χρόνια! *** Τι να πω... αγράμματος άνθρωπος. *** Πού να καταλάβει πόσο πληγώνεται η ψυχούλα 
Μια δουλειά του είπαν να κάνει...
ενός 18χρονου πιτσιρικά που πάει ασυνόδευτος στο σχολείο; *** Κατάλαβες γιατί βγήκα έτσι ζαβό, Αδωνούκο μου; *** Αμαρτίαι γονέων... *** Η Ντόρα κατάλαβε τι δουλειά έκανε ο πατέρας της στα 10 της... τον Άδωνι τον πήγαινε σχολείο ο μπαμπάς του ως τα 18 του... *** Τί ψηφίζετε, βρε γίδια; *** Τα σύνορα εδώ είναι μονάχα οι φυλακές και τα ψυχιατρεία, τα σύνορα εδώ είναι μονάχα οι εκκλησιές και τα στενά σχολεία. (Κώστας Τριπολίτης) *** Ντενίση: "Στην Ελλάδα δεν με φλερτάρουν οι άντρες, στο εξωτερικό πολύ." *** Αχ, Μιμή μου, στο εξωτερικό δεν σε ξέρουν όπως εμείς εδώ. *** Κι αυτό το προσδιοριστικό "οι άντρες" στο "φλερτάρουν", μήπως σημαίνει ότι... *** Πα-πα-πα, πού πήγε το χαλασμένο μου μυαλό! *** Καλέ, χώρισε ο Μπερλουσκόνι; *** Πείτε μου ότι στα 83 του βρήκε καινούργιο γκομενάκι, να πηδηχτώ από το παράθυρο! *** Πόοοοοσο είναι; *** 29; *** Εμ, γι' αυτό την παράτησε την Φραντσέσκα. *** Τί να την κάνει στα 34 της, την πουρόγρια; *** Άμα έχεις λεφτά, ρε μάγκα, κάνεις ό,τι γουστάρεις, άμα λάχει να πούμε. *** Άμα δεν έχεις... κι αυτή που έχεις, πολλή σου πέφτει. *** Κατάλαβες, Μιμή μου, πώς πάει το πράμα με τους μπατίρηδες τους έλληνες; *** Κατάλαβα, να λες. *** Να μπορούσα να κοιτάξω την υδρόγειο σφαίρα και να σβήσω τις γραμμές που υπάρχουν στον αέρα, τα σύνορα που υπάρχουν στο μικρό μυαλό τους, που χωρίζουν το δικό μου, το δικό σου, το δικό τους. (Mikro) *** Αυτό που το όριο ηλικίας για συνταξιοδότηση προτείνεται να πάει στα 72 χρόνια, πώς σας ήρθε; *** Εγώ πολύ το χάρηκα! *** Άει στον διαόλο πια, που σήμερα σε βγάζουνε άχρηστο από τα 67. *** Εδώ, μωρέ, ο άλλος στα 83 του γκαστρώνει 29άρα στον ανήφορο κι εσείς θέλετε να βγείτε στο περιθώριο είκοσι χρόνια νωρίτερα; *** Πάνω στα ντουζένια σας; *** Που άμα δείτε γκομενάκι στον δρόμο, όλοι στο "ωχ και τι θα σου κάνω, μάνα μου" είσαστε. *** Μόνο άμα ακούσετε για δουλειά, το γυρνάτε στο "ωχ και με έχει πεθάνει η μέση μου". *** Εντάξει, 72 δεν είναι και λίγο... αλλά μετά, ε; *** Μετά θα κάααααθεσαι! *** Γιατί, όπως έλεγε ο Μάρκος, μετά "την φουμάρει, μαστουριάζει και μπαφιάζει πάντα βερεσέ γιατί πήρε σύνταξη από τον Μεντρεσέ". *** Λοιπόν, κατάλαβέ το ότι το έχουμε για φέτος, είναι ο Λυτρωτής μαζί με ένα νέο έπος. (Ζωντανοί Νεκροί) *** Είναι κι αυτό το δημογραφικό, μη το ξεχνάμε. *** Οι ειδικοί λένε πως ο πληθυσμός της Ελλάδας θα μειωθεί κατά 2,3 εκατομμύρια μέσα στα επόμενα 50 χρόνια, με τους γέρους να είναι περισότεροι από τους νέους. *** Αμ, έτσι δεν βγαίνουμε, μάνα μου. *** Ποιός θα δουλεύει; *** Ποιος θα μαζεύει τα ροδάκινα και τις φράουλες; *** Ποιός θα πληρώνει ΕΦΚΑ για να πληρωνόμαστε εμείς τις συντάξεις μας; *** Ρε σεις... μήπως να το ξαναδούμε αυτό με τους μετανάστες; *** Είναι κι αυτοί μια κάποια λύσις. *** Αντί ν' αφήσουμε
Ο μαλάκας της ημέρας
τον πολιτισμό μας να χαθεί, δεν είναι καλύτερα ν' αφήσουμε αυτούς να μας τον αλλοιώσουν; *** Τώρα θα μου πείτε, σιγά τον πολιτισμό που έχει αυτός ο γιδότοπος. *** Σωστό κι αυτό και ξαναπάω πάσο. *** Ποιος δρόμος έχει σύνορα στο τέλος του να φτάσω; (Βούλα Πάλλα) *** Εσείς ξέρατε ότι, αν ρωτήσετε έναν μαγαζάτορα "έχεις χύμα τσίπουρο;" κι εκείνος απαντήσει "έχω", τρώει χιλιάρικο πρόστιμο επί τόπου; *** Ε, μη νομίζετε, κι εγώ τώρα το έμαθα. *** Η κουλοκυβέρνηση απαγόρεψε πριν δυο μήνες την χρήση των όρων "τσίπουρο" και "τσικουδιά" για τα χύμα. *** Και πώς θα το λέμε τώρα το τσιπουράκι μας, βρε χαϊμένο; *** Χυσαμόλη; *** Και την τσικουδιά, τσικολελέτα; *** Δηλαδή, ντε και καλά να το ρίξουμε σε Μπουτάρη, Μπαμπατζίμ κι Αποστολάκη; *** Ρε, γαμώ το καφρουλάκι τους για άριστοι, δεν ξέρουμε πια από πού να πρωτοφυλαχτούμε. *** Καθ' όσον, άμα πέσεις σε αριστεία που μαλακίζεται και σε πάρουν τα σκάγια, τελείωσες. *** Υποταγμένες σκέψεις, ιδέες τσακισμένες, μουδιασμένα όνειρα στηθήκανε μπροστά σου τώρα πια, συνοριοφύλακες. (Θοδωρής Βοριάς) *** Να ρωτήσω πώς πάτε από κωρονοϊό ή θα σας συγχίσω; *** Καλά, δεν ρωτάω. *** Αν ρωτάτε για μένα, μην ανησυχείτε, είμαι και θα είμαι μια χαρά διότι έχω πάρει τα μέτρα μου. *** Όχι καλέ, αυτά τα μέτρα θα μου τα πάρουν άλλοι, όταν έρθει η ώρα μου. *** Εγώ πήρα την κηραλοιφή τού Βελό για τον κορωνοϊό και έχω το κεφάλι μου ήσυχο. *** Φοβερό πράγμα, παιδιά! *** Σου λέει, έχει μέσα δηλητήριο οχιάς και μέδουσας, που δεν αφήνουν ιό για ιό όρθιο. *** Γλίτωσα σας λέω! *** Βέβαια, κονόμησε κι ο Βελό αλλά νά 'ναι καλά ο άνθρωπος που μας έσωσε. *** Α, έμαθα ότι έστειλε μια αλοιφή σε κάθε εκκλησία, για να απολυμαίνουν οι παπάδες την λαβίδα, δηλαδή το κουταλάκι τής μεταλαβιάς, να μη πέφτουν ξεροί οι γέροι κι οι γριές που κοινωνάνε. *** Άγιος άνθρωπος. *** Αν μου δίνανε μονάχα ένα γέλιο από παιδί κι ενός γέρου τη σοφία, άλλη θά 'φτιαχνα την γη  και θα γέμιζα τον κόσμο περιστέρια και στα σύνορα θα φύτευα παρτέρια. (Θέμης Ανδρεάδης) *** Αλήθεια, τώρα που είπαμε για μεταλαβιά, καταλήξαμε αν ο ιός μεταδίδεται με την μετάληψη ή ακόμη το ψάχνουμε; *** Πάντως, η ρουμανική εκκλησία είπε στους πιστούς που θέλουν να κοινωνήσουν, να πάνε με το πλαστικό τους κουταλάκι. *** Άκου πλαστικό κουταλάκι! *** Να μεταλάβω θέλω, παπά μου, όχι να φάω παγωτό. *** Μιχελογιαννάτσης: "Όσοι νοιώθουν την ανάγκη για να κοινωνήσουν μπορούν να το κάνουν χωρίς κανένα φόβο και ενδοιασμό." *** Κούργια-κούργια-κούργια. *** Γιατρέ μου, έχουν σχέση ο φόβος και ο ενδοιασμός με την επιστήμη; *** Μήπως να σου θυμίσω ότι και τα μωρά που νοιώθουν την ανάγκη να βάλουν το δάχτυλό τους στην πρίζα, άφοβα και ανενδοίαστα το κάνουν. *** Ίσως ο θάνατος εδώ είναι ένα αντίστροφο καθήκον, μία προσποίηση, όπως ένα χωνάκι παγωτό στο χέρι ενός συνοριοφύλακα. (Κυριάκος Συφιλτζόγλου) *** Για την δικιά μας την ορθόδοξη μετάληψη δεν ξέρω αλλά φαίνεται ότι η καθολική όστια έχει πρόβλημα. *** Στην Ιταλία, σου λέι, 148 πέσανε ήδη ανάσκελα και δεν θα ξαναγυρίσουν μπρούμητα ποτέ. *** Μάλλον το σκέτο ψωμί είναι καλός αγωγός τού κορωνοϊού. *** Ενώ εδώ, τον μονώνει η μαυροδάφνη. *** Για το ασύρτικο μη με ρωτάτε, δεν ξέρω. *** Αυτό πάλι, με τους άλλους, που πήγανε στο μοναστήρι της αγια-Κατίνας και οι 21 από τους 24 γυρίσανε κορωνιασμένοι, πώς το σχολιάζετε; *** Καλά, μόνο
Στο μεταξύ, κάπου στην Ερέτρια...
οι τρεις είχαν άγιο ή, μάλλον, αγία; *** Οι 21 μετάλαβαν ανεξομολόγητοι; *** Πάντως, η αγία το έκανε το θαύμα της. *** Αρρώστησαν μόνο 21 και κερδίσανε. *** Αν αρρώσταινε άλλος ένας, θα καιγόντουσαν και θα κέρδιζε η μπάνκα. *** Γυναίκες πατρίδες, στα έπη που γράψαν καμένες σελίδες οι γιοι τους που θάψαν. (Παναγιώτης Πετράκης) *** Για τους σαλονικιούς λέγατε αλλά, τελικά, οι πατρινοί την πληρώσαμε την λέζα. *** Λυσσάξατε, κωλόπαιδα, έτσι; *** Μας είδατε που γλεντάγαμε στο καρναβάλι, σκάσατε από την ζήλια σας και μας καταραστήκατε, έτσι; *** Στο παχύ άντερο σας έκατσε το "ε-ε-ε, ω-ω-ω, στ' αρχίδια μας τον γράφουμε τον κορωνοϊό", παραδεχτείτε το. *** Ναι ρε, είμαστε γαϊδούρια. *** Και ξέρετε τι έχουν τα γαϊδούρια, εκτός από υπομονή, έτσι; *** Ένα ματζαφλάρι, που σε παίρνει να γράψεις πάνω του Μικροδράκουλας με κεφαλαία σαρανταοχτάρια Άριαλ μπολντ και να περισσέψει χώρος να γράψεις και το μισό υπουργικό συμβούλιο. *** Οι δυστυχείς λαθρομετανάστες... δυστυχέστατοι, γιατί δεν ξέρουν σε ποια χώρα έχουν έρθει. (Πασχάλης Χριστοδουλίδης) *** Ποια είναι πάλι αυτή η Μίνα Αρναούτη, που απεκάλεσε "γραφική" την Ακρίτα; *** Κι εγώ τα έχω σούρει στην Έλενα αλλά δεν με κάνατε πρώτο θέμα στην κουβέντα σας. *** Ποια είναι; *** Μία από τις δυο γυναίκες που ήσαν μέσα στο τζιπ όταν το έφερνε φούρλες ο Παντελίδης; *** Ε, και; *** Είναι αυτό λόγος για να δίνουμε σημασία σε ό,τι λέει ή κάνει; *** Αν είναι έτσι, να πάρουμε την γνώμη κι εκείνου που είχε αλλάξει λάδια στο τζιπ πριν το τράκο κι εκείνου που είχε βάλει αέρα στα λάστιχα. *** Πότε, μωρέ, θα κόψετε αυτή την μαλακία, να δίνετε αξία σε μηδενικά; *** Αλλά τι να περιμένω από σας... *** Αφού μια έφεση στα σούργελα την έχετε, γαμώ την κριτική μου σκέψη μέσα. *** Εδώ κάνατε πρωθύ τον πτι Κουλίς και αντιπρωθύ τον Κωλόχαρτο, στην Αρναούτη θα κολλήσετε; *** Διαβάζω Ομηρικά έπη. Αντί ανακούφισης από ηρωικές ιστορίες με δέρνει η ντροπή. (Βάσος Λυσαρίδης) *** Δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά σήμερα το ιστολόγιο νοιώθει μια απύθμενη εθνική περηφάνεια για το έπος που γράφει ο λαός μας στον Έβρο. *** Αφού σας λέω έβαλα την γυναίκα μου, μόλις τελείωσε την μάσκα που λέγαμε το περασμένο Σάββατο, ν' αρχίσει να πλέκει κάλτσες και φανέλλες για τα καμάρια μας στα σύνορα. *** Ζητώ συγγνώμη αν σήμερα φάνηκα κάπως κουρασμένος. *** Είμαι αλλά σας διαβεβαιώ ότι προσπάθησα. *** Ας όψονται κάτι χρονοβόρα και κοπιαστικά
Ευτυχισμένα χρόνια
μακροβούτια που κάνω στην βιβλιοθήκη μου αλλά και στα αρχεία του υπουργείου εξωτερικών προς αλίευση υλικού για τα περί προσφύγων κείμενα. *** Πάντως, κουρασμένο πρέπει να αισθάνεται και το παλληκαράκι της πρώτης φωτογραφίας, το οποίο έχει αισίως πλέον κλείσει τα 70 του. *** Θα έπρεπε να τον θυμόμαστε για πολλά πράγματα αλλά, δυστυχώς, εκείνο που έρχεται συνήθως στο μυαλό μας όταν ακούμε το όνομά του, είναι η ατάκα τού Χάρρυ Κλυν "δεν μας χέζεις, ρε Νταλάρα". *** Ναι, είναι ο Γιώργος Νταλάρας, την εποχή που ήταν ακόμη Νταράλας. *** Η τελευταία φωτογραφία είναι από την συναυλία που έδωσαν τον Οκτώβριο του 1976 στον Πανιώνιο ο Μάνος Λοΐζος με τον Γιώργο Νταλάρα, προκειμένου να προωθήσουν το άλμπουμ "Τα τραγούδια μας", το οποίο είχε μόλις κυκλοφορήσει αλλά το είχε κόψει η κρατική ραδιοτηλεόραση από τα προγράμματά της. *** Ντουέττο με τον Μάνο κάνει η Χάρις Αλεξίου, ενώ πίσω από τον Νταλάρα διακρίνεται ο Τάκης Σούκας. *** Την εποχή που ο Λοΐζος σκάρωνε την παγωμένη τσιμινιέρα και το δέντρο με τα κόκκινα φύλλα, στην πίσω πλευρά του πλανήτη μια παρέα ροκάδων έκανε το δισκογραφικό της ντεμπούτο, το οποίο έκανε πάταγο. *** Αν και καλιφορνέζοι, ονόμασαν το γκρουπ τους "Βοστώνη" και το πρώτο τους άλμπουμ είχε για τίτλο το όνομά τους. *** Σήμερα, κάτι τέτοιο θα το λέγαμε "τρολλιά" αλλά αυτό δεν εμπόδισε το "Boston" να πουλήσει κάπου είκοσι εκατομμύρια αντίτυπα και να γίνει 17 φορές πλατινένιο στις ΗΠΑ. *** Αν και το 1976 κυκλοφόρησαν πολλά σπουδαία μουσικά άλμπουμ, σήμερα θέση στο πλατώ έχει πάρει ήδη το "Boston". *** Καθώς τούτη την στιγμή που σας γράφω είναι σχεδόν αξημέρωτα, εγώ υποχρεωτικά θα βάλω τα ακουστικά μου αλλά εσείς δυναμώστε τον ήχο όσο σας παίρνει, αν θέλετε να απολαύσετε την καθαρή ροκιά στο μέγιστο. *** Δώστε μου μόνο δυο λεπτά, να φτιάξω πρώτα άλλη μια κούπα καφέ, έτσι; *** Να περάσετε ένα πολύ-πολύ όμορφο σαββατοκύριακο! *** Κι αν σας έρθει διάθεση για έπη και αρχιστρατήγους, θυμηθείτε τα λόγια τού Μίκη: *** Αρχιεπίσκοποι κι αρχιστράτηγοι "αέρα" φωνάζουν και υψώνονται πίσω τους πτερά ορνίθων. *** Γεια και χαρά! ***

6 σχόλια:

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Χα, χα! Εσένα σε πήγανε και τρείς μήνες!
Είχε ήδη αρχίσει να μπασταρδεύει η ράτσα!
Η γενηά η δική μου, πήγαμε μόνοι μας από την πρώτη μέρα.
Ολη η μαρίδα της αλάνας, μαζί!
Οι "γέροι" (~ τριαντάρηδες!) είχανε δουλειά. Ασε, που ντρεπόμασταν και τους διώχναμε. Μη μας πούνε "βουτυρόπαιδα"....
--------------------------------------
Παρατηρήσατε, πως ξαφνικά, όταν πρόκειται για νέα κρούσματα κορονοϊού από τους "Αγίους Τόπους" τα ΜΜΕ το γυρίσανε και λένε "ταξιδιώτες από το Ισραήλ";!;! Η φταίει πάλι το διεστραμμένο μυαλό μου;







teddygr είπε...

@ Σεχτάρ

Αμ εγώ δεν ντρεπόμουνα; Αλλά δεν γινόταν αλλιώς, ένεκα που η μάνα μου είχε ακούσει ότι οι εβραίοι αρπάζουν μικρά παιδιά και τους πίνουν το αίμα (δεν κάνω πλάκα!), οπότε τι να κάνει κι ο μαστρο-Νίκος και τι να κάνει κι ο Θοδωράκης; Εντολή της μαμάς και τα σκυλιά δεμένα. Ως γνωστόν, οι άντρες κάνουμε κουμάντο στα σπίτια μας μόνο στο καφενείο!

Ανώνυμος είπε...

Αμ κι εγώ ντρεπόμουνα ...Οπότε μετά τήν πρώτη εβδομάδα , τα κατάφερα καί πήγαινα μαζί μέ όλη τή μαρίδα τής αλάνας πού λέει κι ο Σεχτάρ... Θοδωρή πολύχρονος , υγιής καί πάντα αγωνιστικά πολυγραφότατος...

dimitrios είπε...

Θοδωρή για το ομώνυμο των Black Sabbath που έκλεισε τα 50 χρόνια εδώ και δύο - τρεις εβδομαδες ούτε κουβέντα??

teddygr είπε...

@ dimitrios

Παιδιά, να δίνετε τις παραγγελιές σας έγκαιρα! Να μου λύνετε κι εμένα το πρόβλημα τι μουσική να σας βάλω κάθε φορά. Ψάχνω το φωτο-κουίζ, ψάχνω τον μαλάκα της ημέρας, ψάχνω όλα τ' άλλα... γλιτώστε με, τουλάχιστον, από την μουσική! **γέλια**

Εν πάση περιπτώσει, Black Sabbath θες, Δημήτρη μου; Black Sabbath θ' ακούσεις! Έκλεισε για το Σάββατο που έρχεται! Ευχαριστημένος; Τώρα, το πώς θα "δέσω" το κείμενο μ' αυτό το άλμπουμ, είναι ένα προβληματάκι που πρέπει να δω πώς θα το λύσω.

ΟΥΦΦΦΦΦΦ.... (που λέει κι ο Παναγιώτης)

Ανώνυμος είπε...

ΟΚ. Ο καταρράκτης. ΟΥΦΦΦΦΦΦΦΦ..... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ