Πνευματικά δικαιώματα δεν υπάρχουν. Οι ιδέες πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθερα. Άρα...
... η αντιγραφή όχι απλώς επιτρέπεται αλλά είναι και επιθυμητή, ακόμη και χωρίς αναφορά της πηγής!

Η γλώσσα κόκκαλα τσακίζει

- "Ο λόγος που μ' άφησες έξω από την υπόθεση", είπε ήσυχα, "ήταν ότι νόμισες πως η αστυνομία δεν θα πίστευε ότι σκέτη περιέργεια μ' έσπρωξε να κατέβω εκεί κάτω χτες το βράδυ. Θα υποψιάζονταν ίσως ότι είχα κάποιον ύποπτο λόγο και θα με σφυροκοπούσαν μέχρι να σπάσω".
- "Πώς ξέρεις αν δεν σκέφτηκα το ίδιο πράγμα;"
- "Οι αστυνομικοί είναι κι αυτοί άνθρωποι", είπε ξεκάρφωτα.
- "Έχω ακούσει ότι σαν τέτοιοι ξεκινάνε".

[Ραίημοντ Τσάντλερ, "Αντίο, γλυκειά μου", εκδόσεις Λυχνάρι, 1990 (σελ.: 54)]

29 Μαΐου 2021

Σαββατιάτικα (344) - τα εμβολιασμένα

*** Μια πρωθυπουργάντζα, που έχει στην καβάτζα κάθε ορντινάντζα, δευτεράντζα για μπροστάντζα. *** Σας παρακαλώ πολύ, ας βρεθεί κάποιος να μου δώσει μια σοβαρή εξήγηση για το φαινόμενο "Πάρτα να μη στα χρωστάω". *** Πώς γίνεται, ας πούμε, να προκαλέσει πανικό σε οποιαδήποτε κυβέρνηση ένα μουσικό κομμάτι; *** Εδώ βγήκε ολόκληρο "Μη παραχαράσσετε την Ιστορία" και όχι μόνο δεν παραιτήθηκε η κυβέρνηση αλλά δεν κουνήθηκε ούτε τρίχα από αρχίδι. *** Και σιγά το μουσικό κομμάτι, δηλαδή. *** Πανικός από χιπ-χοπ γίνεται; *** Δεν έχουν καταφέρει να επηρεάσουν ποτέ κυβέρνηση άλλοι κι άλλοι ράππερ του βεληνεκούς ενός Έμινεμ, ενός Τούπακ κι ενός Νοτόριους Μπιγκ και το κατάφερε ο Μιθριδάτης; *** Κι από την άλλη, πού ακούστηκε να ξεσηκώνει τον κόσμο ένας ράππερ με ένα όνομα που δεν είναι καν ψευδώνυμο αλλά το κανονικό του; *** Κι όταν λέμε για ξεσηκωμό, λέμε για ξεσηκωμό, έτσι; *** Ούτε ο Τερλέγκας το '95 με τις "Στροφές" του δεν είχε καταφέρει τέτοιο πράμα. *** Φρουρού κι αρώματα όλα τα δικαιώματα, μεσ' στης νύχτας τα καμώματα, αυτόματα, περνάνε νομοσχέδια εκτρώματα. *** Το άλλο που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί μ' αυτό το κομμάτι ανεβάσανε γράδα στην ΝουΔου. *** Παιδιά, εγώ το άκουσα εφτά φορές και σας διαβεβαιώ ότι πουθενά δεν αναφέρονται είτε η ΝουΔου είτε ο αρχηγός της. *** Μπορεί να λέει στην αρχή "Κυβέρνηση με σήμα το κουταλοπήρουνο κι ένα φλώρο ξαφνικά έχεις για τύραννο"... *** ... και λίγο παρακάτω "ασφαλής, χωρίς εισόδημα κι εσώκλειστος για να σουλατσάρει ο Ανεμελόκτιστος"... *** ... αλλά δεν βλέπω για ποιον λόγο όλα αυτά πρέπει ντε και καλά να αναφέρονται στην ΝουΔου και τον μικρό. *** Σάμπως οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν θα μπορούσαν να έχουν για σήμα κουταλοπήρουνο ή μήπως το χαϊμένο είναι ο μόνος φλώρος τύραννος στην Ιστορία; *** Ή μπας και νομίζετε ότι κάτι τύπους σαν τον μπουχέσα
Μεγάλη πόρτα θα διαβείς, αγόρι μου... πολύ μεγάλη!
ή τον Ζαβογιώργο δεν τους έδερνε και η ανεμελιά, μαζί με άλλα τινά; *** Οκτάωρη εργασία είναι μπαναλιτέ και κάθε υπερωρία θα είναι απληρωτέ. *** Εν τω μεταξύ, τα ανεβασμένα γράδα γίνονται αφορμή για μαλακισμένες αντιδράσεις. *** Ή δεν είναι μαλακισμένη αντίδραση η παπαριά ότι η αριστερά ξεκίνησε από τον Ρίτσο και τον Θεοδωράκη και ξέπεσε στον Μιθριδάτη; *** Και, μάλιστα, όταν αυτή η αντίδραση προέρχεται από κάποιους που ξεκίνησαν από τον Χατζηδάκη και τον Χορν και ξέπεσαν στον Σπανουδάκη και στην Μόνικα. *** Οι περισσότεροι. *** Διότι υπάρχουν και κάποιοι που ξεκίνησαν από Ρόμπερτ Ουίλλιαμς και βρίσκονται ακόμη εκεί. *** Κατ' αρχάς, μάγκες μου, δεν είναι απαραίτητο να αφήσει κάποιος τον Ρίτσο για να πάει στον Μιθριδάτη. *** Μπορεί να τους βάλει δίπλα. *** Το ότι ο Ρίτσος είναι το κυρίως γεύμα μας, δεν μας απαγορεύει να γίνει ο Μιθριδάτης το δεκατιανό μας. *** Κι έπειτα, δεν είναι ξεπεσμός να ξεκινήσει κάποιος με Ρίτσο και να φτάσει στον Μιθριδάτη. *** Ξεπεσμός είναι να ξεκινήσει με Ρίτσο και να φτάσει στον Μητσοτάκη. *** Δηλαδή, ακριβώς αυτό που έκανε ο Μίκης. *** Ομάδες της καταστολής για νά 'σαι ασφαλής, στα περιπολικά το κράτος είναι μερακλής. *** Καΐλιας: "Υπάρχει γενική ικανοποίηση για τους εμβολιασμούς." *** Τί λες, αγόρι μου; *** Γενική ικανοποίηση επειδή εμβολιάστηκε το 15% του πληθυσμού μέσα σε ένα εξάμηνο; *** Ή επειδή μπαίνουν ανεξέλεγκτα οι τουρίστες και αλωνίζουν, δίχως κανέναν έλεγχο; *** Λεβέντη μου, δεν πάνε μαζί η γενική ικανοποίηση και το κράξιμο επειδή σπρώχνατε τους νέους να κάνουν Άστρα-Ζένεκα και τώρα τους λέτε ότι κάνανε μαλακία. *** Καΐλιας: "Έχουμε την οργάνωση και την δυνατότητα να υποστηρίξουμε τα νησιά μας, να υποστηρίξουμε τις τουριστικές περιοχές." *** Και πότε σκέφτεστε να το κάνετε αυτό, Βασιλάκη; *** Από Οκτώβρη, που θα φύγουν οι τουρίστες; *** Καΐλιας: "Αυτό είναι το καθήκον μας και θα το κάνουμε μέχρι τέλους." *** Ρε παιδιά, αυτό μόνο σε μένα ακούστηκε ως απειλή; *** Ο αδιανόητα ανόητος κι αμετανόητος, αυτονόητα ατιμώρητος μα ακριβοθώρητος, αφόρητα απτόητος και ανιστόρητος, ο δανεικός κι αγύριστος κι ανυποχώρητος. *** Α, μιας και τό 'φερε η κουβέντα, εσείς εμβολιαστήκατε; *** Άντε μπράβο, ρε παιδιά, άντε να σπρώξουμε λίγο όλοι μαζί για να ανεβούν τα ποσοστά μας ως χώρα. *** Εγώ την έκανα την κουτουράδα χτες. *** Βλέπετε, πλησιάζει ο Ιούλιος που θα την κάνω με ελαφρά και είπα να πάρω τα μέτρα μου γιατί δεν ξέρω τι με περιμένει εκεί που θα πάω. *** Ωραία ήταν στο εμβολιαστικό, δεν λέω. *** Έκανα και την πλάκα μου. *** "Πώς αισθάνεστε σήμερα;", με ρώτησε ο νοσοκόμος στο έμπα. *** "Πολύ καλά, όπως κάθε μέρα" του απάντησα και χαμογέλασε. *** "Πιο καλά από όσο δικαιολογούν τα εξήντα χρόνια που κουβαλάω", συμπλήρωσα και με κοίταξε δήθεν
Κωλόπαιδα...
έκπληκτος. *** "Μια χαρά", έκανε ευγενικά, "νεώτατος είστε." *** "Αλλάζουμε;" τον ρώτησα σηκώνοντας το φρύδι αλλά δεν απάντησε. *** Ύστερα ήρθε η κοπέλλα με την σύριγγα. *** "Αφήστε μου το χεράκι χαλαρό", έκανε ναζιάρικα. *** "Ξέρω, δεσποινίς", αντέτεινα ξερά, "έχω παρακολουθήσει τον πρωθυπουργό." *** Όταν την είδα να γελάει, κατάλαβα ότι όλα θα πήγαιναν καλά. *** Μέσα έπεσα. *** Εσύ δουλίτσα νά 'χεις και όπου γύρει η πλάστιγγα, εληνάρες μ’ ένα λου, αυτή η μάστιγα. *** Μήπως μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει αναλυτικά τι ακριβώς παίχτηκε με το αεροπλάνο τής Ράυαναιρ; *** Έφυγε από τα Σπάτα για Λιθουανία, έχοντας ανάμεσα στους επιβάτες του έναν δημοσιογράφο απ' αυτούς που έχουν κάτσει στο παχύ άντερο τού Πούτιν και μια φιλενάδα του, σωστά; *** Τί σκατά παίχτηκε στην πορεία και βρέθηκε στο Μινσκ; *** Ποιοι πράκτορες; *** Είχανε μπει ρώσοι πράκτορες στο αεροπλάνο; *** Καλά, πώς μπήκανε δίχως να τους πάρουν χαμπάρι οι δικοί μας οι ασφαλίτες; *** Τι ποιοι ασφαλίτες; *** Αυτοί που παρακολουθάγανε τον δημοσιογράφο. *** Ελάτε, καλέ τώρα, σε τα μας; *** Θέλετε να πιστέψω ότι έκοβε βόλτες στην Αθήνα ένας τύπος για τον οποίο ενδιαφερόταν η ΚαΓκεΜπε κι εμείς δεν τον είχαμε στο κατόπι; *** Πάω στοίχημα ότι μέχρι και στην κωλοτρυπίδα του είχαμε βάλει κοριό. *** Γι' αυτό σας λέω ότι δεν καταλαβαίνω πώς διάολο τον πήρανε οι ρώσοι από τα χέρια μας. *** Κοίτα τη βολή, κυρ-Παντελή, ζωντόβολο, συνήθισε το ντίλντο και μετά θά 'ναι καλόβολο. *** Ποιος Οτζαλάν, ρε Θανάση; *** Πού κολλάει εδώ ο Οτζαλάν; *** Λες να είχαν συνεννοηθεί οι δικοί μας με τους ρώσους για να τους παραδώσουν τον δημοσιογράφο; *** Καλά, αυτό που ανακαλύπτεις παντού συνωμοσίες, με τρελαίνει. *** Βρε κεφάλα, τι σχέση έχει το τώρα με τις μηχανορραφίες που έστηνε τότε ο κουράδας ο Θόδωρος, ο ολοιμαζιταφάγαμε; *** Το ενδεχόμενο να πιάστηκαν στον ύπνο οι δικοί μας σου περνάει καθόλου από το μυαλό ή μπα; *** Ρε συ, θυμάσαι σε ποιον υπάγεται απ' ευθείας η ΕΥΠ, βάσει προεδρικού διατάγματος του '19; *** Α μπράβο, στο χαϊμένο. *** Μήπως ξέρεις και ποιος είναι διοικητής της; *** Ένας τυχάρπαστος πρώην σεκιουριτάς, που τα είχε κάνει ρόιδο στην προηγούμενη δουλειά του και χωρίς σπουδές σε οποιοδήποτε πανεπιστήμιο απ' αυτά που αναγνωρίζει η Ελλάδα αλλά προσωπική επιλογή τού πτι Κουλίς. *** Λοιπόν, πόσο απίθανο σου φαίνεται να πιάσανε στον ύπνο οι ρώσοι τον μικρό και τον άριστο εκλεκτό του; *** Νομίζεις είσαι άρχοντας αλλά είσαι πληβείος. Νιώθεις μικροαστός ή μικροαστείος; *** Κατίνα: "Όταν τα μέσα ενημέρωσης και οι δημοσιογράφοι στοχοποιούνται και απαξιώνονται, το πολίτευμά μας υπολειτουργεί." *** Ενώ όταν στοχοποιούνται οι τυροπιτάδες και οι ψιλικαντζήδες ως υπεύθυνοι για την καταστροφή τής οικονομίας, το πολίτευμά μας λειτουργεί θαυμάσια, έτσι Κατίνα μου; *** Κατίνα: "Σε χώρες που γεωγραφικά δεν απέχουν πολύ από την ευρωπαϊκή γειτονιά μας οι δημοσιογράφοι χάνουν την ελευθερία τους ή ακόμα και τη ζωή τους." *** Κοπέλλα μου, δεν θέλω να σε τρομάξω αλλά αυτά δεν συμβαίνουν μόνο σε άλλες χώρες. *** Για ρώτα τους συνεργάτες σου να σου πουν για έναν Γκιόλια ή για έναν Καραϊβάζ και πρόσεξε μη μου πέσεις από τα σύννεφα και σε χάσουμε. *** Μη μου πείτε, έχουμε ένα υπέροχο δίδυμο εξουσίας σ' αυτή την χώρα, έτσι; *** Κατίνα στην Ηρώδου Αττικού, πτι Κουλίς στο Μαξίμου. *** Από δω η Καλυψώ, από κει ο Πήνατ. *** Βολεμένα ζωντανά και τα δυο. *** Εμείς παραμένουμε αδέσποτοι
Μια δουλειά του είπαν να κάνει...
και πεινασμένοι. *** Σίγουρα ανήκεις στη σωστή κατηγορία; Είσαι γιος του Παρταόλα ή ο γιος του Παρτατρία; *** Αριστερός: "Ο κόσμος που υπερασπιζόμαστε, ο κόσμος της κοινωνικής πλειοψηφίας, διψάει για δικαιοσύνη." *** Αλέξη μου, τί ακριβώς εννοείς με τον όρο "κοινωνική πλειοψηφία"; *** Το 61,31% που ψήφισε "όχι" στο δημοψήφισμα του 2015; *** Μάλιστα. *** Και πώς ακριβώς τους υπερασπίζεστε; *** Όπως το 2015; *** Τότε λέω, που τους βάλατε σε μνημόνιο για να τους βγάλετε από τα μνημόνια, θυμάσαι; *** Αριστερός: "Ο κόσμος των νέων που αναζητούν ένα καλύτερο αύριο. δεν πρόκειται να υπογράψει καμιά ανακωχή με το χτες." *** Τί κάνεις τώρα, Αλέξη μου; *** Βάζεις τα χεράκια σου και βγάζεις τα ματάκια σου; *** Το σκέφτηκες αυτό το "καμιά ανακωχή με το χτες" πριν το ξεστομίσεις; *** Ή μπας και νομίζεις ότι εσύ δεν είσαι "χτες", έχοντας κάνει τεσσεράμισυ χρόνια πρωθύ; *** Κι έπειτα, να σου πω και το άλλο; *** Μας έχετε σπάσει τ' αρχίδια με τα χτες και τα αύριο όλη την ώρα. *** Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, όλο για το αύριο και για το μεθαύριο μας μιλάτε όλοι. *** Για το σήμερα έχετε να πείτε κάτι; *** Της κοινής γνώμης η διαμόρφωση, σε κάτω του μετρίου αντίληψη και μόρφωση. *** Μήπως διαβάσατε το άρθρο του Εκόνομιστ "Πώς έγινε η Ελλάδα ο απίθανος μαθητής-υπόδειγμα της Ευρώπης"; *** Εντελώς απαράδεκτο, έτσι; *** Εκόνομιστ: "Ενώ ο ΣυΡιζΑ ήταν ο επαναστάτης της τάξης, η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι το κατοικίδιο του δάσκαλου." *** Επαναστάτης ο "συγγνώμη, κύριε, δεν θα το ξανακάνω", ρε ταγάρια; *** Και κατοικίδιο ολόκληρος Μωυσής, μη χέσω; *** Μωρέ, καλά σας τα έχωσε ο μικρός στην Μπιλντ. *** Μικροδράκουλας: "Δεν είμαστε το κατοικίδιο κανενός, εγώ έχω ένα πολύ καλό κατοικίδιο, καθώς υιοθέτησα έναν αδέσποτο σκύλο." *** Ε, τι; *** Δεν είναι σοβαρή απάντηση αυτή; *** Εκόνομιστ: "Εφόσον τα οικονομικά της είναι εντάξει, κανείς δεν νοιάζεται για το τι άλλο κάνει σε τομείς όπως η ελευθερία του λόγου, το προσφυγικό ή αυξανόμενη κρατική βία." *** Σιγά ρε, μη σας δώσουμε λογαριασμό και για το αν ή πότε θα κλάσουμε! *** Μικροδράκουλας: "Δεν είμαστε κατοικίδιο κανενός, δεν υπάρχουν πια δάσκαλοι να μας επιβλέπουν, είμαστε μια κυρίαρχη χώρα." *** Αυτό ακριβώς, τίποτε άλλο. *** Σους, σιωπή και σώπαινε, η τιβί μιλάει τώρα, είναι το πολίτευμα που έχει πια η χώρα. *** Εκόνομιστ: "Στην Ελλάδα κυριαρχεί η οικογενειοκρατία, κάτι που ο ΣυΡιζΑ επιχείρησε να διορθώσει αλλά απέτυχε." *** Τι "επιχείρησε να διορθώσει", βρε ζώα; *** Απλώς δεν πρόκαμε. *** Τι οικογενειοκρατία να κάνει σε μια τετραετία; *** Οι Παπαντρέηδες π.χ. χρειάστηκαν εξήντα πέντε χρόνια και οι Ζαΐμηδες σχεδόν έναν αιώνα για να βγάλουν από τρεις πρωθύ. *** Εκόνομιστ: "Τον κ. Μητσοτάκη δεν
Ο μαλάκας της ημέρας
μπορούμε να τον πάρουμε στα σοβαρά, καθώς είναι ο γιος ενός πρωθυπουργού, αδελφός πρώην υπουργού εξωτερικών και θείος του σημερινού δήμαρχου της Αθήνας." *** Συγγνώμη, είναι αυτός λόγος για να μη πάρεις σοβαρά το χαϊμένο; *** Δεν κατάλαβα, από πότε συνιστά μειονέκτημα το να είσαι γόνος μιας ιδιαίτερα προικισμένης φαμίλιας; *** Ίσα-ίσα που μαθαίνεις την δουλειά από τα γεννοφάσκια σου. *** Γιατί, δηλαδή, είναι καλή η ταμπέλλα ταβέρνας "Λαβύρινθος - από το 1935" και όχι η ταμπέλλα πρωθύ "Παπανδρέου - από το 1944"; *** Μηχανορραφία η δημοσιογραφία, του καθεστώτος φτιάχνεται η αγιογραφία. *** Αλήθεια, το είδατε εκείνο το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ για την αστυνομική βαρβαρότητα στον Σκάη; *** Αυτό με την κοπέλλα, που την κουτούπωσαν οι μπάτσοι σε μια διαδήλωση, την μαύρισαν στις ματσουκιές και την πέταξαν επί δεκαεφτά ώρες σε ένα κελί, δίχως φαΐ και νερό; *** Χάσατε που δεν το είδατε. *** Ανατριχιαστικό, πιστέψτε με. *** Δεν μπορώ να σας περιγράψω τι τράβηξε το έρμο το θηλυκό από τους καφρόμπατσους. *** Ποια Αθήνα, βρε; *** Πάτε καθόλου καλά; *** Στο Μινσκ έγινε αυτό, στην Λευκορωσία, από το απάνθρωπο και δικτατορικό καθεστώς τού Λουκασένκο. *** Άκου Αθήνα! *** Πώς σας ήρθε η Αθήνα, δεν το καταλαβαίνω. *** Κατά πρώτον, έχουμε εμείς αυταρχικό καθεστώς και αστυνομοκρατούμενο κράτος ώστε να γίνονται τέτοια πράγματα; *** Και κατά δεύτερον, ακόμα και στην απίθανη περίπτωση που γίνονταν τέτοια πράγματα στην Ελλάδα, πιστεύετε ότι θα τα έδειχνε ο Σκάης; *** Σιγά μην διοριστεί γιατρός, νοσηλευτής. Και να γίνει ο κλινικής ζητιάνος και ληστής; *** Πώς σχολιάζετε το ότι η βουλή απέρριψε το νομοσχέδιο του Βορβορίδη για την ανεξέλεγκτη ψήφο των ομογενών; *** Εγώ απογοητεύτηκα. *** Μα να αρνείται η ελληνική βουλή σε έλληνες να ψηφίζουν; *** Ορίστε; *** Κι επειδή ο άλλος μένει στο Γιούζα κι έχει τριάντα χρόνια να πατήσει το πόδι του στην Ελλάδα, τι; *** Δεν είναι έλληνας; *** Βρε, αφήστε τα αυτά. *** Φυσικά και πρέπει να έχει γνώμη για το ποιος θα κυβερνήσει έναν τόπο στον οποίο αυτός δεν ζη. *** Αρκεί που βρίσκονται εδώ τα κόκκαλα των παππούδων του. *** Βορβορίδης: "Οι αρθρογράφοι της Καθημερινής που μου ασκούν κριτική, είναι ο Μανδραβέλης και ο Μπουκάλας που είναι αριστεροί." *** Αμάν, Μάκη μου, τι αποκαλυψάρα είναι τούτη; *** Πάσχο, τι λέει αυτός; *** Και καλά ο Παντελής, που είχε δώσει δικαιώματα από παλιά, με την ΚΝΕ και την "Πρώτη". *** Αλλά εσύ, πώς; *** Μωρή λουμπίνα, πότε μπατάρησες αριστερά και δεν σε πήραμε χαμπάρι; *** Πες μου ότι είσαι κρυφοζαίος, να μαδήσω την γενειάδα μου. *** Ατομική ευθύνη λέει η αυτού εξοχότης, εκτός αν είσαι της κυβέρνας ή το αφεντικό της. *** Αλήθεια, θα μου κάνετε ένα σχόλιο για την Γιουροβίζιον; *** Δεν φαντάζομαι
Στο μεταξύ, κάπου στην Αθήνα...
να μην ασχολείστε με τον κορυφαίο πολιτιστικό θεσμό τής Ευρώπης, ε; *** Ευτυχώς γιατί αρκετή αδιαφορία δείχνετε σε όλα τα άλλα. *** Κι εσείς με τους ιταλούς ήσασταν; *** Εμ, με ποιους άλλους θα ήσασταν; *** Ειδικά από την στιγμή που κυκλοφόρησε η μούφα ότι οι μάγκες σνιφάρανε κανονικά στα καμαρίνια, πρέπει να πάθατε ταράκουλο για πάρτη τους, σωστά; *** Εμένα, πάντως, μου άρεσε πολύ η χοντρούλα από την Μάλτα. *** Και όχι επειδή ήταν πιο κοντά από όλους στα κυβικά μου, έτσι; *** Η κοπέλλα είχε φωνάρα, πώς να το κάνουμε; *** Μπογνάνος: "Μου άρεσε το τραγούδι της Μάλτας, αλλά με ενοχλεί το γεγονός ότι προβάλλει περισσότερο το γεγονός ότι έχει 80 κιλά παραπάνω από το κανονικό." *** Επιτυχημένο το σχόλιό σου, Κωνσταντίνε μου. *** Ειδικά ως προερχόμενο από κάποιον που έχει μπόι 80 πόντους λιγώτερους από το κανονικό. *** Πάντως, για κουράδα είσαι πανύψηλος, να τα λέμε κι αυτά. *** Αστεία δυναστεία που φλερτάρει επταετία και το Σύνταγμα ένα όνομα απλά σε μια πλατεία. *** Καλέ, το μάθατε ότι από Δευτέρα ανοίγουν και τα γυμναστήρια; *** Βέεεβαια! *** Μείνανε κλειστοί οι άνθρωποι μισό χειμώνα πέρυσι κι ολόκληρο εφέτος, για να ανοίξουν με το που μπαίνει ο Ιούνιος! *** Άπαιχτος ο Χαρντ, ε; *** Προφανώς, στην καρακοσμάρα του υπάρχουν κάποιοι που, με 35 υπο σκιά, θα πάνε να γυμναστούν φορώντας διπλή μάσκα σε χώρο όπου απαγορεύεται να λειτουργεί κλιματισμός. *** Από κάτι τέτοιες φαεινές έχει βγει η φράση "πάει η μαλακία γόνα". *** Χαρντ: "Η μουσική προφανώς δεν κολλάει αλλά αυξάνει το ρίσκο μετάδοσης του ιού διότι συνδυάζεται με τραγούδι, χορό και αλκοόλ." *** Παναπεί, το αλκοόλ κολλάει, Νικόλα μου; *** Κι εγώ πώς την έχω βγάλει καθαρή ίσαμε σήμερα; *** Α, λύσε μου ακόμη μια απορία: *** Απαγορεύεται και το τραγούδι α καπέλλα ή κινδυνεύουμε μόνο αν τραγουδάμε με συνοδεία μουσικής; *** Τι να πω, Νίκο μου; *** Γόνα πάει! *** Γόνα και των γονέων! *** Μεγάλοι και μικροί, τηλεργάσα, τηλεκπαίδα και οι ζωές μας στο εξής με τηλεχειροπέδα. *** Για να είμαι ειλικρινής, άλλον τίτλο είχα κατά νου για το σημερινό κείμενο. *** Κάτι μιθριδατικό αλλά, τελικά, είπα να μη χαλάσω μια καρδιά που πρότεινε τον παραπάνω. *** Στο κάτω-κάτω, την έκανα, τί να λέμε τώρα; *** Την έκανα παρά τις όποιες επιφυλάξεις τύπου "μα είναι δυνατόν να είναι καλό κάτι που προπαγανδίζουν όλοι αυτοί οι πούστηδες;" και ό,τι με βρει με βρήκε. *** Τι να πας από μπόλι, τι να πας από βόλι... *** Και όσους από σας έχετε άλλου είδους επιφυλάξεις, σας διαβεβαιώνω ότι δεν μου βάλανε τσιπάκι. *** Ακούμπησα στο μπράτσο μου ένα μαγνητάκι I love Nisyros και δεν κόλλησε. *** Τώρα για το αν αλλιωθεί το ντιενέι μου, όπως λέει ο Τράκης, τί να σας πω; *** Θα κάνω μια εξέταση ντιενέι το φθινόπωρο και θα σας ενημερώσω. *** Ελπίζω να έχει αλλάξει. *** Έκλεισα εξήντα χρόνια μαλάκας και έχω δικαίωμα να ελπίζω σε κάτι καλύτερο. *** Ο ψεύταρος, ο δήθεν, προτρέπει σε συμμόρφωση, κάνε πρόποση στη μούγκα και στην κώφωση. *** Πάμε σιγά-σιγά για φινάλε κι ακόμη δεν έχω καταλάβω πώς διάβολο κατάφερε ένα χιπ-χοπ τραγούδι να γίνει θέμα της εβδομάδας. *** Τόσο μεγάλη δίψα είχε ο κόσμος να ακούσει κάποιον δημόσια να τα σούρνει χύμα στην εξουσία; *** Ή έχει τόσο μεγάλη δύναμη το χιπ-χοπ και δεν το είχαμε καταλάβει; *** Ώρες είναι να δούμε τον αριστερό ή τον Μήτσο στο βήμα της βουλής να προσαρμόζονται αναλόγως! *** Το κάνετε
Ευτυχισμένα χρόνια
εικόνα; *** Mits-OS: "Εργάτη η κυβέρνα σε πατάει όπως μπορεί με σιδερένια φτέρνα, σε θέλει για λατέρνα σε αρπαχτής γιορτή, ευρωκουβαλητή, συστήματα μοντέρνα, άλλοι πίνουν, εσύ κέρνα, τον πατέρνα, τον ληστή, τον πατερναλιστή..." *** Γιο! *** Όχι Θανάση μου, τώρα δεν ραπάρω άλλο! *** Δεν θα παραξενευτώ αν δεν σας θυμίζει κάτι το παλληκάρι στην πρώτη φωτογραφία. *** Το ξέρω ότι έχετε μια δυσκολία στο να αναγνωρίζετε τους νταβατζήδες. *** Έκανε τριάντα έξι χρόνια γερουσιαστής του Ντελαγουέαρ και οχτώ χρόνια αντιπρόεδρος του Ομπάμα πριν γίνει ο σημερινός μας πλανητάρχης κι εσείς δεν μπορείτε να τον αναγνωρίσετε; *** Ε, ναι, φυσικά είναι ο μπαρμπα-Τζο Μπάιντεν στα νιάτα του. *** Δείτε τον και στην τελευταία φωτογραφία από μια δεξίωση που οργάνωσε στο Ντελαγουέαρ στις 20/02/1978, με σκοπό να μαζέψει λεφτά για την προεκλογική του εκστρατεία ως γερουσιαστής. *** Δίπλα του, ο τότε πρόεδρος των ΗΠΑ Τζίμμυ Κάρτερ. *** Ο Κάρτερ είναι ο μόνος δημοκρατικός πρόεδρος των ΗΠΑ τα τελευταία 120 χρόνια που δεν κατάφερε να επανεκλεγεί για δεύτερη θητεία. *** Αν τα είχε καταφέρει, πολύ φοβάμαι ότι ο μπαρμπα-Τζο δεν θα προλάβαινε να γίνει πρόεδρος...  *** Αν με ρωτούσαν ποιο μουσικό άλμπουμ του 1978 ξεχωρίζω, θα δυσκολευόμουν να απαντήσω αλλά νομίζω ότι θα επέλεγα το "Darkness on the Edge of Town" του Μπρους Σπρίνγκστην. *** Παρά ταύτα, σήμερα θα σας αποχαιρετήσω με ένα άλλο, επίσης σπουδαίο αλλά λιγώτερο γνωστό άλμπουμ, ίσως λιγώτερο ροκ αλλά περισσότερο μελωδικό, το οποίο μπορεί να κυκλοφόρησε το 1978 αλλά κέρδισε το βραβείο Γκράμμυ ως "άλμπουμ της χρονιάς" το 1980. *** Όπως και να το κάνουμε, ακούσαμε τόσο χιπ-χοπ αυτή την εβδομάδα ώστε νομίζω πως λίγη μελωδία θα είναι μάλλον ευχαρίστως αποδεκτή. *** Με το "52nd street" να στροφάρει στο πικάπ, την υπέροχη φωνή τού Μπίλλυ Τζόελ να πλημμυρίζει τον χώρο και το αριστερό μου μπράτσο να με ενοχλεί ελαφρώς, σας αφήνω, ελπίζοντας και ευχόμενος να απολαύσετε ένα θαυμάσιο σαββατοκύριακο. *** Και αποφασίστε επι τέλους ποιανού κερατά είσαστε! *** Του Παρταόλα ή του Παρτατρία; *** Γεια και χαρά σας! ***

69 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

....Γιατί, δηλαδή, είναι καλή η ταμπέλλα ταβέρνας "Λαβύρινθος - από το 1935" και όχι η ταμπέλλα πρωθύ "Παπανδρέου - από το 1944"; ***..... Η Δεύτερη με τον παπατζή του 1944 είναι σίγουρα καλύτερη.... Απο δολοφόνος του λαού μέσα σε 20 χρόνια έγινε ...γέρος της δημοκρατίας....https://www.rizospastis.gr/columnPage.do?publDate=29/5/2021&columnId=8995 Ο Βασιλείου απο το Ναύπλιο ...συμφωνεί... με τις θέσεις ενώ στην πραγματικότητα διαφωνεί σε όλα. Τίποτα το παράξενο έτσι θα είναι πάντα ο οπορτουνισμός πάντα πρώτος στην διαστρέβλωση των θέσεων του κόμματος. Αντίθετα το κείμενο της σ.Τσώλου περιγράφει ακριβώς την πραγματικότητα χωρίς καμία διαστρέβλωση. Η Διαφορά μεταξύ Κομμουνιστή και Οπορτουνιστή βγάζει μάτια.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

....Η κυβέρνηση του Θιέρσου κατέφυγε στην παλιά έδρα των Γάλλων βασιλιάδων, στις Βερσαλλίες (περίπου 19 χιλιόμετρα έξω από το Παρίσι) εκεί συγκέντρωσε και τα πιστά της στρατεύματα. Η κεντρική επιτροπή της εθνοφρουράς έγινε προσωρινή κυβέρνηση του προλεταριάτου που νίκησε και της ριζοσπαστικής μερίδας των μικροαστών που είχε συμμαχήσει μαζί του.https://www.imerodromos.gr/150-chronia-apo-tin-kommoyna-toy-parisioy/..... Σύμμαχοι της εργατικής τάξης στην κοινωνική συμμαχία είναι οι αυτοαπασχολούμενοι και οι φτωχοί αγρότες και όχι οι ...μικροαστοί... δηλαδή η αστική τάξη. Το έτοιμο καπιταλιστικό κράτος δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να χρησιμοποιηθεί απο το προλεταριάτο για να χτίσει την δική του εξουσία έλεγε ο ΜΑΡΞ και δικαιώθηκε σε όλες τις περιπτώσεις. Με ...μικροαστούς.... μένεις καρφωμένος στον Καπιταλισμό. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://www.kordatos.org/aadm-politiki-epikairi-anagkaia/ Ζόρια μεγάλα ζόρια στο οπορτουνιστικό περιβόλι.... ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Ο Περδίκης ήταν αυτός, που διαγράφτηκε από την ΚΝΕ το ~2007;
Διαβάζει, ασχολείται, κάνει μεταφράσεις, κατσικώνεται για μαρξιστής/λενινιστής ....αλλά...
....δεν τώχει!
Δεν καταλαβαίνει γρυ από Διαλεκτικό υλισμό, και, όπως όλοι αυτοί, οι wannabe "ηρακλείς" της Θεωρίας λόγω αντίθεσης προς το ΚΚΕ, ψάχνει τσιτάτα στους κλασσικούς! Τόση αυτοπεποίθηση για τη γνώση τους έχουν.
Το καλό είναι πως τα καπετανάτα τρώγουνται μεταξύ τους και περνάνε όλα κρίση.
Καθόλου περίεργο, που την κρίση του τΣύριζα, ...την πληρώνουν αυτοί!
Ολη αυτή η φιλολογία για "μέτωπα" και δόστου "μέτωπα" δεν είναι παρά η αγωνία τους να πλαισιώσουν το σημερινό "όλον πασόκ", τον τΣύριζα, αλλά ...χωρίς να θεωρηθούν οπορτουνιστές. Θεωρητική "κάλυψη" γυρεύουν.
Αλλά η τόσο γρήγορη χρεοκοπία του τΣύριζα, περισσότερο και από τον ίδιο, εξέθεσε τα λιβανιστήρια του. Γιατί το "μεταβατικό" τροπάρι δεν είναι παρά ο ρεφορμισμός "σε νέες περιπέτειες". Και ξεφούσκωσε μόνο με μια θητεία της "ΠΦΑ". Από εκεί και το vertigo.

Ανώνυμος είπε...

@ Σεχτάρ ο Τρομερός

Ηλία, η χοντρή πλάκα με τον παλιό μαοϊκό Στέλιο Κούλογλου που στα νιάτα του, όταν ήταν στην ΑΑΣΠΕ και στο ΕΚΚΕ, καλούσε από τις στήλες των «Λαϊκών Αγώνων» όσους συμμετείχαν στην ελληνική αντιπροσωπεία στο Παγκόσμιο Φεστιβάλ Νεολαίας και Φοιτητών που γινόταν στην Αβάνα το καλοκαίρι του 1978 να κάνουν σαμποτάζ (ναι, σαμποτάζ!) σε όποιες βιομηχανικές εγκαταστάσεις θα ’βρισκαν μπροστά τους στην χώρα του «πράκτορα (!) του σοβιετικού σοσιαλιμπεριαλισμού Φιντέλ Κάστρο», η χοντρή πλάκα λοιπόν είναι πως θυμήθηκε την «χωρίς αρχές φραξιονιστική πάλη» στο ΚΚΕ το 1929–1931… Μου ’ρθε στην μνήμη κι ο Πέτρος ο Ρούσος (ήταν στο Γραφείο της ΚΕ της ΟΚΝΕ τότε) που μου ’λεγε στο ΚΜΕ εκείνα τα χρόνια: «Ε, όχι και “χωρίς αρχές„ η τότε φραξιονιστική πάλη, μη λέμε ό,τι θέλουμε!». Από την ΑΑΣΠΕ και το ΕΚΚΕ στον ΣΥΡΙΖΑ κι από τον σοβιετικό «σοσιαλιμπεριαλισμό» στην… χωρίς αρχές φραξιονιστική πάλη του ΣΥΡΙΖΑ το 2019–2021, «όλα τα σφάζει, όλα τα μαχαιρώνει» ο αντικομμουνιστής προβοκάτορας Κούλογλου και επιβεβαιώνει την σοφή λαϊκή παροιμία: «ο λύκος κι αν γέρασε κι άσπρισε το μαλλί του, μήτε την γνώμη άλλαξε, μήτε την κεφαλή του»…

Άγρυπνος

Ανώνυμος είπε...

...https://www.komep.gr/m-article/I-STRATIGIKI-TOY-KKE-ME-GG-TIS-KE-TON-NIKO-ZAXARIADI-1931-1956/http://www.katiousa.gr/istoria/to-dokimio-istorias-tou-kke-gia-ti-synthikologisi-tis-varkizas/Εχει σημασία ν’ αναφερθεί ότι η 4η Ολομέλεια έκανε λόγο για «ελληνικό ιμπεριαλισμό που συμμετέχει στις πολεμικές προετοιμασίες για το μοίρασμα της λείας» και για «επαναστατική διέξοδο απ’ την κρίση»18. Με βάση την παραπάνω γενική γραμμή κινήθηκε το ΚΚΕ και το επόμενο διάστημα.

Το Δεκέμβρη του 1932 συνήλθε στη Χαλκίδα η 5η Ολομέλεια της ΚΕ, μερικούς μήνες μετά από τη 12η Ολομέλεια της ΕΕΚΔ (Αύγουστος-Σεπτέμβρης 1932). Η τελευταία είχε καθορίσει ως εξής τα καθήκοντα της πάλης των ΚΚ: «…1) ενάντια στην επίθεση του κεφαλαίου 2) ενάντια στο φασισμό και την αντίδραση 3) ενάντια στον επερχόμενο ιμπεριαλιστικό πόλεμο και ενάντια στην επέμβαση κατά της Σοβιετικής Ενωσης»19.

Η 12η Ολομέλεια της ΕΕΚΔ σωστά εκτίμησε ότι η άνοδος του φασισμού αποτελούσε συγκέντρωση δυνάμεων της αστικής τάξης στον αγώνα της κατά των επαναστατικών δυνάμεων και υπέδειξε στο ΚΚ Γερμανίας να προβάλει το σύνθημα της πάλης για τη σοβιετική σοσιαλιστική Γερμανία σε αντιπαράθεση με την επιδίωξη του κεφαλαίου να εγκαθιδρύσει φασιστική δικτατορία.

Σε σχέση με τα παραπάνω καθήκοντα, η 5η Ολομέλεια της ΚΕ του ΚΚΕ κατέληξε στα εξής: «…η εξουσία της κυρίαρχης τάξης δεν θα πέσει αυτόματα. Μόνο η επαναστατική πάλη του προλεταριάτου και των άλλων εργαζόμενων μαζών με επικεφαλής το ΚΚΕ θα ανακόψει την επίθεση του κεφαλαίου, θα θέσει φραγμό στην πείνα και στη φασιστική άνοδο, θα ματαιώσει τους πολεμικούς σκοπούς και τις αντισοβιετικές προπαρασκευές και θα γκρεμίσει τη διχτατορία των εκμεταλλευτών και διά μέσου του ελληνικού Κόκκινου Οχτώβρη θα στήσει ψηλά τη σημαία της Σοβιετικής Σοσιαλιστικής Ελλάδας»20......................Σχετικά με τη συνέχιση ή μη της ένοπλης σύγκρουσης μετά από την ήττα του ΕΛΑΣ το Δεκέμβρη, ο Π. Ρούσος αναφέρει:

“Τις μέρες της ανακωχής έγιναν στην ηγεσία του αγώνα σκέψεις για ενδεχόμενη συνέχιση του πολέμου κατά των επεμβάσεων. Ο ΕΛΑΣ διατηρούσε ακόμα σημαντικές, τις περισσότερες δυνάμεις ανέπαφες. Στη μάχη της Αθήνας είχαν δοκιμασθεί και χτυπηθεί 3 μεραρχίες 20.000 ανδρών περίπου. Διαθέταμε ακόμα 7 μεραρχίες, δύναμης περίπου 40.000. Ο ΕΛΑΣ μπορούσε να συνεχίσει τον ένοπλο αγώνα του, μάλλον σαν αγώνας τριβής, με την πιθανότητα να πετύχει ευνοϊκούς όρους για το κίνημα. Μα σε κάθε περίπτωση είχαμε ανάγκη από βοήθεια, τουλάχιστον σε πολεμοφόδια. Από πού όμως; Μην ξεχνάμε πως συνεχίζεται η μεγάλη προσπάθεια των Σοβιετικών για τη συντριβή του Χίτλερ και την κατάληψη του Βερολίνου. Ο Χίτλερ μπορεί ακόμα να κάνει ζημιά στους συμμάχους (Αρδέννες). Χρειάζεται η μεγαλύτερη ενότητα των συμμάχων. Και στερέωση των νέων λαϊκών καθεστώτων στην Ανατολική Ευρώπη......... Αγρυπνε αν θέλεις μου λες την προσωπική σου άποψη επειδή έτυχε να τον γνωρίσεις. Σε ευχαριστώ προκαταβολικά. Ελπίζω απο υγεία να είσαι καλά. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Είναι πραγματικά αξιολύπητο το "Πασόκ της Παρακμής", όπως καθρεφτίζεται σε αυτό το κείμενο του πρώην (γιατί όχι και νυν; - "Ο λύκος κι αν εγέρασε.. κλπ.") ΕΚΚΕ-τζή!
Οπως έγραφα στον φίλο, που είχε την καλοσύνη να μου το επισημάνει, είναι ένα "μελετημένο", αριστοτεχνικά δομημένο πασοκοκείμενο με άρωμα "εσωτερικού", δηλαδή της πασοκικής παρακμής:
Ξεκινάει με ένα χέσιμο στον "επάρατο" για να πάρει τα απαραίτητα πιστοποιητικά κομματικής νομιμοφροσύνης ("Οχι στη Δεξιά"), βάζει και το απαραίτητο άρωμα Ευρωληγουρισμού (="μας ντρόπιασε στους ευρωπαίους" - η παρακμή...) συνεχίζει με δήλωση πίστης στον Αρχηγό...
...και μετά μπαίνει στο "ψητό", που όμως είναι ...άψητο!
Δε λέει τι θέλει!
Το μόνο, που κατάλαβα είναι τούτο: "Ερχονται εκλογές και χανόμαστε Αρχηγέ, κάνε κάτι!"
"Πάλι θα πάρουνε οι άλλοι την κουτάλα"!
Το Ταμείο Ανάκαμψης γαρ!
Οταν οι υποσχέσεις για έναν "καλύτερο" Καπιταλισμό αποδείχνονται απλά ένα αστικό κόλπο για τον μόνο εφικτό Καπιταλισμό, που δε μπορεί παρά νάναι "κάθε πέρσι και καλύτερος".
Ο κόσμος πάντα προτιμάει το γνήσιο από το ιμιτασιόν.
Αφού του κάνανε χυλό το μυαλό με την ρεφορμιστική, αριστεροφανή αστική, προπαγάνδα, τώρα λούζονται τα αποτελέσματα: Χάνουν την κουτάλα!
Κι αυτοί, και τα λιβανιστήρια τους.

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Πανωλεθρία του ΑΚΕΛ η ιδέα μου; Χ"προκόπη, δώσε στίγμα.

Ανώνυμος είπε...

Οχι δεν είναι η ιδέα σου θα μας ενημερώσει σίγουρα απο το νησί.https://www.902.gr/eidisi/politiki/261051/provadisma-toy-disy-dinoyn-eos-tora-ta-apotelesmata-ton-voyleytikon-eklogon ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Την φθορά της "δεξιάς" την πλήρωσε η ..."Αριστερά"(!) και όλοι μαζί δούλεψαν για την φασιστική δεξιά!
Είπαμε, ο κόσμος προτιμάει το γνήσιο από το ιμιτασιόν.
Αν θέλουμε Καπιταλισμό, το γνήσιο λέγεται "ΕΛΑΜ".

Ανώνυμος είπε...

https://www.imerodromos.gr/patriotes-kai-dosilogoi-mia-nychta-stin-akropoli-toy-nikoy-mpogiopoyloy/ Ο Ζαχαριάδης έγραψε τρία γράμματα για τον Ιμπεριαλιστικό πόλεμο στο 2ο και 3ο ανοιχτά με τον Μανιαδάκη να τα θάβει. Μάλλον θα το έκανε για να σώσει το ΚΚΕ απο τον ...σεχταρισμό.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://prin.gr/2021/05/efoplistes/ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Μαζεμένα τα λόγια σου, τρελοΠΑΝΑΓΙΩΤΗ! Ο Νίκος Μπογιόπουλος μπορεί νάναι οπορτουνιστής ή ό,τι άλλο σου καπνίσει, αλλά φασίστας και μάλιστα Μανιαδάκης δεν είναι! Αν νομίζεις πως με το βρισίδι και τη συκοφαντία θα βγάλεις τίποτα, είσαι μακριά νυχτωμένος!

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

"...στο οποίο δεν χώρεσαν ούτε λίγα δευτερόλεπτα από την τρίωρη συνέντευξή που παραχώρησα...". Ο ...Νταλακογιώργος!
Τι .."παραχώρησες" ρε καντηλανάφτη των εφοπλιστών;!
Και του Τζανεττάκη, για να μην ξεχνιώμαστε, συνασπισμένε ...."αντιτζανεττακιστή"!
Την ουρίτσα σου κούναγες για τρίωρη συνέντευξη!
Αλλά κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις, πως το χέσιμο των εφοπλιστών, μαζί με το γουρλό πιάνει και σένα.
Τους υπηρέτους τους έχουν χεσμένους οι εφοπλιστές.
Ούστ!

Ανώνυμος είπε...

Οταν πέθανε ο σ.Γ.Δεστούνης το 1986... ήρθε ουρανοκατέβατος στον χώρο. Παραμερίστηκαν άξιοι σύντροφοι σαν τον Σ.Σεβαστάκη για να μπορέσει να ...περάσει το παιδί... Δυστυχώς.. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια είναι τίτλος τιμής για τους Κομμουνιστές τα σχόλια είναι εδώ όποιος άνθρωπος διαβάζει καταλαβαίνει και μη κουράζεις άδικα τον ευατό σου. Ο Μανιαδάκης λοιπόν έθαψε 2ο και 3ο γράμμα που μιλάει ΑΝΟΙΧΤΑ για ιμπεριαλιστικό πόλεμο για να σώσει μάλλον το ΚΚΕ απο τον ...σεχταρισμό.... Η Πραγματικότητα είναι πεισματάρα. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

....Σήμερα στο κέντρο του πολιτικού αγώνα πρέπει να μπει η ανατροπή της κυβέρνησης της ΝΔ, Δεν συμβάλλει σε αυτό και τελικά στις πολιτικές προϋποθέσεις για την ανατροπή της επίθεσης η άρνηση αγώνα για τους άμεσους, συνολικούς, πολιτικούς στόχους ρήξης με την στρατηγική του κεφαλαίου (κατάργηση του καθεστώτος της μεταμνημονιακής επιτροπείας, διαγραφή του χρέους, ρήξη/έξοδος από την ΕΕ κ.α.), ούτε βοηθάνε σε τίποτα οι πρωτοβουλίες κοινοβουλευτικής στήριξης προτάσεων νόμου από τα συνδικάτα, όπως κάνει την περίοδο αυτή το ΚΚΕ. Η μεταφορά με τον οποιοδήποτε τρόπο της συζήτησης για το νομοσχέδιο στο κοινοβουλευτικό πεδίο, παρά τις προθέσεις, αντικειμενικά ωφελεί τις δυνάμεις που έχουν ως κέντρο τους την κοινοβουλευτική δράση και διέξοδο, δηλαδή τη «δημοκρατική αντιπολίτευση» και τις προτάσεις της για την «προοδευτική διακυβέρνηση».https://prin.gr/2021/05/%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b9%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%bc%ce%ac%cf%87%ce%b7/.... Ανατροπή της κακιάς ...δεξιάς... φωνάζει ο Τροτσκιστής του ΝΑΡ κάνοντας αβάντα στο σύριζα για να ξεπλύνουν όλοι μαζί τον καπιταλισμό. Το γνωρίζουμε ότι το ΚΚΕ δεν συμβάλει στην δημιουργία του νέου οπορτουνιστικού αναχώματος που έχει ανάγκη ο καπιταλισμός. Αυτό είναι δουλειά των ...Αντιτζανεττακιστών Τροτσκιστών του ΝΑΡ μαζί με τους ...Τζανεττακιστές... του Νταλακογεώργου και τα Κεντρίστικα οπορτουνιστικά βαρίδια του Κάουτσκι τους Μανιαδάκηδες. Τους Κομμουνιστές και τις ταξικές δυνάμεις θα μας βρούνε απέναντι στο ΕΓΚΛΗΜΑ που ετοιμάζουν. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

http://www.odigitis.gr/article/Den-einai-ayto-poy-nomizete/ Αυτά δεν τα έκανε καμία κακιά ...δεξιά... Είναι τα κατορθώματα της Αριστερής κυβέρνησης στην Ισπανία ενάντια σε πρόσφυγες. ΑΡΕ ΓΛΕΝΤΙ. ....ΑΞΙΟΙ.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://iskra.gr/%ce%b7-%ce%b5%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%b1-%ce%bf-%cf%84%cf%83%ce%af%cf%80%cf%81%ce%b1%cf%82-%cf%84%ce%bf-%ce%ba%ce%ba%ce%b5-%cf%84%ce%bf-%ce%b5%cf%85%cf%81%cf%8e-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%84/ Οτι δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Ο Καπιταλισμός προσφέρει στα εξαπτέρυγα της ...πασοκάρας... χαρακτηριστικά που δεν έχουν. Είναι λέει ...λάθος.... το ΚΚΕ γιατί δεν διάλεξε τον εθνικό καπιταλισμό που εξυπηρετεί τμήματα της αστικής τάξης εθνικιστές και φασίστες. Ας αλλάξουν πλευρό και χέρι γιατί πιάστηκαν.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Eκαναν το σοου του στο υπουργείο εργασίας παλι οι γνωστοί κόκκινοι συνδικαλιστές. Θα πάρουνε τα credits από το κομμα και θα κοιμηθούν περήφανοι το βράδυ. Αλβανοί παράνομοι εργάτες κάτω από την σημαία του ΚΚΕ, αφού Έλληνας οικοδόμος δεν υπάρχει ούτε για δείγμα. Η βλακεία πάει σύννεφο! Θυμίζει την καταπληκτική προϋπάντηση των τουριστών από τα κρουαζιερόπλοια με τις ντουντούκες και τους απάνθρωπους προκηλακισμούς των εμβρόντητων τουριστών. Αυτό με την Κυριακή είναι βλακεία. Δεν υπάρχει θέμα να δουλεύεις Κυριακή στην οικοδομή. Όλα τα άλλα μπορούν να ανοίξουν και Κυριακή, αν θέλουν, αλλά η οικοδομή είναι αστείο να λες οτι θα λειτουργεί.Πάλι έχουμε μια μπερδεμάρα και ζάλη σκόπιμη των μυαλών του ΚΚΕ. Βέβαια, πρέπει η κοινωνία να βλέπει για το μέλλον τα "λαστιχιένια ωράρια" ως μία πολύ καλή λύση. Τέλος αυτό με την νοοτροπία, οτι πρέπει να δουλεύουμε κάθε ημέρα 8 ώρες είναι για την εποχή του "Μπέλ Επόκ"! Εκεί έχουν τα μυαλά τους οι εμπνευστές της Οκτωβριανής επανάστασης. Επιστροφή στο παρελθόν. Σταλίνες που το παίζουν οικοδόμοι. Αύριο θα το παίζουν δάσκαλοι. Μεθαύριο νοσοκόμοι. 47 χρόνια το ίδιο θέατρο.

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

.."Αλβανοί παράνομοι εργάτες"... αλλά η κονόμα από τη δουλειά τους νόμιμη!
Γκέγκε;
Ολα δικά μας,ε;!
Ξυδάκι, λοιπόν, για το "σόου", και λίγη υπομονή.
Ερχονται και χειρότερα από τους Σταλίνες....

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

...χαζοχουντο-πρετεντεράκο, που υποκρίνεσαι, πως τάχα σου κακοπήγε η δική σου Μεταπολίτευση!

Ανώνυμος είπε...

01/06/1945

Πραγματοποιείται συνεδρίαση του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ με θέμα «Η εσωτερική κατάσταση και εξέλιξη». Στη συνεδρίαση αυτή παίρνει μέρος και ο Νίκος Ζαχαριάδης, πρώτη φορά ύστερα από 9 χρόνια στις φυλακές της 4ης Αυγούστου και στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Νταχάου. ...... Είχαν διαγράψει τον ΑΡΗ σαν ...ληστή.... στην 11η ολομέλεια τον Απρίλη του 1945 δεν το δημοσίευσαν.... και το άφησαν για αργότερα δεν ενημέρωσαν τον Ζαχαριάδη για την παγίδα του Τυρίμου στην Κέρκυρα με την δήλωση που είχε ξεκαθαριστεί αφήνοντας τον στην άγνοια για να συμφωνήσει ο Ζαχαριάδης στο έγκλημα σε βάρος του ΑΡΗ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://www.imerodromos.gr/quot-nomos-kai-taxi-quot-epi-quot-aristeias-quot/https://gkagkarin.blogspot.com/2021/05/blog-post_910.html ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://prin.gr/2021/05/%cf%83%ce%b5-%ce%b3%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%bc%ce%ae-%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%b3%cf%8c%cf%80%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%bf%cf%85-%ce%b1%ce%b4%ce%b5%ce%b4%cf%85-%ce%b5%ce%ba%ce%b1-%ce%b1%ce%ba%ce%bf%ce%bb/ Οι Τροτσκιστές προβοκάτορες του ΝΑΡ σε διατεταγμένη Αντικομουνιστική λύσσα για να στηρίξουν την ...πασοκάρα... και τον Καπιταλισμό. Προσπαθούν να πετάξουν λάσπη στους Κομμουνιστές και στις ταξικές δυνάμεις μόνο που τους γυρνάει κατευθείαν στο πρόσωπο. Η Φωτογραφία του Χάγιου το 2012 με Τσίπρα και Γλέζο είναι εδώ και μιλάει μόνη της. Στο δημοψήφισμα Τσίρκο του 2015 ψήφισαν ΝΑΙ στο Αριστερό μνημόνιο μαζί με τμήματα της Αστικής τάξης Εθνικιστές και φασίστες και ταυτόχρονα καλούσαν την αστυνομία να συλλάβει τους Κομμουνιστές που μοιράζαμε το πραγματικό ΟΧΙ του λαού. Οσα κόλπα και να κάνουν δεν θα τους περάσει. ..αντιτζανεττακιστές... το 1989 και 32 χρόνια μετά αγκαλιά με τους ..Τζανεττακιστές... του Νταλακογεώργου και τα Κεντρίστικα Οπορτουνιστικά βαρίδια του Κάουτσκι ρους Μανιαδάκηδες. Ας λυσσάξουν όσο θέλουν. Θα μας βρούνε απέναντι οι ΑΘΛΙΟΙ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Καλέσανε δυο "κινητοποιήσεις", τάχα μου "ανεξάρτητες", δηλαδή αδέσποτες και ανυπόγραφες, Τετάρτη 26/5 και Παρασκευή 28/5, που δεν τις είδε, ούτε τις άκουσε κανείς, μόνο και μόνο για να αποδυναμώσουν τη μεγάλη συγκέντρωση των εργαζομένων, που κάλεσε/υποστήριξε το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ. Δεν τα κατάφεραν! Βούηξε όλη η Ελλάδα, όλοι μίλαγαν πια για την πλατειά αντίθεση στο έκτρωμα.
Χτες η εργατιά έδωσε νέα μάχη, με τους οικοδόμους μπροστά στο Εργασίας.
Προφανώς υπήρχε η αίσθηση της απώλειας ελέγχου του κινήματος.
Επόμενο ήταν το σύστημα να στραφεί στα μεγάλα μέσα, στην υπονόμευση και στην διάσπασή του από τα μέσα, κινητοποιώντας τα φανερά αλλά και τα φκειασιδωμένα εξαπτέρυγά του.
Το έχουν ξανακάνει.
Ο ένας (YesEE) μεταθέτει την ημερομηνία για μια βδομάδα παίζοντας σε δύο ταμπλώ: Είτε να φθείρει την απεργία μέχρι και ακύρωσης, είτε, αν δεν τα καταφέρει, τουλάχιστον να "είναι μέσα" και να μπορεί να συνεχίσει τον άθλιο ρόλο του.
Ο άλλος, οι τζάμπα-επαναστάτες της φακής, άρπαξαν την πάσα, για να παίξουν τον ρόλο τους, την φθορά της Κοινωνικής Συμμαχίας από τα μετόπισθεν. Ο μύχιος πόθος τους και, όσο για την Απεργία, ...χεστήκανε!
Θα τους περάσει;

Ανώνυμος είπε...

Με τόσες παντόφλες του παϊσιου, κόκκαλα και κομποσχοίνια που εισάγουμε από το πάλαι-ποτέ Λίκνο πάλι καλά που έμειναν και κάποιοι εδώ που δεν ψηφίζουν παπάδες, φασίστες και δεξιά.

Ακόμα και ο Τράγκας έκανε εδώ εκπομπή εγχώρια. Και μέχρι σήμερα και ο Κουίκ. ΑΝΤ1, ΜΕΓΑ, ΕΞΤΡΑ(;), ΕΡΤ. Και 236 εκκλησιαστικά κανάλια στο ράδιο. Μάθαμε τα πάντα για την ζωή των αποστόλων, του δαβίθ, τις αιρέσεις.

Την κατεύθυνση την έδωσε πρώτη η Μητέρα. Αλλά και οι Κύπριοι είναι πρακτικοί άνθρωποι. Μόλις βρήκαν ένα συντόμι, το πήραν ευχαρίστως και θα φτάσουν πριν από εσάς.

Την πολιτική-ιδεολογική αποχαύνωση την έσπειρε το ΑΚΕΛ στους ψηφοφόρους του, στην αρχή δειλά έχοντας αποτάξει την δικτατορία του προλεταριάτου, μετά με μπρίο. Μετά ανακάλυψαν άλλο φρούτο από το Λίκνο. Χέστηκαν από χαρά μόλις είδαν σύριζα. Μετά βέβαια έκρυψαν τα κακκά όπως-όπως. Τώρα είναι στην φάση της "πολιτικής ζύμωσης" και "σύνθεσης" για να λυθούν προβλήματα του κόσμου. Και ο κόσμος πλέον τα ξύλινα τα κουμουνιστικά δεν τα καταλαβαίνει. Είναι σαν κινέζικα.

Συμφωνώ όμως με την λύση Ομοσπονδίας με ενιαία εξωτερική υπόσταση, που προτάσσει και το ΑΚΕΛ.

ΑΧΠ

Ανώνυμος είπε...

"Και ο κόσμος πλέον τα ξύλινα τα κουμουνιστικά δεν τα καταλαβαίνει."

εννοώ στην Κύπρο, και φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις

ΑΧΠ

Ανώνυμος είπε...

...Ο άλλος, οι τζάμπα-επαναστάτες της φακής, άρπαξαν την πάσα, για να παίξουν τον ρόλο τους, την φθορά της Κοινωνικής Συμμαχίας από τα μετόπισθεν. Ο μύχιος πόθος τους και, όσο για την Απεργία, ...χεστήκανε!..... Εδω ακριβώς είναι όλη τους η λύσσα. Θέλουνε το ΚΚΕ να ακυρώσει το πρόγραμμα του 15ου συνεδρίου του 1996 για κοινωνική συμμαχία και να γυρίσει στο πρόγραμμα του 9ου συνεδρίου του 1973 με τα ...στάδια... για να αλωνίζουν με την ...πασοκάρα....των ...δημοκρατικών δυνάμεων.... Αυτά ονειρεύονται... Ας αλλάξουν πλευρό πιάστηκαν... ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

ΑΧΠ. Η ευκαιρία και για εσάς ήταν στον 2ο παγκόσμιο που βρέθηκαν οι Ιμπεριαλιστές μπερδεμένοι μετά το 1943.. αν υπήρχε Μπολσεβίκικο Κ.Κ να διεκδικήσει την εξουσία με τους καλύτερους όρους. Δυστυχώς δεν είχατε όπως βέβαια και εμείς και ολόκληρη η Κ.Δ μετά το 1935 που έπεσε στα χέρια του οπορτουνισμού. Η Ανατολική Ευρώπη αποσπάστηκε χάρη στις νίκες του Κόκκινου στρατού. Αν δεν ήταν εκεί όλα θα είχαν πνιγεί στο αίμα όπως έγινε το 1918 20 εκτός απο την Ρωσία των Μπολσεβίκων. Καταλαβαίνω τους λόγους της συμφωνίας σου με την Ομοσπονδία παρόλο που διαφωνώ κάθετα. Να είσαι πάντα καλά στο πραγματικά μαρτυρικό πολυεθνικό νησί σου. https://www.rizospastis.gr/story.do?id=10455615 ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

...Η στάση του ΚΚΕ απέναντι στο νομοσχέδιο Χατζηδάκη είναι συγκεκριμένη και ακίνδυνη. Απανωτές κομματικές συγκεντρώσεις με στελέχη του κόμματος σε κάθε πόλη της χώρας. Το μόνο που ενδιαφέρει το «κόμμα της εργατικής τάξης» είναι η συγκρότηση των μελών του και της επιρροής του εν’ όψει του αναβληθέντος 21ου συνεδρίου. Οι κομματικές συγκεντρώσεις του ΚΚΕ περισσότερο θυμίζουν προεκλογικές συγκεντρώσεις ή προσυνεδριακές εκδηλώσεις παρά ανυποχώρητο αγώνα για την προστασία των συνδικάτων, του 8ώρου, των μισθών και των εργατικών διεκδικήσεων.

Το ΚΚΕ σπέρνει τώρα για να μπορεί μετά να θερίσει λέγοντας «εμείς τα λέγαμε, ψηφίστε μας». Αυτή είναι η λογική που υπηρετήθηκε μέσα στην κρίση και αποδείχτηκε ακίνδυνη για το σύστημα, αδιέξοδη για το εργατικό κίνημα, αλλά «έσωσε» το ΚΚΕ. Και αυτό είναι το μόνο που φαίνεται να ενδιαφέρει τον Περισσό.

Σε άλλη περίπτωση το ΚΚΕ θα μπορούσε να σηκώσει την αντιπαράθεση. Να κάνει ένα γενικό κάλεσμα σε συνδικάτα, φορείς, σωματεία, εργατικά σχήματα, συνδικαλιστές για ανυποχώρητο παρατεταμένο αγώνα ενάντια στο αντεργατικό έκτρωμα της κυβέρνησης Μητσοτάκη. Να στηθεί ένα μέτωπο υπεράσπισης της λειτουργίας των σωματείων, των συνδικαλιστών, της 8ωρης εργασίας. Αντ’ αυτού το μόνο που έκανε το ΚΚΕ είναι να βάλει σωματεία που «ελέγχει» να υπογράψουν την πρόταση νόμου που κατέθεσε στη βουλή. Ακόμα και τώρα αντιμετωπίζει ταξικούς συνδικαλιστές και δυνάμεις, που δεν ανήκουν στο ΚΚΕ ως αντιπάλους παίζοντας ανόητα παιχνίδια γύρω από ημερομηνίες και πλατείες.

Το ΚΚΕ κάνει την κομματική «ανάγκη» θεωρία και γραμμή και σε αυτό τον αγώνα. Δεν υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα και διαφορετικές τακτικές μεταξύ κόμματος και συνδικάτου. Η παρέμβαση στα συνδικάτα δεν αφορά την ευρύτατη δυνατή συσπείρωση των εργαζομένων πάνω στα άμεσα συμφέροντα του – ώστε μέσα από αυτό το «σχολείο», ο εργαζόμενος να τροποποιήσει την ταξική του συνείδηση και να συνειδητοποιήσει και τα ιστορικά του συμφέροντα. Το συνδικάτο είναι εκλογικός χώρος για το κόμμα. Τα σωματεία υπογράφουν –μέσω του ΚΚΕ – πρόταση νόμου σε ένα απώτατο στάδιο κοινοβουλευτικού κρετινισμού.

Το ΚΚΕ έρχεται – απέναντι σε ένα νομοσχέδιο τομή για την ύπαρξη και δράση του εργατικού κινήματος – να επιβεβαιώσει αυτό που γίνεται εδώ δεκαετίες. Θα κάνει κάποιες ακίνδυνες διαμαρτυρίες και ως εκεί. Άλλωστε, σε κανένα μεγάλο και συγκρουσιακό αγώνα των εργαζομένων και του λαού τις τελευταίες δεκαετίες το κόμμα αυτό δεν αποτέλεσε την πρωτοπορία. Αντίθετα, ήταν πάντα ουραγός και σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και απέναντι από μεγάλους αγώνες ή ξεσηκωμούς (ασφαλιστικό Γιαννίτση, αγώνες νεολαίας για άρθρο 16, Δεκέμβρης 2008, με αποκορύφωμα τους αντιμνημονιακούς αγώνες). Αυτή είναι μια αδήριτη πραγματικότητα που θα έπρεπε να προβληματίσει όσους ακόμα το σκέπτονται ως μοναδική διέξοδο για την ανασυγκρότηση των κομμουνιστικών ή επαναστατικών δυνάμεων.https://www.kordatos.org/mprosta-sto-nomo-xatzidaki/....... Πανικός απόγνωση και παραλήρημα προκειμένου να παρασύρουν το ΚΚΕ στην καταστροφή και επειδή δεν τα καταφέρνουν το ρίχνουν στον Αντικομουνισμό. Τι άλλο να κάνουν. Τους αφήνουμε στον καημό τους. Η Κοινωνική συμμαχία είναι εδώ και χωράμε όλοι με μοναδικό κριτήριο το ταξικό. Διεκδίκηση προσωρινών μέτρων ανακούφισης και στην ιδεολογική πάλη και ζύμωση οι κομμουνιστές βάζουμε την πρόταση εξουσίας για ανατροπή του καπιταλισμού με δικτατορία του προλεταριάτου. Τα κόλπα τους που στέρησαν απο τον λαό την δυνατότητα να διεκδικησε την εξουσία τον ΟΚΤΩΒΡΗ ΤΟΥ 1944 και οδήγησαν στην καταστροφή σε φυλακές εξορίες εκτελέσεις μας τελείωσαν τέτοια εποχή πριν ...30 χρόνια.... ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Eρχεται για να μείνει ο πληθωρισμός;
Οέο;...

Ανώνυμος είπε...

.......Αλλά και σχετικά με την «ημέρα των πεσόντων για την πατρίδα στρατιωτών»: αν ο Μπάιντεν αναφέρεται σ’ αυτούς που έχασαν τη ζωή τους στον 2ο παγκόσμιο πόλεμο, έχει καλώς. Για όλους τους άλλους Αμερικανούς στρατιώτες, τις εκατοντάδες χιλιάδες που έχασαν τη ζωή τους στην Κορέα, το Βιετνάμ, το Ιράκ, το Αφγανιστάν και όπου αλλού, ο Μπάιντεν και οι προηγούμενοι πρόεδροι, το βαθύ κατεστημένο των ΗΠΑ, πρέπει να ζητήσουν συγγνώμη από τις οικογένειες των θυμάτων και τον αμερικανικό λαό επειδή όλοι αυτοί δεν σκοτώθηκαν για την πατρίδα αλλά για τα συμφέροντα των αμερικανικών μονοπωλίων.https://www.ergatikosagwnas.gr/arthra/politiki/2697-eisaggeleas-kai-dikastis......Μιλάμε για μεγάλες πλάκες. Για τα εγκλήματα του Αμερικάνικου Ιμπεριαλισμού στον 2ο παγκόσμιο ιμπεριαλιστικό πόλεμο ...όλα καλά.... μας ενημερώνουν τα κεντρίστικα οπορτουνιστικά βαρίδια του Κάουτσκι. Η Αθλιότητα σε όλο της το μεγαλείο. ...ΑΞΙΟΙ.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://www.902.gr/eidisi/politiki/261236/timisan-ton-15hrono-mahiti-toy-dse-gianni-koyloyri-poy-skotothike-sti-zitsa ΑΘΑΝΑΤΟΣ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Είτε μας αρέσει είτε όχι κομμουνισμος συντηρείται ενισχύοντας και ποντάροντας στο μισος, στη βια και τον φανατισμο.Αρκει να δει κανεις ΟΛΑ της τα συνθήματα και αφίσες - βια στη βια της εξουσίας, η μονη λύση είναι αντίσταση και πάλη, κλπ.Έχουν καταλάβει οτι ο φανατισμένος είναι ο καλύτερος ψηφοφόρος γιατί δεν σκέφτεται, γιατί ο,τι και να του κάνεις αυτος τυφλά υποστηρίζει κκε και γιατί λόγω του μίσους είναι έτοιμος για όλα, πορείες, μολότοφ, βια, τρομοκρατικές ενέργειες, φωτιά στη μαρφιν, πέτρες στους αστυνομικούς κλπ. Καμια κοινωνία με κομμουνιστική κατεύθυνση δεν πήγε ποτέ μπροστα - η λογικη του κομμουνισμού ειναι να γινουμε ολοι ισοι προς τα κατω, δλδ να ειναι ολοι φτωχοι, χωρις περιουσια, χωρις τιποτα, ωστε δηθεν να μην υπαρχουν διακρισεις.Ανταποκρινεται στα κατωτερα ενστικτα του ανθρωπινου ειδους και τα ενισχυει μαλιστα, λεγοντας στον φτωχο οτι δε φταιει αυτος αλλα οι πλουσιοι που του πινουν το αιμα, στον τελευταιο μαθητη οτι δεν φταιει που τεμπελιαζει αλλα φταιει η εννοια της αριστειας, στον αριστερο ψηφοφορο οτι δεν φταιει η ιδεολογια του που πατωνει σε ολα, αλλα ο φασισμος, ο καπιταλισμος , η δεξια, η πλουτοκρατια, τα αφεντικα και αλλες τετοιες μπαρουφες.Για αυτο και σε προηγμενες οικονομικα κοινωνιε οπου τα κομπλεξ των ανθρωπων περιοριζονται, ο κομμουνισμος πιανει πατο.Δεν ειναι τυχαιο οτι στις πρωην κομμουνιστικες χωρες, με εξαιρεση την πολεμικη βιομηχανια, τιποτα απολυτως δεν πηγε μπροστα σε επιπεδο τεχνων και επιστημων - παρά μονον ομαδικη εξισωση προς τα κατω: ολοι ετρεχαν για ενα κομματι ψωμι και ηταν ευχαριστημενοι.Γιατι δεν γεμισαμε πουτανες γερμανιδες, Αγγλιδες, Αμερικανιδες, Ιταλιδες;, παρα μονο ρωσιδες, ουκρανεζες, μολδαβες, και παλαιοτερα οποιος πηγαινε στις χωρες του ανατολικου μπλοκ πηδαγε 20χρονες με μια κοκα κολα;

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Ανώνυμε (2 Ιουνίου 2021 - 2:01 π.μ.) σε ποιά "θύρα" αμορφωσιάς ανήκεις;
https://www.in.gr/2021/06/01/life/stories/nea-ereyna-apo-ti-dekaetia-tou-60-oi-morfomenoi-psifoforoi-strefontai-pros-tin-aristera/
To "λούμπεν Δεξια-ριάτο"......επιβεβαιώνει τις έρευνες των "αρίστων"!
Χα, χα, χα!

Ανώνυμος είπε...

https://iskra.gr/brics-%cf%83%ce%b5-%ce%b4%cf%8d%cf%83%ce%b7%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%cf%81%ce%b3%ce%b7%ce%b8%ce%bf%cf%8d%ce%bd-%cf%80%ce%b1%cf%84%ce%ad%ce%bd%cf%84%ce%b5%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%b1-%ce%b5/ Το δούλεμα με τις πατέντες πάει σύννεφο. Στην Ανατολή είναι ....καλοί.... ιμπεριαλιστές ενώ στην δύση είναι ...κακοί επειδή στην ανατολή θέλουν αναδιανομή της πίτας για μεγαλύτερο μερίδιο απο την λεία. Ψιλά γράμματα για την 5η φάλαγγα. 02/06/1943

Η ΚΕ του ΚΚΕ σε συνεδρίασή της εγκρίνει την απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Κομμουνιστικής Διεθνούς για την αυτοδιάλυσή της. Όπως εκτίμησε το Κόμμα στο 18ο Συνέδριό του, «Η σοβαρά λαβωμένη ιδεολογική ενότητα και η έλλειψη της οργανωτικής σύνδεσης των ΚΚ, με τη διάλυση της ΚΔ, δεν επέτρεψαν τη διαμόρφωση μιας αυτοτελούς ενιαίας στρατηγικής του διεθνούς κομμουνιστικού κινήματος απέναντι στη στρατηγική του διεθνούς ιμπεριαλισμού. Το Γραφείο Πληροφοριών των ΚΚ, που συγκροτήθηκε το 1947 και αυτοδιαλύθηκε το 1956, καθώς και οι διεθνείς διασκέψεις των ΚΚ, που γίνονταν στη συνέχεια, δεν μπόρεσαν να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά αυτά τα προβλήματα». ..... Η Καταστροφή είχε ξεκινήσει το 1935 με την επικράτηση της οπορτουνιστικής αντεπανάστασης την θεωριτικοποίηση του Ελιγμού των Λαικών Μετώπων που έπρεπε να εφαρμοστεί με γραμμή κοινωνικής Συμμαχίας και Σοσιαλφασισμός για να απεγκλωβίσουμε τους λαούς απο τον οπορτουνισμό. Η Καταστροφή ήταν απόλυτη με εργαλείο τα πολιτικά μέτωπα και στάδια.... 02/06/1954

Ο Τίτο επισκέπτεται την Ελλάδα. Η κυβέρνηση προχωρεί σε αθρόες προληπτικές συλλήψεις κομμουνιστών και ΕΔΑϊτων. Σε μια επιχείρηση «σκούπα» 330 συνολικά εργάτες και συνδικαλιστές μεταφέρθηκαν βράδυ με καμιόνια από τα σπίτια τους στο στρατόπεδο των Σπάτων. ..... Ηρθε να τον τιμήσουν οι καπιταλιστές για το κλείσιμο των συνόρων το 1948 σε βάρος του ΔΣΕ και για την βοήθεια που πρόσφερε στην προσπάθεια διάλυσης του ΚΚΕ με την δημιουργία της ...ΕΔΑ.... Οπορτουνιστική 5η φάλαγγα. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Απο την μία έχουμε τους φασίστες να προσπαθούν να μας πείσουν πως ο καπιταλισμός είναι το καλύτερο σύστημα που απο την μία μεριά έχει τα παράσιτα τους εφοπλιστές με 56 φοροαπαλλαγές μέσα στην χλιδή και απο την άλλη 8 στους 10 στην εξαθλίωση και δεν πρέπει να έχουμε και ταξικό μίσος για τα παράσιτα. Και απο την άλλη έχουμε τους οπορτουνιστές σε ρόλο 5ης φάλαγγας που δυσφήμησαν και κατέστρεψαν την Κ.Δ και την ΕΣΣΔ απο μέσα με αφετηρία 1935 και 1953 αντίστοιχα προσφέροντας πολύτιμες υπηρεσίες στα δίδυμα αδέλφια τους τους φασίστες για να στηρίζουν και οι δύο την ιδεολογική μήτρα που τους γεννάει τον καπιταλισμό. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://prin.gr/2021/06/%ce%bd%ce%b1%cf%81-%ce%b1%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%bf%cf%83%cf%80%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%cf%80%cf%81%ce%b1%ce%be%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%80%ce%b7%ce%bc%ce%b1-%ce%b3%cf%83%ce%b5%ce%b5/Ας λυσάξουν όσο θέλουν οι Τροτσκιστές του ΝΑΡ αβανταδόροι της ...πασοκάρας.... και του καπιταλισμού. Ενάντια στον ...Τζανεττάκη... το 1989 μαζί με τους ...Αντιτζανεττακιστές 32 χρόνια μετά. Οσο βούρκο και να ρίξουν τους γυρνάει στο πρόσωπο. Στο νέο έγκλημα που ετοιμάζούν Κομμουνιστές και ταξικές δυνάμεις θα μας βρούνε απέναντι. ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Διόρθωση. Μαζί με τους.... Τζανεττακιστές 32 χρονιά... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Για τους γερμανομαθείς ιστορικούς:

https://www.t-online.de/nachrichten/wissen/geschichte/id_90106486/historiker-griechenland-hat-kein-recht-auf-deutsche-reparationen-.html

Άγρυπνος

Ανώνυμος είπε...

https://antigeitonies3.blogspot.com/2021/06/3_2.html Η Αντικομουνιστική λύσσα της ...πασοκάρας... συνεχίζεται που σημαίνει την πλήρη δικαίωση των κομμουνιστών και των ταξικών δυνάμεων. Και βέβαια η λογοκρισία πάει σύννεφο. Τόσα κότσια έχουν. Δεν θα τους περάσει. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Ἕνα σχόλιο πρὸς τὸν Ἀνώνυμο τῆς 2:01 π.μ:
Ἀκούγεται συχνά, πὼς ὁ καπιταλισμὸς εἶναι ὀρθολογικότερος τοῦ σοσιαλισμοῦ. Ἀναρωτιέμαι ἐάν, τὸ καπιταλιστικὸ σκεπτικὸ (: "οὐδέποτε χορταίνω") εἶναι ὀρθολογισμὸς ἢ παραλογισμός.
Ὁ ἐν λόγω ἀναφέρει: "...(Ὁ κομμουνισμὸς) ανταποκρινεται στα κατωτερα ενστικτα του ανθρωπινου ειδους και τα ενισχυει μαλιστα". Δηλαδή, οἱ διαφημίσεις αὐτοκινήτων, τραπεζῶν (μέχρι καὶ γιαουρτιῶν!) μὲ... σεξουαλικὰ ὑπονοούμενα ποῦ ἀπευθύνονται; Στὴν λογική;
Συνιστῶ θερμὰ τὸ κείμενο "Τὸ χρῆμα καὶ τὸ ἀσυνείδητο" ποὺ ὑπάρχει στὸ διαδίκτυο. Προσωπικὰ φρονῶ πώς, ὅλα ὡς ἕνα βαθμὸ ἰσχύουν.

Ανώνυμος είπε...

Το ζητούμενο είναι ποιός έχει στην ιδιοκτησία του τα βασικά συγκεντρωμένα μέσα παραγωγής. Ετσι λοιπόν ο Καπιταλισμός είναι ορθολογισμός για τους καπιταλιστές και ο Σοσιαλισμός με ξήλωμα του καπιταλιστικού κέρδους και δικτατορία του προλεταριάτου είναι ορθολογισμός για την εργατική τάξη τους αυτοαπασχολούμενους και τους φτωχούς αγρότες. Αυτή είναι η πραγματικότητα. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

.... Για να γίνω πιο κατανοητός θα κάνω αναφορά σε ιστορικές περιόδους δράσης του Κόμματος που τηρουμένων των αναλογιών και των ιδιαιτεροτήτων ίσως βοηθήσει να βγάλουμε σωστότερα συμπεράσματα. Δεκαετία του '80 - '90, αντιπαλεύοντας ένα ισχυρότατο δικομματισμό και ένα ΠΑΣΟΚ που σάρωνε τα πάντα. Το Κόμμα μας σ. όχι μόνο λύγισε αλλά με την πολιτική τακτική του, και το κύρος του και η επιρροή του αυξήθηκαν εντυπωσιακά. Θα πει κάποιος πως τότε υπήρχε το σοσιαλιστικό στρατόπεδο που ασκούσε αίγλη και γοητεία. Ναι, σύντροφοι, ήταν και αυτό, αλλά σίγουρα δεν ήταν μόνο αυτό και δεν ήταν το καθοριστικό.https://www.rizospastis.gr/story.do?id=11257403...... Επιλεκτική αμνησία για την δεκαετία του ..80... αλλά δεν πειράζει θα του φρεσκάρουμε την μνήμη. Με βάση λοιπόν την ...θεωρία των σταδίων.... είχαμε την ...πραγματική αλλαγή 2η κατανομή... για να μη βγει αυτοδύναμη η ...πασοκάρα... και να κυβερνήσουμε μαζί το 1981.... ψηφίσαμε τον Σαρτζετάκη το 1985... κάναμε εκδότη τον Καλογρίτσα με την Πρώτη το 1986... φτιάξαμε το ...κοινό πόρισμα με την ΕΑΡ το 1988 τον ...συνασπισμό.... και τις δύο κυβερνήσεις στο έδαφος του καπιταλισμού το 1989 και τις δύο φράξιες να προσπαθούν να διαλύσουν το ΚΚΕ με αποτέλεσμα να σωθούμε οριακά το 1991... Οποιος ονειρεύται πως θα σπρώξει ξανά το ΚΚΕ σε αυτό το έγκλημα να αλλάξει πλευρό... Η Επιλεκτική αμνησία δεν βοηθάει... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Το ΚΚΕ είναι ενα συστημικο κομμα που τα παίρνει και κανει το μαλακα λέγοντας σε όλα όχι για να τσιμπάνε τα μαρξιστικά γίδια του.Φυσικα και ο μαρξισμος όπως τον έγραψε ο μαρξ είναι ενα σύστημα το οποίο απλα δεν γινεται να πετυχει και να εφαρμοστεί σωστα.Με λίγα λογια εχουμε να κάνουμε με μια ουτοπία θα ελεγα.Το ΚΚΕ και τα μαρξιστικα τυπου κομματα ανηκουν πλεον στο παρελθον.Η αριστερα αν θελει να εχει απήχηση πλέον στην πολιτική θα πρέπει να βρει καινοτομες ιδέες για το πως θα πρέπει να δομηθεί σωστά μια κοινωνία και οικονομία σε ενα φιλελεύθερο σύστημα/δημοκρατία. Επίσης λάθος πιστεύουν οι περισσότεροι ότι όποιος είναι αναρχικός είναι και αυτομάτως και κομμουνιστής ..Οι πραγματικοί αναρχικοί με ιδεολογία είναι τελείως αυτόνομοι από κόμματα και παρατάξεις.Το ΚΚΕ και γενικά ο κομμουνισμός είναι ότι χειρότερο έχει περάσει απο την Ελλάδα.Βαπτιζουν το άσπρο μαύρο επαναλαμβάνοντας τα ίδια 100 χρόνια τώρα,λειτουργούν ολιγαρχικά,δεν πιστεύουν στην ελεύθερη διακίνηση και έκφραση ιδεών παρά μονο αν βολεύει το κόμμα ή τα στελέχη του,είναι άθεοι έχονταν κάνει την αθεία θρησκεία,είναι "πατριώτες" που πιστεύουν σε κατάργηση των συνόρων μονο την Ελλάδας και όχι άλλων και άλλα πολλά.Με λίγα λόγια είναι σαλτιμπάγκοι,διπρόσωποι,σιχαμένοι,ψεύτες,υποκριτές και εκτός πραγματικότητας.Αν και όλα τα κομματα είναι σκατά,αυτό ανήκει στον πάτο του βόθρου. Αν βάλεις κάποιον απο τους κουκουέδες να πάει σε ένα πραγματικά σοσιαλιστικό κράτος,θα το πεί φασιστικό-εκεί υπάρχει πειθαρχία και το κράτος αλλά και οι συμπολίτες σου δεν αστειεύονται ούτε δρούνε με συναίσθημα.Σου λέει κύριες και κύριοι δεν έχετε μονο δικαιώματα,αλλά και υποχρεώσεις και δεν θα στο πεί μόνο το κράτος,αλλά και ο συγγενής,ο φίλος,ο γείτονας,ο συνάδελφος κτλ..Ο λόγος που το πιστεύουν αυτός είναι προφανής,καθώς το αριστεριστικό αφήγημα τους είναι πως ο καθένας κάποτε κάπου σε κάποια σκατότρυπα της ανατολικής Ευρώπης εκανε ότι ήθελε,αλλά αυτά είναι τρίχες. Μιλάνε για αγώνες και ένα χρόνο τώρα που γαμήσανε για ακομα μια φορά την γενιά των σημερινών τριαντάρηδων-σαραντάρηδες και κάτω σε κάθε επίπεδο δεν έβγαλαν άχνα και καλά λόγω κορώνας,αλλά έκαναν διαδηλώσεις για έναν δολοφόνο που και καλά έκανε απεργία πείνας,που όλο τα κακάρωνε και δεν είδαμε ούτε μια φώτο του,κατα το συνήθειο που έχουν να διαφημίζουν τις κακές καταστάσεις που βρίσκονται πολιτικοί και καλά κρατούμενοι.Μάλλον οι πίτσες και τα σουβλάκια της "απεργίας" δεν έπρεπε να φανούν.

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Ανεβαίνει το θερμόμετρο της ταξικής πάλης, αν κρίνω από τις "φρέσκιες" (και αγχωμένες...) παρεμβάσεις κι εδώ κάποιων νεοταξίτικων γιδιών τύπου Πρετεντέρη-Πορτοσάλτε-Μπογδάνου. Καλά σημάδια.....

Αλλά υπάρχουν κι άλλα:

Η ΠΕΝΕΝ, που χωρίς τη βοήθεια των φοιτητών του ΝΑΡ δε μπορεί να κρατήσει ούτε έναν καταπέλτη σε πανεργατική/πανναυτεργατική απεργία, ...καλεί μόνη της(!) σε αυριανή απεργία!!!!.
Που οφείλεται αυτό το καραγκιοζιλίκι;
Σε εκείνα, που δε λέγονται: Τάχα τες "κόντρα σε ΓΣΕΕ-εφοπλιστές", αλλά στην πραγματικότητα "κόντρα στο ΠΑΜΕ/ΚΚΕ" χτυπάει η καρδούλα μας....
Μην αφήνουμε την ευκαιρία να πάει χαμένη!
------------------------------------

Aγρυπνε, τη διάβασα τη συνέντευξη. Ο γερμαναράς μας δουλεύει κανονικά! Εν ολίγοις λέει "πληρώσαμε τους ...δοσίλογους - ξοφλήσαμε, και ...φταίγαν και οι ...Ιταλοί!" Εγραψα ένα εκτεταμένο σχόλιο αλλά ατυχώς μου το έφαγε το ...google!
Τώρα όμως επείγει η πάλη για το αντεργατικό. Tα λέμε.

Ανώνυμος είπε...

....Η ΠΕΝΕΝ, που χωρίς τη βοήθεια των φοιτητών του ΝΑΡ δε μπορεί να κρατήσει ούτε έναν καταπέλτη σε πανεργατική/πανναυτεργατική απεργία, ...καλεί μόνη της(!) σε αυριανή απεργία!!!!...... Ο ...Τζανεττακιστής.... δεξιός οπορτουνιστής της ΠΕΝΕΝ με τους ...Αντιτζανεττακικούς... Τροτσκιστές του Χάγιου που το 2012 φωτογραφήθηκε με τους Γλέζο και Τσίπρα και απο δίπλα τα κεντρίστικα οπορτουνιστικά βαρίδια του Κάουτσκι. Τέτοια δικαίωση των θέσεων του ΚΚΕ δεν έχει γίνει ξανά. Για αυτό και τρέχουν πανικόβλητοι. Εμείς την δουλειά μας. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://antigeitonies3.blogspot.com/2021/06/blog-post_58.html ΧΑΧΑ Ολος ο οπορτουνιστικός συρφετός τρέχει και δεν φτάνει να ενισχύσει την ...πασαοκάρα.... Ολοι αύριο στις συγκεντρώσεις της Κοινωνικής συμμαχίας σε όλη την χώρα ενάντια στο αντεργατικό έγκλημα των καπιταλιστών. 10 ιούνη όλοι στην απεργία με τις σημαίες του ΠΑΜΕ. Ας χοροπηδάνε όσο θέλουν. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

78 χρόνια μετά την διάλυση της Γ' Κομμ. Διεθνούς....

Ισως η συγκυρία να επέβαλλε κάποιαν τακτική ανάσχεση, προσωρινά, της ενιαίας παγκόσμιας συγκρότησης του κομμ. κινήματος. Ισως και το "σφιχτό" οργανωτικό να ήθελε ξανακοίταγμα.
Αυτά θα τα βρούν οι ιστορικοί του μ/λ.
Αλλά η ανάγκη της ενιαίας ιδεολογικής και ευρύτερης συντονισμένης πάλης δεν μπορεί να υποτιμηθεί με τέτοιους λόγους.
Και σκέφτομαι: Στις 2/2/1943 το Στάλινγκραντ έληξε με νίκη, αιματηρή αλλά και σαρωτική, μια στρατιά 400.000 καταστροφή/αιχμαλωσία. Ενα άγχος είχε φύγει πάνω από το κεφάλι μας. Ενα πρώτο χαμόγελο άρχιζε να χαράζει στα χείλη μας.
Αραγε, δε μπορούσαμε να κάνουμε λίγο "κράτει", μέχρι τις 23 Αυγούστου, δυό μήνες ακόμη, που έληγε η μάχη του Κούρσκ και επανερχόταν η αισιοδοξία; Οχι τίποτε άλλο, αλλά να αντιμετωπίσουμε το ζήτημα της Γ'Κ/Δ από την δική μας πλευρά και χωρίς το άγχος του "Δευτέρου Μετώπου".
Δεν πέρναγε από κανενός το μυαλό, ότι μετά μιαν ενδεχομένη νίκη στο Κούρσκ, που τελικά ήρθε, έμπαινε πια τέλος στον "Παράξενο Πόλεμο", και οι δυτικοί θα τρέχαν να ανοίξουν το "Δεύτερο Μέτωπο" ακόμη και αν δεν διαλύαμε την Γ'Κ/Δ. Και μάλλον γι αυτό ακριβώς θα τρέχανε πιο γρήγορα;
Ετσι και αλλιώς η διάλυση της Διεθνούς καθόλου δεν πρόλαβε να επηρεάσει, μέσα σε δυό μήνες, την εξέλιξη της μάχης του Κουρσκ, που έκρινε τον Πόλεμο. Aρα, τελικά, αυτή η θυσία/αβαρία δεν άλλαξε κάτι, ούτε και προσέφερε κάτι ουσιαστικό στην υπεράσπιση της ΕΣΣΔ, που ήταν το μόνο επιχείρημα, που άξιζε να συζητάει κανείς.
Εντάξει, δε λέω, τώρα πια, μετά από ~80 χρόνια έχουμε την πολυτέλεια να κρίνουμε τελειωμένα γεγονότα - τότε μπορεί όλα αυτά να μην ήταν και πολύ καθαρά.
Αλλά, για δυο μήνες, ρε γαμώτο...

Ανώνυμος είπε...

Αυτοί που πέρναγε απο το μυαλό τους πιστεύω πως ήταν μειοψηφία μέσα στην Κ.Δ απο την στροφή το 1935... και το πράγμα γινόταν χειρότερο λόγω των απωλειών και μέσα στο κόμμα των Μπολσεβίκων. Η Ζημιά ήταν συνολική πολλά χρόνια βάθος και είχε πάρει πορεία χωρίς επιστροφή. Η 3η Κ.Δ που φτιάχτηκε μετά την προδοσία της 2ης διαβρώθηκε και καταστράφηκε απο μέσα. Και στην Αν Ευρώπη χωρίς τον κόκκινο στρατό όλα θα είχαν πνιγεί στο αίμα το 1945. Λούφαξαν Σαμπόταραν την γρήγορη εδραίωση του Σοσιαλισμού και περίμεναν την 5η Μάρτη του 1953. Γεγονότα Αν.Βερολίνο Ιούνη του 1953... ΙΜΡΕ ΝΑΓΚΙ... 1953 56 κ.α. Ο Ελιγμός Μολότοφ Ρόιμπεντροπ λειτούργησε άψογα. Ο Ελιγμός Λαικά Μέτωπα μας εγκλώβισε στον καπιταλισμό με όχημα την οπορτουνιστική αντεπανάσταση. Ημασταν ...αποικία.... και είχαμε ακόμα ....φεουδαρχία.... και τα ίδια λέγανε παντού.. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://www.imerodromos.gr/gia-tis-ekloges-stin-kypro-kai-to-akel/ Αυτά είναι τα τραγικά αποτελέσματα της μετατροπής των Κ.Κ σε εργαλεία ενσωμάτωσης στο καπιταλιστικό σύστημα με συμμετοχή σε κυβερνήσεις στο έδαφος του και τις θεωρίες για ...μεταβατικά στάδια και σκαλάκια... δήθεν προς τον σοσιαλισμό που παγιώνουν τον καπιταλισμό για πάντα και κάνεις ...αντιμονοπωλιακό...αγώνα ενάντια στην Κόσκο μαζί με τον Μαρινάκη που θίγονται τα συμφέροντα του στην συγκεκριμένη περίπτωση.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

....Η τότε Γενική Γραμματέας της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα δήλωσε στις 30 Μάη 2011: «καταρχήν εμείς είμαστε γενικά υπέρ της αποδέσμευσης από την ΕΕ, η λύση έξω από το ευρώ και δραχμή στις παρούσες συνθήκες είναι καταστροφική». Η γενική αντικαπιταλιστική ρητορική προσπερνούσε τα συγκεκριμένα στηρίγματα του ελληνικού καπιταλισμού.https://prin.gr/2021/06/10-%cf%87%cf%81%cf%8c%ce%bd%ce%b9%ce%b1-%ce%bc%ce%b5%cf%84%ce%ac-%cf%84%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%bb%ce%b1%cf%84%ce%b5%ce%af%ce%b5%cf%82-%ce%bb%ce%b1%cf%8a%ce%ba%ce%ae-%ce%ad%ce%ba%cf%81%ce%b7%ce%be/..... Οι Θέσεις του ΚΚΕ δικαιώθηκαν απόλυτα απο την ζωή και την εγκληματική πορεία του σύριζα που έσφαξε τον λαό. Καμία κυβέρνηση δεν μπορεί να κάνει το παραμικρό υπερ του λαού όσο οι καπιταλιστές έχουν τα μέσα παραγωγής στα χέρια τους. Ιδια καταστροφή με την σημερινή είναι και η επιστροφή στον εθνικό καπιταλισμό που προτείνει όλος ο οπορτουνιστικός συρφετός μαζί με τμήματα της αστικής τάξης εθνικιστές και φασίστες. Πήγαν στις πλατείες μαζί με τους φασίστες ψήφισαν ΝΑΙ στο Αριστερό μνημόνιο στήριξαν τον σύριζα και σήμερα πάνε να τους ξεπλύνουν για να επαναλάβουν το έγκλημα. ..Τζανεττακιστές... και ...Αντιτζανεττακιστές ... αγκαλιασμένοι πάντα στην υπηρεσία του καπιταλισμού. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Το οπορτουνιστικό Τσίρκο στον Πειραιά τελείωσε με την απόλυτη ξεφτίλα τους. Τους δούλεψε ψιλό γαζί ο ...Τζανετακιστής.... της ΠΕΝΕΝ έπαιξε το παιχνίδι που ήθελε και τώρα τρέχουν οι ....Αντιτζανεττακιστές.... και δεν φτάνουν. Μιλάμε για την απόλυτη ξεφτίλα της ....πασοκάρας......χχαχαχα ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Πάνο, ανεκδιήγητη γελοιοποίηση του τυχοδιώκτη τσαρλατάνου και των συνεταίρων του εργατοπατέρων της ΠΕΝΕΝ. Αλλά αυτός, τη δουλειά του κάνει, και άξιος ο μισθός του από τους εφοπληστές.
Αξιολύπητοι είναι οι "αντιτζανεττακιστές" και όλος αυτός ο εξωκοινοβουλευτικός εσμός, που τρέξανε με χαρά (...."θεόσταλτη ευκαιρία"!) να εργαλειοποιηθούν και να βοηθήσουν σήμερα τους εφοπληστάδες και τα "SKAI"-σμένα φερέφωνά τους να συκοφαντήσουν το εργατικό κίνημα και να στήσουν σκηνικό μάχης μεταξύ ταξιδιωτών και ψευτο"εργατιάς", που όμως τις εντυπώσεις, που ήθελαν, τις δημιούργησαν, χάρη σε αυτούς τους τροτσκιστές καραγκιόζηδες!
Αν πια υπάρχουν ανάμεσά τους σκεπτόμενα ακόμη άτομα, ας σκεφτούν, που βγάζει αυτή η κατηφόρα....

Ανώνυμος είπε...

Σεχτάρ. Οπως ακριβώς τον περιγράφεις μαζί με όλη την συμμορία που χέζει τους αγώνες στο ιστορικό σωματείο. Ανέβασε τις μετοχές του στις σχέσεις του με τα εφοπλιστικά παράσιτα. Αν υπάρχουν στους άλλους τίμια στοιχεία πρέπει να τους βοηθήσουμε να απεγκλωβιστούν απο την Τροτσκιστική συμμορία του Χάγιου... Συνεχίζουμε την δουλειά μας με την κοινωνική συμμαχία και ας Σκούζει όσο θέλει η ...πασοκάρα.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

...και, για νάχουμε καλούς λογαριασμούς:
Για τoν άθλιο, προβοκατόρικο μηχανισμό fake news της κυβέρνησης με αφορμή τα σημερινά γεγονότα στο λιμάνι!

Ανώνυμος είπε...

....Για να επιτύχουν το στόχο τους οι ΗΠΑ επιχειρούν ανάμεσα σε άλλα την επαναρυμούλκηση της τόσο χρήσιμης σε αυτές Τουρκίας μέσα από ένα πολύπλοκο σύνολο διευθετήσεων, πιέσεων, παροχών, υποσχέσεων. Μαζί με αυτά οι ΗΠΑ επιθυμούν την καλύτερη αξιοποίηση της ελληνικής επικράτειας για την οικοδόμηση της περικύκλωσης της Ρωσίας, την αύξηση της πίεσης προς αυτήν. Για λόγο αυτό η τελευταία ελληνοαμερικανική συμφωνία παρέχει στις δυνάμεις των ΗΠΑ ελευθερία κίνησης ανά την επικράτεια, σε αντίθεση βέβαια με το άρθρο 27 παρ. 2 του Συντάγματός μας. Για τον ίδιο λόγο χρειάζονται νηνεμία στο Αιγαίο.Η ελληνική πλευρά βρίσκεται για μια ακόμη φορά εγκλωβισμένη στην ευρωατλαντική της επιλογή καθώς όλα τα ευρωατλαντικά σφυριά πρέπει να χτυπάνε τώρα στην κατεύθυνση της Ανατολής. Και ας επισημαίνει ακόμη και ο Χένρι Κίσινγκερ τους τεράστιους κινδύνους για την ανθρωπότητα από την ψυχροπολεμική αντιπαράθεση της Δύσης με την Κίνα και τη Ρωσία.https://www.kordatos.org/proexei-antimetopisi-koinou-exthrou/....... Το αστικό σύνταγμα υπηρετεί την καπιταλιστική ιδιοκτησία στα μέσα παραγωγής και τις διεθνείς συμμαχίες τους που συμμετέχουν συνειδητά και δεν είναι καθόλου εγκλωβισμένοι οι καπιταλιστές. Προσπαθούν όπως όλοι για την αναβάθμιση της θέσης τους στην Ιμπεριαλιστική πυραμίδα στα πλαίσια της ανισόμετρης ανάπτυξης στην ιμπεριαλιστική πυραμίδα. Σε αυτό το πλαίσιο ο Κύριος Καλτσώνης υπηρετώντας το τμήμα της αστικής τάξης που τα συμφέροντα του θίγονται σήμερα επιθυμεί αλλαγή Ιμπεριαλιστικής συμμαχίας με Ρωσία Κίνα Ιραν κ.α μαζί με εθνικιστές και φασίστες. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://gkagkarin.blogspot.com/2021/06/blog-post_507.html ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Διόρθωση. Στα πλαίσια της ανισόμετρης ανάπτυξης με σχέσεις αλληλεξάρτησης ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Ενα διαφωτιστικό ρεπορτάζ και ταυτόχρονα μια πληρωμένη απάντηση στην σημερινή αφρίζουσα υστερία αστών και μικρο-αστών κατά του ...ΠΑΜΕ(!) και της ...ΚΝΕ(!!):
Ποιος χαίρεται και ποιος φταίει για μια απεργία χωρίς απεργούς; 03-06-2021
Aπό τον Σφυροδρέπανο, της "Κατιούσας".

Ανώνυμος είπε...

Σεχτάρ. Σχετικά με τον σ.Κεπέση είναι μία πραγματική τραγωδία αυτά που μας θύμισες με τον ...κύρκο... το 1988 την Αλέκα ...οπορτουνίστρια... χαχαχα και αυτό που θυμήθηκα με στην Δραπετσώνα το 1990 σε δημοτικές να εξηγεί απο το Μπαλκόνι στον κόσμο γιατί πρέπει να ψηφίσει τον Χρονόπουλο κοινό υποψήφιο ενιαίου συνασπισμού και ΠΑΣΟΚ. Και είναι ακριβώς όπως τα λες. 22 χρόνια φυλακή εξορία αγώνα θυσία και να βλέπεις τέτοια ιδεολογική σύγχυση και δυστυχώς δεν ήταν ο μόνος. Ηταν καταστροφική η ζημιά που πάθαμε απο το 1935 μέχρι το 1991. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

.....Η αναγωγή από την ΚΕ του αναγκαίου δρόμου προσέγγισης της στρατηγικής μας, ως «αναζήτηση κυβέρνησης αστικής διαχείρισης» - και μάλιστα υπό τον ΣΥΡΙΖΑ - άποψη που δεν τίθεται από τις κομματικές δυνάμεις, υποβαθμίζει τη συζήτηση. Δεν είναι σωστή. Διευκολύνει άλλη μια φορά τον ΣΥΡΙΖΑ και το αστικό πολιτικό σύστημα να εγκλωβίζει λαϊκές δυνάμεις.Νομίζω σ. ότι όσες και να είναι οι ανάγκες, δεν πρέπει να επαγγελματοποιούνται στελέχη με τέτοιους όρους. Αυτό δείχνει η πείρα από την ανάδειξη πολλών από τα στελέχη της μεταπολιτευτικής περιόδου και το είχαμε εκτιμήσει και τότε ως πρόβλημα.Γιάννης Νάκης
ΚΟΒ Τροφίμων - Ποτών, Τομεακή Οργάνωση Βιομηχανίας Αττικής του ΚΚΕ.......... Οσα δεν φτάνει η ...αλεπού... τα κάνει κρεμαστάρια αντί να μας πει καθαρά να μπούμε σε κυβέρνηση στο έδαφος του καπιταλισμού με την ...πασοκάρα... Τα στελέχη μετά το 1974 αναδείχτηκαν στην πλαστή αντίθεση ...δεξιά αριστερά. Τα σημερινά στην αντίθεση Τάξη απέναντι σε τάξη. Η Διαφορά είναι τεράστια. Δεν τσιμπάμε.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://www.imerodromos.gr/7-chronia-imerodromos-me-tin-empistosyni-kai-tin-ypostirixi-ton-anagnoston/https://gkagkarin.blogspot.com/2018/11/blog-post_27.html?m=0............... Ο Κώστας Μπόσης δίνει μια ενδιαφέρουσα περιγραφή των συνθηκών μέσα στις οποίες έβγαινε η «Νεολαία», όταν ήταν υπεύθυνος για την έκδοσή της ο Μαλτέζος που αξίζει να την παρακολουθήσουμε. «Την έβγαζαν - γράφει - με το τίποτα σχεδόν. Επρεπε να κυκλοφορεί οπωσδήποτε, να βλέπει η Ασφάλεια πως τα λυσσασμένα μέτρα της δεν μπορούν να λυγίσουν τη θέληση των αγωνιστών, να καταλαβαίνουν οι νεολαίοι πως η οργάνωση ζει και δουλεύει και να παίρνουν κουράγιο. Λεφτά δεν είχαν να νοικιάσουν έστω και μια τρύπα. Ενα φύλλο το έγραψαν σε μια σοφίτα. Πήγαν πριν φέξει κι όταν έφυγε για τη δουλειά του ο εργάτης τους κλείδωσε απόξω ως το βράδυ. Δεν έπρεπε να κάνουν θόρυβο, μην ακούσει η σπιτονοικοκυρά, και δεν μπορούσαν να βγουν ούτε για το νερό τους... Το δεύτερο φύλλο σ' ένα πλυσταριό. Το τρίτο... Ομως κάποτε έφτασαν στο "αμήν". Ολες οι προσπάθειες απέτυχαν. Εδειχνε πως δεν εκπλήρωσαν το αγωνιστικό τους καθήκον. Τέλος το αποφάσισαν. Εμειναν ένα εικοσιτετράωρο νηστικοί, τις πενταροδεκάρες που μάζεψαν απ' τη Συνταχτική Επιτροπή τις έδωσαν σ' ένα θυρωρό και τους άφησε να δουλέψουν σ' ένα υπόγειο... Κι η εφημερίδα έβγαινε κανονικά»........... ΜΑΛΤΕΖΟΣ ΑΘΑΝΑΤΟΣ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://cubaniagriega.blogspot.com/2021/06/forbes-video.html Το αφήνω εδώ γιατί εκεί θα το φάει η λογοκρισία. Ολα αυτά που περιγράφει είναι τα αποτελέσματα του καπιταλιστικού τρόπου παραγωγής με την απόλυτη χλιδή και ταυτόχρονα την απόλυτη εξαθλίωση. Στην Κούβα που εδώ και 12 χρόνια βρίσκεται σε πορεία ανατροπής του Σοσιαλισμού ήδη έχουν αρχίσει να υπάρχουν τα ίδια φαινόμενα που θα κυριαρχήσουν απόλυτα όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία ανατροπής του σοσιαλισμού όπως στην ΕΣΣΔ το 1991... Με κόλπα δεν κρύβεται η καταστροφή... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://antigeitonies3.blogspot.com/2021/06/blog-post_78.html Απόγνωση πανικός παραλήρημα και Αντικομουνιστική λύσσα απο τα εξαπτέρυγα της ...πασοκάρας.... Πυξίδα και οδηγός πως το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ είναι στον σωστό δρόμο. Οταν σταματήσουν να Σκούζουν θα ψάξουμε τι λάθος κάναμε. ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

George Vontzos είπε...

Αγαπητέ μας Θανάση γιατί εξαφανίστηκες δύο ολόκληρους μήνες;;; Περιμένουμε με αγωνία να ξαναγυρίσεις!!

KoukouPoph είπε...

Θοδωρή!

Daniela είπε...

Emri im është Daniela, dua të falënderoj Dr Ellen që bëri një magji që ndihmoi familjen time të fitonte një çështje gjyqësore që do ta kishte dënuar vëllain tim me burgim të përjetshëm, të akuzuar për vrasje. Familja ime dhe unë jemi plotësisht mirënjohës, kështu që marr kohën time për të lënë këtë koment siç i premtova Dr. Ellen për të ndarë këtë dëshmi. Për ata që kanë një sfidë të ngjashme, mund ta kontaktoni me email: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619. Shërbimi i tij përfshin gjithashtu
1. Magjitë për të fituar llotarinë
2. Magjitë rikthejnë ish të dashurin tuaj
3. Magjitë për të ndaluar divorcin
4. Shërimi i menjëhershëm i HIV/AIDS
5. Shërimi i kancerit
6. Magjitë e dashurisë
7. Magjitë e pajtimit
8. magjitë e lindjes dhe zgjidhjet për infertilitetin etj.
Email: ellenspellcaster@gmail.com
WhatsApp: +2349074881619