Πνευματικά δικαιώματα δεν υπάρχουν. Οι ιδέες πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθερα. Άρα...
... η αντιγραφή όχι απλώς επιτρέπεται αλλά είναι και επιθυμητή, ακόμη και χωρίς αναφορά της πηγής!

Η γλώσσα κόκκαλα τσακίζει

- "Ο λόγος που μ' άφησες έξω από την υπόθεση", είπε ήσυχα, "ήταν ότι νόμισες πως η αστυνομία δεν θα πίστευε ότι σκέτη περιέργεια μ' έσπρωξε να κατέβω εκεί κάτω χτες το βράδυ. Θα υποψιάζονταν ίσως ότι είχα κάποιον ύποπτο λόγο και θα με σφυροκοπούσαν μέχρι να σπάσω".
- "Πώς ξέρεις αν δεν σκέφτηκα το ίδιο πράγμα;"
- "Οι αστυνομικοί είναι κι αυτοί άνθρωποι", είπε ξεκάρφωτα.
- "Έχω ακούσει ότι σαν τέτοιοι ξεκινάνε".

[Ραίημοντ Τσάντλερ, "Αντίο, γλυκειά μου", εκδόσεις Λυχνάρι, 1990 (σελ.: 54)]

22 Μαΐου 2021

Σαββατιάτικα (343) - τα ατυχώς καμμένα

*** Εγώ το δέντρο δεν κοιτώ μα το καμμένο δάσος, συγγνώμη αν σας αντιμιλώ κι έχω περίσσιο θράσος. (Βασίλης Παπακωνσταντίνου) *** Όταν κάποιοι έβαλαν φωτιά στα Σαββατόβραδα, αδιαφορήσαμε... *** ... όταν κάηκε το πελεκούδι, δεν δώσαμε σημασία... *** ... όταν πήραν φωτιά τα μπατζάκια μας, δεν αλλάξαμε μυαλά... *** ... όταν τσουρουφλιζόταν ο κώλος μας, το γυρνάγαμε στην παλαβή... *** ... όταν γίνονταν φλούδα το Κορδελιό και η Καλαμαριά, το ρίχναμε στις ζεϊμπεκιές... *** Τώρα που καίγονται τα Γεράνια και το Αλεποχώρι, δεν υπάρχει κανείς να μας βοηθήσει. *** Ευτυχώς, έχουμε άμεση ενημέρωση από τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης. *** Εμ, πώς αλλιώς θα μαθαίναμε ότι κάηκε και το εξοχικό τής Μπέσσυς; *** Πορτοσάλτες: "Τα σπίτια τα ασφαλίζουμε." *** Πώς, Άρη μου; *** Υπάρχει ασφάλεια κατά του κινδύνου των πλειστηριασμών; *** Μη μου πεις, θα είχε πλάκα αν υπήρχε, με δεδομένο ότι όλες οι τράπεζες έχουν κι από μια ασφαλιστική θυγατρική. *** Βρε παπάρα, από τους πλειστηριασμούς κινδυνεύουν τα σπίτια, όχι από τους σεισμούς και τις φωτιές. *** Πόσα σπίτια έχουν χαθεί από σεισμούς και φωτιές και πόσα από πλειστηριασμούς, ξέρεις; *** Ο κλόουν είμαι στη σκηνή από το πρώτο φως μου, γελάω, σβήνω τη φωτιά, την πυρκαγιά του κόσμου. (Ορφέας Περίδης) *** Πολιτική προστασία, 22/3/2021: "Ευρεία σύσκεψη υπό τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και τον Νίκο Χαρδαλιά, για την καλύτερη προετοιμασία του μηχανισμού ενόψει της αντιπυρικής περιόδου που ξεκινά την 1η Μαΐου." *** Συνεσκέφθησαν, κύριε πρόεδρε. *** Πολιτική προστασία, 15/4/2021: "Η προετοιμασία για την επερχόμενη αντιπυρική περίοδο ήταν το αντικείμενο δύο συσκέψεων που πραγματοποιήθηκαν υπό τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και τον Νίκο Χαρδαλιά." *** Ξανασυνεσκέφθησαν, κύριε πρόεδρε. *** Πολιτική προστασία, 7/5/2021: "Ευρεία σύσκεψη για την αντιπυρική περίοδο υπό τον Νικόλαο Παναγιωτόπουλο και τον Νίκο Χαρδαλιά." *** Και αφού
Και που δεν έγινες πρώτο μπόι, τι; Σιγά!
συνεσκέφθησαν και ξανασυνεσκέφθησαν, κύριε πρόεδρε, στο τέλος τής έρριξαν κι έναν... *** Μα τόσες συσκέψεις χωρίς αποτέλεσμα; *** Πώς γένεν τούτο; *** Μάλλον επειδή στις συσκέψεις δεν συμμετείχε ο καθηγητής Συνολάκης... *** Από μιαν απροσεξία κάηκε μια συνοικία, κάηκε ένα σταυροδρόμι που ανταμώνανε οι δρόμοι. (Γιώργος Μουφλουζέλης) *** Χαρντ: "Είμαστε άτυχοι." *** Γιατί, Νίκο μου; *** Χαρντ: "Αντιμετωπίσαμε μια εξαιρετικά δύσκολη πυρκαγιά, εκτός της βασικής αντιπυρικής περιόδου, χωρίς 29 μισθωμένα μέσα." *** Ρε Νίκο, εσείς δεν λέγατε ότι η αντιπυρική περίοδος αρχίζει την πρωτομαγιά; *** Χαρντ: "Με βάση τον ευρωπαϊκό σχεδιασμό, τα εναέρια μισθωμένα αναπτύσσονται από τις 25 Μαΐου μέχρι τις 10 Ιουνίου." *** Θες να πεις, Νίκο μου, ότι σας έπαιξε πουστιά η φωτιά και ξέσπασε νωρίτερα, αγνοώντας τους σχεδιασμούς σας; *** Ρε συ, τέτοιες μαλακίες λέτε στις "ευρείες συσκέψεις" σας; *** Και, τέλος πάντων, ας πούμε ότι μας λείπανε 29 νοικιάρικα αεροπλάνα λόγω άριστου σχεδιασμού. *** Εμείς δεν έχουμε δικά μας; *** Όπεν: "Γερασμένος ο στόλος των πυροσβεστικών αεροσκαφών - Μόνο τα 8 από τα 18 Κανανταίρ είναι επιχειρησιακά έτοιμα." *** Τί παπαριές λένε αυτοί, Νίκο μου; *** Είναι δυνατόν να έχουμε μόνο οχτώ πυροσβεστικά αεροπλάνα κι εμείς να αγοράζουμε μπατσικά κατά εκατοντάδες; *** Αναπτήρας με φυτίλι είναι τα δικά σου χείλη... τσαφ και έπαιρνε φωτιά, τσουφ και σπίθα στην καρδιά. (Στράτος Παγιουμτζής) *** Όχι, Νίκο μου, δεν είσαστε άτυχοι. *** Όπως δεν είσαστε και άριστοι. *** Είσαστε πουλημένοι και άχρηστοι. *** Μια χώρα με οχτώ μήνες καλοκαίρι τον χρόνο, δεν μπορεί να λέει ότι τα μέσα Μάη είναι εκτός βασικής αντιπυρικής περιόδου. *** Μια χώρα που καίγεται κάθε χρόνο απ' άκρη σ' άκρη, δεν μπορεί να λέει ότι έχει διαθέσιμα οχτώ πυροσβεστικά αεροπλάνα. *** Μια χώρα που καμαρώνει για τα δάση της και τις περιοχές Νατούρα της, δεν μπορεί να πιάνεται στον ύπνο από οποιαδήποτε πυρκαγιά. *** Και, βέβαια, μια τέτοια χώρα δεν μπορεί να εμπιστεύεται την προστασία της σε άχρηστους και αποτυχημένους. *** Διότι μόνο άχρηστοι και αποτυχημένοι θα διέλυαν τους δασοπυροσβέστες και θα ανέθεταν τα δάση σε κοινούς πυροσβέστες. *** Μόνο ένας ηλίθιος είναι δυνατόν να πιστεύει ότι μπορεί να κάνει δασοπυρόσβεση κάποιος εκπαιδευμένος στο να σβήνει την φωτιά στο διαμέρισμα της θειας-Γιωργίτσας που ξεχνάει το τηγάνι στο αναμμένο μάτι της κουζίνας. *** Κατάλαβες, Νίκο μου; *** Μέσα σε δάσος καμμένο και ξερό, ο κότσυφας μου ζήτησε μια λύση να του βρω. (Κώστας Θωμαΐδης) *** Μπορείτε να μου εξηγήσετε για ποιον ακριβώς λόγο πήγε τις προάλλες στην Σαλονίκη ο πρωθύ; *** Ποια αεροδρόμια εγκαινίασε; *** Της Φράπορτ; *** Καλέ, αυτά τώρα φτιαχτήκανε; *** Δεν υπήρχαν και τον περασμένο αιώνα; *** Α, την ανακαίνιση εγκαινίασε. *** Μ' αρέσει η ιδέα! *** Σαν να λέμε, μπορώ να κάνω εγκαίνια στο γραφείο μου κάθε φορά που το βάφω, ε; *** Κατάλαβα... εγκαινίασε την ανακαίνιση της Μίκρας, σωστά; *** Συγγνώμη, τι εννοείτε όταν λέτε ότι εγκαινίασε και τα δεκατέσσερα αεροδρόμια; *** Πήγανε στην Σαλονίκη τα αεροδρόμια από την Σαντορίνη και την Κέρκυρα για να εγκαινιαστούνε; *** Α,
Κωλόπαιδα...
τα εγκαινίασε εξ αποστάσεως. *** Παναπεί, ο μικρός έκοψε  την κορδέλλα στην Σαλονίκη και ο κόσμος βάρεσε παλαμάκια στα Χανιά; *** Τί να σας πω; *** Για τηλεργασία ήξερα κι από παλιά, για τηλεγκαίνια πρώτη φορά ακούω. *** Κάμερα να υπάρχει να μας τραβάει, τρόπους για να γελοιοποιηθούμε βρίσκουμε. *** Βρέχει φωτιά στην στράτα μου, φωτιά που μ' έχει κάψει. (Στράτος Διονυσίου) *** Μικροδράκουλας: "Η προσέλκυση τουριστών, στο δεύτερο καλοκαίρι της πανδημίας, αποτελεί την σοβαρότερη προτεραιότητα για την κυβέρνηση." *** Μάλιστα... ούτε παιδεία, ούτε υγεία, ούτε μείωση ανεργίας, ούτε...  *** Πρώτα οι τουρίστες! *** Καλτσοπέδιλο ούμπερ άλλες. *** Σοβαρές προτεραιότητες έχετε, βρε χαϊμένο. *** Μικροδράκουλας: "Πέρυσι ήμασταν στο 25% του 2019, φέτος ελπίζουμε ότι θα ξεπεράσει το 50%." *** Και δυο αβγά Τουρκίας, μικρέ. *** Με κόκκινη κάρτα από Γιούζα και Εγγλεζία, να είσαι ευχαριστημένος αν πιάσεις το 50% των περσινών αφίξεων. *** Μικροδράκουλας: "Η οδηγία από τον πύργο ελέγχου της κυβέρνησης είναι να ταξιδεύουμε όλο και πιο ψηλά τη χώρα, χωρίς να πετάμε στα σύννεφα." *** Αυτό που το χαϊμένο έχει ανά πάσα στιγμή μια ποιητική (και καλά!) αρχιδιά στο στόμα, ικανή να σε κουφάνει, έχει καταλάβει κανείς πώς γίνεται; *** A propos, αν έχεις σπουδάσει στο Χάρβαρντ, μπορείς να κολλάς ένα αντικείμενο στο αμετάβατο ρήμα "ταξιδεύω" και να το κάνεις μεταβατικό. *** Η αριστεία τής αγραμματοσύνης. *** Αν δεν καώ εγώ, αν δεν καείς εσύ, αν δεν καούμε εμείς ν' ανάψει πυρκαγιά, πώς θέλεις να γενεί να φύγει η σκοτεινιά; (Ναζίμ Χικμέτ, Μάνος Λοΐζος) *** Αναστατωθήκατε κι εσείς από την έρευνα που αποκάλυψε πως όσοι ακούνε χέβυ μέταλ είναι πιο χοντροί από εκείνους που ακούνε άλλα είδη μουσικής; *** Συγγνώμη, αυτή την έρευνα περιμένατε για να καταλάβετε ότι το χέβυ μέταλ παχαίνει; *** Τον Όζζυ, που κοντεύει να γίνει τρίφυλλος, δεν τον βλέπετε; *** Άλλωστε, γιατί νομίζετε ότι το λένε "χέβυ"; *** Αν αδυνάτιζε, θα το λέγανε "λάιτ". *** Συμφωνείς, Θανάση; *** Βλέπεις πώς διατηρούμαι εγώ που έχω προτίμηση στην τζαζ και στα κλαρίνα; *** Πώς είπες; *** Αχ, αγόρι μου, το να βάλεις το περσινό σου τζην και να το κουμπώσεις, είναι σχετικά εύκολο. *** Το δύσκολο είναι να το κουμπώσεις και να κάτσεις. *** Να κάτσεις κανονικά, δηλαδή, γιατί το να κάτσεις σταυροπόδι είναι απλώς αδύνατον. *** Για το σταυροπόδι, πρέπει να ξέρεις το κόλπο. *** Ριχτό μακρύ μπλουζάκι, φαρδιά ζώνη και τα πάνω κουμπιά τού τζην ξεκούμπωτα. *** Μέχρι και οκλαδόν κάθεσαι έτσι. *** Μια πυρκαγιά με ζώνει, πια δεν μπορώ, τέτοια φωτιά δεν σβήνει με το νερό. (Πάνος Γαβαλάς) *** Συγγνώμη, πώς γίνεται να μη ζοχαδιαστείς όταν έχεις την Τζένη να σου λέει στενοχωρημένη ότι με την καραντίνα πήρε ενάμισυ κιλό; *** Και σου λέει και το μισό η ρουφιάνα, να σε ζοχαδιάζει ακόμη περισσότερο. *** Μωρή, για να πω εγώ "πήρα", πρέπει να έχω πάρει από δεκαπέντε κιλά και πάνω, ενώ δεν λέω "έχασα" αν δεν έχω χάσει τουλάχιστον δέκα. *** Άντε να χαθείτε για "φιτ", που προσπαθείτε ύπουλα να μας γεμίσετε ενοχές. *** Ναι ρε, ύπουλα! *** Διότι αν δεν είναι ύπουλο
Μια δουλειά του είπαν να κάνει...
να βαφτίζεις "οικογενειακή" την πίτσα με τα οχτώ κομμάτια, τι είναι; *** Μπορεί να χορτάσει ολόκληρη οικογένεια με οχτώ κομμάτια πίτσας; *** Ώρες είναι να μου πείτε ότι και η μισόκιλη στρατσατέλλα είναι οικογενειακή συσκευασία. *** Αλλά τι να περιμένω από εκείνους που βολεύονται με ένα γιαουρτάκι για βραδυνό; *** Σάμπως και θα καταλάβουν αν τους πω ότι ούτε στα νοσοκομεία δεν σερβίρουν ένα σκέτο γιαουρτάκι για δείπνο; *** Όσο να πεις, βάζουν και μια κομπόστα από δίπλα. *** Τα φιλιά σου είναι φωτιά, το κορμί σου πυρκαγιά, μεσ' στα μάτια σαν με κοιτάς μ' ανάβει ο σεβντάς. (Μανώλης Αγγελόπουλος) *** Λοβέρδος ο Γιάννης: "Μπορεί να χώρισε μια γυναίκα την οποία ο άνδρας της την απατούσε, την έδερνε, την κακοποιούσε... όμως παρ' όλα αυτά έχει το παιδί το δικαίωμα να μεγαλώνει και με τους δύο γονείς." *** Γιάννη μου, τί σκατά λες; *** Κακοποιώ την γυναίκα μου αλλά μπορώ να αναθρέψω σωστά το παιδί μου; *** Λοβέρδος: "Μπορεί να είσαι ένας κακός σύζυγος αλλά μπορεί να είσαι καλός γονιός." *** Γιάννη μου, αυτό πάει κι ανάποδα; *** Μπορείς, δηλαδή, να είσαι κακός γονιός αλλά καλός σύζυγος; *** Να βιάζεις τα παιδιά σου, ας πούμε, αλλά να έχεις την γυναίκα σου πριγκήπισσα; *** Ρε συ, έχεις πάρει χαμπάρι ότι παίζει να είσαι ο πιο ηλίθιος ανάμεσα στους τριακόσιους της βουλής; *** Λοβέρδος: "Τα τρολ του ΣυΡιζΑ απομόνωσαν μια φράση μου για να ισχυριστούν δήθεν ότι αποδέχομαι τη βία κατά των γυναικών." *** Αυτό κατάλαβες, Γιάννη μου; *** Τελικά, είσαι όντως ο ηλιθιωδέστερος όλων. *** Πέρα, μέσα στα χρυσά νταριά κοιμούνται αγοροκόριτσα, ο ύπνος τους μυρίζει πυρκαγιά, στα δόντια τους ο ήλιος σπαρταράει. (Οδυσσέας Ελύτης, Μαρία Δημητριάδη) *** Αν σας ρωτήσω τι είναι ο Πλακιωτάκης, ξέρετε να μου πείτε ότι είναι υπουργός ναυτιλίας ή μπα; *** Τι ρωτάω κι εγώ, ε; *** Σιγά που θα ξέρατε κάθε φελλό που κάνει υπουργό ο μικρός. *** Δεν ξέρω τι λέτε για το καζίκι που έπαθε ο Χάρης από τον εγγλέζο δημοσιογράφο αλλά σαν αυτό που έπαθε ο Γιάννης ούτε καν. *** Τον ρώτησαν πόσο ελληνική είναι η ελληνική ναυσιπλοΐα και, μόλις απάντησε "100%", του έγινε η κηδεία. *** Του μόστραραν μια δήλωση του εφοπλιστή Πάνου Λασκαρίδη και ο δόλιος ο Γιάννης δεν ήξερε πού να κρυφτεί. *** Λασκαρίδης: "Όσοι ασχολούνται με την ναυτιλία, δεν έχουν ανάγκη την ελληνική κυβέρνηση, δεν έχουν ανάγκη τον υπουργό, δεν έχουν ανάγκη τον πρωθυπουργό." *** Ωχ, ωχ, ωχ... *** Λασκαρίδης: "Μπορούν να χέσουν τον πρωθυπουργό." *** Μαμάαααα!!! *** Λασκαρίδης: "Η ναυτιλία δεν έχει σχέση με την Ελλάδα, δεν υπάρχει κάτι να κερδίσει ένας πλοιοκτήτης από την Ελλάδα." *** Ρε συ Γιάννη, τι στον διάολο τις θέλετε τις συνεντεύξεις στους ξένους δημοσιογράφους; *** Βολευτείτε με Χατζηνίκο, Σρώυτερ και Αρούλη, να δείτε θεού πρόσωπο! *** Το κορμί σου με τρελαίνει, είσαι πυρκαγιά, το μυαλό μου έχω χάσει κι είμαι άντε γεια. (Βασίλης Τερλέγκας) *** Αυτό που γίνεται τούτες τις μέρες σε όλο τον κόσμο, πώς το ερμηνεύετε; *** Αυτό, λέω, που η
Ο μαλάκας της ημέρας
συντριπτική πλειοψηφία των κυβερνήσεων είναι με το Ισραήλ και η συντριπτική πλειοψηφία των κοινών ανθρώπων είναι με τους παλαιστίνιους. *** Λέτε ο κάθε Μήτσος από τα Πετράλωνα ή ο κάθε γέρος νέγρος θερμαστής από το Τζιμπουτί να έχουν καλύτερο αισθητήριο από τον κάθε στυλοβάτη της ελευθερίας τύπου Μπάιντεν; *** Μπαρμπα-Τζό: "Αυτές οι εχθροπραξίες έχουν ως αποτέλεσμα τον θάνατο πολλών πολιτών, μεταξύ των οποίων πολλά παιδιά." *** Αυτό πάλι, που σκοτώνονται πολίτες και παιδιά επειδή βομβαρδίζεται μια κατοικημένη περιοχή, πώς το εξηγείς μπαρμπα-Τζό; *** Γκουέρνικα, Δρέσδη, Πνομ-Πενχ, Βελιγράδι, Καμπούλ, Βαγδάτη... πουθενά τέτοιο πράμα. *** Πρώτη φορά στην Γάζα. *** Μπαρμπα-Τζό: "Πρότεινα στον πρόεδρο Νετανιάχου να τερματίσει τις εχθροπραξίες σε λιγώτερο από έντεκα μέρες." *** Του έκανες τα μούτρα κρέας, μπάρμπα. *** Λες σε έντεκα μέρες να έχει μείνει τίποτε όρθιο στην Γάζα για να το βομβαρδίσει; *** Τουλάχιστον, του τό 'πες με αυστηρό ύφος ή κάπως σε "τέλειωνέ το, βρε μαλάκα, γιατί μας πήρανε χαμπάρι και γίναμε μπούλες"; *** Σαν της Σμύρνης το γιαγκίνι στον ντουνιά δεν έχει γίνει, κάηκε κι έγινε στάχτη κι έβγαλ' ο Κεμάλ το άχτι. (Κώστας Ρούκουνας) *** Καλέ, από εμβόλιο πώς πάτε; *** Σενιαριστήκατε ή ακόμη; *** Το καταλαβαίνετε ότι είσαστε απαράδεκτοι, έτσι παιδιά; *** Επειδή εσείς αδιαφορείτε για το βατσίνωμα, βγαίνει η χώρα μας πάτος στους εμβολιασμούς και ξεφτιλιζόμαστε διεθνώς. *** Καΐλιας: "Η χώρα μας βρίσκεται στην 4η θέση μεταξύ των 27 χωρών της ΕΕ στον αριθμό εμβολιασμένων." *** Βασιλάκη, αυτό που ρουφάς το ζητάς ως "διαιθυλαμίδιο λυσεργικού οξέος" καθ' όσον επιστήμων ή ως ελ-ες-ντί όπως κάθε κοινός θνητός; *** Πάντως, αφού βλέπεις ως τέταρτους τους δεύτερους από το τέλος, σίγουρα έχεις πετύχει πρώτο πράμα. *** Γεραπετρίτης: "Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που χρησιμοποίησε τα σελφ-τεστ σε τέτοια ευρεία κλίμακα." *** Γιώργο μου, καταλαβαίνεις τι λες ή απλώς έκανες τζούρα από του Βασιλάκη; *** Αρκουμανέας: "Μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχουμε πετύχει το τείχος ανοσίας, με το 70% του πληθυσμού πλήρως εμβολιασμένο." *** Να γυρνάει, παιδιά, να γυρνάει! *** Θέλουμε κι εμείς! *** Πήραν τα στήθια μου φωτιά, πυρκαγιά, δεν την σώνει κανείς την δική μου καρδιά. (Μιχάλης Μενιδιάτης) *** Έναν Ζακυνθινό, που παραιτήθηκε από την επιτροπή λοιμωξιολόγων, ξέρει κανείς τι μέρος του λόγου είναι; *** Ζακυνθινός: "Παραιτήθηκα επειδή η επιτροπή παρεξέκλινε από το σκοπό για τον οποίο είχε αρχικά δημιουργηθεί." *** Δηλαδή, γιατρέ μου; *** Ζακυνθινός: "Η επιρροή της κυβέρνησης ήταν άμεση." *** Μίλα, ευλογημένε, μη στα βγάζουμε με το τσιγγέλι! *** Ζακυνθινός: "Πολλές αποφάσεις λαμβάνονταν βάσει κυβερνητικών ειλημμένων αποφάσεων, τις οποίες
Στο μεταξύ, κάπου στην Κω...
απλώς συζητούσε η επιτροπή στη συνέχεια." *** Ώπα, ώπα, ώπα! *** Παναπεί, μούφα ήταν το "κάνουμε ό,τι μας πουν οι λοιμωξιολόγοι"; *** Ζακυνθινός: "Η κυβέρνηση εξασκεί πολιτική η οποία ουσιαστικά αδιαφορεί για τη δημόσια υγεία." *** Όχι, γιατρέ μου, όχι! *** Αδιαφορεί για την δημόσια υγεία ο ανέμελος, που ανάθεμα κι αν έχει 'φχαριστηθεί τριήμερο από τότε που ξέσπασε η επιδημία; *** Βρε, μήπως είσαι ζαίος και προβοκάρεις τον μικρό; *** Αλλά πάλι... θα σε βάζανε στην επιτροπή αν ήσουν ζαίος; *** Πολύ με μπέρδεψες, γιατρέ μου... πολύ με μπέρδεψες. *** Κοντά στο Σηκουάνα γιατί μ' αφήνεις μάνα και δεν παρακαλάς την Παναγιά να σβήσει τη μεγάλη πυρκαγιά; (Νίκος Γκάτσος, Νάνα Μούσχουρη) *** Πώς σχολιάζετε αυτό που είπε ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ στρατηγός Φλώρος στον σαουδάραβα ομόλογό του; *** Φλώρος: "Μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες και έχουμε τους ίδιους στόχους, την ειρήνη, την σταθερότητα και την ασφάλεια στην περιοχή." *** Στρατηγέ μου, ρετάρεις; *** Έχουμε εμείς κοινές αξίες με μια μοναρχία που θεωρεί την γυναίκα υποδεέστερο ον; *** Έχουμε τους ίδιους στόχους με μια πάμπλουτη χώρα που έχει ξεκωλιάσει στους βομβαρδισμούς έναν μπατίρη γείτονά της επειδή έτσι γουστάρει; *** Μπογνάνος: "Σε περίπτωση που ο Ερντογάν εκδηλώσει επιθετική ενέργεια εναντίον της χώρας μας, οι έλληνες επιτελείς έχουν ετοιμάσει πολύ δυσάρεστες εκπλήξεις για την Τουρκία." *** Κωνσταντίνε μου, τι εκπλήξεις μπορούν να ετοιμάσουν του Ερντογάν ένας στρατηγός Φλώρος κι ένας στρατηγός Γλεντζές; *** Θα του χορέψουν τσιφτετέλι; *** Ο χάρος βγήκε παγανιά και θέρισε μια γειτονιά κι έγινε μαύρος ουρανός κι ανεμοζάλη και καπνός. (Δημήτρης Μητροπάνος) *** Καλά, ε. *** Μιλάμε ότι διάβασα τον τίτλο και κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό. *** TheToc: "Βόμβα από Κομισιόν: Προτείνει μείωση συντάξεων 21,9% και αύξηση εργασιακού βίου κατά 6,6 χρόνια" *** Αμάν, λέω, στα 74 θα πάρω σύνταξη κι αυτή θα είναι φιλοδώρημα. *** Ευτυχώς, ηρέμησα όταν διάβασα τις λεπτομέρειες. *** Πρόκειται για μια έκθεση κάποιας ευρωεπιτροπής, η οποία ναι μεν προτείνει στην Ελλάδα αυτά τα μέτρα αλλά τα πάει σε βάθος χρόνου, από το 2030 μέχρι το 2070. *** Εγώ το 2030 θα είμαι ήδη συνταξιούχος, οπότε κουνιώνται. *** Και το 2070 θα είμαι 110, οπότε ξανακουνιώνται. *** Πέντε φράγκα θα τα έχω στην άκρη ίσαμε τότε, θα την κουτσοβγάλω. *** Έκθεση: "Το μικρό ποσοστό ενσωμάτωσης μεταναστών στην αγορά εργασίας και η μείωση της μετανάστευσης αναμένεται να οδηγήσουν σε αύξηση των δαπανών
Ευτυχισμένα χρόνια
για συντάξεις." *** Ακούς Θανάση; *** Όταν τα έλεγα εγώ αυτά πριν καμμιά δεκαριά χρόνια, σου φαίνονταν κινέζικα. *** Κάηκε και η δασκάλα που 'ταν άσπρη σαν το γάλα... κάηκε κι ο 'σαγγελέας που 'ταν τσίφτης της παρέας. (Κωνσταντίνος Μπέζος) *** Άτυχοι... *** Ο εσμός των ανίκανων νομίζει ότι φταίει η γκίνια τους που πάνε όλα κατά διαόλου. *** Δεν καταλαβαίνουν ότι την γκίνια την έχουμε εμείς που μας έλαχαν τέτοιοι αρχόντοι. *** Θυμάστε τι είχε πει ο καταλληλότερος στην Κέρκυρα πέρυσι; *** Μικροδράκουλας, 15/7/2020: "Κάποια στιγμή θα καεί το δάσος, οπότε καλά κάνουμε και το χτίζουμε". *** Ουδεμία ελπίς. *** Αν ποτέ ακούσετε άρχοντα να λέει "για να μη καεί το δάσος, κάνουμε τα πάντα για να το προστατεύσουμε", ενημερώστε με. *** Το ξέρω ότι το σημερινό φωτο-κουίζ είναι από τα δυσκολώτερα που έχω βάλει αλλά θα σας δώσω μια μεγάλη βοήθεια για να βρείτε ποιος είναι ο εικονιζόμενος νεαρός. *** Λοιπόν, αυτός που βλέπετε περνιόταν για φιλόσοφος αλλά κατάφερε να κάνει το όνομά του συνώνυμο του γλειψιματία, του ανθρώπου που πορεύεται στην ζωή του βάζοντας μέσον σε κάθε ευκαιρία. *** Ελάτε τώρα! *** Πρέπει να σας πω ότι έχει διατελέσει και πρόεδρος της δημοκρατίας για να καταλάβετε ότι μιλάμε για τον Κωνσταντίνο Τσάτσο; *** Δείτε τον άκρη δεξιά και στην τελευταία φωτογραφία, η οποία τραβήχτηκε πριν εβδομήντα ακριβώς χρόνια στο γραφείο τού εκδότη της "Καθημερινής" Γεωργίου Βλάχου. *** Δίπλα στον Βλάχο στέκεται η κόρη και διάδοχός του Ελένη και μπροστά του κάθονται ο Αιμίλιος Χουρμούζιος και ο χρονογράφος Βασίλης Σπανόπουλος (ο "Αθηναίος" της εφημερίδας). *** Λίγο καιρό αργότερα, ο Βλάχος θα πέθαινε αλλά, παράλληλα, κάπου στο Δουβλίνο θα γεννιόταν ένας ροκάς, η φήμη τού οποίου έμελλε να ξεπεράσει κατά πολύ εκείνη των εικονιζόμενων στην παραπάνω φωτογραφία. *** Ήταν ο Ρόμπερτ Φρέντερικ Ζένον Γκέλντοφ, ο γνωστός μας για την δράση του με την Band Aid και την Live Aid Μπομπ Γκέλντοφ. *** Βέβαια, οι μουσικόφιλοι γνωρίσαμε τον Γκέλντοφ πολύ πριν γίνει διάσημος για το φιλανθρωπικό του έργο, τότε που ήταν απλώς ο ιδρυτής και η ψυχή των Boomtown Rats. *** Αν και συναισθηματικά προτιμώ το πρώτο άλμπουμ των Boomtown Rats (με τίτλο το όνομά τους), λέω σήμερα να σας αφήσω υπό τους ήχους τού τρίτου, του πιο γνωστού και πιο επιτυχημένου τους εμπορικά (χάρη στο επιβλητικό κομμάτι I Don't Like Mondays) "The Fine Art of Surfacing", το οποίο κυκλοφόρησε το 1979 και έκανε το γκρουπ διάσημο. *** Αν έχετε διάθεση, αναζητήστε στο διαδίκτυο την ιστορία του τραγουδιού που προανέφερα. *** Αν δεν έχετε, δεν πειράζει. *** Είτε έτσι είτε αλλιώς, εύχομαι το ιρλανδικό ροκ που ακούγεται αυτή την στιγμή να βοηθήσει λίγο ώστε να περάσετε ένα πολύ-πολύ όμορφο σαββατοκύριακο. *** Γεια και χαρά! ***

47 σχόλια:

Θοδωρής είπε...


Η φωτογραφία στην εφημερίδα "Η Καθημερινή", είναι όλα τα λεφτά.

Ο φωτογράφος, άθελά του, αποτύπωσε τη σχέση πολιτικού προσωπικού και μεγοαστικής τάξης.

"Κάτι θέλει να του πει και το αφεντικό ούτε καν γυρνά να τον κοιτάξει".

Τα Σέβη μου

Thumomenos είπε...

Καλημέρα αγαπητέ Θοδωρή

Είχες μεγάλα κέφια αυτή τη βδομάδα!!!
Καλλό Σαββατοκύριακο

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

"... που η συντριπτική πλειοψηφία των κυβερνήσεων είναι με το Ισραήλ και η συντριπτική πλειοψηφία των κοινών ανθρώπων είναι με τους παλαιστίνιους."
Ετσι είναι στον ελεύθερο κόσμο, χοντροκέφαλε. Καθένας έχει την άποψή του. Πολυφωνία, ελευθερία έκφρασης, δημοκρατία, ρε! Αυτά τα σταλινικά, που ξέρατε τελειώσαν.

Ανώνυμος είπε...

▶ Η εκλογή του Μπάιντεν σηματοδοτεί μια διαφορετική προοπτική γενικά για τη Λατινική Αμερική και συγκεκριμένα για τη Βραζιλία;

Σίγουρα η εκλογή του Μπάιντεν εκφράζει μια θετική προοπτική για τη Λατινική Αμερική και τη Βραζιλία, επειδή αποδυναμώνει την άκρα δεξιά και μας παρέχει καλύτερες συνθήκες για να παλέψουμε και να αντιμετωπίσουμε την επίθεση στα κοινωνικά και οικονομικά δικαιώματα που εφαρμόζονται εναντίον των πληθυσμών.https://prin.gr/2021/05/luciana-genro/.... Οι Τροτσκιστές με τα παραμύθια τους εδώ και στην Βραζιλία. Για όλα φταίει η ..δεξιά... Η ..πασοκάρα... δεν κρύβεται με τίποτα.... Καλό Σαββατοκύριακο πρώτα στον οικοδεσπότη. Ετσι να είναι πάντα κεφάτος... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://prin.gr/2021/05/luciana-genro/ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://www.kordatos.org/16-xronia-apo-ton-thanato-tou-x-floraki/ Η Απελπισία τους είναι τεράστια και δεν διστάζουν μπροστά σε τίποτα μπροστά στο στόχο τους να υπηρετήσουν τους καπιταλιστές. Ετσι με ευκαιρία την επέτειο του θανάτου του σ.Χαρίλαου εμφανίζονται ότι τάχα τον τιμούν ενώ στην πραγματικότητα τον φτύνουν στο πρόσωπο και τότε τον έλεγαν δεινόσαυρο. Προσπαθούν να προσωποποιήσουν συλλογικές ιδεολογικές στρεβλώσεις που υπήρχαν με την καταστροφική θεωρία των σταδίων και να τους τις χρεώσουν. Είναι αυτό που ο ίδιος έλεγε τιμούν τάχα τους πεθαμένους για να θάψουν τους ζωντανούς. Το μόνο που καταφέρνουν είναι η λάσπη που προσπαθούν να του ρίξουν να τους γυρνάει στο πρόσωπο. Ο σ,Χαρίλαος ήταν Μπολσεβίκος ηγέτης που εφάρμοζε πάντα τον Δημοκρατικό συγκεντρωτισμό δεν τον παραβίασε ποτέ και καμία σχέση δεν είχε με τα Κεντρίστικα οπορτουνιστικά βαρίδια του Κάουτσκι και συνολικά τον οπορτουνιστικό συρφετό. Τους πολέμησε μέχρι το τέλος. Η Επισημάνσεις του στο 16ο Συνέδριο το 2000 ότι στο ΠΑΜΕ και στην Κοινωνική συμμαχία δεν πρέπει να μπαίνει όρος η συμφωνία με το πρόγραμμα του κόμματος είναι απόλυτα σωστές τις εφαρμόζουμε κατά γράμμα και μοναδικό κριτήριο που υπάρχει είναι το Ταξικό. ΑΘΑΝΑΤΟΣ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Επειδή, όπως συνήθως, με την ευκαιρία της επετείου αλλά και λόγω του Συνεδρίου του ΚΚΕ, θα ακούσουμε πάλι υπερβολές, και φυσικά ανίερο ιδεολογικό "πλιάτσικο", γύρω από τη φυσιογνωμία ενός εμβληματικού αγωνιστή, θα ήθελα κάπως επιγραμματικά, να καταθέσω και τη δική μου άποψη για τον Χαρίλαο.
Ο Χ.Φ. ήταν ένας γνήσιος λαϊκός αγωνιστής και από ηγετική στόφα. Είχε αυτή την "ενσυναίσθηση", να νοιώθει την ψυχή του Λαού, του απλού κόσμου, να επικοινωνεί άμεσα με αυτόν και την ικανότητα να εκφράζει τις διαθέσεις του λακωνικά και "πυκνά". Αρα με μεγάλη επιδραστική αποτελεσματικότητα. Προσθέστε κι αυτό και μια παροιμιώδη ψυχραιμία και αυτοσυγκράτηση, μαζί με μιαν αποφασιστικότητα και ένα ψυχικό σθένος, που δεν τρόμαζε στις δυσκολίες. Ηταν αυτό, που λέμε, "φυσικός ηγέτης", είχε, θα έλεγα, έμφυτο ηγετικό χάρισμα.
Το μειονέκτημά του, πάντα κατά την προσωπική μου άποψη, ήταν το ίδιο, που ταλανίζει το κίνημά μας, το ελληνικό εργατικό και κομμουνιστικό κίνημα: το "χαμηλό", αναντίστοιχο με τις απαιτήσεις της ηγετικής του θέσης, ιδεολογικό υπόβαθρο. "Χαμηλό", όχι σε σχέση με αυτό των αντιπάλων του, ούτε κατά διάνοιαν, αλλά σε σχέση με τις απαιτήσεις των ιστορικών στιγμών και του χρόνου, που έζησε. Και το λέω, έχοντας κατά νου, πόσο δύσκολο είναι να υπάρχει αυτός ο ιδανικός συνδυασμός σε ένα και το αυτό πρόσωπο. Να το πω σχηματικά, πόσο δύσκολο είναι να είναι κανείς ταυτόχρονα και "Μαρξ" και "Στάλιν", δηλαδή ..."Λένιν"!
Δεν ξέρω αν είναι και ρεαλιστικό να έχει κανείς τέτοιες προσδοκίες, και μήπως καλύπτεται και αλλιώς αυτή η ανάγκη χωρίς προσμονή "υπερανθρώπων", που μπορεί να είναι και μεταφυσική. Μάλλον αν ένας ηγέτης ανήκει σε ένα ανεβασμένο ιδεολογικά κίνημα, που μπορεί να αντιμετωπίσει τα θεωρητικά του προβλήματα, θα έχει την ευχέρεια να οργανώνει την συλλογική λήψη των σωστών αποφάσεων και να τις μετουσιώσει σε "όραμα", που συνεγείρει τις συνειδήσεις και την αποφασιστικότητα των πολλών, του Λαού. Ισως εδώ ήταν άτυχος ο Χ.Φ., και αυτό το έλλειμμα το αντιμετώπισε περισσότερο με έναν "εμπειρισμό" σε συνδυασμό με την ικανότητά του να "πιάνει" τη διάθεση του αγωνιζόμενου Λαού, την κρίση του απλού αγωνιστή, αυτό, που λέμε συνήθως "κοινός νούς" η "κοινή λογική", αλλά όχι του οιουδήποτε τυχόντος παρά εκείνου που συμμερίζεται τις ίδιες αγωνίες και πολεμάει στο ίδιο μετερίζι. Νομίζω, πως αυτό είναι, που, σε κρίσιμες στιγμές, έσωσε τη δική του υστεροφημία και, πολύ περισσότερο, τις δικές μας ζωές και το ίδιο το κίνημα. Του χρωστάμε πολλά.

Ανώνυμος είπε...

Ο Δραγασάκης είχε δηλώσει πως θέλαμε να πάρουμε το 13ο συνέδριο αλλά μαζί με τον Χαρίλαο. Ατύχησαν.. Στην συνέχεια Κωστόπουλος Θεωνάς Κοψίδης Ντρέκος Ματζουράνης Καλαματιανός Πετρόπουλος Αραβανής κ.α θέλησαν να τον παρασύρουν στον Αντικομουνιστικό τους κατήφορο. Η Εμπειρία έσωσε τον Χαρίλαο απο την παγίδα τους. Οποτέ πεθαμένος σήμερα δεν μπορεί να μιλήσει έρχονται οι τυμβωρύχοι νομίζοντας πως θα τον λερώσουν με την λάσπη τους. Αρε κούνια που τους κούναγε που νομίζουν πως θα τους περάσει. Ας αλλάξουν πλευρό.. Πιάστηκαν... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://www.imerodromos.gr/efoplistis-laskaridis-quot-oi-ploioktites-den-chreiazontai-ton-prothypoyrgo-mporoyn-na-ches-n-pano-ston-prothypoyrgo-quot/.... Ο Εφοπλιστής Λασκαρίδης είπε την αλήθεια πως κουμάντο κάνουν αυτοί που έχουν τα μέσα παραγωγής στα χέρια τους και ότι όλες οι κυβερνήσεις είναι το πολιτικό τους προσωπικό. ΟΛΕΣ... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Θοδωρής είπε...

Παναγιώτη,

Διαβάζοντας τις δηλώσεις Λασκαρίδη, σκέφτηκα το σπήλαιο του Πλάτωνα, δηλαδή σε τι φούσκα ζούμε καθώς και με τι παραμορφωτικο φακό αναλύουμε την πραγματικότητα. Ένα λεπτό χρειάστηκε για να σκάσει η φούσκα και να διαλυθεί ο φακός.

Μακάρι να υπήρχαν πολλοί Λασκαρίδηδες, δηλαδή, όχι τόσο έξυπνοι.

Ανώνυμος είπε...

Θοδωρής. Εχεις απόλυτο δίκιο. Οσο περισσότερα παράσιτα μιλάνε με τέτοιο θράσος φωτίζουν πολύ καλύτερα την θηριωδία του καπιταλισμού κάνοντας ταυτόχρονα σκόνη και θρύψαλα τα παραμύθια όσων λένε πως οι Κομμουνιστές συμμετέχοντας σε κυβερνήσεις στο έδαφος του καπιταλισμού μπορούν έστω και στο παραμικρό να ωφελήσουν τον λαό. Μακάρι λοιπόν να μιλάνε συχνά με τέτοια θρασύτητα. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Φρέσκο!
Μέσα στα "ατυχώς καμμένα" βάλτε και τα καμμένα μυαλά μας από κάτι κυρίους σαν κι αυτόν:
Το επιλέξαμε να είμαστε στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Πρέπει να δουλέψουμε γι’ αυτό. Αυτοί που γκρινιάζουν πιστεύουν ότι κάπου αλλού θα ήταν καλύτερα; Που όμως; Στην τότε Σοβιετική Ένωση ή στην τωρινή Ρωσία; Ή στην Κίνα; Που κάθε μήνα παρουσιάζει και έναν δισεκατομμυριούχο μέλος του Κόμματος; Θα μείνω στον Τενγκ Σιαοπίνγκ, ο οποίος έλεγε: «Σας δίνω προθεσμία ως το 2030. Από κει και μετά, δεν ξέρω αν θα μπορώ να σας αναγνωρίσω», είπε ο Γιώργος Νταλάρας στο Documento.
Το ατάλαντο δημιούργημα ("όλα τα σφάζω") της μικροαστικής μεταπολιτευτικής πασοκοευφορίας πήρε το μικρόφωνο για να μας πει ότι ΕΣΣΔ = Ρωσία = Κίνα = μπλιάχ ...για έναν "γνήσιο" γουάναμπι δισεκατομμυριούχο, που δεν τα κατάφερε!
Τον ταϊσαμε κι αυτόν.... ε, Μήτσο;!

Ανώνυμος είπε...

Κίνα και Ρωσία είναι δύο Καπιταλιστικές Ιμπεριαλιστικές χώρες όπως όλες οι άλλες μαζί και η χώρα μας. Τμήματα της Αστικής τάξης μαζί με Οπορτουνιστές Εθνικιστές και Φασίστες επιθυμούν την αλλαγή Ιμπεριαλιστικού στρατοπέδου με Ρωσία Κίνα ΙΡΑΝ γιατί σήμερα θίγονται τα συμφέροντα τους. Ο Λαός δεν έχει κανένα συμφέρον απο όλα αυτά. Τον συμφέρον του βρίσκεται στον Σοσιαλισμό που οικοδόμησαν οι Μπολσεβίκοι στην ΕΣΣΔ με ΛΕΝΙΝ ΣΤΑΛΙΝ 1917 1953 ο οποίος ξεκίνησε να δολοφονείται απο τα ...μέσα και επάνω... με την επικράτηση της οπορτουνιστικής αντεπανάστασης και την σταδιακή εφαρμογή νόμων του καπιταλισμού που σε μία πορεία κατέστρεψε τα πάντα κάνοντας πλούσιους οπορτουνιστικά στελέχη δηλαδή τους μεταμφιεσμένους αστούς.https://www.kke.gr/article/Apofasi-toy-18oy-Synedrioy-toy-KKE-gia-to-Sosialismo/https://www.komep.gr/m-article/5699db45-f42d-11e9-95d7-3ed1504937da/ Οσο για αυτούς που αναδείξαμε Σεχτάρ αυτό είναι αφιερωμένο στην γραμμή των ...σταδίων... που τα γεννάει. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

.."...στην γραμμή των ...σταδίων... που τα γεννάει."
Μόνο, που τον φέραμε πρόσφατα στο Φεστιβάλ, και τον ..ταϊσαμε και κυριολεκτικά πέρσι, για τα 100-χρονα, και με τιμητική(!) πρόσκληση.
Τα "στάδια" είναι μόνο μια έκφανση του προβλήματος της ιδεολογικής υστέρησης, δυστυχώς.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ μαζί σου πως είναι μία μόνο έκφανση και πως τον καλέσαμε πρόσφατα σε Φεστιβάλ. Προσωπική μου άποψη είναι πως πρόκειται για την ίδια περίπτωση με την εκδήλωση που κάναμε πριν λίγα χρόνια για τον Μίκη... Δεν είναι αυταπάτες είναι θέμα χειρισμών. Με την ζημιά που έχει γίνει ...δεκαετίες... νομίζω πως είμαστε σε καλό δρόμο χωρίς να λέω πως δεν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Πάντα το συγκρίνω με το πως είμαστε τέτοια εποχή πριν 30 χρόνια. Δεν ήταν δεδομένο πως θα φτάσουμε μέχρι εδώ με αυτή την πορεία που δεν ...γεννάει άλλους... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://prin.gr/2021/05/%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%b1%cf%83%ce%b9%ce%b1%ce%ba%cf%8c-2/..... Η ...πασοκάρα.... με τα εξαπτέρυγα της σε δράση για την σωτηρία του καπιταλισμού μέσα απο εναλλαγή κυβερνήσεων στο έδαφος του καπιταλισμού. Η ...κακιά δεξιά.... φταίει για όλα. 4.5 χρόνια Αριστερής κυβέρνησης και τα εγκλήματα της τα ξέχασαν οι Αβανταδόροι του σύριζα. ...ΑΞΙΟΙ.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

......Αν κάτι ακόμα “έλαμψε” με τις δηλώσεις του συγκεκριμένου εφοπλιστή είναι ο “πατριωτισμός” και η “ευεργεσία” των εφοπλιστών, σε σημείο μάλιστα που έκανε άλλους εφοπλιστές να “θιχτούν”… Αυτό που “κρύβεται”, όμως, είναι ότι τα δεκάδες δισ. κερδών τους, που παρέλασαν ως στοιχεία και στο συγκεκριμένο ντοκιμαντέρ, οφείλονται στην άγρια εκμετάλλευση των ναυτεργατών. Για να μπορούν οι Έλληνες εφοπλιστές να “ρίξουν” στη θάλασσα, από το 1990 μέχρι το 2020, 1.512 νέα πλοία έπρεπε από το 1998 μέχρι το 2018 η ανεργία στους Έλληνες ναυτεργάτες να αυξηθεί κατά 47,11%. Έπρεπε να μην υπογράφουν Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας στα ποντοπόρα από το 2010.

Έπρεπε, επιπλέον, στον ούριο άνεμο της ελληνικής ναυτιλίας να φυσήξει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, που χωρίς ντροπή τώρα βγαίνει στα κεραμίδια για τις σχέσεις εφοπλιστών με την κυβέρνηση. Έπρεπε δηλαδή να διατηρήσει όλα τα προκλητικά προνόμια στους εφοπλιστές που κατοχυρώνονται με το άρθρο 107 του Συντάγματος, που μόνο το ΚΚΕ ζητά την κατάργησή τους. Έπρεπε να ενσωματώσει στην ελληνική νομοθεσία την ευρωπαϊκή οδηγία 2105/1794 που απελευθέρωσε τις ομαδικές απολύσεις στα καράβια! Έπρεπε να πάρει τα “συχαρίκια” από την ΕΕ, αφού με νόμο κατέστησε υποχρεωτική την εξόφληση μόνο του βασικού μισθού στην ακτοπλοΐα και όχι των «πάσης φύσεως απολαβών», που ουσιαστικά αποτελούν σημαντικό μέρος των απολαβών για τους ναυτεργάτες. Έπρεπε την ίδια ώρα που “μάτωνε” τον ελληνικό λαό στη φορολογία να δίνει στους εφοπλιστές αφορολόγητο πετρέλαιο και να τους “αναγκάζει” σε εθελοντική φορολογία 40 εκατομμυρίων.

Λίγη ντροπή δεν βλάπτει.http://www.odigitis.gr/article/Kyberniseis-toyaletes-kai-efoplistes/ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Tου τάξανε λεφτά/καριέρα, τον μπλέξανε τον πιτσιρικά, ανακατεύτηκε με τα πίτουρα, τώρα θα τον φάνε οι κότες!
26 χρονώ παιδί...

Και σαν κουρδισμένοι οι υποκριτές του "ελευθέρου κόσμου" βγήκανε στα κεραμίδια, για μια σύλληψη. Προχτές χάλαγε ο κόσμος στην Παλαιστίνη, διακόσιοι τόσοι νεκροί, εξήντα-τόσα παιδάκια, ...είχανε βαρηκοϊα, όσοι δεν θυμούνταν το "δικαίωμα στην αυτοάμυνα" του ....δολοφόνου!

Ανώνυμος είπε...

https://iskra.gr/%cf%80%ce%bf%ce%b9%cf%8c%cf%82-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%bf-%ce%b1%ce%ba%cf%81%ce%bf%ce%b4%ce%b5%ce%be%ce%b9%cf%8c%cf%82-%ce%bc%cf%80%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%ba%ce%b5%cf%81-%cf%80%ce%bf%cf%85/..... Ακροδεξιός φασίστας και Αντικομουνιστής σύμφωνα με το Φερέφωνο του Ρώσικου Ιμπεριαλισμού Λαφαζάνη. Αντίθετα ο ίδιος ο Λαφαζάνης ο Λουκασένκο και ο Πούτιν είναι ...κομμουνιστές....αντιφασίστες..... Η Ξεφτίλα δεν έχει όρια.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Πάνο, χέστον τον Πιλάφη.
Εδώ έχουμε γεγονότα, που καλά είναι να τα ξέρει ο κόσμος:
"Πρωτοφανές περιστατικό" η προσγείωση στο Μινσκ και η σύλληψη του πράκτορα;;
Κουραφέξαλα!
-2004. Ιδιωτική πτήση του μέλους του Ομοσπονδιακού Συμβουλίου της Ρωσίας, Αντρέι Βαβίλοφ, κατέβηκε στο Παλμ Μπιτς των ΗΠΑ, για ανάκριση.
-2012 η Τουρκία κατεβάζει την πτήση Μόσχα-Δαμασκός.
-2016. Η Ουκρανία διατάσσει την επιστροφή του αεροσκάφους της "Belavia", όπου δήθεν βρίσκεται ο "πράκτορας της Μόσχας" Αρμέν Μαρτυροσιάν. Τον ανέκριναν οι μυστικές φασιστικές υπηρεσίες.
-2013 οι ΗΠΑ κατεβάζουν το αεροσκάφος του Προέδρου της Βολιβίας Εβο Μοράλες, πιστεύοντας ότι μέσα βρίσκεται ο Εντουαρτ Σνόουντεν.
Επιπλέον, θεωρούν απολύτως νόμιμη την ενέργεια τους: "Κάθε κράτος, για την επίτευξη της ασφάλειας του, ή για πολεμικές αναγκαιότητες, μπορεί να ζητήσει, από οποιοδήποτε αερομεταφορικό μέσο να προσγειωθεί, στο έδαφος του και στο πλαίσιο των αρχών των διεθνών κανόνων". (24 Ιουνίου του 2013, Πρακτορείο Ειδήσεων Ιντερφάξ).

Και ποιοί τσιρίζουν;
Αυτοί, που δώσανε τον Οτσαλάν;!
Αυτοί, που κρύβουν τον Παππά;!
Mπείτε στο link παραπάνω να μάθετε και τα άπλυτα των "δικών" μας, του "ελευθέρου κόσμου".
Αλλο πράγμα το "δεν τρέχω πίσω από ξένες σημαίες" και άλλο οι "ίσες αποστάσεις".
Ο ναζιστάκος εκπροσωπεί την επιτιθέμενη πλευρά, που θέλει να επιβάλει την αυθαιρεσία της σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γής. Μωρέ θα μολογήσει το γάλα της μανούλας του και καλά να του κάνουν. Ο Λαός της Λευκορωσίας δε χρειάζεται φασιστική ..."διεθνιστική" (χα, χα!) "βοήθεια"! Α, όλα κι όλα!

Ανώνυμος είπε...

Ο εξαρτημένος ελληνικός καπιταλισμός έχει τόσο πολύ αδυνατήσει που έχει μετατραπεί στον αδύνατο κρίκο της ιμπεριαλιστικής αλυσίδας.

Και ενώ ο επιθανάτιος ρόγχος ακούγεται όλα και πιο δυνατά, αναζητείται ο νεκροθάφτης που θα τον απαλλάξει από τα βάσανα και τις οδύνες της άχαρης ζωής του.

Ένας νεκροθάφτης που θα έχει μελετήσει την εμπειρία της μεγάλης Οκτωβριανής επανάστασης, αλλά και το ζωογόνο λενινιστικό έργο, ειδικά την μπροσούρα του μεγάλου επαναστάτη για τον Ιμπεριαλισμό.https://www.kordatos.org/ergatoktono-nomosxedio-xatzidaki/...... Το ΚΚΕ υπάρχει αποκατέστησε πλήρως τα Μπολσεβίκικα χαρακτηριστικά μετά το 1991...γνωρίζουμε πως καταστράφηκε η Κ.Δ απο την οπορτουνιστική αντεπανάσταση μετά το 1935 και η ΕΣΣΔ μετά το 1953. Επίσης μελετήσαμε το Αθάνατο έργο του ΛΕΝΙΝ για τον Ιμπεριαλισμό που ...δεν πάγωσε στον χρόνο.. και είναι ζωντανό και επίκαιρο όσο ποτέ.https://laikhexousia.blogspot.com/2015/10/blog-post_2.htmlhttps://cognoscoteam.gr/1882-%CF%8C%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CE%BF-%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%80%CE%B7%CF%82-%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%BB%CE%B5-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B2/ Ετσι λοιπόν με την χώρα μας στο Ιμπεριαλιστικό στάδιο με σχέσεις αλληλεξάρτησης στα πλαίσια της ανισόμετρης ανάπτυξης με ενδιάμεση θέση στην Ιμπεριαλιστική πυραμίδα Κοινωνική συμμαχία σε Αντικαπιταλιστική Αντιμονοπωλιακή πορεία διεκδικώντας προσωρινά μέτρα ανακούφισης και μέσα απο την ιδεολογική πάλη και ζύμωση Εξοδος απο την Ε.Ε με Κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής ξήλωμα του καπιταλιστικού κέρδους και δικτατορία του προλεταριάτου. Με αυτή την Λενινιστική γραμμή η Κ.Δ και μετά το 1935 στο τελείωμα του Ιμπεριαλιστικού πολέμου το 1945 θα είχαν αποσπαστεί πολύ περισσότερες χώρες απο τον καπιταλισμό και στην χώρα μας ο λαός θα είχε διεκδικήσει την εξουσία τον ΟΚΤΩΒΡΗ ΤΟΥ 1944 σε επαναστατικές συνθήκες με τον συσχετισμό στα Βαλκάνια συντριπτικό και σίγουρα δεν θα είχαμε ηττηθεί σε όλη την χώρα. Η Ευρωκομουνιστική γραμμή των ...σταδίων... κατέστρεψε τα πάντα. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

...και μην ξεχνάμε και την περσινή(;) εκτέλεση του Ιρανού από τους καουμπόϋδες του Τράμπ!

Ανώνυμος είπε...

Σεχτάρ. Δεν έχω καμία διαφωνία. Συμφωνούμε απόλυτα. Πες τώρα και για τον ιμπεριαλισμό ...που πάγωσε στον χρόνο....χαχαχαχα... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Και μια καλή πρώτη παρέμβαση, που βάζει μερικά πράγματα στη θέση τους:
http://www.odigitis.gr/article/Periergoi-aktibistes-kai-titibismata-apo-to-idio-xeri/
Θάχουμε εξελίξεις, μείνετε στη συχνότητα. Και η συγκέντρωση της Πέμπτης 19:30 στο Σύνταγμα, έρχεται κουτί!

Ανώνυμος είπε...

https://prin.gr/2021/05/%ce%ba%ce%af%ce%bd%ce%b7%ce%bc%ce%b1-%cf%80%ce%bb%ce%b1%cf%84%ce%b5%ce%b9%cf%8e%ce%bd/...... Τα στηρίγματα του Καπιταλισμού ....αντικαπιταλιστικά... βεβαίως βεβαίως...... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Να προστεθεί και το Ιρανικό πλοίο που οι αμερικάνοι ανάγκασαν τις κυπριακές αρχές να του κάνουν νηοψία επειδή πέρασε από τα χωρικά ύδατα της Κύπρου. Και μάλιστα να κατασχέσουν τα κοντέινερ με TNT που μετά ανατίναξαν το Μαρί.

Και το (περσικό;) πλοίο που οι εγγλέζοι απήγαγαν στο Γιβραλτάρ.

Οι κραυγές της ΕΕ για "ανθρώπινα δικαιώματα" και "ευρωπαϊκό δίκαιο" είναι τόσο υποκριτικές αν δει κανείς τον ρόλο μελών της (Βρετανία, Πολωνία, Λιθουανία) στις πτήσεις της CIA με τους παράνομα κρατούμενους λόγο ... τρομοκρατίας

"Finally I was taken for a session of water boarding. The torture on that day was finally stopped by the intervention of the doctor," he said. Αυτά στην ... Πολωνία.

In a statement to the BBC the CIA said "The programme is over. This agency does not discuss publicly where detention facilities may or may not have been."

Και για να ξηγούμαστε χεσμένο έχω το ναζίδιο και χέζω και στον πρωθυπουργό της Λευκορωσίας. Και καράβια δεν έχω.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/8426028.stm
https://www.sigmalive.com/news/politics/563343/osa-apokalypse-to-wikileaks-gia-kypriako-kai-ploio-me-ekriktika

ΑΧΠ

Ανώνυμος είπε...

"Και καράβια δεν έχω."

Σε γαλέρα κωπηλατώ δηλαδή.

ΑΧΠ

Ανώνυμος είπε...

.......Οι συντελεστές της έρευνας απευθύνθηκαν και στην ΠΕΝΕΝ προκειμένου αυτή να καταθέσει τις προτάσεις της και τις διαπιστώσεις της σχετικά με την πολιτική και τα μέτρα που λαμβάνονται σε διεθνές και περιφερειακό επίπεδο και τον ρόλο των ελλήνων εφοπλιστών. Παρά τις κατηγορηματικές διαβεβαιώσεις των υπευθύνων ότι στην έρευνα θα υπάρχει πλουραλισμός – πολυφωνία, στο τέλος δεν υπήρχε χώρος και χρόνος από την 3ωρη συνέντευξη του Προέδρου της ΠΕΝΕΝ…. η οποία έγινε σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα, στο τέλος στην “αντισυστημική” τους έρευνα δεν μπόρεσαν να χωρέσουν από τα λεγόμενά του ούτε κάποια δευτερόλεπτα…. Τα συμπεράσματα δικά σας….



Υ.Γ.2: Μας έρχονται διάφορα μηνύματα κατά διαστήματα εδώ στην ΠΕΝΕΝ από συνομιλητές εφοπλιστών και το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό έως μαφιόζικο: Θα μας τσακίσουν, θα μας διαλύσουν, θα μας τελειώσουν….

Απαντούμε: Τίποτα δεν θα μας κάνει να σωπάσουμε, είτε να σταματήσουμε την γραμμή σύγκρουσης μαζί τους! Αυτό είναι το δικό μας μήνυμα!!!https://www.kordatos.org/alitheies-psemmata-xydaia-dilosi-laskaridi/....... Ο Ανθρωπος των εφοπλιστών στην ΠΕΝΕΝ παραμυθιάζεται πως είναι ενάντια στον καπιταλισμό που στην πραγματικότητα υπηρετεί με λύσσα ...Τζανετακικός αυτός αγκαλιά μαζί με τους ...Αντιτζανετακικούς... Τροτσκιστές του ΝΑΡ. Τα αφεντικά τους προσφέρουν χαρακτηριστικά που δεν έχουν... ΑΞΙΟΙ.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://www.rizospastis.gr/story.do?id=11247642 ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Οι… γίγαντες της Λετονίας όπου διεξάγεται αυτές τις μέρες το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα χόκεϊ (που ήταν να γίνει στο Μινσκ αλλά του το πήραν για να τιμωρήσουν το καθεστώς οι φερέλπιδες αθλητικοπατέρες της Ε.Ε), απέσυραν τη σημαία της Λευκορωσίας και στη θέση της τοποθέτησαν εκείνη που ανέμιζαν οι αντικυβερνητικοί διαδηλωτές (άσπρο-κόκκινη) τους προηγούμενους μήνες. Τη σημαία αυτή ύψωσαν εκείνοι που στο μεγάλο αντιφασιστικό πόλεμο, όπου η Λευκορωσία έδωσε θυσία τον έναν στους τέσσερεις κατοίκους της, πολέμησαν στο πλευρό του Χίτλερ!https://www.imerodromos.gr/aeropeirateia-i-yperaspisi-ethnikis-asfaleias-toy-dimitri-liatsoy/......... Δεν πολέμησαν όλοι στην Λετονία στο πλευρό του Χίτλερ αυτά είναι μπούρδες. Σε όλες τις χώρες υπήρχαν συνεργάτες του Χίτλερ και σε όλες υπήρχαν αντιστασιακά κινήματα. Το ίδιο ισχύει και για Ρωσία Λευκορωσία. Επίσης στην Ανατροπή του Σοσιαλισμού βοήθησε ο Γερμανικός Καπιταλισμός το 1941 45 και μετά το 1945 και οι υπόλοιποι καπιταλιστές μαζί και με την Δυτική Γερμανία. Για να μη πουλάνε ...κάποιοι... τρέλα. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Πού ακριβώς γράφει στο λινκ που δίνεις πως όλοι στην Λετονία πολέμησαν στο πλευρό του Χίτλερ; Το μόνο που γράφει είναι: "εκείνοι που στο μεγάλο αντιφασιστικό πόλεμο, ... πολέμησαν στο πλευρό του Χίτλερ". Αν κάποιος γράφει μπούρδες και πουλάει... τρελίτσα, αυτός είσαι εσύ μου φαίνεται...

Ανώνυμος είπε...

Τα Σχόλια είναι εδώ όσοι άνθρωποι διαβάζουν καταλαβαίνουν μη κουράζεσαι. Φασισμός είναι το μακρύ ανοιχτά δολοφονικό χέρι της καπιταλιστικής ιδιοκτησίας στα συγκεντρωμένα μέσα παραγωγής και την υπερασπίζονται με λύσσα. Ρωσία Λευκορωσία κ.α που πουλάνε αταξικό ...αντιφασισμό.... τον καπιταλισμό στηρίζουν με χέρια και πόδια. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://iskra.gr/%ce%bf%cf%8d%cf%84%ce%b5-%ce%bf%cf%85%ce%ac%cf%83%ce%b9%ce%b3%ce%ba%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%bf%cf%8d%cf%84%ce%b5-%cf%80%ce%b5%ce%ba%ce%af%ce%bd%ce%bf/ .... ....Ζήτω ο Κινέζικος Ιμπεριαλισμός..... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

....https://prin.gr/2021/05/%cf%84%ce%b1-%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%bd%ce%bf%ce%bc%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%bc%cf%80%ce%ac%ce%b9%ce%bd%cf%84%ce%b5%ce%bd/Η παρέμβαση των κομμουνιστών και του εργατικού κινήματος στο πεδίο της «προσφοράς», πρέπει να είναι παρούσα και ισχυρή. όμως, αυτή δεν αναζητά κάποιο New Deal κεφαλαίου και εργασίας στον ολοκληρωτικό καπιταλισμό, αλλά το πως θα πλήξει την ιδιοκτησία και τη δύναμη του κεφαλαίου, αποσπώντας κοινωνικές κατακτήσεις.

Στο πλαίσιο αυτό, οι διεκδικήσεις για άμεση αύξηση μισθών με μείωση κερδών, η μείωση εργάσιμου χρόνου, η εθνικοποίηση βασικών καπιταλιστικών τομέων σε βάρος της καπιταλιστικής ιδιοκτησίας, έχουν κεντρική σημασία στο πλαίσιο άμεσων αγώνων αλλά αποτελούν και την καρδιά ενός αντικαπιταλιστικού πολιτικού προγράμματος....... Οι τροτσκιστές του ΝΑΡ μας σερβίρουν το παραμύθι του οπορτουνισμού πως θα τετραγωνίσουν τον κύκλο κάνοντας τον καπιταλισμό ...ανθρώπινο... στην 2α παρουσία. Οπορτουνιστικά φούμαρα με το κιλό όπως πάντα. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://www.ergatikosagwnas.gr/arthra/politiki/2693-plevres-tis-drasis-tou-syntonismoy-kommounistikon-dynameon..... Εχουν χάσει το μέτρημα σε ποιό οπορτουνιστικό ανάχωμα βρίσκονται χαχαχα... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://www.rizospastis.gr/columnPage.do?publDate=27/5/2021&columnId=8991
Δανάη Χέλμη
Συνεργάτιδα του Τμήματος Διεθνών Σχέσεων της ΚΕ του ΚΚΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://www.kordatos.org/xastouki-sto-mavro-monopati-tis-mpananoxeftilas/....... Είναι ...παραμύθι... η Ιμπεριαλιστική Ελλάδα σύμφωνα με τους Μανιαδάκηδες. Δηλαδή λέει ...παραμύθια... ο ΛΕΝΙΝ αρχές του 1917 που εξηγεί στον Γκρόιλιχ γιατί είναι Ιμπεριαλιστική χώρα η ...Ελβετία. https://laikhexousia.blogspot.com/2015/10/blog-post_2.html Δεν βρέχει ...παιδιά.... συνεχίστε προσφέρετε άφθονο γέλιο... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

«Δάκτυλος» Τουρκίας η ήπια αντίδραση του ΝΑΤΟ στην «αεροπειρατεία» του Μινσκ ...λέει η "Αυγιανή των Συντακτών του τΣύριζα".
Μετάφραση: Ο τΣύριζας κλείνει το μάτι στον Pyatt, "εγώ θα σου κάνω καλύτερα τη δουλειά - κακώς με έδιωξες το 2019". Προσφέρεται δηλαδή να υποστηρίξει πιο βαρειές "κυρώσεις" κατά της Λευκορωσίας, φορτώνοντας την υποθετική ..."επιείκεια" στον ..."προδοτικό ρόλο της ...Τουρκίας, που μας κάνει νερά"! Σε "μας", τους ατόφιους νατοϊκούς και "ατλαντικότερους" του Ατλαντικού Ωκεανού!
Δε λέω, "έξυπνο" για αστικό κόμμα. Και χαρακτηριστικό του τυχοδιωκτισμού/μακιαβελισμού της εγχώριας αστικής τάξης και των πολιτικών τσουτσεκιών της.....
Είναι όλοι τους, εξαιρετικά επικίνδυνοι!

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Οι ίδιοι, οι τΣυριζάνοι, που προχτές τη βγήκανε στο γουρλό από τα δεξιά(!), κατηγορώντας την ΕΥΠ ότι ...της την έφερε η KGB!!!
Σιγά, που θα αφήσει ο "αριστερός" τΣύπριζας" τον χρυσαυγήτη ψηφοφόρο στη διάθεση του κάθε Κασιδιάρη η Βελόπουλου....
Είπε κανείς τίποτε για Σοσιαλφασισμό;

Ανώνυμος είπε...

28/05/1871

Η Παρισινή Κομμούνα πνίγεται στο αίμα. Η αγριότητα των νικητών ξεπέρασε κάθε προηγούμενο. Σχεδόν 100.000 Παριζιάνοι πλήρωσαν με φυλακή, εξορία, εκτόπιση ή θάνατο. Σ' ένα τηλεγράφημά του, εκείνων των ημερών, ο Θιέρσος (Πρωθυπουργός της Γαλλίας, πρωταγωνιστής της αντεπανάστασης) ομολογούσε: «Η γη στρώθηκε από τα πτώματά τους και το φρικιαστικό αυτό θέαμα θα χρησιμεύσει για να δοθεί ένα μάθημα». Όντως, το μάθημα δόθηκε. Το προλεταριάτο στο εξής όφειλε να μη δείξει τόσο υπερβολική μεγαλοψυχία απέναντι στους ταξικούς εχθρούς του, όση έδειξε η Κομμούνα στις κυρίαρχες τάξεις της Γαλλίας.

Τα γεγονότα της εποχής εκείνης ανέδειξαν για πρώτη φορά την εργατική τάξη στην εξουσία, έστω και για 72 μέρες, και απέδειξαν, για πρώτη φορά, στην ιστορία της ταξικής πάλης και των επαναστάσεων ότι η εργατική τάξη βρίσκεται στο προσκήνιο των κοινωνικοπολιτικών εξελίξεων «ως τάξη για τον εαυτό της», χειραφετημένη πολιτικά από την αστική τάξη. Οπως έγραψε χαρακτηριστικά ο Μαρξ στο έργο του «Ο εμφύλιος πόλεμος στη Γαλλία», «ήταν η πρώτη επανάσταση με την οποία η εργατική τάξη αναγνωρίστηκε ανοιχτά σαν η μόνη τάξη που ήταν ακόμα ικανή για κοινωνική πρωτοβουλία».

Το ιστορικό έργο της Κομμούνας είναι έργο ζωτικής σημασίας για την ταξική πάλη της εργατικής τάξης και των συμμάχων της, για την ίδια την επανάσταση, για τη θεωρητική μόρφωση και διαπαιδαγώγηση του υποκειμενικού παράγοντα που αντικειμενικά επωμίζεται το καθήκον της εκπλήρωσης της ιστορικής του αποστολής: Να δρα με κάθε μέσο και αποτελεσματικά ώστε να γίνεται ο μοχλός για το νομοτελειακό πέρασμα στην ανώτερη κοινωνική βαθμίδα της ιστορίας, τον σοσιαλισμό - κομμουνισμό.28/05/1937

Ο Νέβιλ Τσάμπερλεν (Κόμμα των Συντηρητικών) αναλαμβάνει Πρωθυπουργός της Βρετανίας. Ο Τσάμπερλεν θα πρωταγωνιστήσει στην πολιτική της Βρετανίας απέναντι στη χιτλερική Γερμανία και την «ενθάρρυνση» της επιθετικότητάς της έναντι της Σοβιετικής Ένωσης. Θα παραιτηθεί υπέρ του Ουίνστον Τσόρτσιλ στις 10 Μαΐου του 1940, προκειμένου να σχηματισθεί κυβέρνηση συνασπισμού λόγω του πολέμου.28/05/1940

Ο βασιλιάς Λεοπόλδος υπογράφει την παράδοση του Βελγίου στους Γερμανούς, έπειτα από μόλις 18 μέρες εχθροπραξιών και παρά το γεγονός ότι τους Βέλγους είχαν ενισχύσει και στρατεύματα από τη Γαλλία, τη Βρετανία και την Ολλανδία. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Μεγάλη η συγκέντρωση του ΚΚΕ στο Σύνταγμα, καθ' ομολογίαν και αστικών μέσων. Και έχει γίνει viral η πασόκα γιαγιά! (Εκτός κι αν είναι καμιά σατανική κουκουέδισσα με ...πιο σατανική έμπνευση! Οπότε της βγάζω το καπέλλο!)
Και οι άριστοι το σκεφτήκανε καλύτερα με την ..."φοιτητική" ΕΛΑΣ. "Παγώνει μέχρι νεωτέρας"!.

Επιτέλους, και μια Παρασκευή με καλά νέα!

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

...γιατί είχαμε μπουχτίσει τα τελευταία ~7 (ναι, ...εφτά!) χρόνια.
Οπως καταλάβατε, εννοώ, πως η πιο "αριστερή" κυβέρνηση, που είχαμε αυτά τα τελευταία χρόνια ήταν ....του Γκαβού!

Ανώνυμος είπε...

https://www.imerodromos.gr/eisai-stin-eok-mathe-gia-tin-eok/ Η Μοναδική διέξοδος σε όφελος του λαού είναι η ενίσχυση παντού της κοινωνικής συμμαχίας σε Αντικαπιταλιστική Αντιμονοπωλιακή πορεία διεκδικώντας προσωρινά μέτρα ανακούφισης και μέσα στην ιδεολογική πάλη και ζύμωση να κυριαρχήσει η έξοδος απο την Ε.Ε με κοινωνικοποίηση των βασικών συγκεντρωμένων μέσων παραγωγής ξήλωμα του καπιταλιστικού κέρδους και δικτατορία του προλεταριάτου. Η Αστική τάξη συμμετέχει συνειδητά στην Ε.Ε που είναι συμμαχία καπιταλιστικών κρατών στα πλαίσια της ανισόμετρης ανάπτυξης με σχέσεις αλληλεξάρτησης και ενδιάμεση θέση στην ιμπεριαλιστική πυραμίδα. Με το μειοψηφικό τμήμα της που θίγονται τα συμφέροντα του να επιθυμούν επιστροφή στον εθνικό καπιταλισμό. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

29/05/1945

Φτάνει στην Αθήνα, ύστερα από 9 χρόνια κράτησής του σε ελληνικές φυλακές και στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Νταχάου της Γερμανίας, ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Νίκος Ζαχαριάδης. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

.....Ανεξάρτητα από τον γιορτασμό των 200 χρόνων από την επανάσταση, η κυβέρνηση θέλησε να θυμίσει και να τιμήσει τα 40 χρόνια από την ένταξη της χώρας στην ΕΕ.

Στην ομιλία του, ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε επίθεση στο μεγαλύτερο τμήμα του ελληνικού λαού, αυτό του 63%, το οποίο στην ουσία είναι μεγαλύτερο, αν υπολογίσουμε την ηττοπαθή και συνθηκολόγα στάση της ηγεσίας του ΚΚΕ.https://www.ergatikosagwnas.gr/arthra/politiki/2695-ellas-to-megaleio-sou....... Ευχαριστούμε το Ταξικό ναυάγιο Καλαματιανός για τα καλά του λόγια. Τίτλος τιμής και πυξίδα για τους Κομμουνιστές. Αφήνουμε σε αυτόν το κατάντημα να ψηφίζει ΝΑΙ στο Αριστερό μνημόνιο μαζί με τμήματα της αστικής τάξης εθνικιστές και φασίστες που επιθυμούν επιστροφή στον εθνικό καπιταλισμό. Για όλες τις άλλες αρλούμπες για ...αποικία...εξάρτηση...κ.α το ερώτημα παραμένει. Γιατί το ΕΑΜ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ δεν διεκδίκησε την εξουσία τον ΟΚΤΩΒΡΗ ΤΟΥ 1944 σε επαναστατικές συνθήκες και με τον συσχετισμό στα Βαλκάνια συντριπτικό. Οι Κομμουνιστές το απαντήσαμεhttps://www.rizospastis.gr/story.do?id=11036664 ο Βασιλάκης δεν το απαντάει παθαίνει αφωνία.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Είμαι εδώ για να δώσω μαρτυρία για το πώς με βοήθησε να φτιάξω τη σχέση μου αυτός ο ισχυρός μάστορας που ονομάζεται Dr.DWAN. Ήμουν ραγισμένη όταν η αρραβωνιαστικιά μου μου είπε ότι δεν ενδιαφέρεται πλέον να με παντρευτεί επειδή είχε σχέση με την άλλη γυναίκα όπου εργάζεται. Έκλαιγα και έκλαιγα κάθε μέρα, μέχρι που έγινε τόσο άσχημα που έφτασα στο Διαδίκτυο για βοήθεια, τότε ήταν που διάβασα μια κριτική για το σπουδαίο έργο του Dr.DAWN και μετά επικοινώνησα μαζί του για βοήθεια για να φέρω πίσω τον εραστή μου. με βοήθησε να κάνω ένα ισχυρό ξόρκι αγάπης συμφιλίωσης και προς μεγάλη μου έκπληξη μετά από 48 ώρες που έκανα το ξόρκι της αγάπης, η αρραβωνιαστικιά μου επέστρεψε στα γόνατα παρακαλώντας με να τον συγχωρήσω. Είμαστε τώρα ευτυχισμένοι παντρεμένοι και όλες οι ευχαριστίες πηγαίνουν στον Dr.DAWN Wonders για να με βοηθήσετε να σώσω τη σχέση μου, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Dr.DAWN μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του: ( dawnacuna314@gmail.com )
WhatsApp:+2349046229159/
+3550685677099

Daniela είπε...

Emri im është Daniela, dua të falënderoj Dr Ellen që bëri një magji që ndihmoi familjen time të fitonte një çështje gjyqësore që do ta kishte dënuar vëllain tim me burgim të përjetshëm, të akuzuar për vrasje. Familja ime dhe unë jemi plotësisht mirënjohës, kështu që marr kohën time për të lënë këtë koment siç i premtova Dr. Ellen për të ndarë këtë dëshmi. Për ata që kanë një sfidë të ngjashme, mund ta kontaktoni me email: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619. Shërbimi i tij përfshin gjithashtu
1. Magjitë për të fituar llotarinë
2. Magjitë rikthejnë ish të dashurin tuaj
3. Magjitë për të ndaluar divorcin
4. Shërimi i menjëhershëm i HIV/AIDS
5. Shërimi i kancerit
6. Magjitë e dashurisë
7. Magjitë e pajtimit
8. magjitë e lindjes dhe zgjidhjet për infertilitetin etj.
Email: ellenspellcaster@gmail.com
WhatsApp: +2349074881619