Πνευματικά δικαιώματα δεν υπάρχουν. Οι ιδέες πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθερα. Άρα...
... η αντιγραφή όχι απλώς επιτρέπεται αλλά είναι και επιθυμητή, ακόμη και χωρίς αναφορά της πηγής!

Η γλώσσα κόκκαλα τσακίζει

- "Ο λόγος που μ' άφησες έξω από την υπόθεση", είπε ήσυχα, "ήταν ότι νόμισες πως η αστυνομία δεν θα πίστευε ότι σκέτη περιέργεια μ' έσπρωξε να κατέβω εκεί κάτω χτες το βράδυ. Θα υποψιάζονταν ίσως ότι είχα κάποιον ύποπτο λόγο και θα με σφυροκοπούσαν μέχρι να σπάσω".
- "Πώς ξέρεις αν δεν σκέφτηκα το ίδιο πράγμα;"
- "Οι αστυνομικοί είναι κι αυτοί άνθρωποι", είπε ξεκάρφωτα.
- "Έχω ακούσει ότι σαν τέτοιοι ξεκινάνε".

[Ραίημοντ Τσάντλερ, "Αντίο, γλυκειά μου", εκδόσεις Λυχνάρι, 1990 (σελ.: 54)]

31 Ιανουαρίου 2021

Σαββατιάτικα (328) - τα Κυριακάτικα

*** Μια Κυριακή (ποιος το περίμενε πως θά 'ταν Κυριακή;) ήρθες με τσίπουρο πιωμένος και ρακί. (Γρηγόρης Μπιθικώτσης) *** Εκτάκτως, αυτή την Κυριακή στα Σαββατιάτικα... *** Πάντα ήθελα να το πω αυτό. *** Γιατί όχι, δηλαδή; *** Μόνο το "εκτάκτως, αυτή την Πέμπτη στο Βήμα της Κυριακής" επιτρέπεται; *** Ή σας χάλασε ένα εικοσιτετράωρο καθυστέρηση; *** Εδώ δεν σας χαλάει που η ανάπτυξη του πτι Κουλίς όχι μόνο έχει αργήσει ενάμισυ χρόνο αλλά ούτε σε είκοσι τέρμινα δεν την βλέπω να φτάνει. *** Ε, ναι, φυσικά και δεν σας χαλάει, αν κρίνω από τα ποσοστά αποδοχής που παίρνει το χαϊμένο στις δημοσκοπήσεις. *** Την είδατε την τελευταία στο Μέγκα; *** Τον αποδέχεται το 88% των νουδιτών και το 92% των πασόκων. *** Εμ, τυχαία νομίζετε ότι ετοιμάζεται ο Λοβέρδος να γίνει πρόεδρος στο ΠαΣοΚ; *** Θυμάστε την μεγάλη συγκυβέρνηση με Μπένυ και γκαβό; *** Τώρα πάμε ένα βήμα παραπέρα. *** Συγχώνευση άντε πόρτας. *** Φωφώκα, δεν πας να πλύνεις κανένα πιάτο καλύτερα, λέω 'γω; *** Σήκω Αντρέα για να δεις την κατάντια της Αλλαγής... *** Κυριακή στην Σαλονίκη, μια ανοιξιάτικη βραδιά, θα μεθύσω, θα χορέψω μέσα στο Καφέ Αμάν. (Μπάμπης Τσέρτος) *** Καλέ, το μάθατε ότι οι κινέζοι βγάλανε πρωκτικό τεστ για τον κορωνοϊό; *** Λένε πως είναι πιο αποτελεσματικό γιατί ο ιός μένει περισσότερο χρόνο στο αφοδευτικό σύστημα παρά στο αναπνευστικό. *** Σοβαρά τώρα; *** Πρωκτικό τεστ; *** Να βρούμε τον ιό θέλουμε ή να κάνουμε κολονοσκόπηση; *** Από κόβιντ κινδυνεύουμε ή από αιμορροΐδες; *** Εκτός αν έχει εκδηλωθεί καμμιά επιδημία κονδυλωμάτων και μας το κρύβουν. *** Να δείτε που, εκτός από τις πάνινες μάσκες, θα απαγορευτούν και τα πάνινα βρακιά. *** Θα βγουν χειρουργικά βρακιά και θα κάνουν κι οι μπάτσοι έλεγχο, κόβοντας πρόστιμο σε όσους δεν φοράνε. *** Κι εμείς θα είμαστε αναγκασμένοι ν' αλλάζουμε σώβρακο όποτε βγαίνουμε από το σπίτι, μη τύχει και πέσουμε σε καμμιά δειγματοληψία. *** Εμ, τα ήθελε ο κώλος μας, γαμώ την παγκοσμιοποίησή μου μέσα. *** Τουλάχιστον, ελπίζω να αληθεύει και το άλλο που έμαθα. *** Σε όποιον κάνει τέτοιο τεστ και βγαίνει αρνητικό, θα του βάζουν σφραγίδα κωλοδάχτυλο στο διαβατήριο και θα μπορεί να ταξιδεύει ελεύθερα όπου θέλει. *** Μ' άνοιξε μια βαθειά πληγή κι ο χρόνος δεν την κλείνει, σαν ξημερώνει Κυριακή χίλιους καημούς μου δίνει. (Φίλιππος Νικολάου) *** Πώς σχολιάζετε το τελευταίο κόλπο γκρόσσο τού αριστερού; *** Αυτό λέω, που έκανε αγωγή σε Κουρτάκη και Παπαχρήστο, ζητώντας αποζημίωση ένα μύριο από τον καθένα για την γνωστή υπόθεση με την βίλλα στο Σούνιο. *** Βράουτσερ: "Είναι εξοντωτική
Έλα, μικρέ, κάτσε να κάνουμε τσιγάρο!
η αγωγή προς τους δύο δημοσιογράφους για να αποκαταστήσει υποτίθεται την τιμή του για ένα ζήτημα για το οποίο του ασκήθηκε κριτική." *** Γιαννάκη, πάλι μπέρδεψες τις βούρτσες με τις βρούτσες; *** Λεβεντάκο μου, η υστερόβουλη διασπορά ψεμάτων λέγεται συκοφαντία, όχι κριτική. *** Βράουτσερ: "Τέτοιες αγωγές επιδιώκουν τον εκφοβισμό των δημοσιογράφων." *** Των ποιών, είπες; *** Γιαννάκη, σάμπως μπερδεύεις την διατεταγμένη υπηρεσία με την δημοσιογραφία. *** Από την άλλη, βρε μαλάκα, πού ήσουνα όταν ο Μπογνάνος έσερνε ένα κοριτσάκι στο δικαστήριο ζητώντας τριάντα χήνες για μισή αράδα σχόλιο-πλακίτσα στο ΦουΜπου; *** Ή όταν η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος έστελνε τον Γέροντα Παστίτσιο στην μπουζού; *** Ή όταν η κομψυπέρκομψη και ο γκαβός τραβάγανε τον Βαξεβάνη ως συκοφάντη. ζητώντας ως αποζημίωση την μάνα τους και τον πατέρα τους; *** Είναι Κυριακή πρωί, το λιμάνι μας καρτερεί, σήμερα είναι η μέρα μου που θα μπεις στην βρατσέρα μου. (Μανώλης Μητσιάς) *** Την είδατε την ανακοίνωση που έβγαλε το Γραφείο Εκτέλεσης Προϋπολογισμού τής Εγγλεζίας; *** Εφέτος, λέει, το κράτος θα γλιτώσει εξακόσια μύρια λίρες λόγω αύξησης θανάτων από κόβιντ. *** Τελικά, ουδέν κακόν αμιγές καλού, ε; *** Κάπου χάνεις, κάπου κερδίζεις... *** Όλα δίνω-παίρνω είναι στην ζωή. *** Εκεί που έχεις ένα ασφαλιστικό σύστημα στα πρόθυρα της κατάρρευσης, έρχεται ένας κωλοϊός και... τσουπ, ξαναπαίρνει τα πάνω του! *** Μάλλον αγαναχτεί κι η ίδια η φύση βλέποντας τους άχρηστους Βράουτσερ όλου του κόσμου να μη μπορούν να μοιράσουν δυο γαϊδουριών άχυρο και παίρνει την κατάσταση στα χέρια της. ***  Ρε σεις, μπας και είχε δίκιο η Ζέτα η Δούκα όταν έλεγε πως θεωρεί όλη αυτή την κατάσταση με τα λοκντάουν και τα τέτοια ως ευλογία; *** Πεθαίνει κόσμος βέβαια αλλά, αν είναι να σώσουμε τις συντάξεις μας, ας πάμε και μια ώρα αρχύτερα, που λέει ο λόγος. *** Κυριακή γλυκοχαράζει κι η φτωχολογιά γιορτάζει... Σαν ξημερώνει Κυριακή, χαίρονται πλούσιοι και φτωχοί. (Στέλιος Καζαντζίδης) *** Αιφνιδίασε κι εσάς η κατάντια τής Ευρώπης; *** Ή δεν συμφωνείτε ότι είναι κατάντια για τον φιλελέ μας κόσμο η απειλή των Βρυξελλών κατά των φαρμακοβιομηχανιών; *** Σαρλ Μισέλ: "Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε όλα τα νομικά μέσα και τα μέτρα επιβολής που έχουμε στη διάθεσή μας βάσει των συνθηκών." *** Δηλαδή, πρόεδρε; *** Θα κατασχέσουμε την παραγωγή τους με δικαιολογία το ευρύτερο καλό των πολιτών; *** Μπάρμπι: "Ανοίγει ο δρόμος της κατάσχεσης των παραχθέντων εμβολίων και της κατάσχεσης της δραστηριότητας." *** Τι σημαίνει αυτό, Μίλκο μου; *** Μπάρμπι: "Σημαίνει την ευρωπαϊκοποίηση -για να μη πω κρατικοποίηση- της εταιρείας και την λειτουργία της μόνο για λογαριασμό τής Ευρωπαϊκής Ένωσης." *** Ρε συ, αυτά τα λένε οι κομμουνισταί! *** Τα λένε και τα κάνουν, βεβαίως. *** Ή ξέχασες τις ρωσσικοποιήσεις που έκανε πριν έναν αιώνα ο Σήφης; *** Του οποίου τα μουστάκια πρέπει να έχουν ξερριζωθεί από τα γέλια που σίγουρα κάνει ακούγοντας αυτά που λέτε. *** Ένα σακάκι, Κυριακή, μια γόβα, ένα σκαρπίνι κι ένα μπακούρι στο "Λ' αμούρ" που τον καφέ του πίνει. (Στέλιος Διονυσίου) *** Συγγνώμη, αληθεύει ότι αθωώθηκαν στο εφετείο κακουργημάτων όλοι οι κατηγορούμενοι για το σκάνδαλο με τους στημένους αγώνες ποδοσφαίρου; *** Και, μάλιστα, ομόφωνα; *** Όλοι μα όλοι; *** Διαιτητές, παράγοντες, ποδοσφαιριστές... όλοι; *** Σαν να λέμε, όπως και οι 12 ήσαν καθάρματα, έτσι και οι 28 ήσαν αθώοι; *** Και ο πρεζέμπορας αθώος; *** Μπράβο! *** Όταν σας έλεγα εγώ ότι δεν είναι σκάνδαλο αλλά σκευωρία, με βρίζατε, ε; *** Φάτε την τώρα, για να μάθετε! *** Η υπόθεση έκλεισε. *** Ή, μάλλον, θα κλείσει μόλις απαντηθεί και η τελευταία απορία. *** Αφού και όλοι ήσαν αθώοι, ποιος πούστης έστηνε τους αγώνες; *** Ο κυρ-Μάκης ο καστανάς; *** Και είναι
Μια δουλειά του είπαν να κάνει...
και το άλλο, που, όσο το σκέφτομαι, τόσο με πιάνει νευρικό γέλιο. *** Βίζιτα θα τους πάρει τώρα ο πρεζέμπορας όλους εκείνους που τον μπλέξανε στην ιστορία. *** Καρπετό: "Το χρέος των 28 και κυρίως του ίδιου του Μαρινάκη είναι να ολοκληρωθεί η διαδικασία με τους κατήγορους στο ειδώλιο του κατηγορουμένου." *** Ανασκουμπωθείτε! *** Τα καλύτερα έρχονται! *** Κυριακή πρωί-πρωί μ' έφαγε η νιότη, μ' έναν ήλιο μέθυσο, μ' έναν ήλιο πότη. (Νένα Βενετσάνου) *** Μήπως ξέρουμε ποια φωτεινά μυαλά εισηγήθηκαν να φωνάξουμε για την παρέλαση της 25ης Μαρτίου τον Μανιού τον μακρύτερον, τον καγκεμπίτη και τον έτσι της Καμίλλας; *** Ρωτάω επειδή θέλω να τους συγχαρώ προσωπικά για το επίπεδο της ευφυΐας τους. *** Εμείς δεν μπορούμε να βγούμε από το σπίτι μας κι αυτοί ονειρεύονται παράτες και μεγαλεία. *** Μάλλον, κάποιος σκέφτηκε να τιμήσουμε τις "προστάτιδες δυνάμεις" και είπε να καλέσουμε εκπροσώπους των τριών συμμάχων, σωστά; *** Και οι άλλοι τον χειροκρότησαν; *** Ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή, δηλαδή. *** Παιδιά, πριν ξεστομίσουμε τέτοιες μαλακίες, ρωτάμε πρώτα τον άλλο αν θέλει νά 'ρθει, έτσι; *** Καθ' όσον παίζει και το όχι ως απάντηση, οπότε γινόμαστε ρόμπες. *** Το καταλάβαμε; *** Αν είχαμε λίγο χιούμορ τουλάχιστον... *** Αν, ας πούμε, καλούσαμε και τον Ερντογάν στους εορτασμούς... *** Συννεφιασμένη Κυριακή, μοιάζεις με την καρδιά μου που έχει πάντα συννεφιά, Χριστέ και Παναγιά μου. (Βασίλης Τσιτσάνης) *** Εσείς εμβολιαστήκατε ή ακόμη το κωλοβαράτε; *** Δεν καταλαβαίνω γιατί το καθυστερείτε. *** Μικροδράκουλας: "Να το ξαναπώ ότι όσα εμβόλια έρχονται στην πατρίδα μας, τόσα θα γίνονται." *** Έλα, ρε γίγαντα! *** Ούτε ένα παραπάνω; *** Μικροδράκουλας: "Η Ελλάδα έχει προαγοράσει 25.000.000 εμβόλια, δηλαδή έχουμε προαγοράσει διπλάσιο αριθμό εμβολίων από ό, τι χρειαζόμαστε." *** Αυτά είναι κιμπαρηλίκια! *** Δώσε κι εμένα, μπάρμπα! *** Ούτε με το ΠαΣοΚ τέτοια αβερτοσύνη! *** Το νου μας μόνο, μικρέ, μη ξεμείνουμε από σύριγγες και μπαμπάκια! *** Ω ρε, θα πάει η δόση σύννεφο! *** Πάλι καλά που τα εμβόλια γίνονται στο μπράτσο και όχι στον πισινό, όπως οι ενέσεις. *** Διότι, μεριά το εμβόλιο και μεριά το τεστ το κινέζικο, θα μαθαίναμε στην γλύκα και μετά δεν θα είχαμε συμμαζεμό. *** Μέσ' στη μαύρη φυλακή, ξαφνικά, μια Κυριακή, βρέθηκα για σένανε και αλί σε μένανε. (Πάνος Γαβαλάς) *** Αυτός ο Σπυρόπουλος που έχετε πάρει τελευταία με το σκατόφτυαρο, είναι εκείνος ο παλιός, που ήθελε να στριμώξει την Σελήνη στο πατάρι; *** Εκείνος της Αλίκης; *** Μπορείτε να μου εξηγήσετε τι διάολο έκανε και τον κράζετε; *** Ώπα, ώπα, με το μαλακό γιατί μπερδεύομαι εύκολα! *** Κάποιες ηθοποιοί κατήγγειλαν ότι "υπήρξαμε θύματα πράξεων γενετήσιου χαρακτήρα από τον ηθοποιό και σκηνοθέτη Κώστα Σπυρόπουλο." *** Συγγνώμη, τον Σπυρόπουλο λένε "ηθοποιό και σκηνοθέτη"; *** Ρε, τι ακούω στα γεράματα! *** Και με το "πράξεις γενετήσιου χαρακτήρα" τί εννοούν; *** Τις βίασε ή απλώς πέταξε κανένα "ρε, άντε γαμηθείτε, που νομίζετε πως γίνατε και ηθοποιοί"; *** Όχι, ρε Θανάση, φυσικά και δεν παίρνω το μέρος τού ατάλαντου. *** Σιγά την προσωπικότητα που θα την υπερασπιστώ κιόλας! *** Αλλά είναι άλλο να δείχνω τ' αρχίδια μου σε κάποιον και άλλο να τα ξύνω επειδή με τρώνε. *** Βλέπεις, φοβάμαι μήπως η Μπεκατώρου αποδειχτεί παπάς κι εμείς ψάχνουμε την ευκαιρία να
Ο μαλάκας της ημέρας
θάψουμε πεντ' έξι. *** Κυριακή στην επαρχία, με βροχή απ' το πρωί, φεύγει όλη η ζωή μας στο φαΐ και στην σιωπή. (Χειμερινοί Κολυμβητές) *** Κερατέως: "Τιμούμε σήμερα τους Τρεις Ιεράρχες, προστάτες των γραμμάτων και των μαθητών." *** Αυτοί οι πώς τους λες, Νικούλα μου, προστατεύουν όλα τα γράμματα ή μόνο όσα εγκρίνει η ορθόδοξη εκκλησία; *** Γιατί, απ' όσα θυμάμαι,η αρχαία ελληνική γραμματεία δεν πέρασε και πολύ καλά με δαύτους. *** Γενικά, μάλλον δεν λένε και πολλά ως προστάτες των μαθητών. *** Τον Πετράν τον Σημαδεμένο να είχα βάλει προστάτη, ένα τούβλο στο κεφάλι θα σου τό 'χε ρίξει, όσο να πεις. *** Κερατέως: "Χτίζουμε το σχολείο του σήμερα, το σχολείο των δεξιοτήτων." *** Μωρή, γιατί πάω στοίχημα ότι δεν έχεις ιδέα τι θα πει "δεξιότητα"; *** Κερατέως: "Αγγλικά στο νηπιαγωγείο, εργαστήρια δεξιοτήτων (όπως εθελοντισμός, σεβασμός στον άλλον, ρομποτική) σε νηπιαγωγεία, δημοτικά και γυμνάσια..." *** Νά, αυτά που σού 'λεγα! *** Δεξιότητες η χοντρομαλακία που λέγεται εθελοντισμός και ο αυτονόητος σεβασμός στον συνάνθρωπο, βρε ούφο, που να σου χέσω την Σορβόννη; *** Ήσουν Κυριακή για μένα, μάτια μου αγαπημένα κι όλο ψάχνω στα χαμένα μήπως και σε βρω. (Έφη Σαρρή) *** Αλήθεια, δεν μου είπατε, εσάς από ποια ώρα σας κλείνουν μέσα; *** Ευτυχώς, εμάς στην Πάτρα μάς κλειδαμπαρώνουν από τις έξι το απόγευμα πλέον. *** Και πολύ το χαίρομαι, το ομολογώ! *** Βγάζω το άχτι μου με όλους εσάς που δεν μαζευόσασταν σπίτια σας με τίποτε. *** Για να μη πω ότι θεωρώ υπερβολικές και τις δεκατρείς ώρες που μας έχουν αμολητούς. *** Θα αρκούσε ένα διωράκι το πρωί και θα μας έπεφτε και πολύ. *** Δέκα με δώδεκα, ας πούμε, για μανάβη-φούρναρη-μπακάλη κλπ και τις υπόλοιπες ώρες μέσα με Σκάη-Μέγκα-Άλφα κλπ. *** Παιδιά, δεν είναι να τον αφήνεις ελεύθερο τον έλληνα γιατί δεν ξέρει να χρησιμοποιεί σωστά την ελευθερία του. *** Π.χ. αράζει στις πλατείες. *** Πάει στα περίπτερα για μπύρες. *** Κάνει συλλαλητήρια και διαδηλώσεις. *** Επιτίθεται άνευ λόγου στους μπάτσους. *** Παρενοχλεί σεξουαλικά τους γύρω του. *** Βλαστημάει δημοσίως τους άριστους που τον κυβερνούν. *** Ελευθερία είναι αυτά ή κατάντια; *** Ω, Κυριακής πρωινό, σύννεφο βιαστικό με τον ήλιο τρακάρει. (Κωστής Μαραβέγιας) *** Μαγιορκίνης: "Δεν υπάρχει θέμα από τη λειτουργία του λιανεμποριου αλλά από την κινητικότητα λόγω αυτού." *** Πες τα, χρυσόστομε! *** Πες τα, που μόλις είπε ο Κωλόχαρτος να ανοίξει την αγορά, πήγανε όλα τα γίδια για ψώνια. *** Και νά το στριμωξίδι μέχρι τις εννιά το βράδυ. *** Για να τους δω, τί θα κάνουν τώρα που θα διπλοστριμώχνονται για να τελειώσουν ως τις έξι; *** Γώγος: "Μπορούμε να ρυθμίσουμε το ποιοι βγαίνουν τη μία μέρα και ποιοι βγαίνουν την άλλη, ανάλογα με τον αριθμό ταυτότητας." *** Καλά, Μπάμπη, μιλάμε για πολύ γαμάτη πρόταση! *** Εμένα, μάλιστα, με βολεύει όσο δεν φαντάζεσαι γιατί έχω ζυγή ταυτότητα ενώ η γυναίκα μου μονή. *** Θα την παρατάω στο σπίτι και θα φεύγω υπό τις ευλογίες του νόμου. *** Θα πάει το μπερμπάντεμα σύννεφο! *** Το μόνο που μου μένει να κάνω είναι να βρω γκόμενα με ζυγή ταυτότητα αλλά κωλώνει ο Φούντας σε λεπτομέρειες; *** Κυριακή σε γνώρισα, Κυριακή σε χάνω, θέλω να είναι Κυριακή κι αυτή που θα πεθάνω. (Καίτη Γκρέυ) *** Πέρα
Στο μεταξύ, κάπου στην Ελευθερούπολη...
από πλάκα τώρα, έχει καταλάβει κανείς τι θα γίνει από Δευτέρα, να μου πει κι εμένα; *** Θα ανοίξουν τα σχολεία ή όχι; *** Κι αν ανοίξουν, θ' ανοίξουν μόνο τα γυμνάσια ή όλα; *** Σε όλη την χώρα ή μόνο στις πράσινες περιοχές; *** Οι βαθμολογίες του πρώτου τετραμήνου θα δοθούν κανονικά κι ας μην έγινε μάθημα της προκοπής ή θα πάρει παράταση το τετράμηνο; *** Τα εμπορικά θα δουλέψουν με κλικ-ιν, με κλικ-αγουαίυ ή με κλικ-αγαμηθείτε; *** Τα νυχάδικα θα ανοίξουν ή πάλι θα φωνάξει η γυναίκα μου την Σούλα στην ζούλα στο σπίτι; *** Θα επιτρέπεται τρίτο άτομο στο ταξί ή θα συνεχίσουμε να παριστάνουμε το αντρόγυνο όποτε βγαίνουμε με γκόμενα; *** Καρναβάλι θα γίνει; *** Κι αν δεν γίνει, γιατί πουλάει αποκριάτικα το Τζάμπο; *** Για να βλέπουμε τον Σπύρο τον Στηνυγειάσας ντυμένοι πιερότοι και κολομπίνες; *** Θα τρελαθούμε τελείως, γαμώ τη πουτάνα μου μέσα; *** Επιτέλους, πόσο βαθυστόχαστο είναι αυτό το γαμημένο σχέδιο που έχει αυτή η πουτάνα η κυβέρνηση και δεν καταλαβαίνω Χριστό; *** Το μόνο που έχω καταλάβει είναι ότι τα προποτζήδικα θα είναι ανοιχτά. *** Πάλι καλά. *** Κυριακή χωρίς αιτία έκανες μιαν αμαρτία, Κυριακή θα με γελάσεις με καινούργιες αποφάσεις. (Χάρις Αλεξίου) *** Πώς σας φαίνεται η μόδα με τις διάφορες θεατρικές παραστάσεις που βγαίνουν μέσω ίντερνετ, μιας και είναι κλειστά τα θέατρα; *** Έχετε παρακολουθήσει καμμία; *** Εγώ δεν... *** Μα είναι θέατρο αυτό το πράμα; *** Τουλάχιστον, έχει φτηνό εισιτήριο, οπότε είναι ευκαιρία να ξεστραβωθείτε με κάτι άλλο πλην Σεφερλή. *** Και έτσι για να ξέρετε, το εισιτήριο στο κανονικό θέατρο έχει ΦΠΑ 6% αλλά το εισιτήριο για διαδικτυακές παραστάσεις έχει 24%. *** Διότι, αν δεν μαλακιστεί το υπουργείο οικονομικών, τότε ποιός; *** Α, τώρα που είπα "μαλακιστεί", αληθεύει αυτό που άκουσα για την εκπομπή τού Αθερίδη στο Μέγκα; *** Κόβεται λόγω ανύπαρκτης τηλεθέασης; *** Αμάν, βρε Θοδωρή! *** Κόβεται η εκπομπή σου, κόπηκε το παιχνίδι με τα γιεν τής Σμαράγδας, κόβεται η κόρη σου από παντού... *** Σε πηγάδι κατουρήσατε οικογενειακώς; *** Δεν κατουράγατε καλύτερα στην καράφλα... ξέρεις ποιου! *** Κι αν δεν ξέρεις, σιγά μη σου πω! *** Πάντα εδώ Κυριακή, ακριβώς και μισή, όσες θέλεις ζωές, όσες πεις Κυριακές. (Βασίλης Παπακωνσταντίνου) *** Καλέ, τί λέτε ότι θυμήθηκα τώρα που είπα για καράφλα; *** Εκείνη την δόλια την κοπελίτσα που έγραψε  στο ΦουΜπου "Παιδιά σος ο Μπογδανος κάτω από το γραφείο μου. Γουάτ του ντου;". *** Θα μου πείτε σιγά την μαλακία και θα έχετε και δίκιο αλλά πού να σας τα λέω τι έπαθε το θηλυκό. *** Σχολίασε ο ένας "βγάλτον και κατούρα", ο άλλος "χέσε", ο τρίτος "πέτα μια γλάστρα", ο παράλλος "ξέρνα, δεν θάναι και δύσκολο" και όλα αυτά που θα λέγαμε όλοι μας σε τέτοια φάση. *** Το κακό είναι ότι αυτό το χαζοπούλι έκανε λάικ και καρδούλες σ' αυτά, οπότε την έκανε πακέτο το καραφλό πιγκάλ. *** Μπογνάνος: "Με αυτή την ανάρτηση και τα σχόλια που ακολούθησαν δημιουργήθηκε κίνδυνος για τη σωματική ακεραιότητά μου, αλλά και για την ίδια μου τη ζωή." *** Για να σώσει την ζωή του, λοιπόν, του επιδίκασε το δικαστήριο δυο χιλιάρικα αποζημίωση. *** Επειδή, λοιπόν, η στραβή με την ζυγαριά γίνεται ενίοτε και πολύ μαλακισμένη, σας το ξεκαθαρίζω ότι απαγορεύω στο μπλογκ μου κάθε υποτιμητικό σχόλιο για τον κύριο Μπογδάνο. *** Συννενοηθήκαμε; *** Πάει κι αυτή η Κυριακή και η χαρά μας πάει... Πάει κι αυτή η Κυριακή κι ας καρτερούμε μια άλλη. (Λάκης Παππάς) *** Μικροδράκουλας: "Η πολιτική δεν είναι βλέποντας και κάνοντας, είναι ακριβώς το αντίθετο." *** Ωχ, πήρε ύφος, άρα
Ευτυχισμένα χρόνια
μαλακία θα πει πάλι. *** Μικροδράκουλας: "Βλέπουμε ώστε να ξέρουμε ακριβώς τι κάνουμε." *** Τό 'πα ο πούστης, τό 'πα! *** Δεν βλέπουμε και κάνουμε αλλά βλέπουμε και κάνουμε. *** Σαν να λέμε: όσο βαριά ειν' τα σίδερα, τόσο βαριά ειν' τα σίδερα. *** Και το είπε κι από χειρόγραφο, το χαϊμένο... *** Κωλόχαρτος: "Η Δούρου κέρδισε την περιφέρεια από τον Πειραιά γιατί ο Μαρινάκης έβαλε τους ολυμπιακούς να ψηφίσουν Δούρου." *** Αμ, τώρα ξύπνησες, Άδωνι; *** Πού είσαι τόσα χρόνια που φωνάζω ότι ο χοντρός είναι κρυφοζαίος; *** Και καλά, έμενα χέσε με. *** Τον ίδιο που έλεγε ότι δεν έχει καμιά σχέση με το μητσοτακέικο, δεν το άκουγες; *** Το χαϊμένο που έλεγε ότι δεν τον ξέρει τον χοντρό, ούτε αυτόν τον άκουγες; *** Ή δεν έβλεπες την σκληρή αντιπολιτευκή γραμμή που τραβάνε το Μέγκα και τα Νέα; *** Πάλι καλά που, έστω και καθυστερημένα, πήρες χαμπάρι ότι ο πρεζέμπορας σας σκάβει τον λάκκο για να ξανάρθουν οι κομμουνισταί στην εξουσία. *** Οι οδηγοί της Κυριακής έχουνε χαρακτήρα, τους βρίσκει ο χάρος στο φτερό και στον προφυλακτήρα. (Χάρρυ Κλυν) *** Ε, τι θες τώρα, ρε Θανάση; *** Και άρρωστος ημουνα και δουλειά είχα και ό,τι θέλω είχα. *** Λογαριασμό θα σου δώσω; *** Δικό μου είναι το μπλογκ και κάνω ό,τι γουστάρω. *** Ρε συ, ποιός θα με διάβαζε αν έβγαινα χτες; *** Δεν πήρες χαμπάρι ότι ο χτεσινός Ρίζος είχε ένθετο με τις θέσεις τής Κ.Ε. τού ΚουΚουΕ για το 21ο συνέδριο; *** Έτσι που έπεσε όλη η Ελλάδα με τα μούτρα να διαβάσει, ποιός θα ασχολιόταν μαζί μου; *** Άκλαφτος θα πήγαινα, ούτε δυο χιλιάδες κλικ δεν θα έπαιρνα. *** Και σιγά το μπλογκ που σου έλειψε δηλαδή... όλο μαλακίες λέμε για να περνάει η ώρα. *** Τέλος πάντων. *** Η ουσία είναι ότι τον φάγαμε τον Γενάρη. *** Μόνο έντεκα μήνες μένουν πλέον για να πάει στον αγύριστο και το 2021... που μάλλον εξελίσσεται χειρότερο από το 2020... που βιαζόσασταν να φύγει... τρομάρα σας. *** Αν δεν αναγνωρίσατε το παλληκάρι στην πρώτη φωτογραφία, είναι πολύ πιθανό να αναρωτηθείτε "ποιος είναι αυτός;" ακόμη κι αν σας πω ότι λέγεται Κίλλιαν Μέρφυ, γεννήθηκε το 1976, είναι ιρλανδός και τον απολαύσαμε πριν δεκαπέντε χρόνια στην ταινιάρα "Ο άνεμος χορεύει το κριθάρι", που κέρδισε τον Χρυσό Φοίνικα στις Κάννες το 2006. *** Σίγουρα, όμως, θα αναφωνήσετε "ναι, ρε γαμώτο, αυτός είναι!", αν σας πω ότι τον ξέρετε ως Τόμυ Σέλμπυ, τον μπος των Πίκυ Μπλάιντερς. *** Δείτε τον και στην τελευταία σημερινή φωτογραφία από τα γυρίσματα της βραβευμένης ταινίας που προαναφέραμε, μαζί με τον σκηνοθέτη της Κεν Λόουτς. *** Εκτός από τον Κίλλιαν "Τόμυ Σέλμπυ" Μέρφυ, το 1975 γεννήθηκαν και μερικά από τα σημαντικώτερα ροκ άλμπουμ όλων των εποχών (Wish you were here, Born to run, Physical graffitti, A night at the opera κλπ), αρκετά από τα οποία έχουμε ακούσει μαζί. *** Φυσικά, με ένα απ' αυτά τα άλμπουμ θα κλείσουμε και τούτη την κυριακάτικη συνάντησή μας. *** Από την τζαζ τής περασμένης εβδομάδας, θα πάμε σήμερα σε καθαρό, σκληρό ροκ από μια σπουδαία βοστωνέζικη μπάντα και σε ένα από τα -θεωρούμενα ως- 500 καλύτερα ροκ άλμπουμ όλων των εποχών, το οποίο πούλησε πάνω από οκτώ εκατομμύρια αντίτυπα μόνο στις ΗΠΑ. *** Με το "Toys in the attic" των Aerosmith στο πικάπ, λοιπόν, σας αφήνω να απολαύσετε την υπόλοιπη Κυριακή σας, εν όψει του συνηθισμένου δευτεριάτικου μαγγανοπήγαδου. *** Θαρσείν χρη, αδέρφια! *** Γεια χαρά! ***

64 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

*** Συγγνώμη, αληθεύει ότι αθωώθηκαν στο εφετείο κακουργημάτων όλοι οι κατηγορούμενοι για το σκάνδαλο με τους στημένους αγώνες ποδοσφαίρου; *** Και, μάλιστα, ομόφωνα; *** Όλοι μα όλοι; *** Διαιτητές, παράγοντες, ποδοσφαιριστές... όλοι; *** Σαν να λέμε, όπως και οι 12 ήσαν καθάρματα, έτσι και οι 28 ήσαν αθώοι; *** Και ο πρεζέμπορας αθώος; *** Μπράβο! *** Όταν σας έλεγα εγώ ότι δεν είναι σκάνδαλο αλλά σκευωρία, με βρίζατε, ε; *** Φάτε την τώρα, για να μάθετε! *** Η υπόθεση έκλεισε. *** Ή, μάλλον, θα κλείσει μόλις απαντηθεί και η τελευταία απορία. *** Αφού και όλοι ήσαν αθώοι, ποιος πούστης έστηνε τους αγώνες; *** Ο κυρ-Μάκης ο καστανάς; **..... Την καλημέρα μου Θοδωρή πραγματικά χαίρομαι που είσαι καλά. Αυτή η εξέλιξη στο θέμα που αναφέρεις δείχνει τα όρια του καπιταλιστικού συστήματος ότι όλα αυτά είναι μέσα στο αίμα του και κάνει σκόνη και θρύψαλα τις παπάτζες όσων πιστεύουν στα παραμύθια της κάθαρσης και ότι θα γίνει ... ανθρώπινος... Αυτά είναι ξεκάθαρα εκτός απο αυτούς που είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία να υπηρετούν τον καπιταλισμό. Επίσης το θέμα των εμβολίων και το παραμύθι με την πατέντα που μας σερβίρει ο Τζίφρας και οι υπόλοιποι του οπορτουνιστικού συρφετού. Αν ισχύουν αυτές οι Μπούρδες πεδίο δόξας λαμπρό Ισπανία Πορτογαλία Τσεχία Βενεζουέλα κ.α με ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ με την συμμετοχή ...Κ.Κ να τα εφαρμόσουν πρώτοι να ...πετύχουν... ωστε να τα δούμε και εμείς οι ...Κακοί... Σταλινικοί στο ΚΚΕ για ...να βάλουμε μυαλό.... Το 1ο Κείμενο με τις θέσεις του ΚΚΕ για το 21ο συνέδριο αξίζει να μελετηθεί απο όλους μας μαζί με τα άλλα δύο που ακολουθούν παρουσιάζει ανοιχτά αντικειμενικά και υποκειμενικά προβλήματα και αδυναμίες που υπάρχουν και μπορούμε όλοι να συμβάλουμε με την άποψή μας στον προσυνεδριακό διάλογο που θα ακολουθήσει για να γινόμαστε κάθε μέρα και καλύτεροι στην υπόθεση της επανάστασης και του σοσιαλισμόύ στην χώρα μας. Επίσης δεν θα πρέπει να ξεχνάμε σε τι κατάσταση ήταν το ΚΚΕ τον Φλεβάρη του 1991 που είμαστε σήμερα και πως τέτοιο επίπεδο Ιδεολογικής και πολιτικής ενότητας δεν υπήρχε ποτέ πριν στην ιστορία του κόμματος. Είναι μία συνεχή πορεία ανόδου. Καλή κυριακή. ΒΕΝΣΕΡΕΜΟΣ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Τώρα , να σου πω, ότι αυτή η "πουστιά", με τα "Κυριακάτικα" για να μην συμπέσουν με τις Σαββατιάτικες "Θέσεις", πέρασε από το μυαλό μου; Κι όχι τίποτ' άλλο, αλλά μερικοί γρουσούζηδες σου ετοιμάζανε και το ...obituary: "Ηταν καλό παιδί, μια τίμια φωνή, λίγο αθυρόστομη αλλά για καλό...κλπ."!
Ας είναι, χαλάλι η ψυχοτρομάρα, που πήρανε, αν ήταν για τις "θέσεις", αν και πέθανα από τα γέλια με αυτό το "Έτσι που έπεσε όλη η Ελλάδα με τα μούτρα να διαβάσει...". Από τις καλύτερες σατιροατάκες για τον Νεοέλληνα! Σιγά που θ' άφηνε το "Μακελειό", την "Καθημερινή", την "Αυγή των Συντακτών" κλπ.,...
Αλλά με απογοήτευσες με τις "δεξιότητες". Η κοπέλλα κυριολεκτικά το εννοούσε: Να γίνουν όλα τα παιδάκια ..δεξιοί! Τώρα ..."μπουζουκοκέφαλος"(!) προηγουμένως σαίνι, πως να μη μας τρελλάνεις!

Ανώνυμος είπε...

https://www.ergatikosagwnas.gr/arthra/64-tis-sindaxis-2/2590-politiki-protasi-palis-tou-syntonismoy-kd-stis-nees-synthikes Με το που δημοσιεύθηκε το πρώτο κείμενο με τις θέσεις για το 21ο Συνέδριο του ΚΚΕ ήρθε και η άμεση δικαίωση τους απο τον οπορτουνιστικό συρφετό. Σερβίρισμα της σαπισμένης σούπας που βρωμάει για ...πολιτικά μέτωπα και στάδια.. που δεν δικαιώθηκαν ποτέ και πουθενά κατέστρεψαν την Κ.Δ την περίοδο 1935 1943 την ΕΣΣΔ μετά το 1953 και στην χώρα μας στέρησαν την δυνατότητα του λαού να πάρει την εξουσία τον ΟΚΤΩΒΡΗ ΤΟΥ 1944 ανατρέποντας τον καπιταλισμό. Η Συμμορία του οπορτουνισμού σε διατεταγμένη υπηρεσία 5ης Φάλαγγας για την σωτηρία του Καπιταλισμού. Αυτός ήταν πάντα ο ρόλος τους. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Σαββατιάτικα ή Κυριακάτικα δεν έχει σημασία...

https://www.news247.gr/kosmos/pethane-o-chilton-valentain-idrytis-kai-kitharistas-toy-sygkrotimatos-the-animals.9128302.html?utm_source=News247_HP&utm_medium=main_topStories&utm_campaign=24MediaWidget&utm_term=Pos1

Πέθανε ο Χίλτον Βάλενταϊν, ιδρυτής και κιθαρίστας του συγκροτήματος The Animals

Ανώνυμος είπε...

Καλό μεσημέρι Θοδωρή...Πολλή καλή η ιδέα να μην ανεβάσεις χθές ...ώστε να πέσουμε , όπως και όλη η Ελλάδα ,με τά μούτρα στίς θέσεις της Κ.Ε....

Ανώνυμος είπε...

Ετσι θα σε βοηθήσει καλύτερα στον να μάθεις τι λένε οι Κομμουνιστές απο την στιγμή που δεν έχεις καμία σχέση με τι τι έχουν γράψει και έχουν κάνει στην πράξη οι ΜΑΡΞ ΚΑΙ ΛΕΝΙΝ. Καλό διάβασμα.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Σύμφωνα με τους ίδιους, αυτό απαιτεί «ανώτερη ποιοτικά καθοδηγητική δουλειά, ιδεολογική-πολιτική, μορφωτική αναβάθμιση της δουλειάς όλου του κόμματος, επαγρύπνηση και ετοιμότητα». Το μόνο βέβαιο είναι ότι οι ανάγκες της κοινωνίας, αν και ίσως πιο ξεκάθαρες από ποτέ, κανείς δεν γνωρίζει αν ενέχουν την κατάλληλη δυναμική ώστε να οδηγήσουν σε αλλαγές. Μήπως είναι η στιγμή για ένα άνοιγμα σε ευρύτερες δημοκρατικές δυνάμεις, όπως έγινε στην επέτειο του Πολυτεχνείου; Οι απαντήσεις ίσως δοθούν μέσα από το 21ο Συνέδριο. https://www.efsyn.gr/politiki/antipoliteysi/279192_bima-bima-pros-21o-synedrio-toy-kke...... Αυτά που ονειρεύονται να τα ξεχάσουν και να αλλάξουν πλευρό γιατί πιάστηκαν..Τίποτα τέτοιο δεν έγινε στο Πολυτεχνείο στον λαό πάντα απευθυνόμαστε το ότι σύρθηκε να υπογράψει ο τσύριζα δεν μας αφορά. Οχι την κατάλληλη δυναμική να γίνουμε σαν τα μούτρα του τσύριζα και όλου του οπορτουνιστικού οχετού ούτε έχουμε ούτε το επιδιώκουμε. Το τι θα βγάλει το συνέδριο το γνωρίζουν πολύ καλά και ας ρίχνουν άδεια για να πιάσουν γεμάτα.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Παναγιώτης είπε...

Πω πω ευτυχώς που είσαι καλά Θοδωρή. Ανησύχησα που δεν σε διάβασα εχτές. Καλή ξεκούραση!

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Επέτειος, η 78η φέτος, της λήξης της Ηρωϊκής Μάχης του Στάλινγκραντ!
Αλλά πολλοί φίλοι δεν θέλουν να την αποτιμήσουν σωστά.
"Η Μάχη του Στάλινγκραντ κράτησε σχεδόν 200 μερόνυχτα και ήταν αυτή που σηματοδότησε την οριστική αλλαγή του συσχετισμού,..."!
Πόσες φορές θα το πούμε: Το ένδοξο Στάλινγκραντ σηματοδότησε την πρώτη ανάσχεση των Ναζί, αλλά όχι και την αλλαγή, και μάλιστα "οριστική" του συσχετισμού. Το πραγματικό ορόσημο της αλλαγής στην φορά του πολέμου ήταν το Κούρσκ.
Και δε χρειάζεται να ξέρει κανείς από στρατιωτικά. Υπάρχει ένα πιο απλό και αλάνθαστο κριτήριο: Μετά το Κούρσκ, Ιούλιος-Αύγουστος '43, ήταν που αλαφιάστηκαν οι "Δυτικοί" και τρέξανε να προλάβουν τα χειρότερα γι αυτούς, δηλαδή την απελευθέρωση της Ευρώπης από τον Κόκκινο Στρατό, που ξέρανε πολύ καλά πως θα σήμαινε ταυτόχρονα και την απελευθέρωση από τον Καπιταλισμό!
Τότε ήταν, που αποφάσισαν να ανοίξουν το δεύτερο μέτωπο, και μάλιστα πιάστηκαν ανέτοιμοι, γιατί αυτό δεν το κατάφεραν πριν από τον Ιούνη του '44, όταν επιτέλους, 6/6/1944, έναν χρόνο μετά(!), αποβιβάστηκαν στη Νορμανδία. Το παιχνίδι των Ιμπεριαλιστών, μέχρι την ημέρα, που οι Ναζί διαλύθηκαν στην μεγαλύτερη αρματομαχία της Ιστορίας, παιζόταν! Και όλοι τους είχαν τις ελπίδες τους. Ο Β'ΠΠ στη Δύση εξακολουθούσε μέχρι τότε να είναι "παράξενος".

Νανά Α. είπε...

Θοδωρή, όπως πάντα απολαυστικός και όχι μόνο! .... Τόμας Σέλμπι, για την ιστορία, σε μια από τις καλύτερες σειρές... Να ΄σαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

Την ίδια ακριβώς εποχή με την συντριβή των Γερμανών σε Στάλινγκραντ και Κούρσκ με τους δυτικούς καπιταλιστές πλέον να τρέχουν ολοκληρώθηκε το έγκλημα του οπορτουνισμού στην 3η Κ.Δ με την αυτοδιάλυση της λόγω ...εθνικών ιδιομορφιών.... δηλαδή Ευρωκομουνισμού. Τα Κ.Κ ενσωματωμένα με τα Σοσιαλφασιστικά με απόφαση του 1935.. και το κόμμα των Μπολσεβίκων αποδεκατισμένο τελείως με τα 5000000 νεκρούς να αλλάζει ο συσχετισμός υπέρ του οπορτουνισμού το 1945 Την ώρα της μεγάλης νίκης που γραφόταν με το αίμα των λαών της ΕΣΣΔ και των υπολοίπων λαών στις άλλες χώρες η οπορτουνιστική 5η φάλαγγα εκμεταλλεύτηκε την ζημιά που έκανε το δίδυμο αδελφάκι τους οι φασίστες για να σώσει την κοινή ιδεολογική τους μήτρα τον καπιταλισμό απο την ανατροπή. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

....Στις ΗΠΑ οι φαρμακευτικές έλαβαν δημόσιο χρήμα 12 δισ. για παραγωγή εμβολίων. Από την Ε.Ε. έλαβαν πάνω από 2,9 δισ. Είναι δυνατόν, λοιπόν, τα εμβόλια να μην αποτελούν δημόσιο αγαθό, αλλά εμπόρευμα κερδοσκοπίας; Είναι δυνατόν την ώρα του ολέθρου να μην υπάρχει σπάσιμο του «εμπορικού μυστικού» των εμβολίων που έχουν πληρωθεί από τους λαούς και έχουν κατασκευαστεί από τη συσσωρευμένη επιστημονική και τεχνολογική γνώση της ανθρωπότητας; Είναι δυνατόν, ακόμα και τώρα που οι εταιρείες αθετούν συμφωνίες, να μη συντελείται αναδιάρθρωση παραγωγικών δυνάμεων σε επίπεδο κρατών, άντληση έξω από κάθε λογική οικονομικής πλεονεξίας των απαραίτητων πρώτων υλών, ώστε να υπάρξει, με όλους τους κανόνες ασφάλειας, η παραγωγή των εμβολίων που χρειάζεται η ανθρωπότητα;

Ναι, είναι. Γιατί το σύστημα που κυβερνάει τον κόσμο -καπιταλισμός λέγεται- στάζει πλεονεξία και επί πτωμάτων απληστία από όλους του τους πόρους. Ομως, το γεγονός ότι πλέον έχει καταρρεύσει κάθε φληνάφημα περί «ελεύθερης αγοράς», δεν μπορεί να αποτελεί και το άλλοθι των πολιτικών ενόχων, που ακόμα και τώρα επιδίδονται στην προπαγάνδα του «δεν υπάρχει εναλλακτική» και «τι να κάνουμε, έτσι λειτουργεί το σύστημα»…

Κάθε κράτος, κάθε κυβέρνηση, οφείλει να δράσει. Ωστε η τεχνογνωσία για τα εμβόλια να αφαιρεθεί από τα χέρια των εταιρειών ώστε να μετατραπούν, πραγματικά, σε δημόσιο αγαθό. Μηδέ της ελληνικής κυβέρνησης εξαιρουμένης. Η οποία επιδίδεται σε αναφορές του τύπου «δεν υπάρχουν… εμβολιόδεντρα» και σε κηρύγματα περί της «ελευθερίας του επιχειρείν» των φαρμακευτικών εταιρειών!https://www.imerodromos.gr/emvolia-epi-ptomaton-aplistia/..... Η Πατέντα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καπιταλιστικής ιδιοκτησίας στα μέσα παραγωγής και αυτό ισχύει σαν Ε.Ε και σαν ξεχωριστά καπιταλιστικά κράτη. Ελεύθερη αγορά υπάρχει και όταν είναι στα χέρια του συλλογικού καπιταλιστή που είναι το αστικό κράτος. Οποιος πιστεύει πως το κράτος είναι ουδέτερο στην καλύτερη περίπτωση βρίσκεται σε σύγχυση λόγω αυταπατών και καλό για τον ίδιο είναι να το σκεφτεί ξανά. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

"Κάθε κράτος, κάθε κυβέρνηση,οφείλει να δράσει"...
...ναι, αλλά δε θα δράσει!
Και το ερώτημα είναι τι κάνουν τα θύματα. Που τώρα είναι πολλά.

Ανώνυμος είπε...

Aντίο Μάνο Δούκα. Ήσουν πραγματικά ωραίος τύπος.

Αιγαιοπελαγίτης

Ανώνυμος είπε...

. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

31 Ιανουαρίου 2021 - 4:39 μ.μ. Το καλό με σένα σύντροφε Παναγιώτη ...είναι οτι δεν αφήνεις τίποτα να πέσει κάτω...Ακόμη και το χιούμορ πετυχημένο ή όχι..

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

"MeToo: Ο «παλιός» κόσμος να πάει στο διάβολο"
Δηλαδή, κυρά Σεμίνα μας, για να καταλάβω, ο καινούργιος έρχεται με το "MeToo";

Ανώνυμος είπε...

Ποτέ δεν ήμουνα ...σύντροφος με τους φορείς όλων των οπορτουνιστικών απόψεων. ΠΟΤΕ... Σε όλα τα υπόλοιπα πάντα υπάρχει κάτι να πέσει κάτω και χιούμορ να κάνουμε επιτυχημένο η όχι. ΑΥΤΑ.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Η «Πράβντα», αναφερόμενη στην εξέγερση, έγραψε: «Ολες οι πληροφορίες αναφέρουν πως οι εργατικές μάζες της Αστούριας με τα όπλα στα χέρια βάζουν σαν σκοπό να τελειώσουν μια για πάντα με την κυριαρχία του συγκροτήματος των κεφαλαιοκρατών και γαιοκτημόνων και να εγκαθιδρύσουν τη δική τους επαναστατική κυβέρνηση των εργατών και αγροτών».

Στην πραγματικότητα όμως, παρά τις ανεβασμένες μορφές πάλης που χρησιμοποιούσε το εργατικό κίνημα στην Αστούρια, οι πολιτικοί φορείς που καθοδηγούσαν την εξέγερση δεν διέθεταν επαναστατική στρατηγική. Το ΚΚΙ, στο πλαίσιο της πολιτικής του αντιφασιστικού μετώπου και έχοντας ήδη συμπράξει με το Σοσιαλιστικό Εργατικό Κόμμα Ισπανίας, δεν επεδίωκε την κατάκτηση της εργατικής εξουσίας.

Τελικά τα κυβερνητικά στρατεύματα, με την υποστήριξη της Αεροπορίας και του Πυροβολικού, μετά από πολυήμερες και σκληρές μάχες κατέπνιξαν την εξέγερση. Χιλιάδες ήταν οι νεκροί και οι τραυματίες εργάτες, ενώ πάνω από 30 χιλιάδες εργάτες ρίχτηκαν στις φυλακές.

Βλ. περισσότερα:

- Κώστας Σκολαρίκος, «"Ευρωκομμουνισμός": Θεωρία και στρατηγική υπέρ του κεφαλαίου», εκδ. «Σύγχρονη Εποχή», Αθήνα, 2015, σελ. 155 - 215.

- «Ριζοσπάστης», 9-10/2/2019.

- Ακαδημία Επιστημών ΕΣΣΔ, Παγκόσμια Ιστορία, τόμ. Θ1-Θ2, εκδ. «Μέλισσα», Αθήνα, σελ. 464 - 465.

(Το άρθρο αναδημοσιεύεται από τον «Ριζοσπάστη» της Τρίτης 2 Φλεβάρη). https://www.902.gr/eidisi/istoria/249475/2-2-1936-ta-paidia-ton-skotomenon-kommoynaron-tis-astoyrias-foto..... Ακριβώς το ίδιο ίσχυε και στο ΚΚΕ εκείνη την περίοδο..... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://www.ergatikosagwnas.gr/arthra/ideodromio/2591-metoo-eimaste-oloi-mazi-se-afto... Θα τετραγωνίσουν τον κύκλο.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Αστο, (2 Φεβρουαρίου 2021 - 6:37 μ.μ.) Πάνο!
Πρόκειται για ...αμερικάνικη αριστερά! Και τρία πουλάκια κάθουνταν....
Για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχουν και μερικές καλές τοποθετήσεις για το θέμα:
1. 18.1.2021 Σχετικά με την καταγγελία της Σοφίας Μπεκατώρου, ΟΓΕ. Καλούτσικη, κατ' εμένα, τουλάχιστον διατηρεί ένα κριτικό πνεύμα στην αμερικανιά.
2. Τοποθέτηση στο ΔΣ του ΣΕΗ με αφορμή τις καταγγελίες ηθοποιών, της Δημ. Ενότητας Ηθοποιών Σωστή τοποθέτηση από αγωνιστές της πρώτης γραμμής και όχι των καναλιών.
3. Mobbing, υγεία, παιδεία – Όταν τα ΜΜΕ ανακάλυψαν την Αμερική - Χριστοδούλου Πάνος
Ο κόσμος, που έχει μυαλό στο κεφάλι του παλεύει να βρεί άκρη....

Ανώνυμος είπε...

https://www.902.gr/eidisi/koinonia/249540/empristiki-epithesi-sto-spiti-toy-k-mpogdanoy Οι προβοκατόρικοι μηχανισμού του κράτους σε δράση. Το παιχνίδι με τους χαφιέδες σε δράση για βοήθεια στη ...πασοκάρα με ότι όνομα και να εμφανίζεται που θα μας σώσει... απο τους κακούς ...δεξιούς. Ετοιμάζουν την επόμενη εναλλαγή με ΠΑΣΟΚ σύριζα και το οπορτουνιστικό ανάχωμα που τρέχουν να φτιάξουν και δεν τους βγαίνει. Ολοι η σαπίλα της κοινωνίας ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=bvsDMiU_DiI Γειά σου σύντροφε Παναγιώτη.... Π.Γιώργος

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Η τεράστια μακρόχρονη υποχώρηση του εργατικού/κομμουνιστικού κινήματος, που ξεκίνησε σαν ιδεολογική από τα '60, και μορφοποιήθηκε πολιτικά από το '89-'91, είχε σαν αποτέλεσμα σήμερα το Κεφάλαιο να προωθεί την πολιτική του κυριαρχία παίζοντας σε δύο ταμπλώ: Κοσμοπολιτισμός vs. Εθνικισμός.
Την πολιτική του βασικά εκφράζει ο Κοσμοπολιτισμός.
Την "αντίδραση" σε αυτήν εκφράζει ο Εθνικισμός.
Ανάμεσα σε αυτές τις δύο μυλόπετρες, σαν τη Σκύλα με τη Χάρυβδι, συνθλίβει την όποια απόπειρα των Λαών και του εργατικού κινήματος να αντισταθούν.
Δε λέω, άψογη αξιοποίηση της Διαλεκτικής προς όφελός του!
Αλλά, για να αντιμετωπίσει αυτή την ζοφερή πραγματικότητα το κομμ. κίνημα, πρέπει πρώτα να την κατανοήσει σε όλη την έκταση και σε όλο το βάθος της.
Αλλιώς, θα συνεχίσει να κονιορτοποιείται κι αυτό στις μυλόπετρες.
Ζούμε την επιστροφή στην πιο άγρια βαρβαρότητα.
Πίσω από υποκριτικές (και κλαψιάρικες για απήχηση) επικλήσεις στον ατομικίστικο "δικαιωματισμό", για να σαρωθεί κάθε έννοια κοινωνικότητας και να σπάσει η ραχοκοκκαλιά της ανθρώπινης κοινωνίας.
Και προσοχή στις διάφορες "Σεμίνες", που αφού έκαναν τη μπάζα τους μέσα σε αυτό τον βούρκο του σύγχρονου Καπιταλισμού, τώρα έρχονται σαν ινστρούχτορες του Κοσμοπολιτισμού, να μας περάσουν τη "γραμμή" του "Θαυμαστού Νέου Κόσμου" τους, και βασικά για να κατοχυρώσουν καλύτερα τα κεκτημένα της εξαγοράς τους.
Αυτά, και με το συμπάθειο για όσους πίκρανα η εξερέθισα με την άποψή μου για το ελληνικό "ΜεΤοο", που να με θυμηθείτε, θα ακολουθήσει τις "ηρωϊκές" ..."πατάτες".

Ανώνυμος είπε...

Ποτέ δεν ήμουνα ...σύντροφος με Οπορτουνιστικά Σκυλιά τα χειρότερα κατακάθια της κοινωνίας. Οι Φασίστες μπροστά τους είναι Αγγελούδια. ...Αντε στο καλό... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

...Ανάμεσα σε αυτές τις δύο μυλόπετρες, σαν τη Σκύλα με τη Χάρυβδι, συνθλίβει την όποια απόπειρα των Λαών και του εργατικού κινήματος να αντισταθούν.
Δε λέω, άψογη αξιοποίηση της Διαλεκτικής προς όφελός του!
Αλλά, για να αντιμετωπίσει αυτή την ζοφερή πραγματικότητα το κομμ. κίνημα, πρέπει πρώτα να την κατανοήσει σε όλη την έκταση και σε όλο το βάθος της....Η Κατάσταση στο Δ.Κ.Κ είναι πραγματικά πολύ δύσκολη αλλά δεν πρέπει να υποτιμάμε τα βήματα που έχουν γίνει σε πολλές χώρες Ιταλία Ισπανία Τουρκία κ.α. Βαραίνει βέβαια καταθλιπτικά και η 12 χρονη πορεία προς τον Καπιταλισμό της Κούβας αλλά δεν χρειάζεται απαισιοδοξία. Η Πορεία του ΚΚΕ που σε λίγες μέρες κλείνουμε 30 χρόνια απο το ξεκίνημα δείχνει σε όλους τον δρόμο. Πρέπει να κατανοηθεί σε βάθος το πρόβλημα και οι Κομμουνιστές μέσα στα Κ.Κ να τσακίσουν Κεντρίστικο Δεξιό και Αριστερίστικο Τροτσκιστικό οπορτουνισμό που είναι συγκοινωνούντα δοχεία και να επιστρέψουν στην Μπολσεβίκικη γραμμή Σοσιαλφασισμός και Κοινωνική συμμαχία. Η Προσφορά του ΚΚΕ και σε αυτό το πεδίο είναι τεράστια και συνεχίζεται. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://iskra.gr/%ce%b5%ce%ba%ce%b4%ce%b9%ce%ba%ce%b7%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%b4%ce%b9%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b4%ce%af%cf%89%ce%be%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%b1/ Τα πονηροβλάχικα του Λαφαζάνη ότι τάχα μου είμαστε όλη μαζί ενάντια στην κακιά ...δεξιά... Ξέχασε ότι τα ίδια ακριβώς εγκλήματα έκανε και η Αριστερή Κυβέρνηση σύριζα για 4.5 χρόνια. Δεν ξεχνάμε πως ήταν Στέλεχος του συνασπισμού σύρια για χρόνια τους στήριξε στην άνοδο και αποχώρησε απο εκεί όταν χρειάστηκε να φτιαχτεί το νέο οπορτουνιστικό ανάχωμα. Τάξη απέναντι σε Τάξη και οι Οπορτουνιστές είναι με την Αστική. Δεν τσιμπάμε.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

...Δυστυχώς το παλιό πολιτικό Σύστημα της Ιταλίας με τα ιστορικά πολιτικά υποκείμενά του ΚΚΙ(PCI) , Χριστιανοδημοκρατικό (D.C) και Σοσιαλιστικό Κόμμα (PSI) με τις εξέχουσες πολιτικές προσωπικότητες της όπως ήταν ο Ντε Γκασπερι, ο Μόρο , ο Π. Τολιάτι , ο Μπερλινγκουέρ, ο Ινγκράο ο Λα Μάλφα και ο Νένι της μεταπολεμικής αστικής δημοκρατίας δεν υπάρχει πλέον.https://iskra.gr/%ce%b2%ce%b1%ce%b8%ce%b9%ce%ac-%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b9%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%ba%cf%81%ce%af%cf%83%ce%b7-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b9%cf%84%ce%b1%ce%bb%ce%af%ce%b1/.... τολιιάτι.... που στο 20ο αντεπαναστατικό συνέδριο του ...ΚΚΣΕ...πρώην Μπολσεβίκων κατηγορούσε τον ...χρουτσόφ.... πως καθυστερεί την ...αποσταλινοποίηση..... ΜΑΛΙΣΤΑ..... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

@ Σεχτάρ ο Τρομερός

Ηλία μια, για λόγους ανεξάρτητους από τη θέλησή μου, σχετικά σύντομη παρατήρηση στο τελευταίο σου σχόλιο.

Η κρίση στο διεθνές κομμουνιστικό κίνημα κατά τη δεκαετία του ’60 δεν άρχισε ως ιδεολογική. Δεν θέλω να αναμασήσω τα γνωστά περί βάσης κι εποικοδομήματος ούτε να αρνηθώ την ενεργή δράση του εποικοδομήματος πάνω στη βάση, αλλά η κρίση άρχισε στον οικονομικό τομέα και στη συνέχεια επέφερε αρχικά την ιδεολογική και την πολιτική κρίση (εδώ συμφωνούμε). Χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες που σίγουρα ως πολύ καλύτερα από μένα κατατοπισμένος στα οικονομικά σαφώς γνωρίζεις, η οικονομική αυτή κρίση σοβούσε τουλάχιστον από το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου κι είχε να κάνει με την ανθεκτικότητα του καπιταλιστικού συστήματος που παρά τις απώλειες που είχε υποστεί στον πόλεμο εξακολουθούσε να αντέχει, με την υποτίμηση της καπιταλιστικής δυναμικής υπονόμευσης, δολιοφθοράς και βιαίας ανατροπής και τις αδυναμίες του κινήματος είτε αυτό ήταν στην εξουσία είτε όχι να εκπονήσει και να εφαρμόσει την αναγκαία για τη νίκη πολιτική συμμαχιών. Οι αδυναμίες κάθε άλλο παρά εγγενείς ήταν, αλλά οπωσδήποτε σχετίζονταν με στρατηγικές και τακτικές παλινωδίες τόσο της εποχής του μεσοπολέμου όσο και της μεταπολεμικής. Κοινός παρονομαστής των αδυναμιών στο κομβικό για το διεθνές κομμουνιστικό κίνημα ζήτημα των συμμαχιών ήταν και η ιδεολογική αβελτηρία του κινήματος να συλλάβει την ουσία των οικονομικών συνιστωσών της κρίσης τόσο του κρατικομονοπωλιακού καπιταλισμού (βασικά τις αντιθέσεις και το χαρακτήρα τους) όσο και του, όπως και όσο, οικοδομούμενου σοσιαλισμού. Έχουμε δηλαδή μια αλληλεπίδραση οικονομικών και πολιτικών σταθερών και μεταβλητών που φαινομενικά εκδηλώνονται ως ιδεολογικές. Μια προσεκτική μελέτη της σύγκρουσης που μοιάζει να είναι μόνο θεωρητική και πολιτική, μεταξύ ΚΚΣΕ και ΚΚ Κίνας τη δεκαετία του ’60 θα μπορούσε να δείξει πολλά για την πρωταρχική οικονομική φύση της κρίσης που, για να κλείσω εδώ και να μη σε κουράσω άλλο, έχει αλληλοσυμπλεκόμενες και αλληλοεπιδρούσες πολιτικές και ιδεολογικές εκφάνσεις. Σ’ αυτή κατάσταση συνεχίζει να βρίσκεται ακόμα και σήμερα το διεθνές κομμουνιστικό κίνημα, μια κατάσταση ασύγκριτα χειρότερη σήμερα κάτω από το δυσβάστακτο βάρος των αντεπαναστατικών ανατροπών της δεκαετίας του ’90.

Άγρυπνος

Ανώνυμος είπε...

https://gkagkarin.blogspot.com/2021/02/1946.html Τα σέβη μου Αγρυπνε χαίρομαι που είσαι καλά και γράφεις. Η Γνώμη σου πάντα πολύτιμη σαν μεγαλύτερος απο όλους μας. Καλό απόγευμα. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Δε θα διαφωνήσω, Αγρυπνε, με το αδιαμφισβήτο/αντικειμενικό γεγονός της ανάσχεσης της ανάπτυξης των σοσιαλιστικών σχέσεων παραγωγής στην ΕΣΣΔ. Αλλα φοβάμαι πως θα μπλέξουμε με το γνωστό (μη) δίλημμα (δηλαδή λογοπαίγνιο) της κότας και του αυγού. Σίγουρα οι δυσκολίες εμβάθυνσης της σοσιαλιστικής οικονομίας, η αναγκαστική προσωρινή (ελπίζαμε...) διατήρηση ενός είδους εμπορευματικής-χρηματικης οικονομίας, δώσανε αέρα στα πανιά των "αγοραίων" ("ρινότσνικι"). Αλλά, από την άλλη, όλη η διαδικασία της σοσιαλιστικής ανάπτυξης, και της οικονομικής της βάσης, καθοδηγείται από την μαχόμενη Ιδεολογία, και δε νομίζω, πως μπορεί να γίνει αλλιώς.
Θυμάμαι τούτο: "Oι «αγοραίοι» οικονομολόγοι (Λίμπερμαν, Nεμτζίνοφ, Tραπέζνικοφ κ.ά.) ερμήνευαν λαθεμένα τα υπαρκτά προβλήματα της οικονομίας, όχι ως υποκειμενικές αδυναμίες στο σχεδιασμό, αλλά ως συνέπειες της αντικειμενικής αδυναμίας του Κεντρικού Σχεδιασμού να ανταποκριθεί στην ανάπτυξη του όγκου της παραγωγής, στην ποικιλία των κλάδων και στην πολυμορφία των προϊόντων για την ικανοποίηση νέων κοινωνικών αναγκών.[11]". Με το οποίο και συμφωνώ.
Για να γεννηθεί το καινούργιο θέλει και μαιευτήρα, εκτός από πόνους.
Aυτή ήταν και μια βασική διαφορά στη γέννηση μεταξύ Καπιταλισμού και Σοσιαλισμού, που πάντα τονίζαμε από παλιά, αν καλά θυμάμαι. Αν είχα ζήσει στην ΕΣΣΔ εκείνα τα χρόνια, νομίζω θα ήμουν "νιτοβάρνικος".
Για τα λοιπά συμφωνώ και επαυξάνω.

Ανώνυμος είπε...

Μετά το 1945 υπήρχε η λύση στο βάθεμα των σοσιαλιστικών σχέσεων παραγωγής στην πόλη και στο χωριό για την αύξηση του όγκου της παραγωγής και η ανάπτυξη της τεχνολογίας σε όλα τα επίπεδα που θα βοηθούσε αφάνταστα τον κεντρικό σχεδιασμό στην δουλειά του. Το Σαμποτάζ τις εξέλιξης τους ήταν συνειδητή επιλογή της οπορτουνιστικής αντεπανάστασης που πήρε κεφάλι στο κόμμα των Μπολσεβίκων μετά το 1945 ώστε να φαίνεται η αδυναμία του Σοσιαλισμού και να φαντάζει μονόδρομος η εφαρμογή νόμων του καπιταλισμού. Με αυτό το τρόπο ξήλωσαν σταδιακά τον Σοσιαλισμό με τις κόκκινες σημαίες να κυματίζουν για να του χρεώσουν όλα τα παρασιτικά φαινόμενα που εμφανίστηκαν και στην πορεία θα βάθαιναν. Στην Αν.Ευρώπη τα πράγματα ακόμα χειρότερα. Με Κ.Κ ενσωματωμένα με τα οπορτουνιστικά χωρίς στρατηγικό στόχο τον Σοσιαλισμό με την δυνατότητα για οικοδόμηση αποκλειστικά λόγω της νίκης του κόκκινου στρατό το πόσο ..εδραιώθηκε σοσιαλισμός... είναι προς διερεύνηση Σε κάθε περίπτωση το Ιδεολογικό πολιτικό πάει μαζί με την οικονομία και χώρια ποτέ. Το 1956 και το 1968 σε Ουγγαρία Τσεχοσλοβακία σταμάτησαν την ανοιχτή οπορτουνιστική αντεπανάσταση προς τον καπιταλισμό και πήγαν με διαφορετικό ρυθμό προς τα εκεί. Στην ίδια βάση ήταν και η αλλαγή του Χρουτσόφ με τον Μπρέζνιεφ το 1964. Το συμπέρασμα είναι πολύτιμο για το μέλλον. Με εφαρμογή νόμων του Καπιταλισμού Σοσιαλισμός δεν γίνεται. Και όταν υπάρχει φρενάρισμα λόγο Ελιγμών σε περίοδο Ιμπεριαλιστικής επέμβασης εκεί χρειάζεται τεράστια επαγρύπνηση για να μη μετατραπεί σε θεωρία απο την οπορτουνιστική αντεπανάσταση η οποία καραδοκεί και για αυτό η ταξική πάλη που συνεχίζεται και δεν σταματάει πρέπει να τους τσακίζει αμείλικτα. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

«Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα πρέπει να χρησιμοποιήσει κονδύλια από τον προϋπολογισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την αναβάθμιση ή τη μετατροπή υφιστάμενων εγκαταστάσεων ή την κατασκευή νέων, ώστε να μπορούν να παραχθούν περισσότερα εμβόλια. Επιπλέον, πρέπει να ενθαρρυνθεί η συνεργασία των εταιρειών», έγραψαν η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν και ο πρωθυπουργός της Πορτογαλίας Αντόνιο Κόστα σε κοινή επιστολή τους προς τους επικεφαλής των κυβερνήσεων και τους αρχηγούς όλων των κρατών μελών, αναφέρει σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Sueddeutsche Zeitung» (SZ). Η επιστολή κατονομάζει τις εταιρείες Sanofi και Novartis ως παράδειγμα: «Οι δύο εταιρείες βοηθούν την εταιρεία του Μάιντς Biontech στην παραγωγή εμβολίων» https://www.902.gr/eidisi/kosmos/249640/prootheitai-i-paragogi-toy-rosikoy-emvolioy-sti-germania Αντόνιο Κόστα Πρωθυπουργός της Αριστερής Κυβέρνησης στην Πορτογαλία με την στήριξη του ...Κ.Κ συμφωνεί να μπουκώσουν με χρήμα τις Φαρμακοβιομηχανίες που σαφώς θα πληρώσει ο λαός. Μιλάμε για ...ΘΡΙΑΜΒΟ.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Παρόραμα

Αντί:

«και στη συνέχεια επέφερε αρχικά την ιδεολογική και την πολιτική κρίση»

να διαβαστεί:

«και στη συνέχεια επέφερε κλιμακωτά την ιδεολογική και την πολιτική κρίση».

Το γήρας γαρ ουκ έρχεται μόνον...

Άγρυπνος

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

...μπήκε κι η Μποφίλιου στη "νέα εποχή" το ..."ΜeΤοο"!
"Τώρα είναι η εποχή που πιστεύεις ότι θα μιλήσεις και θα σε ακούσουν. Και αυτό είναι μια τεράστια νίκη. Και την οφείλουμε στις γυναίκες και στους άνδρες που αποφάσισαν και αποφασίζουν να μιλήσουν. Κάνουν μια πολύ μεγάλη και ιστορική πράξη."
Κερδάμε, συντρόφια!!!

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

... και σιγά, που θά 'λειπαν από την πίστα η Πόπη Τσαπανίδου, η Ελένη Φιλίνη, ο έτσι, η αλλιώς ...κλπ.. Eχει ήδη γίνει "must" για το επικοινωνιακό imaging των "celebrities" η απαραίτητη δήλωση συμμετοχής στο "MeToo". Αν δεν είναι το όνομά σου στην μαρκίζα, χάθηκες.... Ο λόγος δεν έχει καμιά σημασία. Στις δόξες του το "Μακελειό".
Απόκοντα οι αναπόφευκτες μηνύσεις, πραγματικές η "σικέ" αδιάφορο, τα "εγκεφαλικά" ομοίως, για να συμπληρωθεί ένα υπέροχο καρέ, που πιτσιρικάδες θα το χαρακτηρίζαμε "ένα μάτσο κ....δάχτυλα".
Και ήδη έχουν αρχίσει και σε αυτό το ..."μάτσο" να διακρίνονται τα δύο χαρακτηριστικά της εποχής μας "αντίπαλα" στρατόπεδα, που λέγαμε πιο πάνω (3 Φεβρουαρίου 2021 - 4:50 π.μ. ).
Από την μια οι υστερικοί/-ές της προσφυγής "εδώ και τώρα, που ...γυρίζει!" στα λαϊκά δικαστήρια του "MeToo", δηλαδή της Σίας Κοσιώνη, της Ιωάννας Μάνδρου κλπ., και από την άλλη οι "ψύχραιμοι-συντηρητικοί" του κλασσικού υποκριτικού στερεότυπου "να πάτε στον Εισαγγελέα".
Τώρα, αν παρατηρήσατε, πως από όλο αυτό το "μάτσο" των αλληλοκαταγγελλομένων/μηνυομένων απουσιάζουν οι μεγαλοεργοδότες, ιδίως των ΜΜΕ, ....ε, σκεφτείτε, πως υπάρχουν και άγιοι άνθρωποι σε τούτη την ψεύτρα κενωνία. Και ποτέ μην αφήνετε μια γκρίζα λεπτομέρεια να σας χαλάει μιαν ωραία εικόνα.
Ο αγώνας των μικρομεσαίων, πρώην κομμουνιστών κλπ, τώρα δικαιώνεται.

Ανώνυμος είπε...

...Ο αγώνας των μικρομεσαίων, πρώην κομμουνιστών κλπ, τώρα δικαιώνεται..... Ολο το ζουμί της υπόθεσης. Εκαναν καριέρες 30 35 χρόνια εξαργυρώνοντας αγώνες και θυσίες οικονόμησαν γερά και τώρα εμφανίζονται να ..νομιμοποιήσουν όλη αυτή την κατάσταση και ταυτόχρονα ξεπλένουν και τον καπιταλισμό για να συνεχίσει τα ίδια με φρέσκα πρόσωπα. Είναι η αέναη πορεία της σαπίλας του μικροαστικού ονείρου που πολύ σωστά αναφέρεις. Σημασία έχει ότι πλέον δεν τσιμπάμε σε τέτοια παραμύθια και κινούμαστε στην αντίθετη κατεύθυνση απο όλα αυτά. Μελετάμε το 2ο Κείμενο για το Συνέδριο και συνεχίζουμε Σεχτάρ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

"Είναι μια περίοδος που κάποιοι θέλουν τους ηθοποιούς θεατές αλληλοκατηγοριών, θεατές των εξελίξεων, να ασχολούνται με τα προβλήματά μας κάποιες ομάδες “ειδικών”. Στην αντίπερα όχθη εμείς προτείνουμε να πάρουν θέση, να συμβάλλουν με γνώμη όλοι οι συνάδελφοι, μαζικά, ζωντανά και συλλογικά να αποφασίσουμε τις επόμενες κινήσεις μας. ....
....και όχι μετατρέποντας το σωματείο μας σε ΜΚΟ
"


Mόνο το κουκουέδικο αντιστέκεται στη Νέα Τάξη, σήμερα....

Ανώνυμος είπε...

...Το νομοσχέδιο συζητείται αυτές τις μέρες στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής και οδεύει στην Ολομέλεια του Κοινοβουλίου την ερχόμενη εβδομάδα. Σκόπιμη υπονόμευση του δημόσιου Πανεπιστημίου, ιδεοληπτικές εμμονές περί «νόμου και τάξης», κοινωνική αναλγησία με τη μείωση εισακτέων, «οργουελικές» και «ανελεύθερες» διατάξεις απέδωσαν στην κυβέρνηση τα κόμματα, πλην Ελληνικής Λύσης, κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της επιτροπής https://iskra.gr/%ce%bc%ce%b1%cf%87%ce%b7%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%cf%83%cf%85%ce%bb%ce%bb%ce%b1%ce%bb%ce%b7%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b9%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%bf%cf%83%cf%85%cf%81%ce%b8/.... Δεν είναι μόνο η ΝΔ και η Ελληνική λύση που συμφωνούν με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Συμφωνούν και ΠΑΣΟΚ ΣΥΡΙΖΑ ΜΕΡΑ 25 κ.α.... Η Θεατρική διαφωνία τους είναι για να παίζεται το παραμύθι ...δεξιά... αριστερά και να κρύβεται απο πίσω ο πραγματικός ένοχος που είναι η καπιταλιστική ιδιοκτησία στα μέσα παραγωγής. Η Μοναδική διαφωνία σε όφελος του λαού είναι του ΚΚΕ με θέσεις Κοινωνικοποίησης των μέσων παραγωγής ξήλωμα του καπιταλιστικού κέρδους και δικτατορία του προλεταριάτου. Ολα τα άλλα είναι οπορτουνιστικά κουραφέξαλα. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Η Δημ. Ενότητα Ηθοποιών καλεί και θα κάνει Γενική Συνέλευση.
Ο ...Μπιμπίλας κρύβεται, μπουρδουκλώνει τα πρακτικά του Δ.Σ. και φοβάται τη Γενική Συνέλευση!
Γιατί στη Γ.Σ. πάει μόνο όποιος δε ντρέπεται να κοιτάξει τους άλλους στα μάτια!
Γιατί στη Γ.Σ. το κράξιμο δεν ελέγχεται από τον "Σκάει" και τα άλλα φερέφωνα της Νέας Τάξης!

"Βάστα καημένο Μεσολόγγι"!
-----------------------------------------------------

Το πως "ξαφνικά" "μαζικοποιήθηκε" ψηφοθηρικά το ΣΕΗ, σε μιαν άνευ προηγουμένου κινητοποίηση του κατεστημένου για να ανακοπεί η αγωνιστική του πορεία.
Το πως τελικά δεν κατάφεραν να γονατίσουν την Δ.Ε.Η., που ξαναβγήκε πρώτη παράταξη και με μεγάλη αύξηση ψήφων.
Το πως τελικά τα φερέφωνα της εργοδοσίας ξευτιλίστηκαν, καθώς συνασπίστηκαν για να την αποκλείσουν από την διοίκηση!
Ολα γνωστά.
Αυτοί οι ξευτιλισμένοι θα προστατέψουν τους εργαζομένους ηθοποιούς και τη νεολαία από την εργοδοτική αυθαιρεσία;

Ετσι παιδιά! Τάξη ενάντια σε τάξη, χωρίς "ναι μεν αλλά" και ..."MeToo"!

Ανώνυμος είπε...

..Ηταν 2 Φεβρουαρίου του 1947. Η Αθήνα «φωτίζεται» από μια επιγραφή στη βορινή μετόπη της Ακρόπολης: «Να φύγουν οι Αγγλοι»! Δημοσιεύουμε την περιγραφή ολόκληρης της επιχείρησης, η οποία οργανώθηκε από το ΚΚΕ, όπως την είχε διηγηθεί ένας από τους «δράστες» σε κείμενο του στον «Ριζοσπάστη», στις 26 Ιανουαρίου του 2001.

Ο Μαρίνος Πετρούνιας για την εγκατάσταση της φωτεινής επιγραφής,με το σύνθημα κατά της αγγλικής επέμβασης, που διαδόθηκε σ’ όλο τον κόσμο (οι υπογραμμίσεις δικές μας):
«Πολλές είναι οι πράξεις ηρωισμού, αυταπάρνησης και αντίστασης που πραγματοποίησαν αγωνιστές – κομμουνιστές όχι μόνο στην περίοδο της τριπλής κατοχής, αλλά και αργότερα, όταν την μπότα των Γερμανών ήρθε να αντικαταστήσει η μπότα των Αγγλοαμερικάνων ιμπεριαλιστών.

Πράξεις που στις δύσκολες συνθήκες της εποχής, τόνωναν το ηθικό του αδούλωτου λαού μας αλλά και βοηθούσαν να ενημερωθεί όλη η ανθρωπότητα για την τραγική κατάσταση που ζούσε ο ελληνικός λαός τότε, όταν «όλα τα ‘σκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά». Τότε, που η τρομοκρατία του κράτους και παρακράτους της Δεξιάς, υπό την καθοδήγηση των «προστατών» μας Αγγλων συμμάχων, επιδίωκαν να εξανδραποδίσουν τον ελληνικό λαό, να τον κάνουν υποζύγιό τους.

Είναι γνωστό ότι ο Ουίστον Τσόρτσιλ, στα Δεκεμβριανά, είχε διατάξει τα αγγλικά στρατεύματα να φέρονται σαν σε κατοχική χώρα. Και, ταυτόχρονα, επιδίδονταν στο σφαγιασμό του λαού για να μην μπορέσει να σηκώσει κεφάλι. Ο λαός, όμως δε λύγισε, είχε το στήριγμά του το ΚΚΕ – τους κομμουνιστές, αυτοί στάθηκαν ταμπούρι υπερηφάνειας κι έβαλαν τα στήθη τους μπροστά στους μακελάρηδες, να τους κόψουν τη φόρα του κατατρεγμού και του ολέθρου, να αντιμετωπίσουν με όποια θυσία τους, τους μεγάλους εγκληματίες.https://www.imerodromos.gr/akropolh-mia-fotini-epigrafi-se-skotini-periodo-na-fygoun-i-angli/..... Το γνωστό παραμυθάκι με τους κακούς ...δεξιούς και το παρακράτος... Ο Παπατζής και ο καπιταλισμός στην ...αφάνεια. Και βέβαια τα κρίσιμα ερωτήματα αναπάντητα. Γιατί δεν διεκδίκησαν την εξουσία τον ΟΚΤΩΒΡΗ του 1944.... Γιατί αποκήρυξαν τον ΑΡΗ σαν ...ληστή.... γιατί δεν έριξαν όλο το βάρος στον ένοπλο αγώνα τέλη 45 αρχές 46... Ευτυχώς οι Κομμουνιστές απαντήσαμε σε όλα τα ερωτήματα βγάζοντας πολύτιμα συμπεράσματα. Ο Λαός που θυσιάστηκε στον αγώνα ΑΘΑΝΑΤΟΣ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Είναι φανερό ότι τα παραπάνω πρέπει να ανατραπούν. Πρέπει να μπουν στους στόχους του μαζικού λαϊκού κινήματος. Στους στόχους κάθε πολιτικής, συνδικαλιστικής, κοινωνικής οργάνωσης. Δεν λέμε ότι οι ψηφιακές δυνατότητες πρέπει να περιοριστούν. Η γνώση και η μάθηση είναι πρόοδος. Μόνο που πρέπει να είναι προσβάσιμες και ελεύθερες σε κάθε άνθρωπο. Να μπουν κανόνες και δημοκρατικός έλεγχος που θα σταματήσουν την σημερινή ασυδοσία.

Στα αιτήματα και τους αγώνες για δημοκρατικά δικαιώματα και ελευθερίες που αυτήν την ώρα δέχονται ισχυρά πλήγματα από την κυβέρνηση, πρέπει αυτό το αίτημα να βρει τον δικό του προορισμό.

Παράλληλα πρέπει να αναρωτηθούμε: «Μπορεί ο καπιταλισμός να σταματήσει τέτοιες μεθοδεύσεις;». Ας μην θρέφουμε αυταπάτες.

Γι’ αυτό και ο αγώνας δεν σταματά μόνο σε αυτά τα αιτήματα. Συνεχίζεται ως την ανατροπή του.https://www.ergatikosagwnas.gr/arthra/politiki/2593-poios-gnorizei-poios-apofasizei-poios-tha-tous-stamatisei...... Οι Απατεώνες του Μανιαδάκη σε δράση. Αυτός που θα τους σταματήσει είναι ο αγώνας του λαού μέσα στην Κοινωνική συμμαχία που θα κοινωνικοποιήσει τα βασικά συγκεντρωμένα μέσα παραγωγής θα ξηλώσει το καπιταλιστικό κέρδος με δικτατορία του προλεταριάτου. Ολα τα άλλα είναι για να συνεχίσουμε να έχουμε καπιταλισμό για πάντα. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://gkagkarin.blogspot.com/2021/02/blog-post_5.html ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://www.imerodromos.gr/se-krisimi-katastasi-o-kratoymenos-apergos-peinas/ 28 χρόνια ..παρανομίας με πληροφορίες ακριβείας πάντα για τους στόχους. Μας δουλεύουνε ψιλό γαζί..... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://www.imerodromos.gr/pandimia-patentes-farmakon-emvolion-kai-diagnostikon-test-ekthesi-kepy2/Διεθνείς εμπορικές συμφωνίες

Μετά το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και με σκοπό την εδραίωση διεθνών ρυθμίσεων των εμπορικών συναλλαγών αγαθών συμφωνήθηκε η Γενική Συμφωνία για τους Δασμούς και το Εμπόριο [General Agreement on Tariffs and Trade (GATT)] το 1947 η οποία κυριάρχησε στο διεθνές εμπόριο μέχρι και το 1994. Η αυξανόμενη, από τη δεκαετία 1980, επιθετικότητα του κεφαλαίου και ιδιαίτερα της φαρμακοβιομηχανίας οδήγησε στον κύκλο διαπραγματεύσεων της Ουρουγουάης που κατέληξε το 1994 στην ίδρυση του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου5 και τη θεσμοθέτηση το 1995 της Συμφωνίας για τα Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας στον Τομέα του Εμπορίου

Η ρύθμιση των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας μέχρι το 1994 δεν ήταν ενιαία σε διεθνές επίπεδο, αλλά ρυθμίζονταν σε εθνικό επίπεδο, βασισμένη στην εκάστοτε εθνική νομοθεσία ενώ η διάρκεια κάποιας πατέντας στον χώρο του φαρμάκου είχε άλλοτε άλλη χρονική διάρκεια έως δέκα ετών7. Επομένως δεν υπήρχε σε διακρατικό επίπεδο κάποια θεσμική προσπάθεια ρύθμισης και ομογενοποίησης των νομοθετικών πλαισίων. Αυτή η ετερότητα, δημιουργούσε μία πολυπλοκότητα, καθώς από χώρα σε χώρα οι παράμετροι και οι προϋποθέσεις που αφορούσαν τις πατέντες ήταν διαφορετικές και προσέγγιζαν με διαφορετικό τρόπο τα ζητήματα της πνευματικής ιδιοκτησίας στα φαρμακευτικά προϊόντα. .....Ηταν απόλυτα φυσιολογικό να συμβεί αυτό απο το 1947 μέχρι το 1994 με διαφορετικό διεθνή συσχετισμό δυνάμεων την ύπαρξη της ΕΣΣΔ και του Σοσιαλιστικού στρατοπέδου. Το ίδιο φυσιολογική είναι η εξέλιξη που ακολούθησε την ολοκλήρωση της ανατροπής του Σοσιαλισμού στην ΕΣΣΔ το 1991... Το ρολόι του καπιταλισμού δεν γυρίζει πίσω συνεχίζει μπροστά. Οποιος νομίζει πως ο καπιταλισμός θα γυρίσει προς τα πίσω στην καλύτερη περίπτωση έχει σύγχυση και αυταπάτες και καλό θα είναι να το σκεφτεί ξανά και να αγωνιστεί μαζί με τους κομμουνιστές στην κοινωνική συμμαχία με μοναδικό κριτήριο το ταξικό. Χωράμε όλοι. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

....Τα γραφεία της Χρυσής Αυγής, όπου έχουν παραμείνει, εξακολουθούν να είναι ανοιχτά με τις πινακίδες της εγκληματικής οργάνωσης να φιγουράρουν επιδεικτικά στα μπαλκόνια τους. Σε λειτουργία παραμένει ανενόχλητη και η ιστοσελίδα της.
Το Μέτωπο Νεολαίας της Χρυσής Αυγής τόλμησε την περασμένη εβδομάδα να στείλει απειλητικά μηνύματα και να διακινήσει έγγραφα και πανώ με απειλητικό περιεχόμενο εναντίον πανεπιστημιακών, οι οποίοι υπέγραψαν κείμενο συμπαράστασης για την απεργία πείνας του κρατούμενου Δημήτρη Κουφοντίνα.https://www.imerodromos.gr/ti-symvainei-me-tin-chrysi-aygi/...... ...ΑΥΤΑ... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Θοδωρής είπε...


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ. Όταν ένα ΚΚ, όπως το ΚΚ Βενεζουέλας, αρχίζει να έχει επαναστατική γραμμή, εντυπωσιάζει το γεγονός, πώς σε λίγο χρόνο τα ρετάλια της Σοσιαλδημοκρατίας βγάζουν το πραγματικό τους πρόσωπο!

"Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ωστόσο, παρουσιάζει η αινιγματική, αντικομμουνιστικής υφής, δήλωση του προέδρου Μαδούρο κατά τη διάρκεια ομιλίας του που μεταδόθηκε από την κρατική τηλεόραση. Πιο συγκεκριμένα είπε: «Να προσέχετε αυτούς που προσπαθούν να μας διχάσουν, αυτούς που αποκαλούν τους εαυτούς τους Μαρξιστές-Λενινιστές […] Να είστε προσεκτικοί επειδή το χέρι του Αμερικάνικου ιμπεριαλισμού βρίσκεται από πίσω τους […] Σας ενημερώνω για πρώτη φορά. Έχω πολλές πληροφορίες».


"Το Κομμουνιστικό Κόμμα αναδεικνύει την ύπαρξη ενός ιδιότυπου διπολισμού που εκφράζεται στα πλαίσια της Εθνικής Συνέλευσης, όπου κυριαρχούν δύο πολιτικές ομάδες: Ο Μεγάλος Πατριωτικός Πόλος (Μαδούρο) με συντριπτική πλειοψηφία 253 βουλευτών και, από την άλλη η Δεξιά αντιπολίτευση (Δημοκρατική Συμμαχία) με 18. Στο πλαίσιο αυτό, η ηγεσία της Εθνικής Συνέλευσης θέτει ως προϋπόθεση για να δώσει βήμα ομιλίας στους εκπροσώπους του ΚΚ Βενεζουέλας και της «Λαϊκής Επαναστατικής Εναλλακτικής» την ένταξη τους σε μια απ’ τις δύο κοινοβουλευτικές ομάδες! Με λίγα λόγια τίθεται εκβιαστικά το δίλημμα: Ή με τον Μαδούρο ή με τη Δεξιά"!


https://atexnos.gr/%ce%ba%ce%bf%ce%bc%ce%bc%ce%bf%cf%85%ce%bd%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%ce%ba%cf%8c%ce%bc%ce%bc%ce%b1-%ce%b2%ce%b5%ce%bd%ce%b5%ce%b6%ce%bf%cf%85%ce%ad%ce%bb%ce%b1%cf%82-%cf%80%cf%81/?fbclid=IwAR0uMdAGBfym6Pg9jPH9ohhk--v6d6S4nPkgV0x9kPe-kvMODsrFD_31sVI

Ανώνυμος είπε...

Θοδώρης. Σε ευχαριστώ πολύ για την παραπομπή την κρατάω είναι ...εκπληκτική... χωρίς βέβαια να μου προξενεί καμία εντύπωση. Για μία ακόμη φορά φωτίζεται με προβολείς πως τα χειρότερα κατακάθια της κοινωνίας είναι οι φορείς όλων των Σοσιαλδημοκρατικών και οπορτουνιστικών απόψεων σε ρόλο 5ης Φάλαγγας. Είναι οι καπιταλιστές με οπορτουνιστική προβιά. Οι φασίστες μπροστά τους είναι αγγελούδια όσο και αν μπορεί να φαίνεται υπερβολικό σε ανθρώπους με καλή πρόθεση. Τα χέρια τους είναι βαμμένα με το αίμα των λαών διαχρονικά Καλύτερο παράδειγμα απο την χώρα μας τον ΟΚΤΩΒΡΗ ΤΟΥ 1944 δεν υπάρχει. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Βλέπεις, Θοδωρή, (5 Φεβρουαρίου 2021 - 7:54 μ.μ.) τα τσιράκια του Κεφαλαίου δεν κωλώνουν να μας τσουβαλιάζουν, όπως συμφέρει στο Κεφάλαιο. Εμείς κωλώνουμε να κάνουμε το ίδιο για τους εκπροσώπους του Κεφαλαίου!
Το "Η με το Κεφάλαιο η με τους εργάτες!" το λέγαμε αλλά ...το ακυρώναμε αμέσως μετά, όταν ερχόμασταν στο "δια ταύτα".
Κι αυτά τα χούγια δυστυχώς επιζούν ακόμη, και πολύ περισσότερο στην βάση και ακόμη περισσότερο σε αυτούς, που βρίσκονται "στο πλάϊ" του κόμματος, γιατί έτσι μάθαμε μια ζωή. Γι αυτό και το '12 μας φύγαν οι μισοί! Γι αυτό και βλέπουμε σε κάθε δευτερεύον ζήτημα να αναβιώνει αυτή η καταραμένη νοοτροπία.
Γι αυτό τη φάγαμε.

---------------------------------------------------
Ομως όταν οι σύντροφοι το παλεύουν σωστά, τότε πέφτουν οι μάσκες της "κοσμοπολίτικης" γραμμής:
Οι "ΜeToo"-δες δε θέλουν να περάσει το θέμα στα όργανα της Συλλογικής Αντίστασης!. Προφανώς η "γραμμή" είναι για ατομική αντιμετώπιση της εργοδοτικής αυθαιρεσίας, στα "πρωϊνάδικα" και στα "Μακελειά", για απομόνωση/απολυτοποίηση μιας πλευράς της, εκφυλισμό της σε "ξεκατίνιασμα" και υποβάθμιση σε προσωπικές κόντρες, ώστε να σβήσει κάθε αναφορά στην ουσία της και στα πραγματικά της αίτια.
Δες, ακόμη και στην "Κατιούσα", χρειάστηκαν τρείς(!) βδομάδες (η καμπάνια σέρνεται από ~16/1) για να βάλουν επιτέλους σήμερα δύο διαδοχικές αναρτήσεις, εδώ, κι εδώ, με κριτικό πνεύμα σε κάποιες, έστω, πλευρές αυτής της αθλιότητας.
Την ώρα, που ακόμη και διάφοροι ηττημένοι "πρώην" ομολογούν ότι το ταξικό κίνημα ποτέ δε συμβιβάστηκε με αυτές τις καταστάσεις, γιατί τις ζούσε - δεν περίμενε το φως από τους celebrities, όπως τώρα η αφεντιά του.
Το παρήγορο είναι πως στις γραμμές του ΚΚΕ υπάρχει πια κόσμος, που έχει συνειδητοποιήσει τις αλλαγές, που με σκληρή πάλη αποτυπώθηκαν στα 18ο και 19ο Συνέδρια και το παλεύει.

Ανώνυμος είπε...

https://www.tovima.gr/2019/09/19/politics/i-diaspasi-tou-kke-to-91kai-oi-aytapates-gia-ton-xarilao/. 30 χρόνια πέρασαν απο την στιγμή του Φρεναρίσματος μπροστά στον γκρεμό... Το ΟΥΦΦΦΦΦ πάει στον ΑΘΛΙΟ επικεφαλής της οπορτουνιστικής ομάδας.....φαράκο...... Ο σ. Καπετάν Γιώτης ΑΘΑΝΑΤΟΣ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

06/02/1919

Στην πόλη της Βαϊμάρης, μακριά από τα εργατικά επαναστατικά κέντρα, συνέρχεται η Συντακτική Συνέλευση της Γερμανίας. Στην πορεία της επανάστασης του Νοέμβρη του 1918 στη Γερμανία δημιουργήθηκαν παντού Σοβιέτ εργατών και στρατιωτών.

Έτσι, η αστική τάξη, μαζί με τους οπορτουνιστές αρχηγούς της σοσιαλδημοκρατίας από φόβο για την αναπτυσσόμενη επανάσταση ζήτησαν να συγκληθεί σύντομα Συντακτική Συνέλευση. Μετά την καταστολή της εξέγερσης των εργατών του Βερολίνου και τη δολοφονία των επικεφαλής του γερμανικού προλεταριάτου Καρλ Λίμπκνεχτ και Ρόζας Λούξεμπουργκ, πραγματοποιήθηκαν γενικές εκλογές (19/1/1919), όπου την πλειοψηφία κέρδισαν τα αστικά κόμματα (54,5%).

Στις 11/2 η Συντακτική Συνέλευση της Βαϊμάρης εξέλεξε προσωρινό Πρόεδρο της Γερμανίας τον σοσιαλδημοκράτη Φ. Έμπερτ, πρόσωπο εμπιστοσύνης της αστικής τάξης και πρωταγωνιστή στην καταστολή της επαναστατημένης γερμανικής εργατικής τάξης. Στις 13/2 συγκροτήθηκε κυβέρνηση συνασπισμού (με το Σοσιαλδημοκρατικό Κόμμα, τα κόμματα του Κέντρου και το Γερμανικό Δημοκρατικό Κόμμα) με επικεφαλής το σοσιαλδημοκράτη Φ. Σάιντεμαν.

Η Συνέλευση ψήφισε επίσης νόμους, που απέβλεπαν στην εδραίωση της αστικής εξουσίας. Λίγους μήνες αργότερα, στις 31/7/1919 ψηφίστηκε και το Σύνταγμα της Βαϊμάρης, με το οποίο «γεννήθηκε» η λεγόμενη «Δημοκρατία της Βαϊμάρης». 06/02/1932

Γεννήθηκε ο Κουβανός επαναστάτης Καμίλο Σιενφουέγος.

Υπήρξε ένας από τους 82 αντάρτες που υπό την ηγεσία του Φιντέλ Κάστρο έφυγαν από το Μεξικό με το θρυλικό πλοιάριο «Γκράνμα» και αποβιβάστηκαν στην Κούβα το 1956 για να ξεκινήσει η τελική φάση της κουβανικής επανάστασης. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Θοδωρής είπε...


"Γι αυτό και το '12 μας φύγαν οι μισοί! Γι αυτό και βλέπουμε σε κάθε δευτερεύον ζήτημα να αναβιώνει αυτή η καταραμένη νοοτροπία.
Γι αυτό τη φάγαμε".

Σεχτάρ, δε συμφωνώ ότι τη φάγαμε. Αν άνθρωποι χρόνια κοντά στο ΚΚΕ, δεν έβλεπαν το προφανές δηλαδή την λούμπα που είχε στήσει η αστική τάξη στο ΚΚΕ το '12 και αποχώρησαν από την στήριξη στο Κόμμα τότε θαρρώ μακροπρόθεσμα το ωφέλησε.

Προτιμώ να προσεγγίσουν έστω και αρκετά λιγότεροι σε αριθμό καραμπινάτοι δεξιοί εργάτες το Κόμμα και την Κοσμοθεωρία του, εξαιτίας της άρνησης του ΚΚΕ το '12 να συμμετάσχει σε αστική κυβέρνηση.

Καλύτερα ένας μικρότερος σε διάσταση ιδεολογικά γρανιτένιος βράχος, παρά ένας διπλάσιος σε όγκο βράχος με ρωγμές.

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Η "αρχική", Πάνο! (6 Φεβρουαρίου 2021 - 12:06 π.μ.)
Η τελική γράφεται στις μέρες μας.... Και δεν κατηγορώ την μικρή Κούβα. Ο,τι μπόρεσε έκανε. Κι έκανε πάρα πολλά, και ακόμη κάνει, στο στόμα του λύκου.

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Θοδωρή, (6 Φεβρουαρίου 2021 - 12:48 π.μ.), θέλεις να πεις "τι είχαμε, τι χάσαμε". Δεν έχεις και πολύ άδικο. Ηταν φίλοι, που μας ρίχνανε μια ψήφο στις εκλογές, είτε για λόγους συναισθηματικούς, ιστορικούς, είτε γιατί μας θεωρούσαν ένα ...συνεπέστερο Πασόκ!
Αλλά, πρόσεξε τώρα, ο "γρανιτένιος βράχος" δε φτειάχνεται έτσι. Το 2015 στο δημιοψήφισμα, την "σκληρή" (και σωστή!) γραμμή του άκυρου, την ακολούθησε μόνο ένα ~2 με 2,5%! Οσο ξύνεις τον "βράχο" ελπίζοντας να φτάσεις στον γρανιτένιο πυρήνα του, το μόνο, που κάνεις είναι να κατεδαφίζεις πιο γρήγορα ένα σαθρό οικοδόμημα. Στο τέλος θα διαπιστώσεις, πως δεν υπάρχει "γρανιτένιος πυρήνας"! Εδώ κατά καιρούς, στις διασπάσεις του κόμματος φύγανε κορυφαία στελέχη, ακόμη και Γραμματείς!
Σημαίνει αυτό, πως δεν πρέπει το κόμμα να είναι "γρανιτένιο"; Κάθε άλλο! Αλλά το κόμμα γίνεται γρανιτένιο, η "ατσαλώνεται", όπως συχνά λέμε, ασφαλώς με την συνεπή και ταξικά αδιάλλακτη πολιτική του στάση και πράξη, αλλά σε συνδυασμό με την αδιάκοπη και ακόμη πιο "σκληρά" αδιάλλακτη ιδεολογική πάλη του, ενάντια στην κυρίαρχη ιδεολογία/προπαγάνδα και τις ύπουλες παραλλαγές της, που εισβάλλουν την κάθε μέρα και την κάθε ώρα στις γραμμές του με χιλιάδες, εκατομμύρια τρόπους. Καλή ώρα, όπως ο ...ιός!
Χρειάζεται συνεχή ανάπτυξη της Θεωρίας σε αντιστοιχία με μια συνεχώς μεταβαλλόμενη στις μορφές της πραγματικότητα, αυτό που λέμε νεοελληνιστί "updating", χρειάζεται και "upgrading", για να προετοιμάζεται το πέρασμα στην επαναστατική φάση, τότε, που θα αναφυούν τα προβλήματα της οικοδόμησης του νέου, μετά την κατεδάφιση του παληού, κόσμου. Χρειάζεται όλο αυτό να γίνεται κτήμα όλων, και των ψηφοφόρων και των αμφιταλαντευομένων, και όχι μόνο δυο-τριών "ιδεολογικών επιτροπών" της ΚΕ. Πρέπει να ξεπεραστεί το αντιδραστικό στερεότυπο της "φωτισμένης ηγεσίας" (π.χ. του ..."Μεγάλου Τιμονιέρη"!) και της βάσης, που οφείλει απλά να είναι "πιστή". Γιατί έτσι, ούτε η βάση θα μείνει για καιρό πιστή, και σιγά-σιγά θα χάσει και η φωτισμένη ηγεσία τη φώτισή της.
Η ιδεολογική αναβάθμιση, και πάντα σε άμεση συσχέτιση με την πρακτική πάλη για να μην εκφυλίζεται σε "θεωρητικολογία" και ομφαλοσκοπία, αφορά τους πάντες, ακόμη και ...τους εχθρούς μας(!), και αυτό έχω την εντύπωση, πως υποτιμήθηκε ισχυρά στο παρελθόν, με την ...ευγενή και διακριτική χορηγία του ταξικού εχθρού, και των πεμπτοφαλαγγιτών πρακτόρων του.
Κάτι πάει να πει το πρώτο τεύχος των "Θέσεων" γι αυτό το σπουδαίο ζήτημα. Κι ελπίζω να μην χαθεί στην πληθωρικότητα (κατά τη γνώμη μου αχρείαστη, για να μην πω βλαπτική) του κειμένου. Η ουσία δεν πρέπει να πνίγεται στον ωκεανό των λεπτομερειών, αλλά ας μην επεκταθώ.

Ανώνυμος είπε...

Σεχτάρ. Μία μικρή διαφωνία για το δημοψήφισμα Τσίρκο του 2015. Πιστεύω πως είναι περισσότερος ο κόσμος που ακολούθησε την απόφαση του κόμματος τότε. Απλά άλλοι δεν κατέβηκαν να ψηφίσουν καθόλου και αυτό δεν καταγράφεται χωρίς να λέω πως δεν υπήρχαν απώλειες. Σε όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ όπως και με τον Θοδωρή. Και με την Κούβα όπως τα λες είναι. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Πάνο, είναι καλύτερα να αντιμετωπίζουμε την πραγματικότητα, όπως είναι. Αν στις εκλογές πιάνεις 4,5% και στο δημιοψήφισμα 2,5%, η διαφορά δεν καλύπτεται από τους επαρχιώτες κλπ. Πόσο μάλλον, που το κόμμα είχε υπογραμμίσει την σοβαρότητα εκείνης της μάχης. Οπως και να το δείς θα έρθεις στην άποψή μου: Υπάρχει απόσταση ανάμεσα στην κομματική γραμμή και στην λαϊκή απήχηση του κόμματος. Κι αυτό το κενό οφείλεται στο χαμηλό ιδεολογικό επίπεδο, στην έλλειψη ενημέρωσης των οπαδών/μελών και στην λειψή αφομοίωση των κομμ. θέσεων. Αν δεν αλλάξει αυτό δεν πρόκειται να δούμε φως. Κι ο Λαός μαζί μας.
Αυτά, μου θυμίζουν δεκαετία '80, τότε, που χάναμε Πειραιά - Νίκαια και ...κατεβάζαμε θεωρίες(!), κάτι σαν τα κουρτινάκια στο τραίνο επί Μπρέζνιεφ, αν θυμάσαι το σχετικό ανέκδοτο.

Ανώνυμος είπε...

....Αυτά, μου θυμίζουν δεκαετία '80, τότε, που χάναμε Πειραιά - Νίκαια και ...κατεβάζαμε θεωρίες(!), κάτι σαν τα κουρτινάκια στο τραίνο επί Μπρέζνιεφ, αν θυμάσαι το σχετικό ανέκδοτο. ..... ΟΥΥΥΦΦΦΦ... Με παρεξήγησες Σεχτάρ μακριά απο εμένα αυτά... θυμάμαι το ανέκδοτο με τον ...Μπρέζνιεφ. Λέω και πάλι συμφωνώ πως σίγουρα υπάρχει πρόβλημα και δεν πάω να καλύψω τίποτα όπως το ...80....ΟΥΦΦ... Απλά όπως έγω εκείνη την ημέρα δεν μετακινήθηκα για να ψηφίσω που ήμουνα και σχετικά κοντά ισχύει το ίδιο και με άλλους που είχαν μεγαλύτερη απόσταση. Αρα το 2.5 που λες πως πήγε εγώ λέω πως ήταν 3.2. Αυτό είναι όλο. Το πρόβλημα παραμένει και συνεχίζουμε τον αγώνα. Οσο για την δεκαετία του ...80... φτου κακά... χαχα Καλό απόγευμα ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Πάνο, 2,5 η 3,2 δε θα τα χαλάσουμε εκεί!
Το ζήτημα είναι, πως, όπως λέγαμε τις προάλλες, υπάρχει ένα ~25% με 27% του κόσμου, ακόμη και σύμφωνα με τις αστικές δημοσκοπήσεις, που έχει θετική γενική εικόνα και άποψη για το Κόμμα. Αλλά δεν δραστηριοποιείται στην υποστήριξη των συγκεκριμένων προτάσεων του, προφανώς είτε γιατί δεν τις γνωρίζει, είτε γιατί δεν καταλαβαίνει πως συσχετίζονται άμεσα με αυτή την γενική εικόνα, που έχει. Αρα τα κομμ. μέλη και οι στενοί συνοδοιπόροι πρέπει και να έλθουν σε επαφή μαζί του, αλλά και να είναι σε θέση να τον πείσουν γι αυτή τη συσχέτιση και άρα για την ανάγκη πιο σφιχτής συστράτευσης η έστω υποστήριξης στο Κόμμα.
Αυτό όμως συνεπάγεται ότι καθένας από μας πρέπει να είναι ένα μικρός "κομμισάριος"(!) από ιδεολογική κατάρτιση και ικανότητα να ακούει και να καταλαβαίνει τις ανησυχίες και τις πλάνες κάθε ξεχωριστού ανθρώπου. Kαι βέβαια και τα κεντρικά όργανα προπαγάνδας/αγκιτάτσιας να εκλαϊκεύουν καταρχήν σωστά τη "γραμμή", και, εξ ίσου σημαντικό, πιο "επιδραστικά".
Δεν είναι εύκολα αυτά, αλλά δε βλέπω και άλλο τρόπο να σπάσουμε το τείχος των ΜΜΕ του Pyatt και των αστών "influencer" του Social Engineering.

Ανώνυμος είπε...

Σεχτάρ. Αυτός ακριβώς είναι ο μοναδικός τρόπος να τραβήξουμε αυτούς τους ανθρώπους στον αγώνα. Να ανεβάζουμε καθημερινά όλοι το ιδεολογικό μας επίπεδο να έχουμε υπομονή απέναντι στις απόψεις των ανθρώπων και να τους εξηγούμε για κάθε πρόβλημα ξεχωριστά που έχουν η λύση βρίσκεται στην συσπείρωση στην κοινωνική συμμαχία που παλεύουμε για όλα αυτά. Ταυτόχρονα να τους εξηγούμε πως ότι μπορέσουμε να αποσπάσουμε είναι προσωρινό θα γίνονται περισσότερα όσο δυναμώνει ο αγώνας και πως θα είναι μόνιμα όταν αλλάξει τάξη στην εξουσία με κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής ξήλωμα του καπιταλιστικού κέρδους και δικτατορία του προλεταριάτου. Ολα αυτά θα τα καταλάβουν στην πορεία του αγώνα βλέποντας πως απέναντι δεν έχουν μία κυβέρνηση αλλά μία ολόκληρη τάξη που πρέπει να ξηλώσουμε. Αυτή είναι η δουλειά μας. Και να έχουμε αισιοδοξία. Η Δουλειά που γίνεται δεν έχει προηγούμενο στην ιστορία. Και είμαστε δίπλα στους συντρόφους μας στην Βενεζουέλα που αυτή τη στιγμή βρίσκονται εκεί που είμαστε εμείς εκείνη την άνοιξη του 1991.. Είμαι σίγουρος πως τα θυμάσαι... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

https://www.902.gr/eidisi/istoria/249933/synenteyxi-se-radiofoniko-stathmo-gia-ton-haraktira-tis-epanastasis-toy-1821 ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Θοδωρής είπε...


Σεχτάρ, όσον αφορά το δημοψήφισμα τσίρκο, όπως εύστοχα έγραψε ο Παναγιώτης, όσοι έριξαν άκυρο ή λευκό ήταν:

Άκυρα: 310.682 / 5,04 %

Λευκά: 46.424 / 0,75 %

Σύνολο ψηφοδελτίων: 6.161.338 / 62,15 %

Εγγεγραμμένοι: 9.914.244


http://ekloges-prev.singularlogic.eu/r2015/e/public/index.html#{%22cls%22:%22level%22,%22params%22:{%22level%22:%22epik%22,%22id%22:1}}

Δηλαδή σε απόλυτους και μόνο αριθμούς πλησιάζει τον αριθμό των ανθρώπων που ψήφισαν ΚΚΕ τον Ιανουάριο του 2015 (338,188 - 5,47%), χωρίς βέβαια να γνωρίζω το ποσοστό από το σύνολο των μελών και πιστών ψηφοφόρων του Κόμματος που ακολούθησαν τη γραμμή του ή πόσοι άνθρωποι που δεν έχουν σχέση με τις Θέσεις του ΚΚΕ επηρεάστηκαν - πείστηκαν από τη γραμμή του.

http://ekloges-prev.singularlogic.eu/v2015a/v/public/index.html#{%22cls%22:%22level%22,%22params%22:{%22level%22:%22epik%22,%22id%22:1}}


Εκτός από το προφανές, δηλαδή την επιτακτική ανάγκη για την παραγωγή αναβαθμισμένης, όπως σωστά λες, Μερξιστικής - Λενινιστικής Θεωρίας και το "κατέβασμα" αυτής στη βάση, το άλλο που θίγεις στο τελευταίο σου σχόλιο περί βάσης είναι κατ'εμε ακόμα πιο σημαντικό.

Δηλαδή δε φθάνει μόνο τα μέλη και οι οπαδοί του ΚΚΕ, να προπαγανδίζουν τις Θέσεις του Κόμματος αλλά εξίσου και την Κοσμοθεωρία του. Δε φθάνει μόνο τι λέει το ΚΚΕ αλλά γιατί το λέει έτσι.

Ένας άνθρωπος που θα πειστεί να προσεγγίσει το Κόμμα, θα πρέπει συγχρόνως να έχει πειστεί για την ανάγκη μελέτης της Μαρξιστικής Λενινιστικής Θεωρίας, για την ανάγκη μελέτης του Διαλεκτικού και Ιστορικού Υλισμού. Σε αυτό το σημείο επέρχεται το γρανιτένιο δέσιμο ενός ανθρώπου με το ΚΚΕ.

Αλλά πριν γίνει αυτό θέλει καθημερινό προσωπικό βατσίνωμα (ιδεολογικό) από τα μέλη και του οπαδούς του ΚΚΕ.

Ειδάλλως θα μείνουμε αντικειμενικά, στη ρητορική ικανότητα του Παφίλη , την κριτική ανάλυση του Μάκη Παπαδόπουλου ή του Σκολαρίκου ή το καθάριο βλέμμα του Πελετίδη κτλπ.

Προσωποκεντρισμός ή αλλιώς η αστική θεώρηση των πραγμάτων στις γραμμές του κόμματος.

Ανώνυμος είπε...

....https://gkagkarin.blogspot.com/2021/02/blog-post_77.htmlΗ τωρινή οργανωτική πορεία αποσύνθεσης του οπορτουνιστικού χώρου δεν θα πρέπει να οδηγήσει στην υποτίµηση της δυνατότητάς του να εγκλωβίζει ριζοσπαστικές διαθέσεις, αξιοποιώντας την επίδραση της αστικής ιδεολογίας. Άλλωστε, πάγιος στόχος είναι να λειτουργεί ως ανάχωµα στη συµπόρευση λαϊκών δυνάµεων µε το ΚΚΕ και στην κατεύθυνση αυτή προωθεί σχέδια για τη δηµιουργία νέου οργανωτικού «κοµµουνιστικού» µορφώµατος. Παράλληλα, έχει γραµµή «φιλικής επίθεσης» για ενότητα δράσης στο κίνηµα, η οποία, όπως προβάλλεται, αποτελεί καµουφλαρισµένη συνεργασία διάφορων πολιτικών συνιστωσών, καθώς την ίδια στιγµή πολεµά επιθετικά την αναγκαιότητα προώθησης της κοινωνικής συµµαχίας και τη συσπείρωση δυνάµεων σε αντικαπιταλιστική - αντιµονοπωλιακή κατεύθυνση µέσα στο κίνηµα, δηλαδή την πολιτική γραµµή του ΚΚΕ για τα κινήµατα.

Η συστηµατική ιδεολογική - πολιτική συζήτηση και αντιπαράθεση µε τις θέσεις και την τακτική του οπορτουνισµού θα συµβάλει στον απεγκλωβισµό δυνάµεων και σε ακύρωση της οπορτουνιστικής επίθεσης ενάντια στην επαναστατική στρατηγική και το Πρόγραµµα του ΚΚΕ.......Επαγρύπνηση Επαγρύπνηση Επαγρύπνηση. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Θοδωρή, μια σύγκριση με τα άκυρα παρεμφερών εκλογικών αναμετρήσεων βοηθάει να σχηματίσεις προσεγγιστική εικόνα για την επίδραση του άκυρου του ΚΚΕ στο σύνολο των ακύρων του δημιοψηφίσματος. Δυστυχώς δεν έχουμε συγκριτικό δημοψήφισμα, παρά μόνο βουλευτικές εκλογές, για πιο "σφιχτή" σύγκριση. Ομως κι έτσι έχουμε μιαν εικόνα.
Τέλος πάντων, το ζήτημα αυτό, της αναγκαίας ιδεολογικής & επικοινωνιακής αναβάθμισης έχει αναδειχτεί και στο 1ο Κείμενο, κι ελπίζουμε όλοι να καταλήξει και σε συγκεκριμένα μέτρα στην Απόφαση του Συνεδρίου, που βέβαια θα πρέπει και να υλοποιηθούν μετά.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι εδώ για να δώσω μαρτυρία για το πώς με βοήθησε να φτιάξω τη σχέση μου αυτός ο ισχυρός μάστορας που ονομάζεται Dr.DWAN. Ήμουν ραγισμένη όταν η αρραβωνιαστικιά μου μου είπε ότι δεν ενδιαφέρεται πλέον να με παντρευτεί επειδή είχε σχέση με την άλλη γυναίκα όπου εργάζεται. Έκλαιγα και έκλαιγα κάθε μέρα, μέχρι που έγινε τόσο άσχημα που έφτασα στο Διαδίκτυο για βοήθεια, τότε ήταν που διάβασα μια κριτική για το σπουδαίο έργο του Dr.DAWN και μετά επικοινώνησα μαζί του για βοήθεια για να φέρω πίσω τον εραστή μου. με βοήθησε να κάνω ένα ισχυρό ξόρκι αγάπης συμφιλίωσης και προς μεγάλη μου έκπληξη μετά από 48 ώρες που έκανα το ξόρκι της αγάπης, η αρραβωνιαστικιά μου επέστρεψε στα γόνατα παρακαλώντας με να τον συγχωρήσω. Είμαστε τώρα ευτυχισμένοι παντρεμένοι και όλες οι ευχαριστίες πηγαίνουν στον Dr.DAWN Wonders για να με βοηθήσετε να σώσω τη σχέση μου, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Dr.DAWN μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του: ( dawnacuna314@gmail.com )
WhatsApp:+2349046229159/
+3550685677099

Daniela είπε...

Emri im është Daniela, dua të falënderoj Dr Ellen që bëri një magji që ndihmoi familjen time të fitonte një çështje gjyqësore që do ta kishte dënuar vëllain tim me burgim të përjetshëm, të akuzuar për vrasje. Familja ime dhe unë jemi plotësisht mirënjohës, kështu që marr kohën time për të lënë këtë koment siç i premtova Dr. Ellen për të ndarë këtë dëshmi. Për ata që kanë një sfidë të ngjashme, mund ta kontaktoni me email: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619. Shërbimi i tij përfshin gjithashtu
1. Magjitë për të fituar llotarinë
2. Magjitë rikthejnë ish të dashurin tuaj
3. Magjitë për të ndaluar divorcin
4. Shërimi i menjëhershëm i HIV/AIDS
5. Shërimi i kancerit
6. Magjitë e dashurisë
7. Magjitë e pajtimit
8. magjitë e lindjes dhe zgjidhjet për infertilitetin etj.
Email: ellenspellcaster@gmail.com
WhatsApp: +2349074881619