Πνευματικά δικαιώματα δεν υπάρχουν. Οι ιδέες πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθερα. Άρα...
... η αντιγραφή όχι απλώς επιτρέπεται αλλά είναι και επιθυμητή, ακόμη και χωρίς αναφορά της πηγής!

Η γλώσσα κόκκαλα τσακίζει

- "Ο λόγος που μ' άφησες έξω από την υπόθεση", είπε ήσυχα, "ήταν ότι νόμισες πως η αστυνομία δεν θα πίστευε ότι σκέτη περιέργεια μ' έσπρωξε να κατέβω εκεί κάτω χτες το βράδυ. Θα υποψιάζονταν ίσως ότι είχα κάποιον ύποπτο λόγο και θα με σφυροκοπούσαν μέχρι να σπάσω".
- "Πώς ξέρεις αν δεν σκέφτηκα το ίδιο πράγμα;"
- "Οι αστυνομικοί είναι κι αυτοί άνθρωποι", είπε ξεκάρφωτα.
- "Έχω ακούσει ότι σαν τέτοιοι ξεκινάνε".

[Ραίημοντ Τσάντλερ, "Αντίο, γλυκειά μου", εκδόσεις Λυχνάρι, 1990 (σελ.: 54)]

9 Φεβρουαρίου 2019

Σαββατιάτικα (229) - τα σοκολατένια

*** Σοκολάτα μου, μπαμπέσα, δυναμίτη έχεις μέσα, σκλάβο με κρατάει μαζί σου το σοκολατί κορμί σου. *** Την πιπιλάτε την Λάκτα; *** Ε, σας τρώει ο κώλος σας! *** Πώς σας φάνηκαν οι διαφημίσεις της με τα γκέυ ζευγάρια; *** Συναντήσατε τον μαλάκα που αποφάσισε να μη ξαναπάρει Λάκτα για να μη πουστρέψει ή ακόμα; *** Άκουσα ότι κάτι σε πουστρίνη βάζει μέσα η Κραφτ αλλά δεν το έχω διασταυρώσει. *** Εγώ, πάντως, πολύ την χάρηκα αυτή την καμπάνια. *** Από παιδί αντιπαθώ την Λάκτα και δεν αλλάζω την Ίον με τίποτε. *** Τί θα σκεφτόσασταν για κάποιον που λέγεται Λάκτα Δραγούμης; *** Θέλετε κι άλλη απόδειξη ότι είμαι καραστρέιτ του καρακερατά; *** Πάψε, βρε Λάκη, μωρό μου, για ξεκάρφωμα το λέω. *** Ένα κομμάτι από σένα για μένα κράτα, είσαι αυτό που μ' αρέσει: μια σοκολάτα. *** Μικροδράκουλας: "Η ΕΡΤ την οποία ξέρετε σήμερα, δεν αξίζει τα χρήματα που εσείς την πληρώνετε." *** Παιδάκι μου, μη ξύνεις πληγές. *** Νομίζεις ότι εσύ αξίζεις τα χρήματα που πληρώνει για σένα ο πρεζέμπορας; *** Μικροδράκουλας: "Καλούμε όλους -κι είναι πολλοί αυτοί- όσους μας εγκατέλειψαν για διάφορους λόγους, να επιστρέψουν στη Νέα Δημοκρατία." *** Ρε μπαγάσα, παρ' ότι έχουν εγκαταλείψει το κόμμα πολλοί, βγάζεις 40% στις δημοσκοπήσεις; *** Δηλαδή, αν γυρίσουν κι αυτοί, θα πιάσεις πενηντάρι και; *** Ανατρίχιασα ο πούστης! *** Σκέψου, λέει, να έχεις φύγει για κάποιον λόγο από την ΝουΔου και να γυρίσεις τώρα λόγω Κούλη. *** Πόσες πιθανότητες υπάρχουν να μην είσαι ψυχοπαθής και, μάλιστα, επικίνδυνος; *** Παίρνεις κι απόψε αγκαλιά την σοκολάτα σου και τη μποέμικη ζωή για συντροφιά σου. *** Πού τον ξέθαψαν τον Παπαδημάτο εκεί στην ΝουΔου τώρα και πίσω; *** Βρε Κούλη μου, βρε λεβέντη μου, σε μια πόλη με διακόσιες χιλιάδες κόσμο, αυτόν βρήκες να βάλεις αντίπαλο του Πελετίδη; *** Μιλάμε για Πάτρα και δεν φοβάσαι τα πι; *** Πάλι πούλο, ας πούμε; *** Παπαδημάτος, Γενάρης 2008: "H παράταξη δεν πρέπει να ξεχνά τους αγωνιστές της, όπως τον αγωνιστή Γιάννη Καλαμπόκα." *** Κανείς δεν τον ξέχασε, Νίκο μου. *** Έχεις δει πολλούς ξεχασμένους φονιάδες να γίνονται διευθυντές τράπεζας; *** Πάντως,
Ave Imperator, morituri te salutant
έχει ενδιαφέρον ότι κανένα πρωτοκλασσάτο στέλεχος οιουδήποτε κόμματος δεν τόλμησε να κατεβεί απέναντι στον Πέλε. *** Ο μόνος που έδειξε τσαγανό είναι ο Νικολόπουλος, να τα λέμε αυτά. *** Στα μάτια έτσι όταν με κοιτάς τρέμω, λιώνω, θέλω μόνο γυμνή σοκολάτα. *** Φώφη: "Ο Τσίπρας είναι ένας τυχοδιώκτης νεοκομμουνιστής." *** Μπογδάνος: "Η βάση βράζει και ζητά να μπει τέλος στη νεοκομμουνιστική λαίλαπα." *** Νεο-τί; *** Πότε άλλαξε, ρε παιδιά, το κομμουνιστικό μανιφέστο και δεν το πήρα χαμπάρι; *** Βγήκανε κομμουνιστές που δεν δέχονται πια τον Μαρξ και τον Λένιν; *** Φτιαχτηκε σκορδαλιά δίχως σκόρδο και μπακλαβάς δίχως φύλλο; *** Το μάθατε ότι ο Κασιδιάρης κατεβαίνει για δήμαρχος αθηναίων, ε; *** Εντάξει, δε λέω... αλλά το σύνθημά του είναι λίγο... *** Δεν πάει να έχεις σύνθημα "για να καθαρίσει η Αθήνα" και να είσαι κουράδα, έτσι δεν είναι; *** Λιάκο, στον στρατό έκανες καθόλου μπάνιο ή είχες βγάλει μπουμπούσι; *** Ρωτάω επειδή εκεί δεν υπάρχουν ατομικά λουτρά, οπότε εκτίθεται ο κώλος σου σε κοινή θέα... αν με πιάνεις. *** Η πρώτη σοκολάτα μας, τα πρώτα μας μεθύσια... τα φάγαμε τα νιάτα μας σε γάμους και βαφτίσια. *** Κυρανάκης: "Δεν θα αποκαλώ την γειτονική χώρα Βόρεια Μακεδονία." *** Σου είπα στ' αρχίδια μας, Γιώργο μου ή ξεχάστηκα; *** Εσύ λέγε την Σπαγγέτι Πουτανέσκα. *** Μόνο μη σε στείλει σε κανένα ξένο φόρουμ ο Κούλης γιατί θα γίνεις ρόμπα καπιτονέ. *** Φρόκαλο. *** Κωλόχαρτος: "Εγώ δεν θα την πω ποτέ Βόρεια Μακεδονία κι ας με βάλετε φυλακή." *** Κι έλεγα πώς ξετσουτσούνισε έτσι το φρούτο ο Κυρανάκης! *** Παναπεί, Αδωνούκο, αμφισβητείς την συνθήκη που είναι πλέον διεθνής, αφού κυρώθηκε, σωστά; *** Και γιατί σε χαλάει όταν οι μπουνταλάδες αμφισβητούν την συνθήκη τής Λωζάννης; *** Δεν άκουσα... πώς είπατε;... ορίστε;... συγγνώμη, κύριε, πόσο μαλάκας είστε; *** Γεύση κακάο, μόκα φιλί, ό,τι ζητάω τό 'χεις εσύ κι είναι τα χείλη σου γεμάτα δροσιά και κρέμα σοκολάτα. *** Κανένα νεώτερο από την Βενεζουέλα έχουμε; *** Παραιτήθηκε ο δικτάτορας ή ακόμα; *** Κεφαλογιάννης: "Τι Αλλιέντε, τι Μαδούρο... αυτή είναι η πραγματικότητα." *** Με τον Πινοτσέτ κι εσύ, Μανωλάκη; *** Κούλη, όταν σου λέω ότι στέλνεις μαλακιστήρια στην ευρωβουλή, δεν με ακούς. *** Αυτό που ο Μακρόν τσακίζει τους αντικυβερνητικούς διαδηλωτές στην Γαλλία αλλά υποστηρίζει τους αντικυβερνητικούς διαδηλωτές στην Βενεζουέλα, πώς το σχολιάζετε; *** Μανιού, με μπερδεύεις με το διπρόσωπο. *** Μανιού εσωτερικού και Μανιού εξωτερικού, μη σου χέσω την Μασσαλιώτιδα; *** Για σένα ξεσπάνε οι θρήνοι μου, βρε λιθρίνι μου και πάνε χαμένα τα νιάτα μου, σοκολάτα μου. *** Μικροδράκουλας: "Η ΝΔ στηρίζει τον Γκουαϊδό ως νόμιμο προσωρινό πρόεδρο." *** Προσοχή στο "νόμιμος", μη ξεχνιόμαστε. *** Εντάξει Νικόλα, πλάιασε ήσυχος. *** Τον στηρίζει ο Κούλης άρα νύχτα θα φύγει ο αυτοανακηρυγμένος. *** Είδες τι έπαθε ο Τράκης; *** Μια χειραψία τού έκανε ο Κούλης, πάρε τον Τράκη στο νοσοκομείο με το χέρι του. *** Έχει πάρει από τον πατέρα τής Ντόρας ο μπαγάσας. *** Γκαντεμόσαυρος Β' ο Γουρλός. *** Μικροδράκουλας: "Δεν θα επιτρέψω να γίνει Καταλωνία η Βόρεια Ελλάδα." *** Ιρλανδία επιτρέπεις, λεβέντη μου; *** Βρε βλαμμένο, τό 'καψες τελείως; *** Πρόκειται να επιδιώξουν απόσχιση οι βορειοελλαδίτες, λες και είναι αλλοεθνείς, μιλάνε άλλη γλώσσα ή έχουν
WTF??
άλλη θρησκεία; *** Ούτε ο Ζάεφ δεν τα λέει αυτά, βρε χαϊμένο. *** Σαν σοκολάτα είμαστε, γεμάτοι αδρεναλίνη, πέτα το μαγιώ και κοίτα τι θα γίνει. *** Κι απάνω που λέγαμε ότι τα έχουμε δει όλα, έρχεται ο Ράφαελ και μας τερματίζει. *** Για τον ινδό λέω, που μήνυσε τους γονείς του επειδή τον γέννησαν χωρίς να τον ρωτήσουν. *** Αυτά παθαίνεις άμα κοντεύεις τα 30 και δεν έχεις ανακαλύψει πλήρως την χρησιμότητα αυτού που έχεις ανάμεσα στα σκέλια σου. *** Ράφα, παιδί μου, πρέπει να αρχίσεις θεραπεία επειγόντως. *** Εκείνο το λαϊκό ρητό "η πούτσα είναι βότανο και το μουνί μαντζούνι" δεν το άκουσες ποτέ; *** Νομίζω ότι έρριξα λίγο το επίπεδο και πρέπει να το ξανανεβάσω. *** Μικροδράκουλας: "Αν δεν έχουν οριστεί μέχρι τότε εθνικές εκλογές, εκ των πραγμάτων οι ευρωεκλογές μετατρέπονται σε εθνικές εκλογές." *** Πόσο δίκιο έχεις Κούλη μου! *** Κι αν η ΝουΔου βγει πρώτη στις ευρωεκλογές, μπορείς άνετα να αυτοανακυρηχθείς πρωθυπουργός. *** Μωρέ δεν φταις εσύ, εγώ φταίω που διάλεξα εσένα για να ανεβάσω επίπεδο. *** Πεθύμησα τα λαϊκά τα μπλουζ, καμπόυκες βραδιές στην Πατησίων, τσιγάρα, μπύρες, όνειρα και σοκολάτα Ίον, αθάνατη γενιά του Μουλαίν Ρουζ. *** Σίγουρα μάθατε για την κατάληψη σε σχολείο τής Καλαμαριάς προκειμένου να απομακρυνθεί μαθητής με νευροψυχολογικό σύνδρομο. *** Όχι, μη μου πείτε την γνώμη σας γιατί θα με συγχίσετε. *** Μου φτάνουν ένα κάρο μαλακίες που άκουσα και διάβασα. *** Τόσα γίδια είπαν την πίπα τους και δεν βρέθηκε ένας να πει ότι κακώς στο σχολείο αυτού του παιδιού δεν υπάρχει ειδικός παιδαγωγός για τέτοια παιδιά. *** Ένας μωρέ, να πει ότι η γαμημένη η πολιτεία δεν κάνει καλά την δουλειά της. *** Αλλά στον καιρό των αριστερών πλεονασμάτων και της δεξιάς λιτότητας, ποιος τα χέζει αυτά τα παιδιά, ε; *** Γενέθλια και φτύνω τις ευχές, σοκολατάκια στήνω για ικρίωμα, ελπίζω με τις πρώτες τις βροχές να ξεχαστώ κι εγώ και το σημείωμα. *** Πώς σχολιάζετε τις ποινές που φάγανε όσοι είχαν σχέση με το παραδικαστικό; *** Βαρειές αλλά καθάρισαν με αναστολή, δόξα τω θεώ. *** Στην οποία αναστολή μάλλον βόηθησε το ότι είχαν σχέση με το παραδικαστικό, φαντάζομαι. *** Δώδεκα ο Γιοσάκης, δεκατρία ο Μαντούβαλος... *** Μα, δεν έχει φάει ήδη μια εφτάρα αμετάκλητη ο Μαντούβαλος; *** Πόσες αναστολές δικαιούται κάθε παίχτης, κύριε διαιτητά; *** Παιδιά, η αναστολή είναι κάτι που προβλέπεται από τον νόμο. *** Αρκεί να μη σε πιάσουν να έχεις πάει ταξιδάκι στην Βαρκελώνη. *** Δώδεκα ο παπάς, δεκατρία ο δικηγόρος... *** Μον ντιε, σε τι κόσμο φέρνουμε τα παιδιά μας, γαμώ τις κοινωνικές μου αξίες μέσα; *** Μου έδωσε για γλύκα μια σοκολάτα Μέλο και ύστερα παράτησε εμένα τον Μεντζέλο; *** Επειδή τελευταία έχω κάτι προβληματάκια με την συζυγό μου, ξέρει κανείς να μου πει αν έχουν επιβληθεί ποτέ σε ένοχο κακουργήματος ισόβια με αναστολή; *** Της γεμίζω -λέει- το σπίτι τρίχες και θα με κουρέψει στον ύπνο μου, η
Βαρή, δεν θα πει τίποτε... Παοκάρα ρε!
Δαλιδά. *** Ή θα μου δώσει κάποιος ένα χάπι να καραφλιάσω ή θα 'ρθείτε μάρτυρες στο δικαστήριο. *** Δικηγόρο θα πάρω τον Μαντούβαλο. *** Καλό είναι να έχει κανείς σχέση με το παραδικαστικό. *** Αληθεύει ότι βανδάλισαν το μνημείο τού Γρίβα στην Λεμεσό; *** Κάνετε πλάκα, έτσι; *** Υπάρχει όντως μνημείο αυτού του μαλάκα τού Γρίβα; *** Του Διγενή -και καλά- Γρίβα; *** Α, υπάρχει και Ίδρυμα Μνημείου Γρίβα! *** Ζάχαρη! *** Μεγαλύτερην παπαριάν δεν μπορούσαν να σκεφτούν οι κουμπάροι. *** Γι' αυτό βάλανε πρόεδρον στο Ίδρυμα τον Αυγερινόν Παπαρέν. *** Δεύτερη φορά μετράω τα πλακάκια, θέλω να σε δω και να μου φέρεις και μια άσπρη σοκολάτα. *** Θέλω την γνώμη σας για το ταξίδι τού πρωθύ στην Τουρκία. *** Κάποιος δεξιός φίλος μου άκουσε κάτι για μια περίεργη συμφωνία με τον Ταγίπ και με έκοψε κρύος ιδρώτας όταν μου το είπε. *** Συμφώνησαν μυστικά -λέει- να αναγνωρίσουν κράτος με την ονομασία Ανατολική Θράκη. *** Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά πρέπει να παραδεχτούμε ότι επί Αλέξη δεν χάσαμε ούτε εκατοστό επικράτειας. *** Τελευταία τέτοια απώλεια ήταν τα Ίμια επί Σημίτη. *** Πλεύρης: "Ο Τσίπρας πρέπει να είναι ο μοναδικός έλληνας στην ιστορία που μπήκε στην Αγία Σοφία και δεν έκανε τον σταυρό του." *** Σοβαρά, μωρέ, έτσι ξηγήθηκε το κωλόπαιδο; *** Πάντως, μη βάλεις στοίχημα για το "μοναδικός", Θανούλη, για το καλό σου. *** Σταυρό σε μουσείο, βρε; *** Από μουσεία, εγώ μόνο στο Τυσσώ έκανα τον σταυρό μου, πριν 30 χρόνια. *** Όταν άκουσα πόσο είχε το εισιτήριο. *** Τούρτα σοκολάτα γεμάτη σαντιγύ έφαγα κι απόψε και την έχω βρει. *** Πάγκαλος: "Του Τσίπρα τού έπιασαν τον κώλο στην Τουρκία." *** Μάλλον για να παραδώσει τους στρατιωτικούς που ζήτησαν πολιτικό άσυλο στην χώρα μας, έτσι Θοδωρούλη; *** Να υποθέσω ότι έχεις προσωπική γνώση για το τούρκικο πιασοκώλι, από τότε με τον Οτζαλάν; *** Φχαριστήθηκαν κώλο τα μεμέτια, ε; *** Μογκερίνι, ευρωεπίτροπος: "Το κυπριακό μπορεί να λυθεί μόνο αν ξαναβγεί ο Τσίπρας." *** Τώρα που βρήκαμε παπά, ας θάψουμε πεντ'-έξι, Φεντερίκα μου; *** Πες μου ότι, μετά το κυπριακό, θα τον στείλετε να λύσει και το καταλανικό, να τρελαθώ. *** Κωλόχαρτος: "Το πιάσατε το υπονοούμενο, ε;... να τα δώσει όλα κι εκεί." *** Να δώσει... τί, βρε Άδωνι; *** Δεν ήξερα ότι η Κύπρος είναι δική μας. *** Γλύκα σοκολάτας, πονηριά της γάτας, τρέλανέ με. *** Παύλο, έχεις ένα τσιγάρο γιατί μου κιώσανε; *** Μάγκας ο Πολάκης, δεν λέω. *** Αλλά, αν αυτό που χορεύει λέγεται ζεϊμπέκικος, εγώ είμαι γουόρλντ τσάμπιον στην καποέιρα. *** Α, ρε, κατακαημένε ζεϊμπέκικε... *** Από τον Ανδρέα ξέπεσες στον Γιωργάκη
Στο μεταξύ, κάπου στην Αυστραλία...
κι από κει κατάντησες στον Πολάκη. *** Παιδιά, με το μπαρδόν αλλά κουνιώνται για το αν φουμαίρνει και χορεύει ένας υπουργός. *** Την δουλειά να κάνει και να μη κλέβει είναι ο καυγάς. *** Κάνει δουλειά ο Πολάκης; *** Όχι. *** Ε, το τσιγάρο του κι ο χορός του θα με χαλάσουν; *** Έφυγε η γυναίκα μου από το σπίτι, δεν ξέρω τι να κάνω, τα σοκολατάκια που μου τα έκρυβε, θα τα βρω, θα τα ξεκάνω. *** Μιας και θυμήθηκα τον Ανδρέα, ελπίζω να τιμήσατε επαρκώς τα εκατό χρόνια από την γέννησή του. *** Άφησε σπουδαίες παρακαταθήκες ο γίγαντας. *** Με πρώτη και καλύτερη την Μιμή. *** Ανδρέα ζης, εσύ οδηγείς όλα τα λιγούρια των προχωρημένων -ήντα. *** Φώφη: "Συνεχίζουμε στον δρόμο του Ανδρέα Παπανδρέου." *** Είπε η κόρη του μπαμπά της, που ο Ανδρέας, αν ζούσε, θα την είχε για βοηθό τής Κοκκόλα και αν. *** Φωφώκα, μπορεί να συνεχίζετε αλλά κάτι μου λέει ότι χάλασε το τζι-πι-ές και χαθήκατε. *** Θα 'χω τσιγάρα και καφέ, σοκολατάκια στο μπουφέ κι όλα τα φώτα αναμμένα στο σαλόνι αυτή τη νύχτα την τρελή που 'μαστε μόνοι. *** Υποθέτω ότι προχτές το βράδυ είδαμε όλοι τον Μπογδάνο ως καλεσμένο τού Αρναούτογλου, έτσι; *** Δεν τα χάνουμε αυτά, παιδιά! *** Μπογδάνος: "Η θεωρία ότι το διαδίκτυο είναι ένα μέρος όπου ο καθένας μπορεί να γράφει ό,τι θέλει είναι μια παπαριά καμαρωτή." *** Να συστήσουμε επιτροπή λογοκρισίας διαδικτύου, δηλαδή; *** Λάθος, Κωνσταντίνε μου, μέγα λάθος! *** Βρε, τώρα μπορείς κι εσύ να γράφεις εκεί όποια μαλακία σού κατεβαίνει στην καρκάλα! *** Δεν μου λες, αλήθεια, τί βαθμό είχες γλώσσα και ιστορία στο σχολείο; *** Βάση και με το ζόρι, πάω στοίχημα. *** Θα βάλω μια ψητή μπριζόλα, ζεστή φακή στην κατσαρόλα, ένα καφέ με το καϊμάκι κι ένα χοντρό σοκολατάκι. *** Θυμάστε που λέγαμε τις προάλλες ότι ο Ντάνος δεν κάνει σεξ όταν νηστεύει; *** Ε, λοιπόν, σήμερα έμαθα τι κάνει όταν νηστεύει. *** Γράφει βιβλία! *** Στις 28 του μηνός κυκλοφορεί το πρώτο του. *** Η αυτοβιογραφία του. *** Θα μάθουμε για την δασκάλα του στο νηπιαγωγείο, για τις αλάνες όπου έπαιζε γυαλένια, για το πρώτο του τσιγάρο, για το πώς έμαθε να μινάρει... για όλα του, τέλος πάντων. *** Μη το χάσετε, παιδιά, η μόρφωση είναι δύναμη! *** Σάντουιτς με γαρίδες, μπρόκολο και τόφου; *** Δεν μπορεί, ρε Τζένη, κάνεις πλάκα. *** Μωρή, επίτηδες τρως τέτοιες μαλακίες, παραδέξου το. *** Για να μη σου κάνουν τράκα, ε; *** Κι αυτό το "εξοχικό στην λαδόκολλα χωρίς κρέας", εσύ το εμπνεύστηκες, που να σου χέσω την χορτοφαγία; *** Άκου εξοχικό χωρίς κρέας! *** Θα παρεξηγηθείς αν σου πω ότι υποψιάζομαι πως κάνεις σεξ δίχως γκόμενο; *** Σαν παιδί γυρνώ μέσα στις στράτες κι έχω τόση αγάπη στην καρδιά, γέμισα τις τσέπες σοκολάτες για να τις μοιράσω στα παιδιά. *** Τί είναι πάλι αυτό το ΕΠΟΣ; *** Σημαίνει Ελληνική ΠΟλιτική Συνείδηση και είναι το κόμμα των μακεδονομάχων; *** Βάι, βάι, βάι... *** Ρε σεις, τί γίνεται; *** Κάποτε κάναμε πλάκα με κόμματα τύπου μπουλκουμέ-κουκουέ και με-κουκουέ-μπουλκού. *** Τώρα εχω βαρεθεί να μετράω πόσα δεξιά κόμματα υπάρχουν. *** Κάθε πικραμένος δεξιός, από Φαήλο και Μπαλτάκο μέχρι Βελόπουλο και Δημήτρη Καμμένο, φτιάχνει κόμμα. *** Κούλη, δεν βλέπω να πολυεμπνέεις συσπείρωση. *** Πάρε τα μέτρα σου. *** Το ζαβό πήγε από Μπένυ, εσύ θα πας από
Ευτυχισμένα χρόνια
Κωλόχαρτο, να μου το θυμάσαι. *** Σόκο- φτάνει και παράτα να μασάς τη σοκολάτα, όποιος φτιάχνει σοκολάτες, πάει στο Χάροντα πελάτες. *** Σήμερα το ιστολόγιο έκανε δυο πράγματα. *** Αφ' ενός μεν, σας γλύκανε και επ' αυτού δεν υπάρχει αντίρρηση. *** Αφ' ετέρου δε, σας προετοίμασε για του αη-Βαλεντίνου, δείχνοντάς σας -εμμέσως, πλην σαφώς- ότι ασυζητητί πρέπει να προτιμήσετε σοκολατάκια αντί για λουλούδια ως δώρο. *** Διάβολε, ποιος τρώει λουλούδια; *** Εγώ, επειδή η κόρη μου μεγάλωσε, εκείνη την ημέρα θα χρησιμοποιήσω τα ανήψια μου για να κάνω το χρέος μου στην κοινωνία. *** Θα τα πάω στο πιο ρομαντικό εστιατόριο που θα βρω και θα τα αφήσω να κάνουν όση φασαρία θέλουν, για να δείξω στα ζευγαράκια γύρω τι τα περιμένει αν δεν διακόψουν έγκαιρα. *** Ποτέ αυτά τα παιδιά δεν θα καταλάβουν το μέγεθος της κοινωνικής μου προσφοράς αλλά εγώ είμαι υπεράνω, δεν περιμένω ευχαριστώ. *** Όσοι έχετε στοιχειώδη σχέση με τον παλιό, καλό κινηματογράφο, δεν μπορεί να μην αναγνωρίσατε στην πρώτη φωτογραφία τα χαρακτηριστικά χείλη ενός από τους μεγαλύτερους άγγλους ηθοποιούς, του σερ Πήτερ Αλεξάντερ φον Ούστινοφ. *** Σίγουρα τον θυμάστε ως εκπαιδευτή μονομάχων στον "Σπάρτακο" του Κιούμπρικ, ως Νέρωνα στο "Κβο Βάντις" του Ληρόυ ή ως Άρθρουρ Σίμπσονς στο "Τοπ Καπί" του Ντασσέν. *** Η τελευταία φωτογραφία είναι από τα γυρίσματα της αγκαθακριστικής ταινίας "Έγκλημα στον Νείλο" του 1978. *** Αριστερά ο Ντέηβιντ Νίβεν ως συνταγματάρχης Ρέις και δεξιά ο Πήτερ Ούστινοφ ως Ηρακλής Πουαρό. *** Τον Νοέμβριο εκείνης της χρονιάς ο Στινγκ και η παρέα του κυκλοφορούν ένα από τα 500 καλύτερα ροκ άλμπουμ όλων των εποχών, στο πρώτο αυλάκι του οποίου ήδη ακούμπησε η βελόνα τού πικάπ. *** Ελάτε, λοιπόν, να ακούσουμε μαζί το περίφημο μεταπάνκ "Outlandos l' amour" των The Police, να απολαύσουμε το πάντρεμα της ροκ με την ρέγγε και να σιγοψυθιρίσουμε για πολλοστή φορά στην ζωή μας το κλασσικό πλέον "Roxanne". *** Κάπου εδώ θα σας αφήσω για σήμερα και, αφού σας ευχηθώ να περάσετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο, θα πάω να φάω μια Ίον αμυγδάλου (από τις μεγάλες, με το ολόκληρο αμύγδαλο), καθ' ότι... *** ... δεν θέλω λόγια περιττά για γιόγκα και πιλάτες, το μόνο μου ελάττωμα είναι οι σοκολάτες! *** Την γλύκα της νά 'χετε και εις το επανιδείν, γκάυς! ***

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Λοιπον ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ βρωσημα λουλουδια ,και μαλιστα εισαγωγης!!Τωρα ποιοι γιδι τα τρωει,ειναι ενα θεματακι.