Πνευματικά δικαιώματα δεν υπάρχουν. Οι ιδέες πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθερα. Άρα...
... η αντιγραφή όχι απλώς επιτρέπεται αλλά είναι και επιθυμητή, ακόμη και χωρίς αναφορά της πηγής!

Η γλώσσα κόκκαλα τσακίζει

- "Ο λόγος που μ' άφησες έξω από την υπόθεση", είπε ήσυχα, "ήταν ότι νόμισες πως η αστυνομία δεν θα πίστευε ότι σκέτη περιέργεια μ' έσπρωξε να κατέβω εκεί κάτω χτες το βράδυ. Θα υποψιάζονταν ίσως ότι είχα κάποιον ύποπτο λόγο και θα με σφυροκοπούσαν μέχρι να σπάσω".
- "Πώς ξέρεις αν δεν σκέφτηκα το ίδιο πράγμα;"
- "Οι αστυνομικοί είναι κι αυτοί άνθρωποι", είπε ξεκάρφωτα.
- "Έχω ακούσει ότι σαν τέτοιοι ξεκινάνε".

[Ραίημοντ Τσάντλερ, "Αντίο, γλυκειά μου", εκδόσεις Λυχνάρι, 1990 (σελ.: 54)]

30 Ιουνίου 2018

Σαββατιάτικα (208) - τα εμπρηστικά

*** Καίγομαι, καίγομαι... ρίξε κι άλλο λάδι στην φωτιά. *** "Τον Σκάι θα τον κάψουμε... σήμερα, αύριο, σε δέκα χρόνια... δεν ξέρω αλλά θα τον κάψουμε." *** Πείτε μου, πώς σας φάνηκε αυτή η ανάρτηση, που έκανε κάποιος στο ΦουΜπου; *** Εγώ βγήκα από τα ρούχα μου! *** Πυρ και μανία έγινα! *** Μα, σοβαρά, υπάρχει λογικός άνθρωπος που να θέλει να κάψει τον Σκάι; *** Το μαγαζί όπου δουλεύουν ο Άρης, ο Μπάμπης, η ανηψιά και ο Alexis; *** Το εξοχικό τού Κωλόχαρτου; *** Πολύ καλά έκανε ο εισαγγελέας και μπουζούριασε τον εμπνευστή αυτής της ανοησίας. *** Τόσες παρανομίες μαζεμένες σε ένα ποστ, πρώτη φορά. *** Απόπειρα εμπρησμού, διέγερση παθών και πρόσκληση σε τέλεση παράνομων ενεργειών. *** Άλλος Παστίτσιος μας βρήκε. *** Ρίξε στο κορμί μου σπίρτο, να πυρποληθώ. *** Ξεχάσατε κι άλλα, κύριε εισαγγελέα. *** "Κάψουμε", λέει, άρα σύσταση και συμμετοχή σε συμμορία... προπαρασκευή τρομοκρατικών ενεργειών... πρόθεση τέλεσης εγκλήματος... *** Γεια σου κύριε εισαγγελέα, με την Τζένη την ωραία! *** Ευτυχώς, η δικαιοσύνη λειτουργεί. *** Πάντως, εγώ δηλώνω ότι δεν προτίθεμαι να κάψω τον Σκάι. *** Ας το ξεκαθαρίσω, σε περίπτωση που η δικαιοσύνη δυσλειτουργήσει. *** Εγώ δυο κονσερβοκούτια έχω, που τα σκουριάζω επιμελώς επί 35 χρόνια. *** Εκεί στην γωνία θα την στήσω ένα πρωί.... *** Όχι, μη με ρωτήσετε αν έχω βάλει συγκεκριμένα λαρύγγια στο μάτι. *** Για μαλάκα ψάχνετε; *** Σέρνονται και εισαγγελείς, μη
Χαμογέλα, επί τέλους! Αποκαταστάθηκες!
ξεχνιόμαστε. *** Κάψανε το 'ρηνοδίκη, που 'ταν άρχοντας στη δίκη. *** A propos, αληθεύει ότι τον εν λόγω εισαγγελέα τον λένε Ζαγοραίο ή είναι τρολλιά; *** Άλατις, εντελαμαγκιέν ο κυρ-'σαγγελέας! *** Εδώ που τα λέμε, το κάψιμο σκουπιδιών μολύνει την ατμόσφαιρα, άρα... *** Κι άλλο αδίκημα, κυρ-'σαγγελέα! *** Σκάι: "Προσαγωγή ηγετικού στελέχους της αναρχικής ομάδας Ρουβίκωνας." *** Καλά, το να πεις την σύλληψη "προσαγωγή" πάει στον διάολο. *** Αλλά "ηγετικό στέλεχος αναρχικής ομάδας", βρε γίδια; *** Ποιός μπροστότραγος το σκέφτηκε; *** Στο μεταξύ, ακόμα δεν έχω καταλήξει ως προς το τι ακριβώς είναι αυτή η ανάρτηση για το κάψιμο του Σκάι. *** Απειλή ή υπόσχεση; *** Να το εκλάβω ως υπόσχεση υλοποίησης απειλής ή θα στραβώσει ο Ζαγοραίος; *** Βάλτε φωτιά για να καώ, βάλτε φωτιά να λιώσω, κάψτε με, κάψτε με, να λείψω, να γλιτώσω. *** Η άλλη απόφαση της γκαβής με την ζυγαριά, πώς σας φάνηκε; *** Την αθώωση του Περικλή και της Ηριάννας εννοώ. *** Επιμένετε κι εσείς ότι η δικαιοσύνη λειτούργησε τελικά; *** Αφού μείνανε τα παδιά έναν χρόνο στην μπουζού, τότε πήρε μπρος; *** Τι διάολο, με καρβουνάκι δουλεύει; *** Τρίκυκλο Τσούνταπ τον χειμώνα ευκολώτερα παίρνει. *** Σκατά λειτούργησε η γκαβέγκλω. *** Αν λειτουργούσε, θα μπουζούριαζε για κατάχρηση εξουσίας εκείνους που στείλανε δυο αθώους φυλακή. *** Θέλει και σεβασμό, η αλειτούργητη. *** Πάντως, εγώ δηλώνω ότι σέβομαι τις αποφάσεις της. *** Ας το ξεκαθαρίσω, καθ' ότι είπαμε πως σέρνονται και εισαγγελείς. *** Φτιάχτονε, Σταύρο, φτιάχτονε, βάλ' του φωτιά και κάφτονε. *** Επειδή θέλω να δω κάτι, μήπως την είδηση της αθώωσης των δυο "τρομοκρατών" την είδατε στον Σκάι; *** Συνοδευόμενη με βίντεο από περυσινά επεισόδια με τίτλο "επεισόδια και συγκρούσεις για την αποφυλάκιση της Ηριάννας"; *** Χωρίς ένδειξη "πλάνα αρχείου"; *** Ωραία. *** Πείτε μου τώρα, γιατί να μη το κάψουμε το πουστροκάναλο; *** Επειδή η εν λόγω πράξη είναι παράνομη και μπορεί να μας την πέσει κανένας εισαγγελέας Ναζωραίος; *** Παράνομο είναι και το διπλοπαρκάρισμα αλλά δεν βλέπω να σας πτοεί αυτό. *** Πάντως, εγώ είμαι κατά των πυρπολισμών καναλιών. *** Ας το ξεκαθαρίσω διότι σέρνονται και εισαγγελείς. *** Κάψε, κάψε... τί θα κάψεις από μια καρδιά καμμένη; *** Αυτό που Ηριάννα και Περικλής έκαναν παρέα με τρομοκράτες, θα έπρεπε να μας ανησυχεί, δεν νομίζετε; *** Κυρία μου, έχεις σχέση με τρομοκράτη; *** Φυλακή! *** Κάνεις αλισβερίσι με πρεζέμπορα εφοπλιστή; *** Φυλακή! *** Συμμετείχες σε κυβέρνηση μαζί με Τσοχαντζό; *** Φυλακή! *** Θαυμάζεις Κουφοντίνα; *** Φυλακή! *** Θαυμάζεις
Εδώ θα γίνει ο τάφος σας!
Κωλόχαρτο; *** Δαφνί! *** Είπα Κουφοντίνας; *** Όχι, κυρ-'σαγγελέα, ούτε του Κουφοντίνα το βιβλίο έχω στην βιβλιοθήκη μου ούτε του γιου του. *** Καλέ, ποιοι είναι αυτοί οι Μπακούνιν και Κροπότκιν που μου λέτε; *** Λένιν... Λένιν... θα έπρεπε να μου θυμίζει κάτι αυτό το όνομα, κυρ-Πανωραίε μου; *** Να φυλαγόμαστε λίγο, παιδιά, γιατί σέρνονται και εισαγγελείς. *** Κάψε τη ζωή μου, κάψε το κορμί μου, κάψε ό,τι μου κρατάς. *** Πρώτο Ψέμα: "Ο πλανόδιος πωλητής αγοράζει τον λουκουμά 50 λεπτά και τον πουλάει 2,5 ευρώ." *** Αυτό δεν είναι τίποτε, Θέμο μου. *** Εγώ ξέρω έναν λουκουμά, που αγοράζει φούμαρα τζάμπα, τα πουλάει 4,25 ευρώ και δηλώνει μπατίρης. *** Τζήμερος: "Δάσκαλος του ΠΑΜΕ ανεβάζει θεατρικό με τα παιδάκια, όπου ο επιχειρηματίας ταυτίζεται με απατεώνα." *** Πες τα, ρε Θάνο! *** Δάσκαλοι είναι αυτοί, ρε πούστη μου, να μαθαίνουν στα παιδάκια Μπρεχτ; *** Μπρεχτ σε τέτοια ηλικία; *** Χάθηκε ένας Μυριβήλης, που ήταν και εθνικόφρων; *** Θάνο μου, λυπάμαι που στο λέω αλλά παίζει να είσαι πιο μαλάκας κι από τον Βουλαρίνο. *** Βρέχει φωτιά στην στράτα μου, φωτιά που μ' έχει κάψει. *** Κάποτε ήταν ο Χατζιδάκις, έπειτα ο Στέφανος, τώρα ο Βουλαρίνος. *** Το κατάντημα της ΝουΔου αποτυπώνεται στο κατάντημα των Μάνων της. *** Καμμένος: "Όποιος φοράει κουκούλα, συμμετέχει σε προπαρασκευαστικές πράξεις κατά του πολιτεύματος." *** Μην είσαι τόσο απόλυτος, βρε Πάνο! *** Οι ράπερ, ας πούμε, φοράνε κουκούλα για έχα. *** Τα μωρά για να μη κρυώσουν. *** Εγώ για να μη βραχώ. *** Οι ληστές τραπεζών για τους δικούς τους λόγους. *** Μάνοι, Πάνοι... Μανόπανοι παντού. *** Βάζεις φωτιά στο σπίτι μας και θα το κάνεις στάχτη. *** Ποιά είναι πάλι αυτή η Ραταϊκόφσκι που έρριξε το Ίνστα επειδή έδειξε τον κώλο της με μαγιώ; *** Ηθοποιός, ε; *** Και έχει παίξει στο... ; *** Δηλαδή, ξέρετε τον κώλο της αλλά όχι ταινία της; *** Καρριέρα ηθοποιού κάνει η κοπέλλα ή καρριέρα τσούλας; *** Αυγενάκης: "Δεν πρέπει,
Παρκούρ; Ή... παρκάρ;
να επιτρέψουμε το διχασμό των Ελλήνων." *** Μπράβο, Λευτέρη! *** Έλα, πες, τον Μίχαλο τον διαγράψατε επειδή ήταν διχαστικός, ε; *** Μικροδράκουλας: "Δεν θέλουμε τα στελέχη μας να πίνουν καφέ με τον Παππά." *** Ώπα, Λευτέρη, τί είναι τούτο; *** Επειδή έπινε καφέ με τον υπουργό τον διαγράψατε τον άνθρωπο; *** Α, είσαστε σοβαρό κόμμα και δεν τα σηκώνετε αυτά. *** Πάσο. *** Έλα πάλι να με κάψεις, το κορμάκι μου ν' ανάψεις πυροτέχνημα στον Έρωτα θεό. *** Απόψε η Αγκέλα είναι τάβλα... πω-πω καύλα... *** Μα να μη μπορώ να βρω έστω έναν που να στενοχωρήθηκε από το ρεζιλίκι της Γερμανίας στο Μουντιάλ! *** Τι μίσος είναι αυτό που έχετε για τους ισχυρούς, ρε σεις; *** Μη δείτε κανέναν και σκοντάψει, αμέσως να τον κλωτσήσετε κι από πάνω! *** Πάμε πάλι όλοι μαζί: Απόψε η Αγκέλα είναι τάβλα... *** Για επόμενο πούλο τι προτιμάτε, Αγγλία ή Γαλλία; *** Θα μου πείτε, δεν είναι ανάγκη να διαλέξουμε μια από τις δυο. *** Πολύ σωστό κι αυτό! *** Πάντως, εκείνο που μ' αρέσει είναι που δεν θέλουμε να μπερδεύουμε το ποδόσφαιρο με την πολιτική. *** No politica, που λέει κι ο πρεζέμπορας. *** Την Γερμανία την σιχαινόμαστε επειδή δεν μας αρέσουν οι φανέλλες της, έτσι δεν είναι; *** Στο ρωμέικο τραγούδι κάηκε το πελεκούδι. *** Τώρα που είπα για ποδόσφαιρο, θυμάστε πώς πάει ένα συνθηματάκι των μπαοκτσήδων που κατεβαίνουν στην Αθήνα... κάτσε να δεις... *** Α, ναι: "Βάλτε φωτιά, κάψτε καλά Ομόνοια και Πειραιά, το Σύνταγμα και τη Βουλή, τη μπασταρδούπολη αυτή." *** Κυρ-'σαγγελέα, κυρ-'σαγγελέα, οι Νέρωνες! *** Πού 'ναι μωρέ ένας Σωραίος όταν τον χρειάζεσαι; *** Τί έμαθα, ρε Γιαλαφούζε; *** Έκοψες τιμολόγια στον Παναθηναϊκό για τις διαφημίσεις που υποτίθεται ότι θα τις έπαιζε τζάμπα το κανάλι σου; *** Ωχ, μανούλα μου... *** Να δείτε που τελικά τον Σκάι δεν θα τον κάψει ο Ρουβίκωνας αλλά η "Θύρα 13". *** Κι όχι σε δέκα χρόνια. *** Φωτιά στα σύνορα της γης θ' ανάψουμε εμείς με σπίρτο την καρδιά μας. *** Εμπρηστής
Ευτυχισμένα χρόνια
κι ο Πάριος; *** Δεν ξέρεις από πού να πρωτοφυλαχτείς πια! *** Γουστάρετε κι εσείς καλοκαίρι με κλιμακτήριο; *** Αυτό που σήμερα έχει λιακάδα κι ούτε ένα σύννεφο, με ανησυχεί. *** Μια μέρα χωρίς μουντιάλ την αντέξαμε αλλά μια μέρα χωρίς βροχή... *** Πάνω που συνήθισε το μάτι μου σε σανδάλι, σορτσάκι, ξώκοιλο και ομπρέλα, ρε γαμώτο. *** Και γιατί παρακαλώ να μη μιλήσει ο Αλέξης στο Λόντον Μπίζνες Σκουλ; *** Εδώ έχουν μιλήσει στο Χάρβαρντ ο Ζαβογιώργος και ο Κωλόχαρτος. *** Κι αυτά να τα βλέπετε εσείς, που έχετε σε εχτίμηση τα ξένα πανεπιστήμια. *** Ω, ρε, ΑΣΟΕΕ να λέτε και να κλαίτε λέμε! *** Παρανάλωμα στην ωραία φωτιά ενός κόσμου που αλλάζει, θα γίνω. *** Ας με συγχωρήσει ο κυρ-'σαγγελέας αλλά σήμερα προσπάθησα να καταδείξω πως δεν είναι όλες οι φωτιές κατ' ανάγκην κακές. *** Βέβαια, το κάψιμο του Σκάι θα ήταν κακό και δεν θα είχε και νόημα... *** ...αν δεν βρίσκονταν μέσα οι τρομοκράτες που συχνάζουν σ' αυτό το μαγαζάκι. *** Ας με συγχωρήσουν και οι φίλοι του ιστολογίου για την ασυνέπεια αυτής της εβδομάδας αλλά ετούτος ο Ιούνιος ας πάει και να μη ξαναγυρίσει. *** Ελπίζω ο Ιούλιος να εξελιχθεί ομαλά. *** Δεν ξέρω ποια γνώμη έχετε για τον σενιαρισμένο κύριο της πρώτης φωτογραφίας αλλά το όνομά του έχει χιλιοτραγουδηθεί ενώ άλλες, πιο γνωστές φωτογραφίες του έχουν γίνει εικονίσματα σε πολλά σπίτια. *** Γεννήθηκε ως Αθανάσιος Κλάρας αλλά έγινε θρύλος ως Άρης Βελουχιώτης. *** Τον βλέπετε και στην τελευταία φωτογραφία ανάμεσα στους γονείς του. *** Πρόκειται για μια ιστορική, μοναδική στιγμή, στην Λαμία, στις 22 Οκτωβρίου 1944. *** Προς στιγμήν, σκέφτηκα να σας αποχαιρετήσω σήμερα με αντάρτικα. *** Τελικά, διάλεξα ένα επιβλητικό ροκ άλμπουμ, με ογκώδη ήχο, ο οποίος θα μπορούσε να θυμίσει και εμβατήριο. *** Ευτυχώς, εσείς δεν θα ακούσετε τα χριτς-χρατς τού πολυπαιγμένου βινυλίου αλλά θα απολαύσετε ψηφιακά την κορυφαία -κατ' εμέ- στιγμή των Roxy Music, του αλησμόνητου συγκροτήματος του Brian Ferry, από το οποίο πέρασαν ο Phil Manzanera, ο Brian Eno κλπ. *** Όχι, για μένα το καλύτερο άλμπουμ τους δεν είναι το "Avalon". *** Είναι το "Manifesto", του 1979, ο ήχος του οποίου έχει ήδη πλημμυρίσει τον χώρο, με την κιθάρα τού Manzanera να κελαηδάει. *** Να περάσετε πολύ-πολύ όμορφα και... (συγγνώμη κυρ-'σαγγελέα) ... απόψε βάλτε... *** ...φωτιά στα Σαββατόβραδα, να μη ξαναγυρίσουν! ***

1 σχόλιο:

Maximilianos Rovespieros είπε...

Θοδωρή... Όμορφο το άρθρο σου και πολύ πετυχημένο... Μια διόρθωση μόνο εκ παραδρομής έγραψες στην αρχή τον Περικλή της Ηριάννας... Παντελή... να είσαι καλά!