Πνευματικά δικαιώματα δεν υπάρχουν. Οι ιδέες πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθερα. Άρα...
... η αντιγραφή όχι απλώς επιτρέπεται αλλά είναι και επιθυμητή, ακόμη και χωρίς αναφορά της πηγής!

Η γλώσσα κόκκαλα τσακίζει

- "Ο λόγος που μ' άφησες έξω από την υπόθεση", είπε ήσυχα, "ήταν ότι νόμισες πως η αστυνομία δεν θα πίστευε ότι σκέτη περιέργεια μ' έσπρωξε να κατέβω εκεί κάτω χτες το βράδυ. Θα υποψιάζονταν ίσως ότι είχα κάποιον ύποπτο λόγο και θα με σφυροκοπούσαν μέχρι να σπάσω".
- "Πώς ξέρεις αν δεν σκέφτηκα το ίδιο πράγμα;"
- "Οι αστυνομικοί είναι κι αυτοί άνθρωποι", είπε ξεκάρφωτα.
- "Έχω ακούσει ότι σαν τέτοιοι ξεκινάνε".

[Ραίημοντ Τσάντλερ, "Αντίο, γλυκειά μου", εκδόσεις Λυχνάρι, 1990 (σελ.: 54)]

29 Φεβρουαρίου 2020

Σαββατιάτικα (281) - τα κορωνοϊόπληκτα

*** Θα πα' να εύρω μια σπηλιά με πέτρες και με χώμα, εκεί θ' αφήσω κόκκαλα, ζωή, ψυχή και σώμα. (Μάρκος Βαμβακάρης) *** Εσείς βρήκατε μάσκα τελικά ή τζάμπα ξεποδαριαστήκατε; *** Εγώ, παιδιά, απελπίστηκα. *** Τι έναν κουμπάρο φαρμακοποιό έβαλα μέσο... τι 4-5 φιλαράκια φαρμακάδες κι αυτοί... τι τον ίδιο τον Τράκη πήρα στο προσωπικό του κινητό... τζίφος. *** Εν τω μεταξύ, αυτές οι μαλακομάσκες, που δεν κρατάνε πάνω από μισή ώρα, φτάσανε πέντε ευρώ το κομμάτι από δέκα λεπτά που είχαν. *** Να αρρωστήσεις ή να ξεπαραδιαστείς... ιδού η απορία. *** Σκέφτηκα να βάλω μια μπαλακλάβα αλλά φοβάμαι ότι θα με μπαγλαρώσουν οι μπάτσοι ως τρομοκράτη. *** Ε, κι αφού είδα κι απόειδα, έβαλα την γυναίκα μου να μου πλέξει μια μάσκα, να πάει στον διάολο, να γλιτώσω. *** Μέχρι να την τελειώσει, θα χρησιμοποιώ την μάσκα τής θάλασσας. *** Τί ο αναπνευστήρας; *** Καλέ, του έβαλα φίλτρο του καφέ! *** Ευτυχώς, έχουμε καρναβάλι και δεν θα γελάει ο κόσμος. *** Το πονεμένο μου κορμί βαρύ στοιχειό το δέρνει, τις νύχτες τώρα ξεψυχώ κι ο χάρος δε με παίρνει. (Πρόδρομος Τσαουσάκης) *** Πώς σας φαίνεται το μέτρο που υιοθέτησε ο Κιμ στην Βόρεια Κορέα; *** Μόλις γύρισε στην Πγιονγκ-Γιανγκ ένας κυβερνητικός αξιωματούχος από επίσημο ταξίδι του στην Κίνα, τον εξέτασαν, βρήκαν ότι είχε κολλήσει τον ιό και τον εκτέλεσαν επί τόπου για να μη μεταδώσει την ασθένεια. *** Αποτελεσματικό μέτρο 100%, έτσι; *** Ναι, βρε, είναι σίγουρο σας λέω, το έγραψε μια νοτιοκορεατική εφημερίδα. *** Η οποία έκανε κι άλλη αποκάλυψη. *** Ένας άλλος βορειοκορεάτης, λέει, που είχε ταξιδέψει στην Κίνα για δουλειές, προσπάθησε να κρύψει το ταξίδι του αλλά το κράτος τον εντόπισε και τον εξόρισε. *** Βγήκε από την χώρα, ξαναμπήκε στην χώρα και προσπάθησε να το κρατήσει κρυφό ο αλήτης. *** Δεν το πιστεύετε; *** Ε, τι να σας πω τώρα, άπιστοι Θωμάδες; *** Σε λίγο θα μου πείτε ότι τρώνε σανό και στην Άπω Ανατολή. *** Χάρε, τον θάνατο ζητώ, δεν τον αντέχω τον καημό μου, θέλω στο μνήμα το βαθύ ν' αγκαλιαστώ με τον καλό μου. (Στέλλα Χασκήλ) *** Αυτό
Το παπιγιόν σού πάει πολύ περισσότερο, λεβέντη μου!
που ο Κικίλιας απαγόρεψε το καρναβάλι για να μας προστατεύσει από τον κορωνοτέτοιο, πώς σας φαίνεται ως ιδέα; *** Μπομπάτη δεν είναι; *** Μόνο που έπρεπε να βάλει κι έναν τετραψήφιο αριθμό για καταγγελίες, όπως το 1142 του αντικαπνιστικού. *** Πού διάολο να τηλεφωνήσω άμα δω κανέναν μασκαρά να χορεύει στον δρόμο; *** Δεν λέω, άψογο το μέτρο κι ας μείνουνε εκεί στον Τύρναβο με τους φαλλούς στο χέρι, μόνο που έχω σοβαρό πρόβλημα. *** Βλέπετε, απόψε διοργανώνω σπίτι μου μασκέ πάρτυ μέχρι πρωίας και κάπου φοβάμαι. *** Ποιον ιό, καλέ; *** Μη πάρει κανείς τηλέφωνο την μπατσονομία φοβάμαι, μπουκάρουν νυχτιάτικα τα ΜΑΤ στο ρετιρέ και δεν ξέρω κατά πούθε να κάνω. *** Πονεί το στήθος μου γλυκιά μου μάνα, νιώθω να σχίζεται το κορμί, πέφτουν τα φύλλα, χτυπά η καμπάνα, πλακώνει η νύχτα μαύρη σκοτεινή. (Βασίλης Τσιτσάνης) *** Ένα πράγμα δεν κατάλαβα τώρα με τον κορωνοϊό και θέλω να μου το εξηγήσετε πριν παλαβώσω ντιπ. *** Τα ράφια στα σουπερμάρκετ γιατί τα αδειάσατε; *** Μη σας βρει ο κορωνοϊός και δεν έχετε ζυμαρικά ή φασόλια για να φτιάξετε καρμπονάρα και φασουλάδα; *** Είσαστε τόσο βλαμμένα, δηλαδή; *** Τουλάχιστον, στοκάρατε και χαρτιά υγείας ή θα σκουπιζόσαστε με τις συσκευασίες από τα πατατάκια; *** Εκείνον τον μαλάκα τον Θανάση λυπάμαι. *** Δεν πρόλαβε να τελειώσει το αλεύρι και τις γαλέττες που είχε στοκάρει από το σεισμό του '95 στο Αίγιο, θα ξανατιγκάρει το υπόγειό του στην κονσέρβα, στο όσπριο και στο ζυμαρικό. *** Σκεφτείτε ότι ένα κανίς που είχε καμμιά δεκαριά χρόνια, άλλο από ληγμένα φρίσκις δεν είχε φάει στην ζωή του το φουκαριάρικο. *** Κι όχι τίποτ' άλλο, αναρωτιέται γιατί στρίβουμε α λα γαλλικά όταν μας καλεί για φαΐ στο σπίτι του. *** Λιώνω σιγά και φθείρουμαι, το στήθος μου πονάει, ο βήχας μου τον θάνατο αυτός τον μαρτυράει. (Αντώνης "Νταλγκάς" Διαμαντίδης) *** Καϊλιας: "Κάλεσα σήμερα εκτάκτως τους εκπροσώπους και αντιπροσώπους των φαρμακοβιομηχανιών, οι οποίοι με διαβεβαίωσαν για την επάρκεια των φαρμάκων στην ελληνική αγορά." *** Σε καθησύχασε ο Τράκης, Μπίλλυ μου; *** Ε, πες το, ρε διάολε, για να ανησυχήσουμε με την ησυχία μας! *** Μπάυ δε γουαίυ, Βασιλάκη, νομίζω ότι ο κόσμος έγραψε στα παπάρια του την απαγόρευση των καρναβαλιών. *** Τουλάχιστον στην Πάτρα. *** Στο λέω μετά λόγου γνώσεως ότι λίγο θέλει για να παρκάρουν οι επισκέπτες τής Πάτρας τα αυτοκίνητά τους στην κωλοτρυπίδα μας. *** Για να μη σου πω για έναν καβαλιώτη που με ρώταγε χτες βράδυ αν μπορεί να κοιμηθεί στον ακάλυπτο της πολυκατοικίας μου. *** Μάνα, με λένε φθισικό, μου λεν' πως δε θα ζήσω, μεσ' στης Πεντέλης τα βουνά θα πα' να κατοικήσω. (Κώστας Ρούκουνας) *** Μπογδάνος: "Τα ελληνικά πανεπιστήμια δεν μπορεί να είναι ξέφραγο αμπέλι άπλυτων, βρομιάρηδων, παλιανθρώπων, τραμπούκων... τέλος." *** Τί λες, αγόρι μου; *** Εσείς δεν νομοθετήσατε να μπαίνουν οι μπάτσοι στα πανεπιστήμια όποτε γουστάρουν; *** Αφήσατε καλά-καλά τους παλιανθρώπους και τους τραμπούκους να
Μια δουλειά του είπαν να κάνει...
θεωρούν τα πανεπιστήμια ως ξέφραγο αμπέλι τους και τώρα σας ενοχλεί αυτό; *** Επαναφέρτε, λοιπόν, το άσυλο, να μη ξαναπατήσουν βρομιαραίοι, τραμπούκοι και παλιάνθρωποι στα πανεπιστήμια. *** Εμ, δεν ξέρεις ότι τα γουρούνια βρομίζουν τον χώρο, όχι οι φοιτητές; *** Άει στον διάολο, καραφλή γλίτσα, να γλιτώσουμε. *** Εκεί που μένουν οι νεκροί, στους τάφους και στα μνήματα, ένα θλιμμένο δειλινό με φέρανε τα βήματα. (Σπύρος Ζαγοραίος) *** Αυτό που έγινε στα νησιά με τα ΜΑΤ, πώς το σχολιάζετε; *** Μιχάλη, δεν τραβάει η ομάδα εκτός έδρας. *** Μήπως κατάλαβε κανείς το σχέδιο της κυβέρνησης, να μου το εξηγήσει κι εμένα; *** Έστειλε τα ΜΑΤ και, αφού έγινε της πουτάνας, τα απέσυρε, έτσι δεν είναι; *** Δηλαδή, για να τα κάνουν πουτάνα τα έστειλε; *** Τί δεν καταλαβαίνω; *** Και δεν μπορεί κανένας Μπογδάνος να φορτώσει το κάζο σε άπλυτους! *** Από τα Εξάρχεια κατ' ευθείαν στο Κουκάκι, από εκεί καρφί στο Κολωνάκι, σερί πλατεία Βάθη, στο καπάκι ΑΣΟΕΕ και αμέσως απνευστί στα νησιά... *** Παιδιά, να μου το θυμηθείτε, ο πτι Κουλίς θα την βρει από τα ΜΑΤ. *** Οι ίδιοι οι μπάτσοι θα τον ρίξουν, μπας και ξεκουραστούν μια στάλα. *** Πέτσας: "Θα πρέπει να συγχαρούμε τις αστυνομικές δυνάμεις που έδειξαν αυτοσυγκράτηση." *** Στέλιο μου, σίγουρα δεν είσαι ο εξωγήινος του Υμηττού, για τον οποίο έλεγε ο μικρός παλιότερα; *** Θα βάψω με το αίμα μου τα έρημα σοκάκια, με πνίξαν τα φαρμάκια, με δίκοπο μαχαίρι εγώ θα σκοτωθώ. (Στέλιος Καζαντζίδης) *** Σας ενόχλησε κι εσάς που ο Μουντζούρης έχει γραμμένο τον μικρό στα παπάρια του; *** Δηλαδή, εσείς πού τον έχετε γραμμένο; *** Μουντζούρης: "Να κι αν είναι οργισμένος ο πρωθυπουργός, να κι αν δεν είναι." *** Καλό πανί κι ο Μουντζούρης αλλά αυτό παραπάει. *** Όταν ο πρωθύ οργίζεται, ο υπαίτιος πρέπει να γονατίζει και να εκλιπαρεί κλαίγοντας την συγγνώμη του. *** Σιχτίρ πια, τα έχουμε ισοπεδώσει όλα. *** Μητσοντόρα: "Δικαιωνόμαστε που η Νέα Δημοκρατία δεν τον είχε στηρίξει στις αυτοδιοικητικές εκλογές." *** Ρε συ, Θοδώρα, εγώ γιατί θυμάμαι έναν χάρτη με όλη την Ελλάδα μπλε, εκτός από την Κρήτη; *** Χύθηκε ο κουβάς τού μπογιατζή κατά λάθος; *** Μάνα μου, βήχας μ' έπιασε, αίμα βγάζει το στόμα, πότε, Θεέ, το σώμα μου θ' αναπαυτεί στο χώμα; (Στέλιος Κερομύτης) *** Μητσοντόρα: "Αυτοί που έγδυσαν, που έδειραν τους αστυνομικούς, είμαι βέβαιη ότι δεν εκφράζουν τους νησιώτες." *** Βεβαίως και δεν τους εκφράζουν, Θοδώρα μου. *** Ποιός νησιώτης ήθελε να γδύσει έναν μπάτσο; *** Να τον γαμήσει χιώτικα ήθελε, να μυρίζει ο κώλος του μαστίχα για έναν χρόνο. *** Στο μόνο που με βρίσκεις σύμφωνο, είναι που τα χοιρινά βγάλανε το άχτι τους στα αυτοκίνητα του κοσμάκη. *** Ξέρεις τι πρόβλημα συνιστούν τα τροχοφόρα για την δημοκρατία; *** Ρώτα τον Παναγούλη και τον Λαμπράκη να σου πουν. *** Κι εκείνα τα "κωλότουρκοι" και "πουτανάκια" που γρύλλιζαν τα μπατσίδια για τους ντόπιους, πόσο μελωδικά, ε; *** Παρεμπιπτόντως, πότε σου είπα τελευταία φορά ότι η
Ο μαλάκας της ημέρας
δημοκρατία σας γαμιέται ασύστολα; *** Μπορώ τώρα να στο πω άλλη μία, μπας και το χωνέψεις; *** Μερσί. *** Μανούλα, βήχω και πονώ και σπαρταρώ σαν ψάρι, κάποια βραδιά στην κλίνη μου ο χάρος θα με πάρει. (Κώστας Ρούκουνας) *** Πορτοσάλτες: "(Η κυβέρνηση) για να μην είναι ολοκληρωτικά αργά, ας τολμήσει τώρα: κλειστά κέντρα σε ακατοίκητα νησιά. *** Στο μυαλό του Άρη Πορτοσάλτεβιτς. *** Ακατοίκητο. *** Χρόνια τώρα. *** Πορτοσάλτες: "Ξεκουράζεται ο κατώτερος υπάλληλος των 800 ευρώ, κοιμάται, κοιμάται, κοιμάται και του την πέφτουν οι κατσαπλιάδες..." *** Ποιός κατώτερος υπάλληλος, Άρη μου; *** "Εσείς είσαστε το κράτος" δεν είχε πει ο Μητσοτάκουλας; *** Άμα είναι κατώτερος υπάλληλος ο "γαμάω και δέρνω όποτε καβλώνω", τότε τι να πουν οι υπόλοιποι; *** Μουμτζής: "Η συνταγή της βίας είναι επιτυχημένη." *** Νομίζεις, Σάκη μου; *** Αν είναι έτσι, ετοιμάσου για κλοτσομπουνίδια! *** Άει στον διάολο, σκερβελέ. *** Μη με παιδεύετε γιατροί, δεν έχω πλέον αίμα, τραβήξτε τα νυστέρια σας να τρέξει μαύρο αίμα. (Γιώργος Παπασιδέρης) *** Μικροδράκουλας: "Οι αστυνομικοί είναι κρατικοί λειτουργοί που φορούν το εθνόσημο και είναι άνανδρο να τους χτυπούν ενώ κοιμούνται." *** Αυτά να τα πεις του Ινδαρέ που ακόμα σκούζει, μικρέ. *** Από πότε, βρε χαϊμένο, είναι άνανδρο να δέρνεις μπάτσο; *** Άει στο διάολο με τις κότες, που πουλάνε μαγκιά με κράνη, ασπίδες και γκλοπ. *** Κουραδομαγκιά, δηλαδή. *** Γεραπετρίτης: "Τα σώματα ασφαλείας δεν αποσύρθηκαν από τα νησιά, απλώς ολοκληρώθηκε το έργο τους." *** Γιατί γελάτε κύριοι; *** Άστο, Γιώργο μου, δεν το σὠζεις. *** Κάτι τέτοια έλεγα κι εγώ όποτε έτρωγα ροχάλα από γκόμενα αλλά κανένας δεν με πίστευε, στο υπογράφω. *** Πόνος στο στήθος δυνατός, τον βήχα δεν αντέχω, μάνα μου μη σου τρων' λεφτά αφού ζωή δεν έχω. (Στέλιος Χρυσίνης) *** Γερμανός, μητροπολίτης Ηλείας και Ωλένης: "Προσευχήθηκα ιδιαίτερα θερμά και άκουσα τον Χριστό να μου απαντάει." *** Δοξασμένο το όνομά Του! *** Σεβασμιώτατε, αυτά να τα πεις σε όσους δεν πιστεύουν, όχι σε μένα. *** Και τι σου είπε ο Πανάγαθος, αν επιτρέπεται; *** Γερμανός: "Μου είπε: Γερμανέ, στείλε μήνυμα στον πρωθυπουργό να δώσει εντολή στον υπουργό του να αρχίσει ο δρόμος Πάτρα-Πύργος-Ολυμπία-Τσακώνα αμέσως." *** Όου, μάυ φάκινγκ γκοντ! *** Μετανοείτε, βρε άπιστα ταγάρια! *** Σεβασμιώτατε, μήπως ο Πανάγαθος σου είπε και ποιος εργολάβος πρέπει να πάρει την δουλειά, για να κονομήσει από τα διόδια; *** Σιγά τον πολυέλαιο, σεβασμιώτατε! *** Κι εγώ τον Μπόμπολα θα έλεγα κι ας μην είμαι παντογνώστης.   *** Ρημάδι πια κατάντησε η ζωή μου, λιώνει το έρημο κορμί, χάρε λυπήσου με εσύ και πάρε με, από τους πόνους βγάλε με. (Απόστολος Χατζηχρήστος) *** παπα-Στυλιανός Καρπαθίου: "Ο Χριστός δεν υπήρξε φορέας μικροβίων ποτέ μέσα στην ιστορία." *** Ο διάβολος υπήρξε, πάτερ; *** Εμ, πού να φτουρήσει μικρόβιο σε τόση λάβρα που έχει η κόλαση με τα καζάνια της; *** Στενοχωρηθήκατε κι εσείς που χάσαμε τον Βουτσά; *** Με το δίκιο σας αλλά δεν χρειάζεται να στενοχωριέστε. *** Μάγκας ο Κώστας, έφυγε πάνω στην ώρα. *** Θα έκανε "αψού"  και, αντί ν' ακούσει "γείτσες", θα άκουγε τα καντήλια όλου του σογιού του κι άιντε μετά να πει "'στω". *** Μόνο που έφυγε εντελώς βλακωδώς. *** Με το που του είπε ο περατάρης τού Αχέροντα "έχω και βάρκα, πάμε μια βόλτα;", τσίμπησε και τον
Στο μεταξύ, κάπου στα Χανιά...
ακολούθησε. *** Τί είναι ο άνθρωπος, τελικά; *** Ένα "φσσστ... μπόινγκ" είναι. *** Όταν νυχτώνει, σκέφτουμαι "ίσως δεν ξημερώσω" κι ώρα την ώρα καρτερώ ψυχή να παραδώσω... αρρωστιάρικό μου σώμα, θα σε φάει το μαύρο χώμα. (Γιάννης Παπαϊωάννου) *** Μητσοντόρα: "Στα δέκα μου κατάλαβα ότι ο μπαμπάς μου ήταν πολιτικός." *** Και μέχρι τότε, τι δουλειά νόμιζες πως έκανε, κοπέλλα μου; *** Νυχτοφύλακας σε νεκροταφείο; *** Δεν μου είπατε, αυτό το καινούργιο το Σάμσουνγκ που διπλώνει, πώς σας φαίνεται; *** Ετοιμαζόσαστε να σκάσετε την χιλιαρούμπα για να το πάρετε, έτσι; *** Εγώ την έχω καταβρεί! *** Θα κατεβάσω από το πατάρι εκείνο το Μοτορόλα το ΜΡ200 του 2001 το σπαστό και θα γελάω με τα χάλια σας. *** Έπρεπε να σκάσετε ένα κάρο λεφτά για να φτάσετε στις εφτά ίντσες και να διαπιστώσετε ότι τα εφτάιντσα είναι καλό μέγεθος για πικάπ κι όχι για τσέπες; *** Ε, ξανασκάστε τα τώρα, για να μάθετε ότι το μέγεθος δεν μετράει. *** Βρήκαν γιατροί το φάρμακο που σβήνει το μαράζι, να πείτε στην αγάπη μου να μην αναστενάζει. (Θανάσης Ευγενικός) *** Καλέ, είδατε τι πήγα να πάθω; *** Θυμήθηκα τον Βουτσά αλλά παραλίγο να ξεχάσω την Δημουλά, που πέθανε πριν απ' αυτόν. *** Άντε μετά να σας πείσω ότι είμαι άνθρωπος της ποιότητας... *** Χατζημπούλης: "Δεν ξέρω πώς αισθάνεται τὠρα αυτή η μεγάλη ελληνίδα, εμείς αισθανόμαστε όμως ότι θα παραμείνει αθάνατη." *** Ούτε εγώ ξέρω πώς αισθάνεται, Κωστή μου, αλλά φαντάζομαι μια στενοχώρια μέσα στην κάσα θα την έχει. *** Δεν συμφωνείς; *** Όσο να πεις, η κάσα δεν είναι παγκάκι για να αράζεις άνετα. *** Κι όχι τίποτ' άλλο, γελάγαμε μ' εκείνη την σουργελίτσα τού Ε-tv που έκανε ρεπορτάζ από την κηδεία τής Ζωίτσας... θυμάστε; *** "Σήμερα είναι μια πολύ δύσκολη μέρα για την Ζωή Λάσκαρη καθώς βλέπουμε την κηδεία της." *** Απ' την Ζωή στην Δημουλά ειν' ένα μονοπάτι και του Κωστή η παπαριά μού τό 'βγαλε το μάτι. *** Πέφτουν τα φύλλα απ' τα κλαριά κι εγώ είμαι άρρωστος βαριά. (Γιώργος Μητσάκης) *** Κωλόχαρτος: "Λήξη της επιχείρησης στο παζάρι του Σχιστού, αριθμός ελέγχων 74, αριθμός παραβάσεων 5." *** Πάει, τζάζεψε τελείως αυτό. *** Παιδάκι μου, τι επιχείρηση λες με 5 παραβάσεις; *** Σε μια λαϊκή αγορά να μπουν δυο του υγειονομικού, περισσότερα μπιλιετάκια θα κόψουν. *** Και για πες, τουλάχιστον πιάσατε κανέναν εγκληματία της προκοπής; *** Κωλόχαρτος: "Κατασχέθηκαν 4 τόννοι πατάτες, 75 κιλά οπωροκηπευτικά..." *** Κατασχέθηκαν ή απλώς οι πλανόδιοι πλάκωσαν με πατάτες, ντομάτες και λεμόνια τούς μπάτσους; *** Ρε συ, θα σοβαρευτείς ποτέ; *** Με τέτοιες μαλακίες περιμένεις να τσιμπήσεις επενδυτές; *** Το πολύ-πολύ να τσιμπήσεις κανένα αρχίδι. *** Αρρώστησα, μανούλα μου, βαθιά ειν' η πληγή μου και λίγο-λίγο χάνεται και σβήνει η ζωή μου. (Ρόζα Εσκενάζυ) *** Συγγνώμη, αληθεύει ότι γέμισε ποντίκια το Σύνταγμα και άρχισε ο Μπακοτάκης τις μυοκτονίες; *** Τι διάολο, μετροπόντικα στείλαμε τότε ν' ανοίξει το μετρό ή γκαστρωμένη μετροποντικίνα; *** Όχι, ρε πούστη μου... φυλαγόμαστε από κορωνοϊό και θα την βρούμε από πανούκλα, δηλαδή; *** Και μετά τα ποντίκια στο Σύνταγμα, τι; *** Ακρίδες στο Ζάππειο,
Ευτυχισμένα χρόνια
βατράχια στου Ψυρρή ή χαλάζι στα Πετράλωνα; *** Καλά, ότι το καλοκαίρι βλέπω σύννεφο τις αλογόμυγες στα Χαυτεία, το πάω και στοίχημα. *** Θυμάστε που σας έλεγα ότι αυτό το δρακουλόσπερμα την έχει δει Φαραώ και γελάγατε; *** Φάτε τις πληγές του τώρα και μόκο. *** Μεσ' στης Πεντέλης τα βουνά, στα πεύκα τριγυρίζω, τον χάρο ψάχνω για να βρω μα δεν τον εγνωρίζω. (Στράτος Παγιουμτζής) *** Όπως καταλάβατε, σήμερα το ιστολόγιο εξέφρασε την τεράστια ανησυχία του για την επαπειλούμενη επιδημία. *** Ελπίζω μόνο να μη σας χάλασε η επιλογή μου να ξορκίσω το κακό με μια συλλογή από άσματα πεισιθανάτεια (όπως θα έλεγε και η Δέσποινα Στυλιανοπούλου). *** Βέβαια, οι ρεμπέτες έγραψαν όλα αυτά τα τραγούδια για την φυματίωση κι όχι για την γρίππη αλλά δεν έχει σημασία. *** Άμα έρθουν οι τέσσερις για το έπιπλο, λίγη σημασία έχει το από τι πήγες. *** Για παράδειγμα, ποιος στενοχωρήθηκε που το παλληκάρι τής πρώτης φωτογραφίας πέθανε από μεσοθηλίωμα; *** Η στενοχώρια ήταν επειδή πέθανε στα 50 μόλις χρόνια του, το 1980. *** Οι σινεφίλ μάλλον αναγνώρισαν τον αξέχαστο "Πεταλούδα" (Papillon) Στηβ Μακ Κουήν, σε μια φωτογραφία από την εποχή που έβγαζε το ψωμί του τρέχοντας σε αγώνες μοτοσυκλεττών. *** Οι υπόλοιποι δείτε τον όπως τον ξέρετε στην τελευταία φωτογραφία, τραβηγμένη στα γυρίσματα της θρυλικής ταινίας του 1963 "Η μεγάλη απόδραση". *** Με την σειρά από αριστερά βλέπετε τον Τζέιμς Κόμπουρν, τον σκηνοθέτη της ταινίας Τζον Στέρτζες, τον Στηβ Μακ Κουήν και τον Τσαρλς Μπρόνσον. *** Την ώρα που στους κινηματογράφους έβγαινε η "Μεγάλη απόδραση", στα ράφια των δισκοπωλείων έβγαινε το -ίσως- σπουδαιότερο άλμπουμ εκείνης της χρονιάς και ένα από κορυφαία λάιβ άλμπουμ όλων των εποχών. *** Ήταν μια ζωντανή ηχογράφηση της συναυλίας που είχε δώσει στις 24 Οκτωβρίου 1962 στο Θέατρο Απόλλων του Χάρλεμ ο μεγάλος Τζέιμς Μπράουν, το πρώτο από τα τέσσερα συνολικά λάιβ που κυκλοφόρησε ο Μπράουν με συναυλίες του στο ίδιο Θέατρο. *** Το άλμπουμ σκαρφάλωσε με άνεση στην πρώτη θέση του Μπίλμπορντ, έμεινε στα τσαρτ επί 66 εβδομάδες και σε πολλά κλαμπ, ιδίως του νότου, οι ντισκ-τζόκεϋ το έπαιζαν ολόκληρο, σερί, διακόπτοντας μόνο για να αλλάξουν πλευρά στο πικάπ. *** Εννοείται ότι με αυτό το άλμπουμ, το "Live at the Apollo", θα σας αφήσω σήμερα ήσυχους να απολαύσετε το τριήμερο που έρχεται. *** Σας εύχομαι οι μόνες μάσκες που θα χρειαστεί να βάλετε, να είναι οι αποκριάτικες! *** Να περάσετε υπέροχα και να έχετε κατά νου ότι... *** ... δεν μας τρομάζουν τα νέα μέτρα, δεν μας τρομάζει εμάς ο πληθωρισμός, δεν μας τρομάξανε τόσα και τόσα, θα μας τρομάξει ο κορωνοϊός (συγγνώμη, Λουκιανέ); *** Καλή διασκέδαση σε όλους! ***

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θοδωρή λύσε μου μια απορία σαν μεγαλύτερος.... Γιατί κόψανε το καρναβάλι και τα γήπεδα γεμίζουν κανονικά. Τι δεν καταλαβαίνω.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

teddygr είπε...

Τι θες τώρα, βρε Παναγιώτη; Να μπω στο μυαλό τού Μικροδράκουλα και του Καΐλια; Κι άντε και μπήκα. Τί λες να βρω;
Έτσι κι αλλιώς, σιγά τον κόσμο που πάει στα γήπεδα. Στις εκκλησίες θέλω να δω τι θα γίνει αύριο, Κυριακή της Τυρινής. Πόσοι λες ότι δεν θα πάνε στην εκκλησία λόγω κορωνοϊού;

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

Μη λέτε μαλακίες, ο Χριστός δεν πιάνει μικρόβια, κατ' επέκτασιν και οι πιστοί, τώπε ένας άγιος χτες στην ΕΡΤ!
Οι άπιστοι (γκιαούρηδες) εξαιρούνται, οπότε προσέχτε καλά εσείς οι δύο αναιδέστατοι.

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαχαχοχοχοχοχο.....ΟΥΦΦΦΦΦ...... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Όταν έχεις 'είο στην Κορώνη γίνεσαι πρωθυπουργός. Δυστυχώς αυτό δεν είναι θανατηφόρο όσα και να λέει ο Βαμβακάρης.

Ως γνωστόν τα κλειδιά της επιτυχίας (ευτυχίας λέει ο Φλωμπέρτ αλλά είχε άγνοια των φαινομένων Κωστάκης, Γιωργάκης και Κούλλης) είναι ο εγωισμός, η βλακεία και η καλή χώνεψη. Μα χωρίς την βλακεία όλα είναι χαμένα.

Πριν 2,3 εβδομάδες σχολίασα εδώ την απόφαση του Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, με έλληνα πρόεδρο, να θεωρήσει παράνομους όσους πρόσφυγες μπαίνουν σε ευρωπαϊκή χώρα με μή νόμιμο τρόπο. Και να τους διώχνει - όπως και έκανε η Ισπανία για κάτι φτωχαδάκια που μπούκαραν στις βάσεις της στο Μαρόκο. Λέμε-λέμε ανίκανοι αλλά πρόκειται για ικανότατους. Λές και διάβαζαν από βιβλίο. Έτσι λύθηκε και το προσφυγικό, όπου να´σαι βγάλανε τις αποβάθρες στα Κύθηρα.

Στην Ελλάδα δέρνουνε τον κόσμο πλέον σε μαζική κλίμακα. Στην Κύπρο βάλανε τον στρατό να φυλάει την διχοτόμηση και να συγκρούονται, 18χρονα μα οπλισμένα παιδάκια με διαδηλωτές που θέλουν να μην κλείσουν τα οδοφράγματα. Μέρες του 74 και εκεί και εδώ. Η τρομοκρατία έκανε ένα κλίκ δεξιά.

ΑΧΠ

Ανώνυμος είπε...

Οι δύο Εθνικισμοί καταστρέψανε την Κύπρο απο την γέννηση της σαν κράτος το 1959. Με Γρίβα και Ντενκτάς και ποιό πέρα οι ...δημοκρατικές δυνάμεις... και απο τις δύο μεριές παίξανε και αυτές τον ρόλο τους. Με ...ράσο... η χωρίς. Η Απουσία Κ.Κ πάντα έχει καταστροφικά αποτελέσματα όπως και στην Ελλάδα όταν ...δεν υπήρχε... η είχε ...ιδεολογικές στρεβλώσεις.... απο το 1974 μέχρι το 1991.... Ευτυχώς απο εκει και μετά μας βοήθησε ο Γεωργιανός ...θεός... με το Μουστάκι. Καλό βράδυ Σύντροφε απο την Κύπρο. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Για όλα έφταιγε το ..σιδηρούν παραπέτασμα.... και η ..περεστρόικα... του Γκορμπατσόφ θα τα έλυνε όλα. Ετσι μας έλεγαν οι Οπορτουνιστές με Κύρκο και ...φαράκο.... το 1989 91 ο κόσμος θα γίνει καλύτερος. ....Οπως τα είπανε έγινε..... ....Ο Θεός να τους συγχωρέσει....... ΟΥΦΦΦΦΦ...... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

καλό βράδυ Παναγιώτη (ουυυυφ!)
ΑΧΠ

Giorgos Manolis είπε...

Θοδωρή σου γράφω πρώτη φορά αν και σε ακολουθώ, εδώ και κάτι χρόνια.. Έδωσες ρέστα..!!!

tulpoeid είπε...

Ελπίζουμε να πέρασες καλά Θοδωρή κι η Πάτρα να ήταν δυνατή και να μην αρρώστησε και κανείς! Μικρό σχόλιο - το άδειασμα των σουπερμάρκετ δεν είναι τόσο βλακεία όσο ακούγεται. Αν κηρυχτεί καραντίνα ή κάτι παρόμοιο οι γραμμές ανεφοδιασμού σε φάρμακα και τρόφιμα θα γονατίσουν.
Άντε και του χρόνου.