Πνευματικά δικαιώματα δεν υπάρχουν. Οι ιδέες πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθερα. Άρα...
... η αντιγραφή όχι απλώς επιτρέπεται αλλά είναι και επιθυμητή, ακόμη και χωρίς αναφορά της πηγής!

Η γλώσσα κόκκαλα τσακίζει

Οι Δικαστές και Εισαγγελείς εφαρμόζουν, κατά κόρον, την τακτική των δύο μέτρων και δύο σταθμών. Όταν εμφανίζεται στο Δικαστήριο κάνας κακομοίρης, τον αποπαίρνουν. Όταν ένας Κατηγορούμενος μακρηγορεί, του λένε: αυτό είναι εκτός θέματος. Όταν βλέπουν έναν υψηλά ιστάμενο, του γλείφουν τον κώλο. Όταν ένας νεαρός Δικηγόρος αγορεύει, τον διακόπτουν με το περίφημο συντομεύετε. Όταν καταθέτει ένας Αστυνομικός, τον ακούνε ευλαβώς. Όταν δικάζεται ένας Αστυνομικός, τον αθωώνουν ή τον απαλλάσσουν. Όταν προσέρχεται στην έδρα του Δικαστηρίου μία γόησσα, οι Δικαστές σαλιαρίζουν. Όταν κάθεται στο εδώλιο κάνας αναρχικός, του γαμούν την Παναγία. Όταν ένα μασόνος Συνήγορος κάνει την μυστική χειρονομία των τεκτόνων, τον περιποιούνται και, εν πάση περιπτώσει, αποκλείεται να χάσει την δίκη. (...) Τώρα οι Δικαστές και Εισαγγελείς μάχονται κατά της Εκτελεστικής Εξουσίας, για να αυξήσουν την δικιά τους Εξουσία. Οι πολιτικάντηδες είναι επικίνδυνοι. Οι Δικαστικοί είναι επικινδυνωδέστεροι.

[Ηλίας Πετρόπουλος, "Ο κουραδοκόφτης", εκδόσεις Νεφέλη, 2002 (σελ.: 112-113, 115)]

17 Αυγούστου 2019

Σαββατιάτικα (254) - τα πωγωνάτα

*** Βλέπω άφησες μούσι, Δημητράκη (Χάρρυ Κλυν) *** Καψής ο Μανώλης: "Κανένα νέο από Τσίπρα έχουμε; Συνεχίζει διακοπές;" *** Όχι, Μανώλη μου, γύρισε αλλά δεν έχει μούτρα να εμφανιστεί επειδή ξυρίστηκε, το κωλοπαίδι. *** Ενώ εγώ, μπορεί να συνεχίζω τις διακοπές που άρχισα τον Ιούνιο αλλά τα γένεια μου κοντεύουν να φτάσουν στον αφαλό μου. *** Είμαι ταμάμ τουλάχιστον για κυβερνητικός εκπρόσωπος, έτσι; *** Αλήθεια, δεν ήταν υπέροχη εκείνη η φωτογραφία με θείο κι ανηψιό να αγναντεύουν αξύριστοι τα καμμένα; *** Όλη η Ελλάδα σε μια φωτογραφία, που λένε. *** Μπάυ δε γουαίυ, γιατί εφέτος η Σία δεν φώναξε τον περιφερειάρχη να τον ρωτήσει πού βρισκόταν τις ώρες που μαίνονταν οι φωτιές; *** Είχε κάνει χαλάουα και ντρεπόταν να βγει στο γυαλί; *** Ει το τρέφειν πώγωνα δοκείς σοφίαν περιποιείν, και τράγος ευπώγων αίψ' όλος εστί Πλάτων [αν νομίζεις ότι τα γένια δείχνουν σοφία, τότε και ο τράγος είναι Πλάτων] (Λουκιανός) *** Εμ, τι να κάνουν κι αυτοί, κυρα-Βασιλικούλα μου; *** Σου λέγανε να παραιτηθείς, τίποτα εσύ. *** Αναγκάστηκαν να φτιάξουν ολόκληρο νόμο για να σε ξηλώσουν με το ζόρι. *** Τώρα, θα μου πεις, ότι δεν είναι τρόπος αυτός προς μια πρώην πρωθύ, την μόνη γυναίκα πρωθύ τής χώρας. *** Βουνό το δίκιο σου, συμφωνώ. *** Οπότε, καλά έκανες κι εσύ και τους τραβάς στα δικαστήρια. *** Και να σου πω και κάτι; *** Πήγαινέ τους ως το τέλος και σκίσε τους, να μάθουν να μη ψηφίζουν νόμους με αναδρομική ισχύ. *** Το χειρότερο, Θανάση μου, δεν είναι να είσαι κότα. *** Είναι να είσαι κότα και να παριστάνεις τον κόκκορα. *** Πώς λέμε "αίμα, τιμή, δεν ήμουνα εκεί"; *** Αυτό ακριβώς. *** Θ' αφήσω γένια και μαλλιά για να με πούνε γέρο, τον πόνο που 'χω στην καρδιά μονάχος μου τον ξέρω (Ρίτα Αμπατζή) *** Δεν σας ρώτησα, φτάσατε τελικά στο νησί ή γύρισε και το δικό σας καράβι πίσω λόγω βλάβης; *** Θέλετε και διακοπές στο Αιγαίο, 'θεμα το μυαλό σας. *** Μαλάκας είμαι εγώ, που
Α, ρε μπαγάσα...
έχω εννιά χρόνια να πάω σε νησί; *** Τουλάχιστον, δεν απεργούν οι ναυτεργάτες κι έτσι δεν ξεφτιλίζεται η χώρα μας στους τουρίστες. *** Η Ήττα της Σαμοθράκης σε ποιο μουσείο βρίσκεται; *** Αυτό που έγινε στην Σαμοθράκη, πώς το σχολιάζετε; *** Έμεινε, λέει, η εταιρεία από καράβια και εγκλωβίστηκε ο κόσμος στο νησί. *** Και τώρα γιατί σκούζετε; *** Τί παναπεί διαμαρτύρεστε επειδή δεν επεμβαίνει το κράτος; *** Παιδιά, στην δημοκρατία η αγορά αυτορρυθμίζεται. *** Σοβιετία είμαστε και ζητάτε να επέμβει το κράτος; *** Όποιος έχει γένια, τρώει με τον δεσπότη (λαϊκή παροιμία) *** Πλακιωτάκης: "Το πρόβλημα στην Σαμοθράκη αντιμετωπίστηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο." *** Δηλαδή, ο χειρότερος ποιός ήταν; *** Να μείνουν οι τουρίστες στο νησί μέχρι τα Χριστούγεννα; *** Θεοχάρης: "Είμαστε σε διαρκείς συσκέψεις για την εξεύρεση άμεσης λύσης." *** Χάρη μου, δέκα μέρες αναμονής δεν τις λες και πολύ "άμεση λύση". *** Μουμτζής: "Καμιά κυβέρνηση δεν ευθύνεται για την κακή λειτουργία μιας ιδιωτικής εταιρείας και μάλιστα ναυτιλιακής που είχε την αποκλειστικότητα της γραμμής." *** Σωστός ο Σάκης, διότι καμμιά κυβέρνηση δεν είναι υπεύθυνη για την επιλογή αυτής της εταιρείας και για τις επιδοτήσεις των δρομολογίων της. *** Υπεύθυνοι γι' αυτά είναι ο Μήτσος ο Γοβιός με τον Γιάννη τον Πατάκουλα από τα Κάτω Σέκλανα. *** Άντε να χαθείς, να ξυριστείς για δε γουστάρω τέτοια εγώ (Γιάννης Γιοκαρίνης) *** Όσο άπιστοι και να είσαστε, δεν μπορεί να μη παραδεχτείτε το θαύμα που έκανε στην Εύβοια η Παναγιά η Μακρυμαλλιώτισσα. *** Με το που έφτασε η φωτιά στο μοναστήρι της, της αντέστρεψε την πορεία. *** Ό,τι δεν κατάφεραν δεκάδες -εθελοντές και μη- πυροσβέστες, που πάλευαν δυο μερόνυχτα, το κατάφερε η Παναγία μόνη της. *** Ρε σεις, μήπως αντί να πληρώνουμε ολόκληρη πυροσβεστική υπηρεσία, να κάναμε δουλειά βάζοντας στα δάση μια εικόνα ανά 50 δέντρα; *** Εδώ, προς εμπέδωσιν, πρέπει να επαναλάβω ότι η εικόνα θείου κι ανηψιού αξύριστων ήταν πολύ συγκλονιστική! *** Πεταχτήκανε από τις διακοπές τους τα παιδιά και τσακίστηκαν να τρέξουν στις φωτιές εντός μόνο τριών ημερών! *** Πάλι καλά που δεν πήγαν με τα μαγιώ τους να λέμε. *** Η μικρή μου γκομενίτσα, μερακλήδισσα η μουσίτσα, ήξερε ποια είναι ωραία και με ήθελε κουρέα... χράπα-χρούπα το ξυράφι, μη βρεθεί η μικρή στο ράφι (Στράτος Παγιουμτζής) *** Το πρόβλημα δεν είναι ότι, με τα ουζάκια και τα μεζεκλίκια, παίρνω κάτι κιλάκια στις διακοπές. *** Είναι ότι, πριν τα χάσω, αρχίζω να παίρνω τα κιλάκια των Χριστουγέννων. *** Και πριν χάσω κι αυτά, αρχίζουν τα κιλάκια του Πάσχα... *** ... κι ύστερα ξανάρχονται οι διακοπές... *** Σταματήστε τον χρόνο για να αδυνατίσω, μωρέ! *** Επειδή δεν είδα το ματσάκι με τον Άγιαξ, αληθεύει ότι ο Μπάοκ σφαγιάστηκε από την διαιτησία; *** Τρία μπενάλτια; *** Όχι ρε, με τους αλήτες! *** Τί διαόλο, σφυράγανε κάθε σπρωξιά και κάθε χέρι στην περιοχή; *** Και δεν κρατήσανε και χασομέρια στο τέλος; *** Ιβάν, στον επόμενο αγώνα τής ομάδας στην Ευρώπη, να ζητήσεις ξένους διαιτητές. *** Το ξυράφι και τ’ ακόνι σφάζει και πονεί και το μάτι σου το μαύρο πώς με τυραννεί (Μπάμπης Τσέρτος) *** Δεν καταλαβαίνω γιατί γκρινιάζετε με την ΔΕΗ. *** Εντάξει, μπορεί να ακριβαίνει το ρεύμα αλλά έχει μειωθεί ο ΦΠΑ του, οπότε μία η άλλη θα σας έρθει. *** Χατζημπούλης: "Πρέπει να βρεθούν
Το ερώτημα "ποιος θα την απλώσει τον ήλιο να στεγνώσει;" απαντήθηκε!
με διάφορους τρόπους 750 εκατ. σε 40 μέρες για να μείνει όρθια η ΔΕΗ." *** Στους "διάφορους τρόπους" περιλαμβάνεται και το πιασοκώλι; *** Χέσε μας, ρε Κωστή, με την κωλοΔΕΗ. *** Πούλα την κοψοχρονιά, να πάει στον διάολο, να γλιτώσουμε. *** Στην ανάγκη, χάρισέ την στον Φρουζή. *** Αφού φαλήρισε η μαλακισμένη, αν και ήταν μονοπώλιο, καλά να πάθει. *** Εννοείται ότι οι διορισμένες διοικήσεις έκαναν ό,τι καλύτερο γι' αυτήν αλλά την έρριξαν έξω οι υψηλοί μισθοί και τα παχυλά εφ' άπαξ των εργαζομένων. *** Γαμώ την σοβιετία μου, δηλαδή. *** Πεινασμένος σαν τον λύκο και αξύριστος για μέρες, θα με στήσουνε στον τοίχο της αγάπης σου οι σφαίρες (Γιάννης Κότσιρας) *** Τί παναπεί γιατί ξαναπήγε στην Τήνο; *** Κέφι του. *** Πώς πήγαιναν συνέχεια ο Ανδρέας στην Ελούντα, ο κινέζος στην Σίφνο κι ο μπουχέσας στο Μαγγανάρι; *** Αν και από μια κολλητή τής Μαρέβας έμαθα ότι ο πτι Κουλίς ήθελε να πάει Σαμοθράκη αλλά δεν εύρισκε καράβι. *** Πώς το είπες αυτό, ρε Θανάση; *** Η παρουσία τού Μικροκούλη στο πανηγυράκι τής Τήνου δείχνει την επιστροφή τής Ελλάδας στις ρίζες της; *** Πολύ καλό! *** Στον Σκάι την άκουσες αυτή την μαλακία ή την διάβασες στην Καθημερινή; *** Βρε κεφάλα, ρίζες μας είναι οι λιτανείες και το μπουσούλημα ή τα Διονύσια και τα Παναθήναια; *** Αγόρι μου, όσο ωραίος κι αν είναι ο ιξός, δεν ριζώνει στο έδαφος. *** Δηλητηριώδες παράσιτο παραμένει. *** Τ' αξύριστα μου γένια τα σκέπασα μ' αφρό, καρδιά μου σ' έχω έννοια κι απόψε θ' ανεβώ... (Πάνος Κατσιμίχας) *** Μπαμπά, τι σημαίνει "ξύνομαι στην γκλίτσα του τσομπάνη"; - Αυτό, παιδί μου: *** Κύρτσος: "Δεν πρέπει να κάνουμε το λάθος να μείνουμε πίσω στα φορολογικά έσοδα." *** Μπράβο, Γιώργο μου! *** Δώσε και το καλό παράδειγμα, πληρώνοντας τα εξακό που χρωστάς. *** Ή μήπως είναι εφτακό... θύμισέ μου. *** Μπαμπά, πότε λέμε "καλώς τ' αρχίδια μας τα δυο"; - Τώρα, παιδί μου: *** Αμβρόσιος: "Ένα 'σώσε μας, Παναγιά μας' θα μπορούσε να σβήσει τις φωτιές." *** Δυστυχώς, σεβασμιώτατε, φοβάμαι ότι δεν γίνεται έτσι. *** Ακριβώς όπως ένα "άει γαμήσου επί τέλους" αποκλείεται να λύσει το δημογραφικό μας πρόβλημα. *** Κοιτάζοντας μες στον καθρέφτη βλέπω ένα πρόσωπο γνωστό κι ίσως η ασχήμια του να φύγει μόλις πλυθώ και ξυριστώ (Παύλος Σιδηρόπουλος) *** Πώς σχολιάζετε την τοποθέτηση στην Κω πινακίδων που ειδοποιούν για τσουνάμι; *** Εγώ επικροτώ. *** Πιστεύω ότι ο δήμαρχος έχει δίκιο όταν λέει ότι πρέπει οι υποδομές μας να γίνουν εφάμιλλες των άλλων ευρωπαϊκών χωρών. *** Επί τέλους, διάολε,
Στο μεταξύ, στην Κεφαλλονιά γίνονται πραγματάκια...
πρέπει να βρούμε νέους, σύγχρονους τρόπους για να φάμε το δημόσιο χρήμα! *** Προειδοποιητικές ταμπέλλες, ας πούμε. *** Για τσουνάμι στην Κω, για κατολισθήσεις στα Άγραφα, για χιονοστοιβάδες στο Πήλιο, για διέλευση γιδιών στην Πανεπιστημίου... *** Λέκκας, καθηγητής: "Στην Κω υπάρχει πιθανότητα για τσουνάμι." *** Πες τα, δάσκαλε, γιατί ξεχάσαμε το τσουνάμι του 1614 π.Χ., από την έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης. *** Ο Αύγουστος ελούζονταν μες στην αστροφεγγιά κι από τα γένια του έσταζαν άστρα και γιασεμιά (Οδυσσέας Ελύτης) *** Υποφάντης: "Εμένα με έχουν στον Σκάι για να τους κάνω 40% το καλοκαίρι, να τους φέρνω χρήματα και να παίρνω τον βασικό." *** Τέτοιο ρεσιτάλ μαλακίας για έναν κωλοβασικό, Νίκο μου; *** Ντροπή, με τους αλήτες. *** Υπομονή, παλληκάρι μου. *** Μόλις γίνεις Επιφάντης θα πάρεις 10% αύξηση και αργότερα, ως Αρχιφάντης, θα έχεις και επίδομα θέσης. *** Είναι σίγουρο ότι τα γιαούρτια που έφαγε ο Χοντροπάνος στην Μήλο, του τα έρριξαν άνθρωποι του Μαρινάκη; *** Εγώ πολύ αμφιβάλλω. *** Σε δίαιτα είναι ο Μαρινάκης και είχε γιαούρτια στο σκάφος του; *** Βρε ευκολόπιστοι, αν οι ρίπτες ήσαν δικοί του, θα ρίχνανε αστακομακαρονάδες ή, στην χειρότερη, κοντοσούβλια. *** Βρήκα μέσα στη Λάρισα την ζώνη που σου χάρισα... και τα ξυριστικά σου στα ανοιχτά της Κάσου (Έφη Σαρρή) *** Αυτό πάλι με τους γυφτοσκοπιανούς, πώς σας φαίνεται; *** Μα να εξαφανίσουνε τον ήλιο της Βεργίνας από την χώρα τους επειδή δέχονται πως είναι ελληνικό έμβλημα; *** Και να βάλουνε στα αγάλματα ταμπέλες που λένε ότι ο Μεγαλέκος είναι "ιστορική φυσιογνωμία που ανήκει στην αρχαία ελληνική ιστορία και πολιτισμό"; *** Τι έγινε, ρε Κούλη; *** Την κάτσαμε την βάρκα; *** Τζάμπα τόσα συλλαλητήρια, τζάμπα τόσες αγρυπνίες, τζάμπα δείχναμε τους κώλους μας δημοσίως, τζάμπα έγινε ρόμπα ο Μίκης; *** Και τώρα, τι θα γενούμε χωρίς βαρβάρους, γαμώ την μακεδονομαχία μου μέσα; *** Το μόνο που μένει είναι να παραδεχτείς ότι ήταν καλή η συμφωνία των Πρεσπών, να ξυραφιαστώ, να ξεμπερδεύω. *** Θα 'μαι γλυκός, θα ξυριστώ, θα ετοιμαστώ, θα 'χω κλειστό το κινητό, θα σε προσέχω (Διονύσης Τσακνής) *** Δεν κατάλαβα πού είναι το αστείο στο ότι ο Τραμπ θέλει να αγοράσει την Γροιλανδία από την Δανία. *** Εγώ την βρίσκω πολύ έξυπνη ιδέα, ειδικά από έναν τέτοιο μαλάκα. *** Δηλαδή, άσχημα έκανε ο Τζέφφερσον, που το 1803 αγόρασε από την Γαλλία
Ευτυχισμένα χρόνια
την Λουιζιάνα για ένα σέντσι το στρέμμα; *** Και μιλάμε για την τότε αχανή Λουιζιάνα, όπου σήμερα βρίσκονται Αϊόβα, Άρκανσο, Κάνσας, Κολοράντο, Λουιζιάνα, Μιννεσσότα, Μισσούρι, Μοντάνα, Νεμπράσκα, δυο Ντακότες, Οκλαχόμα και Ουαϊόμινγκ. *** Για να μη θυμηθώ το κάζο που πάθανε οι ρώσσοι, πουλώντας το 1868 την Αλάσκα στον Τζόνσον για δυο σέντσια το στρέμμα. *** Αφήστε, λοιπόν τα γέλια και κοιτάξτε να δείτε μήπως ο Ντόναλντ ενδιαφέρεται και για κανένα δικό μας νησί. *** Χίλια τόσα έχουμε, διάολε. *** Κάτω απ’ το φοινικόδεντρο, ένα αξύριστο μούτρο, κοιμάμαι, ξυπνώ στο τροπικό μου παράδεισο (Πάνος Μουζουράκης) *** Δεν πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερο βάσανο από το να γράφεις "Σαββατιάτικα" μέσα στον δεκαπενταύγουστο. *** Τί να γράψεις άμα δεν κουνιέται φύλλο; *** Ούτε μια δήλωση Κωλόχαρτου, λέμε! *** Ευτυχώς που βρέθηκαν κάτι τρίχες με τις τρίχες τους και το βγάλαμε και σήμερα το μεροκάματο. *** Πώς σας φαίνεται το κοστουμαρισμένο παλληκαράκι της πρώτης φωτογραφίας, που παρελαύνει όλο καμάρι, ως μαθητής τής ΣΤ' Γυμνασίου στην Κοζάνη, λίγο πριν την επιβολή τής απριλιανής δικτατορίας; *** Όσο κι αν δεν το πιστεύετε, αυτό το σενιαρισμένο παλληκάρι θα γινόταν σύντομα γνωστό ως ροκάς με μακριά γένια και μαλλιά και θα αναδεικνυόταν σε εμβληματικό -και, ίσως, κορυφαίο- αναρχικό μουσικό της χώρας. *** Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ταυτίζομαι πλήρως με τις απόψεις του, ομολογώ ότι ο Νικόλας Άσιμος κέρδισε τον σεβασμό μου από την πρώτη στιγμή που τον συνάντησα. *** Όσοι σύχναζαν στα μαγαζάκια των Εξαρχείων εκεί, στις αρχές της δεκαετίας του '80, πρέπει να καταλαβαίνουν τι εννοώ. *** Η τελευταία φωτογραφία τραβήχτηκε τον Μάιο του 1987, δέκα μήνες πριν την αυτοκτονία τού Νικόλα, ο οποίος εδώ συνομιλεί με τον Χαρίλαο Φλωράκη. *** Εκείνες τις ημέρες, ο Άσιμος κυκλοφόρησε την όγδοη -και τελευταία- παράνομη κασσέττα του, με την φωνητική συνοδεία τής Σωτηρίας Λεονάρδου. *** Τίτλος της "Το φανάρι του Διογένη" και πρώτο κομμάτι της ο διάσημος "Μπαγάσας", σε ντουέτο Νικόλα-Σωτηρίας. *** Μετά τον θάνατο του Νικόλα, η Μίνως επεξεργάστηκε το περιεχόμενο της κασσέττας και το κυκλοφόρησε σε LP με τον ίδιο τίτλο το 1989. *** Δυστυχώς, για άγνωστο σε μένα λόγο, ο "Μπαγάσας" του LP έμεινε μόνο με την φωνή τού Άσιμου. *** Με αυτό το άλμπουμ, "Το φανάρι του Διογένη" θα σας αποχαιρετήσω σήμερα και ουδόλως με απασχολεί αν κάποιοι στραβομουτσουνιάσετε. *** Καλό σας σαββατοκύριακο, βρε μπαγάσηδες! ***

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχει νόημα να ορίζεται η αναρχία, εάν πρώτα οι ενταγμένοι σε αυτήν δεν έχουν βρει τον υλικό Τρόπο (και τα σχετικά -του εκτός ευρύτερου και καθοδηγητικού συστήματος- Μέσα), προκειμένου να διαβιώνουν αειφόρα βασιζόμενοι έτσι στις δικές τους δυνατότητες – και... σαφώς ακολούθως προς μια διαρκή πάλη με τις επίσης δικές τους ανάγκες (των Φρονίμων ολίγα).
Οτιδήποτε άλλο είναι περιορισμένου οπτικού πεδίου (ευάλωτης διάρκειας), και προσαρμοσμένου εν τέλει σε "άνωθεν" σιδηροτροχιές.
Έτσι, δεν θα μπορούν να αντισταθούν ως πολίτες στις διάφορες βαθμιαίες επιβο(υ)λές, χάνοντας συνακόλουθα πλήρως τα δικαιώματά τους στα μέσα που δυνάμει τους παρέχουν φυσική αυτάρκεια.
Αυτήν δηλ που μπορεί να οδηγεί (υπό όρους) στην ανεξαρτησία (άνευ ξένης αρχής - αναρχία) σκέψεων και δράσεων μιας, τουλάχιστον, συλλογικότητας.
Καθότι οποιοσδήποτε συμβιβασμός προς δοθησόμενες τεχνολογικές "προσφορές", θα γίνεται πάντοτε με τους όρους που επιβάλλουν οι κάτοχοι και εξελικτές της τεχνολογίας (συν άλλα "ωραία")... μαζί με το τεράστιο σμάρι της ανθρωπομάζας που τους ακολουθεί σιτιζόμενο ποικιλοτρόπως από αυτούς.

Επί πλέον, δεν κατανοείται κάτι χωρίς να αντιστοιχεί αυτό τούτο στο ίδιο το θεώρημά του, καθώς και σε όλον τον πίνακα συντεταγμένων.
Επομένως, η Αναρχία εμπεριέχει και την ίδια την αναρχία σκοπεύσεων για τις ιδικές της εφαρμογές.
Δεν είναι δηλ ένα πακέτο και όλοι μέσα.
Είναι πολλά υποπακέτα μέσα στο πακέτο, που έτσι αλληλοσυγκρίνονται (μη αλληλοσυγκρουόμενα... αλλιώς πάσχουν δομικά) και αναλόγως τοποθετούνται οι... πιστοί.
Το υπόδειγμα είναι φυ-σι-κό με τα άπειρα (σχεδόν) "πακέτα" ειδών και εξελίξεων.
Κάποια έτσι υποπακέτα θα τρανωθούν και κάποια άλλα θα φθίσονται.

Ένα θέμα είναι κατά πόσον κάποιος μπορεί να είναι μόνος του, και ταυτόχρονα αναρχικός... για να μη έχει δηλ πάνω στο κεφάλι του τις ελάχιστες (έστω) υποχρεώσεις προς την υπόλοιπη ομάδα συμφερόντων.
Εάν μπορεί να κτίσει μια στέγη ο ίδιος, να σκάψει ένα πηγάδι κλπ ομοίως, συν να είναι και τροφοσυλλέκτης, ίσως.
Κομμάτι δύσκολο (σχεδόν αδύνατον).

Η κλιμακούμενη αδράνεια προς την αποτίναξη ξένων και "ξένων" αρχών, βασικά ευρίσκεται... intra muros.
Στο ανθρώπινο δηλ σαρκίο και στις ευρύτερες συμπεριφορές του.
Ένεκα τούτου δεν έσονται (κοινωνικοπολιτικά) και όλα τα σαρκία εις... σάρκα μίαν.


https://www.youtube.com/watch?v=pUjewrVkprE

ΔΤ είπε...

Κατά τη γνώμη μου, η αναρχία που αναφέρεται από τον "ανώνυμο" (17 Αυγούστου 2019 - 4:01 μ.μ.) είναι η απόλυτη αναρχία, το όριο της αναρχίας, μια ιδανική κατάσταση και ως εκ τούτου ανέφικτη καθώς στον κόσμο μας δεν υπάρχουν απόλυτα, δηλαδή δεν υπάρχουν θεοί. Απόλυτα αναρχικός μπορεί να είναι μόνο ένας θεός, ο οποίος δεν υποτάσσεται σε κανέναν κανόνα, ούτε καν σε φυσικό κανόνα όπως αρχή και τέλος. Δεν χρειάζεται να εφαρμόσει κάποιο σύστημα-μέθοδο για να επιτύχει κάτι πχ στέγη, εύρεση τροφής κλπ. "Είπε και εγένετω", χωρίς να τον ενδιαφέρει το πως και το γιατί. Άρα δεν μπορούν να υπάρξουν αναρχικοί με την απόλυτη έννοια του όρου.
Για εφαρμόσιμη αναρχία μπορούμε πχ να ενημερωθούμε από αυτούς που η αναρχική τους τάση (τάση προς εξάλλειψη πολιτικών εξουσιών κυρίως) δεν τους απέτρεψε την σε κάποιο βαθμό οργάνωση της σκεψης τους. πχ Μπακούνιν.
Ο γνήσιος αναρχικός (αν υπάρχει) δεν μπορεί ούτε να αυτοπροσδιοριστεί, ούτε να εκφράσει ιδέες καθώς οι ιδέες προκύπτουν από, άρα εμπεριέχουν, ένα σύστημα συλλογιστικής και οι γνήσιοι αναρχικοί είναι αντίθετοι στην ύπαρξη οποιουδήποτε συστήματος.

ΛΑΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ είπε...

Κι ομως το 254 εμελλε να ειναι το καλυτερο σου "Σαββατιατικα "

Ανώνυμος είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=k--FjXYMOeE

Ανώνυμος είπε...

Τα γεγονότα στην Σαμοθράκη δείχνουν ξεκάθαρα την Ασυδοσία του Εφοπλιστικού κεφαλαίου με τις 56 Φοροαπαλλαγές περασμένες στο Σύνταγμα και την ανοχή του κράτους που τους υπηρετεί. Το πρώτο πλοίο δήλωσε βλάβη κακοσυντηρημένο όπως πάντα. Υποχρεωμένος να φέρει καράβι ο Εφοπλιστής το έκανε αναγκάζοντας τον Καπετάνιο να επικαλεστεί τα προβλήματα του λιμανιού και να επικαλεστεί ....βλάβη.... απλά γιατί δεν συνέφερε. Ετσι πλήρωσαν τα σπασμένα οι κάτοικοι με τους Τουρίστες. Οσο για τους ναυτεργάτες μιλάμε για κάτεργα 16 και 17 ώρες στο πόδι απληρωσιά και δυστυχία. Ενα Μπουρδέλο. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...


Επειδή το θέμα είναι σοβαρό (για κάποιους, που ίσως παρακολουθούν) και επίσης επειδή ρετσέτες ακριβείας δεν υπάρχουν για τον... επίγειο παράδεισο (υπάρχουν και τα φαλανστήρια βεβαίως, για τους ιδεοκαταδιώκτες), γιαυτό ας πλατύνουμε κάπως την παραμετροποίηση στο κατα-ζητούμενο, χωρίς όμως πλατειασμό, επειδή αλλιώς θα γίνει ολάκερη πραγματεία..
Απλός προβληματισμός:
Εν αρχή είναι τα μέσα και η χρήση αυτών.
Τα μέσα όταν ανήκουν στους στρατηγικούς διαμορφωτές των -είτε (άλλο σενάριο) και στους όπου γης χειρωνακτικούς κατασκευαστές των- τότε είναι μηδενιστικό κάποιοι που δεν έχουν προσφέρει (ούτως ή άλλως) στην δημιουργία των, να αξιώνουν συμμετοχή στην παραγωγική απόδοση αυτών των μέσων. Γίνονται έτσι από απελευθερωτές απλοί άρπαγες.
Εάν μάλιστα δεν έχουν και σχέδιο "ενσωμάτωσης" αυτών των ιδίων σε μια συνέχιση και συντήρηση της παραγωγικής διαδικασίας (με τους όποιους οικονομοτεχνικούς όρους απόδοσης), ακόμη χειρότερα.
Άλλωστε η ιστορία της ανθρωπότητος είναι οι ευφυέστεροι να εκμεταλλεύονται τους πιο ναϊφ (ας πούμε), και μάλιστα χωρίς σχέση δουλείας, αλλά εθελούσιας συμμετοχής στο "πρόγραμμα".
Ακόμη κάτι, ο άνθρωπος γεννιέται από μανα και πατέρα ελεύθερος στην φύση για να πράξει αυτά που του αναλογούν (ο υπερπληθυσμός τα ανατρέπει όλα).
Εάν αύριο βγαίνει από συστημικές κλωσσομηχανές δεν θα δικαιούται τίποτε έχοντας έτσι την τύχη των παραγωγικών κλωσσόπουλων.
Μεγάλο επομένως θέμα σε ποιόν ανήκει η τεχνολογία (πολλοί εμπλέκονται και όχι μόνον το κεφάλαιο!).

Εδώ μια στάση, επειδή ισχύει και η θέση πως οι διαμορφωτές-κατασκευαστές χρησιμοποιούν υλικά μέσα-πόρους που δεν τους ανήκουν κατ' αποκλειστικότητα, αλλά ανήκουν σε όλους.
Ορθό το επιχείρημα, όμως η προστιθέμενη αξία για να γίνουν οι πόροι κάτι σύγ-χρο-νο ξεπερνά τις απαιτήσεις της αρχικής κοινής ιδιοκτησίας. Υπερφαλαγγίζει τον "τόκο", τρόπον τινά, του αρχικού κεφαλαίου.
Όταν επομένως απαιτεί κάποιος συμμετοχή στον αεικίνητο σύγ-χρο-νο τεχνόκοσμο, δραπετεύει εκών-άκων από την ασφάλεια του "καταστατικού" δικαιώματός του να πορεύεται σύμφωνα με τις φυσικές προδιαγραφές.
Ακόμη και η παράταση κλπ της ζωής δεν ανήκει στις φυσικές προδιαγραφές, αλλά στο πολύπλοκο σύστημα που τις παραθέτει ως επιλογή (με όλες όμως τις επιπτώσεις, αφού δουλεύουμε μια ζωή για να μας τα φάει το σύστημα προκειμένου ως βαμπίρ να ζήσουμε ακόμη λίγους μήνες είτε χρόνια καθηλωμένοι - καθόλου αναρχικό!).

Ένα άλλο ζήτημα που αφορά την όποια οπτική, είναι και το χωροταξικό.
Άλλο πράγμα να είναι κάποιος στην Σαχάρα και να αρνείται τα γκλομπαλιστικά "αγαθά" του συστήματος, και άλλο να ευρίσκεται δίπλα σε μια πηγή... λαλέουσα με εύφορα μποστάνια στους 25ο Κελσίου και δίπλα την θάλασσα. Διαφορετικά τα κίνητρα και τα επεξεργαστικά σχέδια.
Όπως άλλο να κάνει δεκα παιδιά, που πρέπει να βολευτούν στις προσφερόμενες "ευκαιρίες", κι άλλο ένα, ή και κανένα.

Η ηλικία επίσης παίζει μεγάλο ρόλο για συνειδητές (συνειδητές λέμε) επιλογές.
Ο νέος άνθρωπος -πλήρης ορμονών και ηλεκτροχημικών αντιδράσεων- δεν μπορεί να πηγαίνει παράλληλα στο αξίωμα Παρέτο (δηλ με 20% της ενέργειας παράγεται το 80% του αποτελέσματος, τα άλλα είναι στην ουσία περιττά εάν ΔΕΝ αντιστοιχούν σε "άλλου" είδους ικανοποιήσεις-ηδονές).
Ο αρσενικός πληθυσμός έχει κι ένα επί πλέον πρόβλημα.
Μπορεί δηλ η τεστοστερόνη και η αδρεναλίνη του να του "βγάζει" στοιχεία απείθειας και αντίδρασης, όμως αυτό δεν συμβαίνει ομοίως στον γυναικείο πληθυσμό.
Και είναι γνωστό το πως σέρνονται... και τα καράβια ακόμη.
Γιαυτό και η "πέριξ" βιομηχανία τα δίνει όλα... παίρνοντάς τα και όλα!

Πιο ελεύθερος επομένως ο πρεσβύτης (όχι ο... κλαψιάρης βέβαια) για να ξεφύγει από την σκο(α)τοδίνη και να τους γράψει κανονικά, έστω και στο τελευταίο βιράζ της ζωής.
Εάν μπορεί μάλιστα (ακραίο) να ζη (κάπως) σαν το Διογένη στο "πιθάρι", αποτάσσεται και τον ίδιο τον νταραβεριτζή "σατανά των υποχρεώσεων-δικαιωμάτων" φθάνοντας να πει και στον Μεγαλέξανδρο ακόμη: «μικρόν από του ηλίου μετάστηθι».

Σεχτάρ ο Τρομερός είπε...

Η πολλή ζέστη κάνει το μυαλό του παπαγαλιστή χυλό.
Διαβάζουμε για να καταλαβαίνουμε, όχι για να αποθησαυρίζουμε πληροφορίες.
"Αναγιγνώσκουμε για να γιγνώσκουμε",
....έτσι για να ανασύρω κι εγώ κάτι από το φτωχό μου θησαυροφυλάκιο.
------------------------------------

Εξαιρετικό και το 254, Θοδωρή!

Ανώνυμος είπε...

finalmente, quis custodiet ipsos custodes...

Ανώνυμος είπε...

Θαύμα....θαύμα βρέθηκε η λύση για το πρόβλημα των νησιών απο τους αποκλεισμούς λόγο της ασυδοσίας των εφοπλιστών. Θα φτιαχτεί μια Ναυτιλιακή εταιρία απο το Αστικό κράτος που θα ελέγχει όλη την Ακτοπλοία υπο ...δημόσιο έλεγχο και όλα θα είναι εντάξει. Αντι για τον Εφοπλιστή την δουλειά για λογαριασμό του θα κάνει ο Συλλογικός καπιταλιστής που είναι το κράτος του. Τι Σοσιαλισμό επανάσταση και τρίχες. Ποιός τα είπε αυτά..... Το τσιράκι των Εφοπλιστών και του Οπορτουνισμού στην ΠΕΝΕΝ Νταλακογιώργος και το αναπαράγουν οι Μανιαδάκηδες Αραβανής Καλαματιανός Πετρόπουλος και σία..... ....ΖΗΤΩ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ.......ΑΞΙΟΙ...... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Get It On (1971) HD 0815007
T. Rex

Ανώνυμος είπε...

Freedom
Mr Richie Havens
https://www.youtube.com/watch?v=rynxqdNMry4

Ανώνυμος είπε...

τα πωγωνάτα

Σήμερα ΠΑΡΑασχολήθηκες με "τρίχες"...

Άξιος!!!