Πνευματικά δικαιώματα δεν υπάρχουν. Οι ιδέες πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθερα. Άρα...
... η αντιγραφή όχι απλώς επιτρέπεται αλλά είναι και επιθυμητή, ακόμη και χωρίς αναφορά της πηγής!

Η γλώσσα κόκκαλα τσακίζει

- "Ο λόγος που μ' άφησες έξω από την υπόθεση", είπε ήσυχα, "ήταν ότι νόμισες πως η αστυνομία δεν θα πίστευε ότι σκέτη περιέργεια μ' έσπρωξε να κατέβω εκεί κάτω χτες το βράδυ. Θα υποψιάζονταν ίσως ότι είχα κάποιον ύποπτο λόγο και θα με σφυροκοπούσαν μέχρι να σπάσω".
- "Πώς ξέρεις αν δεν σκέφτηκα το ίδιο πράγμα;"
- "Οι αστυνομικοί είναι κι αυτοί άνθρωποι", είπε ξεκάρφωτα.
- "Έχω ακούσει ότι σαν τέτοιοι ξεκινάνε".

[Ραίημοντ Τσάντλερ, "Αντίο, γλυκειά μου", εκδόσεις Λυχνάρι, 1990 (σελ.: 54)]

6 Μαΐου 2017

Σαββατιάτικα (154) - των διαμονών

*** Μη μου μιλάτε για πουστιά, έχω μείνει 2 χρόνια στην Πάτρα. *** Τζανακόπουλος: "Ο Μητσοτάκης να μη μιλάει στο όνομα των ανέργων και των εργαζομένων (...) Εγώ τουλάχιστον έχω μείνει 2 χρόνια στο Αιγάλεω." *** Ώπα, ρε Δημητράκη! *** Στο Αιγάλεω έμεινες, όχι στην Γαύδο. *** Έναν Θωμά Μητρόπουλο τον ήξερες; *** Κι εδώ που τα λέμε, τί είναι 2 χρόνια; *** Τί να πουν και κάποιοι άλλοι που έχουν κάνει χρόνια πολιτικοί εξόριστοι στο Παρίσι και, μάλιστα, στην πιο τρυφερή τους ηλικία; *** Μικροδράκουλας: "Χρέος μας να βρεθούν οι ένοχοι για την Μαρφίν." *** Κούλη, η Μαρφίν έγινε πριν εφτά χρόνια, εσείς τώρα χρεωθήκατε; *** Ή, μήπως, μιλάμε για χρέος Κήρυκα Χανίων τύπου; *** Παναπεί, "όσο ζω θα σου χρωστάω κι άμα πεθάνω σβήστα"; *** Μη μου μιλάτε για ιατρική, έχω μείνει 2 χρόνια πίσω από το Ερρίκος Ντυνάν. *** Βρούτσης: "Εφτά χρόνια από το αποτρόπαιο έγκλημα των εργαζομένων στην Μαρφίν." *** Τ' είπες τώρα, Γιάννη μου; *** Τί έγκλημα έκαναν οι εργαζόμενοι στην Μαρφίν; *** Να χέσω την μόρφωσή σας και τα ελληνικά σας, που κοροϊδεύετε και τον Τσεκελώτο, γίδια. *** Ρε σεις, αυτό με
Μεγάλη πόρτα θα διαβείς, πολλά βάσανα θα περάσεις...
τον τυφλό που απήγαγε κοπέλλα, την βίασε, μαγνητοσκόπησε τον βιασμό και τον ανέβασε και στο δίκτυο, το πιστεύετε; *** Μπας και είναι παπαριά που ξέμεινε από την πρωταπριλιά; *** Απαγωγή και βιασμό με σύστημα Μπράιγ, πρώτη φορά ακούω. *** Εκτός αν ο άνθρωπος ήθελε ντε και σώνει να κάνει ένα βιντεάκι βάιραλ. *** Μη μου μιλάτε για ζωή μετά θάνατο, έχω μείνει 2 χρόνια δίπλα σε νεκροταφείο. *** Ναι, ρε Σπύρο, έμαθα και το βάιραλ! *** Παλιά ήξερα και το ουάου και το ομιτζί και όλες τις κάνικες. *** Τις παπαριές τις αμερικάνικες. *** Αυτό που δεν αφήνουμε παπαριά χωρίς να την αντιγράψουμε (και μάλιστα με φρικτό τρόπο), με τσακίζει. *** Μίκης: "Ο Τσίπρας κινείται στα βήματα του Μαδουρισμού." *** Μαέστρο, όσες μαλακίες και να λες, εμείς θα σ' αγαπάμε πάντα. *** Θα σ' αγαπάμε επειδή για μας έχεις πεθάνει εδώ και τριάντα χρόνια, οπότε σε θυμόμαστε σαν τις παλιές αγάπες που χάθηκαν. *** Πώς σχολιάζετε το ότι στην Λέρο άγνωστοι επιτίθενται σε πρόσφυγες σχεδόν κάθε μέρα; *** Υπάρχουν άγνωστοι στην Λέρο; *** 7.917 κάτοικοι όλοι κι όλοι, οι περισσότεροι στα -ήντα και στα -όντα, πρέπει να γνωρίζονται με τα μικρά τους ονόματα. *** Και μη μου πείτε για την Φαίη Σταθάτου, έτσι; *** Μη μου μιλάτε για σπουδές, πούλαγα κουλούρια επί 2 χρόνια στο Πολυτεχνείο. *** Κωλόχαρτος: "Το κοινωνικό κράτος στην Ελλάδα έχει μείνει πάρα πολύ πίσω." *** Έτσι είναι, Άδωνί μου. *** Τόσα χρόνια παλεύετε κι ακόμα δεν έχετε καταφέρει να το γκρεμίσετε τελείως. *** Υπάρχουν ακόμη δημόσια νοσοκομεία, χορηγούνται ακόμη συντάξεις... *** Άντε μπράβο, κάντε μια προσπάθεια όλοι μαζί, να ξεμπερδεύουμε με την σοβιετία. *** Παρεμπιπτόντως, τι τιμολόγιο είναι αυτό του ΚΕΕΛΠΝΟ επί υπουργείας σου; *** Ό,τι πάρεις 12,50 η μερίδα, από φακές και μπριάμ μέχρι ψάρι και μπιφτέκι; *** Παναπεί, ζητήσατε προσφορές και η καλύτερη τιμή για ένα πιάτο φακές ήταν 12,50; *** Σε τι κόσμο ζούμε, ρε; *** Μη μου μιλάτε για πείνα, έχω μείνει 2 χρόνια δίπλα σε πτωχοκομείο. *** Σία μου, τί μαθαίνω; *** Τό 'σπειρε πάλι το ξώγαμο ο Κωστάκης; *** Έλα, πες πώς έγινε, μεταξύ μας θα μείνει. *** Το θέλατε κι οι δυο, κάνατε μαλακία ή του την έστησες για να σου βάλει την κουλούρα και να συμπεθεριάσεις
To πρωί καπνίζαμε Κεράνη...
με το σόι; *** Πάντως, πρόσεχε γιατί ο περι ου ο λόγος τό 'χει συνήθειο πρώτα να σπέρνει και μετά να την κάνει με ελαφρά. *** Αμάν! τώρα το σκέφτηκα ότι πολλαπλασιάζεται το μητσοτακέικο! *** Γυναίκα, το Εβιάν μου! *** Μικροδράκουλας: "Είμαι αντίθετος με το μοντέλο ενός ξένου επενδυτή που παίρνει μια ποδοσφαιρική ομάδα, ένα κανάλι..." *** Κούλη, με μπερδεύεις. *** Υπάρχει λίστα με τις εταιρείες που επιτρέπεται να αγοράζει ένας ξένος επενδυτής και λίστα μ' αυτές που απαγορεύεται; *** Ρε συ, μπας και θες τους ξένους επενδυτές μόνον όταν αγοράζουν περιουσία του δημοσίου; *** Το βρήκα, ε; *** Μη μου μιλάτε για εφοπλιστές, έχω μείνει 2 χρόνια στην Ακτή Τζελέπη. *** Μάθαμε αν επέστρεψε ο Ιάσονας Πιπίνης από το Καράκας; *** Νά 'ναι καλά ο Σκάις, μάθαμε με κάθε λεπτομέρεια τι γίνεται στην Βενεζουέλα. *** Αν είχαν στείλει τον Ιάσονα και στην Νίκαια, θα είχαμε μάθει και τι έγινε με τον Φύσσα αλλά πού να του κόψει τότε του Alexis. *** Αληθεύει ότι είπε ο Ράμφος πως θα μπορούσε να γίνει υπουργός σε μια μελλοντική κυβέρνηση, αν τον άφηναν να υλοποιήσει τα σχέδιά του εν λευκώ; *** Φάτην, μαλάκα Θανάση! *** Έτσι, για να μη μου ξαναπείς ότι η φιλοσοφία είναι ασύμβατη με την εξουσία. *** Θα μας έπεφτε άσχημα, δηλαδή, αν ο μεγαλύτερος εν ζωή έλλην φιλόσοφος γινόταν και ο καλύτερος υπουργός μας; *** Μη μου μιλάτε για πολιτική, έχω κάνει 2 χρόνια γείτονας του Νικολόπουλου. *** Αννα-Μισέλ: "Έκανα τάμα πριν από έναν χρόνο και βρήκα τον αρραβωνιαστικό μου." *** Δόξα νά 'χει η Παναγία, κορίτσι μου, μεγάλη η χάρη της! *** Εμ, βέβαια, δεν θα μπορούσε η Παναγία να αφήσει μια βασιλοβαφτισμένη να γεροντοκοριάσει. *** Και για πες, σε ποια Παναγία έκανες το τάμα, να ξέρουμε; *** Μη πάμε Σουμελά αντί για Κανάλα, ας πούμε. *** Τάματα... με μεγάλα γράμματα. *** Δεν ξέρω αν το μάθατε αλλά... ναι, έκλεισε η αξιολόγηση! *** Επί τέλους, η ανάπτυξη ante portas! *** Πάντως αυτή την πολύμηνη διαπραγμάτευση για μέτρα με μηδενικό αποτέλεσμα δεν την κατάλαβα. *** Μέτρα και αντίμετρα, λέει... *** Δεν σας κάνει κάτι σε μπαϊσέξουαλ αυτό, κάτι σε μπινεδιά δηλαδή; *** Μη μου μιλάτε για αθλητισμό, ήμουν 2 χρόνια συνδρομητής ΟΤΕ-Sport *** Πορτοσάλτες: "Τα αντίμετρα είναι τα ψίχουλα που φώναζε κάποτε η αριστερά και τώρα τα κάνει οικονομική πολιτική!" *** Άρη, κουκουεδίζεις επικίνδυνα! *** Μικροδράκουλας: "Δεν θα ψηφίσουμε τα μέτρα αλλά θα τηρήσουμε την συμφωνία
Όταν το "πού είσαι, ρε Ηρώδη;" σου βγαίνει αυθόρμητα...
όταν γίνουμε κυβέρνηση." *** Αυτό που ο ένας ψηφίζει μέτρα που δεν θέλει να εφαρμόσει και ο άλλος εφαρμόζει μέτρα που δεν θέλει να ψηφίσει, θα με ρίξει στα σκληρά. *** Μήπως μπορείτε να μου εξηγήσετε προς τι αυτή η λύσσα τώρα τελευταία με την κλειτοριδεκτομή; *** Τόσο μεγάλη ευαισθησία για τον σεξουαλικό ακρωτηριασμό των γυναικών δεν την κατανοώ. *** Καθ' ότι δεν έχω ακούσει ποτέ την παραμικρή διαμαρτυρία για τον αντίστοιχο ανδρικό ακρωτηριασμό με την περιτομή. *** Θυμώσατε κι εσείς επειδή κάποιοι είπαν την Ουρανία χοντρή; *** Θα προτιμούσατε να την πουν συλφίδα; *** Δηλαδή, αυτό το "την πουτάνα δεν την λες πουτάνα" ισχύει και για τους χοντρούς; *** Πείτε μου ότι τόσα χρόνια πέφτω θύμα μπούλλυνγκ και δεν το έχω καταλάβει, να τρελαθώ. *** Μη ξεχαστείτε, απόψε έχει τελικό κυπέλλου στον Βόλο. *** Τελικός για τον Μπέο, δηλαδή. *** Μη μου μιλάτε για δικαιοσύνη, έμενα 2 χρόνια απέναντι από τα Δικαστήρια. *** Άκουσα ότι διώκεται η Σώτη Τριανταφύλλου με τον αντιρατσιστικό νόμο και φλιπάρησα. *** Την σιχαινόμουν που την σιχαινόμουν αυτή την πουτάνα την δικαιοσύνη, τώρα με έκανε να την μισήσω περισσότερο. *** Μα να με υποχρεώνει με τις μαλακίες της να πάρω το μέρος τής Σώτης; *** Της Σώτης, μη χέσω; *** Δηλαδή, γαμώ την ελευθερία τού λόγου που υπάρχει στην δημοκρατία. *** Έτσι είναι Σώτη μου, αυτή την δημοκρατία στηρίζεις τόσα χρόνια. *** Δένδιας: "Με ληστρικές επιδρομές στις τσέπες τής αστικής τάξης, 
Ευτυχισμένα χρόνια
ανάπτυξη δεν δημιουργείται." *** Νίκο μου, τί να σου πω; *** Ότι θα σε έπιανε τέτοια πρεμούρα για την αστική τάξη από το βήμα της βουλής, δεν το περίμενα. *** Τελικά, πρέπει να είσαι πιο βλάκας απ' όσο νομίζαμε, έτσι; *** Μη μου μιλάτε για ρατσισμό, έχω μείνει δυο χρόνια στο Γιοχάννεσμπουργκ. *** Το ιστολόγιο όχι απλώς συμφωνεί με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο ότι αν μείνεις δυο χρόνια στο Αιγάλεω μαθαίνεις από φτώχεια αλλά επαυξάνει και προσυπογράφει κιόλας. *** Όλα είναι θέμα διαμονής τελικά. *** Μικροδράκουλας: "Στέλνω μήνυμα σε όλα τα οικονομικά συμφέροντα: η ΝΔ δεν απειλείται και δεν εκβιάζεται." *** Καλά κάνεις και το λες, Κούλη μου. *** Αλλά, ρε γαμώτο, δεν μας λύνεις και μια μεγάλη απορία χρόνων; *** Αυτά τα γαμημένα τα συμφέροντα, ανώνυμα είναι; *** Ένα συγκεκριμένο όνομα που να εκβιάζει, θα ακούσουμε ποτέ; *** Πιστέψτε με, καταλαβαίνω την δυσκολία σας να αναγνωρίσετε στην πρώτη φωτογραφία τον αξέχαστο Νέλσονα Μαντέλα. *** Αναγνωρίστε τον τουλάχιστον στην τελευταία κι εγώ θα σας πω ότι πίσω του βρίσκονται ο Γουίλ Σμίθ με την Αλίσια Κέυς και δίπλα του με την σειρά από αριστερά ο Ρότζερ Ταίυλορ (των Queen), η Λεόνα Λιούις, η Άννι Λέννοξ (των Eurythmics) και ο Μπράιαν Μαίυ (επίσης των Queen). *** Η φωτογραφία είναι από την συναυλία που στήθηκε στο Χάυντ Παρκ του Λονδίνου στις 27/6/2008, για να γιορταστούν τα 90ά γενέθλια του ιστορικού νοτιοαφρικανού ηγέτη των μαύρων. *** Το νούμερο 46664 στα μπλουζάκια είναι το νούμερο του Μαντέλα: ο Νο 466 κρατούμενος των φυλακών Ρόμπεν το 1964. *** Έτσι που ήρθε η κουβέντα, καταλαβαίνετε ότι με τρώει το χέρι μου να βάλω στο πικάπ κάτι από Queen. *** Κι αν μαντέψατε ότι θα διαλέξω το θρυλικό "A night at the opera", σίγουρα κάνατε λάθος περιμένοντας να ακούσετε το πασίγνωστο "Bohemian Rhapsody". *** Η βελόνα έχει ήδη κάτσει στο αγαπημένο μου "The prophet's song" καθώς σας καληνυχτίζω βιαστικά για να απολαύσουμε απερίσπαστοι το σόλο τού Μαίυ στην κιθάρα... ***

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αλήθεια είναι.
Ο Μίκης πέθανε εδώ και χρόνια , ταυτόχρονα όμως αναστήθηκε η Λιάνα .
Βλέπεις , οι λύπες πάνα δυό-δυό.

Τόλης.