Πνευματικά δικαιώματα δεν υπάρχουν. Οι ιδέες πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθερα. Άρα...
... η αντιγραφή όχι απλώς επιτρέπεται αλλά είναι και επιθυμητή, ακόμη και χωρίς αναφορά της πηγής!

Η γλώσσα κόκκαλα τσακίζει

- "Ο λόγος που μ' άφησες έξω από την υπόθεση", είπε ήσυχα, "ήταν ότι νόμισες πως η αστυνομία δεν θα πίστευε ότι σκέτη περιέργεια μ' έσπρωξε να κατέβω εκεί κάτω χτες το βράδυ. Θα υποψιάζονταν ίσως ότι είχα κάποιον ύποπτο λόγο και θα με σφυροκοπούσαν μέχρι να σπάσω".
- "Πώς ξέρεις αν δεν σκέφτηκα το ίδιο πράγμα;"
- "Οι αστυνομικοί είναι κι αυτοί άνθρωποι", είπε ξεκάρφωτα.
- "Έχω ακούσει ότι σαν τέτοιοι ξεκινάνε".

[Ραίημοντ Τσάντλερ, "Αντίο, γλυκειά μου", εκδόσεις Λυχνάρι, 1990 (σελ.: 54)]

3 Φεβρουαρίου 2014

Πρετεντέρης tribute

Embedded image permalink

- Πρετεντέρη, τους ακτιβιστές που διαμαρτυρήθηκαν στο γραφείο του Βαρβιτσιώτη τους συνέλαβαν. Τους βομβιστές δεν απορείς γιατί δεν τους πιάσαν;

- Εγώ έφταιγα. Δεν θα ξαναβγώ βόλτα με τη βάρκα Γενάρη μήνα, κύριε Πρετεντέρη μου.

- Κάποιος να πει στον Πρετεντέρη τι είναι η UEFA, τι ο ΟΟΣΑ και τι η NASA, γιατί βασανίζεται και δεν είναι σωστό στην ηλικία του.

- Αναρωτιέμαι αν όλα αυτά τα λαμόγια τύπου Πρετεντέρη, Κώνστα, Μπάμπη δεν μπορούν να φάνε μια μηνυσάρα για διασπορά ψευδών ειδήσεων.

- 2 σφαίρες σε φάκελο στον Πρετεντέρη είναι τρομοκρατία ενώ να πνίγει το λιμενικό 9 παιδάκια δεν είναι. Τόσο γελοίος είναι ο όρος "τρομοκρατία".

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! Η σφαίρα που στάλθηκε στον Πρετεντέρη!


- Γιαούρτωσαν τον Πρετεντέρη…Αρχίδια! Αυτός για να το καταλάβει πρέπει να του πετάξεις ολόκληρη τη στάνη

- Πάντως, μπαγλαμάδες σαν τους Πρετεντέρη, Μπάμπη, Άρη, Ευαγγελάτο, τα μουσικά σύνολα της ΕΡΤ δεν είχαν. Τι σόι σύνολα ήταν; Να τα λέμε αυτά..

- Θα κάνω ασφαλιστικά μέτρα στον Πρετεντέρη προκειμένου να σταματήσει να μιλάει εκ μέρους μου λέγοντας παπάρες για το "τί θέλουν πολίτες".

- Να δεις που υπάρχει πλανήτης που πεταξε τον Πρετεντέρη στη Γη γιατί δεν τον άντεχε άλλο. Η Ανδρομέγα.

- Ρήγμα στη σχέση Σόϊμπλε - Πρετεντέρη. Ο δεύτερος αποκάλεσε τον πρώτο "γκαουλάϊτερ".

- Εγώ ρε Πρετεντέρη και Καψή καταδικάζω τη βία, αλλά αν σας είχα μπροστά μου ευχαρίστως σας πλάκωνα στα μπουνίδια, χαμένα παρτάλια.

- Ο Στουρνάρας έχει σήμερα καλεσμένους την Τρέμη και τον Πρετεντέρη.

- Έχω τον Πρετεντέρη στο αθορυβο και ακόμη μαλακίες λέει

- Έναν Πρετεντέρη να είχε ο Γκαίμπελς, το Νταχάου θα το ξέραμε για Ινστιτούτο Αδυνατίσματος.

- Μόλις έκανα μια δημοσκόπηση στους φίλους μου, και το 100% θέλει να γιαουρτώσει τον Πρετεντέρη.

 


Σημείωση ιστολογίου: Σήμερα είχα έντονη διάθεση να σκυλοβρίσω τον Πρετεντέρη αλλά άφησα το διαδίκτυο να το κάνει για μένα. Πλάκα είχε! [Όλο το παραπάνω υλικό είναι αλιευμένο από διάφορα ιστολόγια και από το τουίττερ.]

Δεν υπάρχουν σχόλια: